ללא רחמים (2016)

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
ללא רחמים (2016)

הפוסטר הרשמי של האירוע בכיכובם של המיז ומאריס
מידע
ארגון WWE
מותג (ים) סמאקדאון
תאריך 9 באוקטובר 2016
עיר סקרמנטו, קליפורניה
אולם גולדן ואן סנטר
מספר צופים 14,324
ספונסר (ים) WWE 2K17
מאטל
סדרת אירועי שלם וצפה של ה-WWE
התנגשות של אלופים ללא רחמים
(2016)
גיהנום בכלוב
סדרת אירועי ללא רחמים
2008 ללא רחמים
(2016)
2017

ללא רחמים (2016) היה אחד מאירועי השלם וצפה של ארגון ההיאבקות האמריקאי, ה-WWE, ששודר בערוץ של ה-WWE Network. האירוע כלל את המותג סמאקדאון ונערך ב-9 באוקטובר 2016, באולם גולדן ואן סנטר שבסקרמנטו, קליפורניה.[1] האירוע היה האירוע ה-12 בסדרת אירועי ללא רחמים והראשון מאז שנת 2008.

שמונה קרבות התנהלו באירוע, כולל אחד שהתקיים במופע המקדים לאירוע. בקרב שפורסם כקרב המרכזי, שלמעשה היה הקרב הפותח של האירוע, AJ סטיילס ניצח את דין אמברוז וג'ון סינה בקרב משולש ושמר על אליפות ה-WWE העולמית. הקרב המרכזי היה אמור לסגור את האירוע, אך הוחלט להקדימו לקרב הפותח של האירוע, משום שהעימות הנשיאותי השני של ארצות הברית שודר באותו הזמן שהקרב המרכזי שודר.[2] עקב שינוי זה, הקרב המרכזי הפך להיות הקרב בין בריי וויאט לרנדי אורטון, שבו וויאט ניצח. עוד ברשימת הקרבות, דולף זיגלר ניצח את המיז וזכה באליפות הבין יבשתית בקרב אליפות נגד קריירה.

עלילות[עריכת קוד מקור | עריכה]

האירוע כלל קרבות שנבעו מעלילות מתוסרטות מהתוכנית השבועית סמאקדאון.

באירוע סאמרסלאם, AJ סטיילס ניצח את ג'ון סינה. סטיילס זכה באליפות ה-WWE העולמית באירוע באקלאש, לאחר שהוא ניצח את דין אמברוז. יומיים לאחר מכן בפרק של התוכנית סמאקדאון, סינה דרש קרב חוזר מול סטיילס בניסיון להפוך לאלוף עולם בפעם ה-16 בקריירה שלו, נתון אשר ישתווה לשיאן ההחזקות באליפויות העולם, ריק פלייר. מנגד, אמברוז דרש קרב חוזר על התואר, שאותו הפסיד. הממונה על סמאקדאון, שיין מקמהן, קבע קרב משולש בין סטיילס, סינה ואמברוז על התואר באירוע ללא רחמים. מאוחר יותר באותו הערב, סטיילס תקף את סינה ואמברוז, בצעד שגרם לג'נרל מנג'ר של סמאקדאון, דניאל בריאן, לקבוע קרב שבו סטיילס יגן על האליפות נגד אמברוז שבוע לאחר מכן בתוכנית סמאקדאון. בקרב זה ביניהם, סטיילס ניצח הגן על התואר בהצלחה לאחר הסחת דעת מצד סינה. לאחר הקרב, סינה תקף את אמברוז וסטיילס בעזרת מהלך הסיום שלו, האטיטיוד אדג'סטמנט. במועד קיום האירוע, ארגון ה-WWE הודיע שהקרב המרכזי על אליפות ה-WWE העולמית אשר היה אמור לסגור את האירוע, למעשה יפתח את האירוע, משום שהעימות הנשיאותי השני של ארצות הברית שודר באותו הזמן שהקרב המרכזי שודר.

