טיוטה:Ark: Survival Evolved

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
Ark: Survival Evolved
כללי
תאריך הוצאה 29 באוגוסט 2017
14 ביוני 2018 (באנדרואיד ו-iOS)
30 בנובמבר 2018(נינטנדו סוויץ')
סוגה סימולציות הישרדות, סימולציות אקשן
פיתוח Studio Wildcard
דרישות תוכנה
מצבי משחק שחקן יחיד, משחק מרובה משתתפים
פלטפורמות Linux
Microsoft Windows
macOS
PlayStation 4
Xbox One
Android
iOS
Nintendo Switch

Ark: Survival Evolved הוא משחק וידאו שיצא לראשונה ב-29 באוגוסט 2017 לראשונה מסוג סימולציות אקשן והישרדות שיצאה בידי החברה Studio Wildcard. המשחק פותח לשימוש בפלטפורמות הבאות: Linux‏, Microsoft Windows‏, macOS‏, PlayStation 4‏, Xbox One‏, Android‏, iOS ו-Nintendo Switch.

זהו משחקי עולם פתוח בעל מציאות מדומה, בו שחקן אחד מנסה לשרוד באי גדול ועוין בו ג'ונגלים מרהיבים בהם מגוון מפלצות וחיות טורפות ואפילו דינוזאורים. בתוך הג'ונגל ישנם ערים ואתרי תרבות בהם השחקן יכול לנוח ואפילו לאלף דינוזאורים טורפים לציד וכדי להילחם בשבטים יריבים באזור. השחקן יכול לאסוף נשק טבעי או מאולתר בשביל להילחם. בחלק מהגרסאות של המשחק ניתן לשחק עם שחקן נוסף כששניהם באותו השבט.

המשחק פותח תחילה ב-2014 כדי לצאת ביוני 2015, לקראת צאת הסרט עולם היורה, בו עולם של דינוזאורים דומים. המשחק עוכב בגלל בעיות פיתוחי גרסה ויצא רק לאחר שנתיים מאותו מועד. גרסה לאנדרואיד יצאה ביוני 2018, עם צאת הסרט עולם היורה: נפילת הממלכה.

מרבית הביקורות על המשחק היו בינוניות: אתר IGN נתן לו ציון של 7.7 מתוך 10 ואתר GameSpot נתן ציון דומה. הביקורת ניתנה על הקושי והשלבים המיותרים, האפקטים החזותיים וההורדה האיטית וכן זמן הטעינה הממושך למשחק.

למרות הביקורות המשחק מכר מעל מיליון עותקים ב-2016 (כשחרור מוקדם מהזמן) ועד אוגוסט 2016 מעל מעל 5.5 מיליון עותקים.

המשחק[עריכת קוד מקור | עריכה]

במשחק זה השחקן מפעיל דמות הנאלצת בלית ברירה להילחם ביצורים רבים, תוך שוטטות בעזרת העכבר לאורך האי שגודלו 48 ק"מ שמסביבו אוקיינוס ולשם כך נאלץ לשתף פעולה עם בני השבט, להקים מחנה, למצוא אוכל, מים ואש ולהתגונן בעזרת נשק אמיתי או מאולתר מחיות שונות. כמו כן הוא צריך לאלף דינוזאורים טורפים כדי להילחם ביריביו.

לאורך הזמן השחקן צובר ניסיון ונקודות ועולה ברמה, אז רמת הקושי גם עולה והוא מגלה יצורים שונים מסוכנים יותר. במשחק זה למעלה מ-130 יצורים, רובם קיימים או יצורים פרהיסטוריים לרבות דינוזאורים, מגאנוירה, ממותות וסמילודונים.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

קטגוריה:משחקי וידאו משנת 2017 קטגוריה:משחקי פעולה-הרפתקאות קטגוריה:משחקי הישרדות ממוחשבים