כנופיות רוסטוב (סדרת טלוויזיה)

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
כנופיות רוסטוב
Ростов
סוגה דרמת פשע
כותבים ראמיל יאמלאייב
גאורגי גולובנקין
בימוי פאבל דרוזדוב
שחקנים ארתור סמוליאנינוב
אלכסיי ברבאש
סופיה ארדובה
אלכסנדר גולובין
איוואן אוחלוביסטין
קונסטנטין אדאייב
יבגני גורקובסקי
ארץ מקור רוסיה עריכת הנתון בוויקינתונים
שפות רוסית
מספר עונות 2
מספר פרקים 24
הפקה
מפיק דז'אניק פאיזייב
רפאל מינאסבקיאן
חברת הפקה KIT
גזפרום מדיה
אתר צילומים מוסקבה, רוסטוב על הדון, מחוז רוסטוב עריכת הנתון בוויקינתונים
צלמים מיאכאיל סליחוב
שידור
רשת שידור רוסיהרוסיה NTV
פורמט (תמונה) 1080i (HDTV)
קישורים חיצוניים
האתר הרשמי
דף התוכנית ב-IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

כנופיות רוסטוברוסית: Ростов) היא סדרת טלוויזיה פעולה רוסית בבימויו של פאבל דרוזדוב ובהפקת דז'אניק פאיזייב, המגוללת מאבקים בין כנופיות יריבות לארגוני פשע אחרים ברוסטוב של אחרי התפרקות האימפריה הרוסית. הסדרה שודרה ברוסיה ברשת NTV בשנת 2019.

עלילה[עריכת קוד מקור | עריכה]

כנופיות רוסטוב, מתרחשת בלב העיר רוסטוב על הדון ומתמקדת בסיפורה של העיר המתפרקת בשל מאבקי הכוח הסוערים של הכנופיות השולטות בה, בוואקום השלטוני שנוצר בעיר על רקע מלחמת האזרחים הרוסית.

שנות ה-20 של המאה העשרים. רוסיה חווה תקופה קשה: הרס שולט בכל מקום עקב מלחמת האזרחים הקשה, תנועת הצבא הלבן מפסידה בקרב אחר קרב, מאבדת שליטה על העיר רוסטוב ונסוגה דרומה. בעיר שנותרה נכנסים חיילי הצבא האדום, אלא שכבר התבססו בה פושעים ובריונים ידועים לשמצה. העלילה מתמקדת בסיפורו של השודד לשעבר אלכסיי קוז'ירב, או פשוט קוז'יר (ארתור סמוליאנינוב). פעם הוא גר ברוסטוב, אבל הזמנים השתנו: קוז'יר קיבל תפקיד חדש וחזר לעיר כדי להחזיר את הסדר על כנו. הוא מונה לראש מחלקת החקירות הפליליות שזה עתה נוצרה. ההנהגה מאמינה שרק קוז'ירב מסוגל למגר את הפשע בעיר, כי הוא מכיר את עולם הגנבים מבפנים. לאחר שאסף עובדים יעילים לצוות שלו, קוז'יר מכריז מלחמה על הכנופיות בעיר. המחלקה שנאספה באופן ספונטני צריכה ללמוד את עבודת בילוש ממש תוך כדי תנועה. מדי יום הם נאבקים פנים אל פנים עם הכנופיות האכזריות ביותר, רוצחים חסרי רחמים וגנבים ערמומיים ומסכנים את חייהם כדי שסוף סוף ישלוט רוגע ושלווה בעיר שעל הדון.

שחקנים ודמויות[עריכת קוד מקור | עריכה]

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]