באירוע באקלאש, בקי לינץ' ניצחה את אלכסה בליס, כרמלה, נעמי, נטליה וניקי בלה בקרב הדחות משושה אשר קבע את אלופת הנשים הראשונה של סמאקדאון. ב-13 בספטמבר בפרק של התוכנית סמאקדאון, בליס ניצחה את כרמלה, ניקי בלה, נטליה ונעמי בקרב מחומש אשר קבע את זהות הטוענת לכתר לאליפות הנשים של סמאקדאון, שתתמודד מול לינץ' באירוע ללא רחמים. שבוע לאחר מכן, בליס תקפה את לינץ' במהלך מעמד חתימת החוזה ביניהן. ב-8 באוקטובר, נודע שלינץ' לא כשירה להגן על תוארה באירוע עקב פציעה.[3]

באירוע באקלאש, הית' סלייטר וריינו ניצחו את האוסוס (ג'יי אוסו וג'ימי אוסו) בשלב הגמר של טורניר להכתרת אלופי הזוגות הראשונים של סמאקדאון. בד בבד, סלייטר קיבל חוזה בסמאקדאון. ב-20 בספטמבר בפרק של התוכנית סמאקדאון, האוסוס ניצחו את אמריקן אלפא בקרב אשר קבע את זהות הטוענים לכתר לאליפות הזוגות של סמאקדאון, שיתמודדו מול סלייטר וריינו באירוע ללא רחמים.

באירוע באקלאש, המיז הגן בהצלחה על האליפות הבין יבשתית נגד דולף זיגלר לאחר שאשתו, מאריס ריססה תרסיס פלפל בפניו של זיגלר. שבועיים לאחר מכן, המיז ניצח את זיגלר פעם נוספת בקרב אליפות שבו המיז בעצמו השתמש בתרסיס הפלפל על זיגלר. ב-27 בספטמבר בפרק של התוכנית סמאקדאון, זיגלר הסכים להניח את הקריירה שלו על כף המאזניים בתנאי שהמיז יתן לו קרב נוסף על תוארו. המיז הסכים לכך, והקרב הפך רשמי לאירוע ללא רחמים. בפרק העוקב של התוכנית סמאקדאון, המיז הציג סרטון עם הרגעים המביכים במהלך הקריירה של זיגלר, כולל ימיו כחבר בקבוצת הספיריט סקוואד. לאחר מכן, המיז הציג את חבריו לקבוצת הספיריט סקוואד, מייקי וקני, שתחילה עודדו את זיגלר, אך לאחר מכן תקפו אותו. זיגלר השיב מלחמה ונאבק מול מייקי וקני עד שהמיז הצליח להימלט.

באירוע באקלאש, בריי וויאט תקף את רנדי אורטון מאחורי הקלעים, וגרם לו לא להיות כשיר לקרב ביניהם, שבו וויאט ניצח כתוצאה מפרישה. בשבועות שבאו לאחר מכן, השניים המשיכו להתגרות אחד בשני, כולל קטעים, שבהם המתאבק האחד חיפש את האחר מאחורי הקלעים, ולהפך. ב-28 בספטמבר, קרב בין השניים הפך רשמי לאירוע ללא רחמים.

ב-23 באוגוסט בפרק של התוכנית סמאקדאון, כרמלה תקפה את ניקי בלה לפני הקרב שתוכנן ביניהן, גם לאחר מכן בתוכנית Talking Smack, ופעם נוספת במהלך קרב ב-4 באוקטובר בפרק של התוכנית סמאקדאון. לבסוף, קרב בין השתיים נקבע לאירוע ללא רחמים.

ב-16 באוגוסט, קורט הוקינס הופיע בסדרת עובדות צ'אק נוריס, במה שנראה כחזרה שלו ל-WWE. בקטע האחרון, הוא חשף שהוא ייכנס לזירה באירוע ללא רחמים.[4]

ב-13 בספטמבר בפרק של התוכנית סמאקדאון, ג'ק סוואגר התעמת עם ברון קורבין. ב-4 באוקטובר בתוכנית, סוואגר ניצח את קורבין בצורה מעוררת מחלוקת. יום לאחר מכן, קרב חוזר בין השניים נקבע לאירוע ללא רחמים.

ב-9 באוקטובר, קרב בין ההייפ ברוס (מוג'ו ראולי וזאק ריידר) ואמריקן אלפא (צ'אד גייבל וג'ייסון ג'ורדן) לאסנשן (קונור וויקטור) והוודוילנס (איידן אינגליש וסיימון גוץ') נקבע למופע המקדים לאירוע.

אירוע[עריכת קוד מקור | עריכה]

אישיויות אחרות על המסך
תפקיד: שם:
צוות השידור באנגלית מאורו רנאלו
ג'ון "בראדשו" לייפילד
דייוויד אוטונגה
צוות השידור בספרדית קרלוס קבררה
מרסלו רודריגז
צוות השידור בגרמנית סבסטיאן האקל
קרסטן שייפר
כרוז גרג המילטון
שופטים דן אנגלר
ג'ייסון איירס
מייק קיודה
ריאן טראן
פאנל לפני האירוע רנה יאנג
בוקר טי
ג'רי לולר
ליטה
פאנל Talking Smack רנה יאנג
דניאל בריאן

מופע מקדים[עריכת קוד מקור | עריכה]

במהלך המופע המקדים, קורט הוקינס ערך את חזרתו ל-WWE. כפי שפורסם, הוא נכנס לזירה. לעומת זאת, הוא לא לקח חלק פעיל בקרב, אך הודיע שהקרב הראשון שלו יתרחש בפרק הבא של התוכנית סמאקדאון.

לאחר מכן, שיין מקמהן ודניאל בריאן הודיעו לאלכסה בליס שעקב סיבות רפואיות, בקי לינץ' לא כשירה להתחרות. עוד הם אמרו שקרב האליפות המתוכנן ביניהם יידחה ל-8 בנובמבר בפרק של התוכנית סמאקדאון, ואלכסה בליס תתמודד מול יריבה אחרת באירוע.

המופע המקדים הכיל קרב אחד בודד, ובו ההייפ ברוס (מוג'ו ראולי וזאק ריידר) ואמריקן אלפא (צ'אד גייבל וג'ייסון ג'ורדן) התמודדו מול האסנשן (קונור וויקטור) והוודוילנס (איידן אינגליש וסיימון גוץ') בקרב ארבעה נגד ארבעה. ג'ורדן העניק לקבוצתו את הניצחון בקרב לאחר שביצע על אינגליש את מהלך ה-Grand Amplitude ואז הצמיד אותו לספירת שלוש מוצלחת.

קרבות מקדימים[עריכת קוד מקור | עריכה]

האירוע עצמו נפתח בקרב שבו AJ סטיילס הגן על אליפות ה-WWE העולמית נגד דין אמברוז וג'ון סינה בקרב משולש. במהלך הקרב, סינה ביצע על אמברוז את מהלך הסיום שלו, האטיטיוד אדג'סטמנט, כשניסיון ההצמדה שבא לאחר מכן לא היה מוצלח. סינה המשיך וביצע עליו את מהלך ההכנעה שלו, ה-STF, אך אמברוז סירב להיכנע. אמברוז המשיך לספוג מהלומות, הפעם מסטיילס שביצע עליו את מהלך הספרינגבורד 450 ספלאש והסטיילס קלאש. לעומת זאת, סינה ביצע על סטיילס את מהלך ה-STF, אך אמברוז היה שם כדי למנוע את ההכנעה. לאחר מכן, אמברוז ביצע על סטיילס את מהלך ההכנעה של סטיילס, הקאלף קראשר, וסינה ביצע על סטיילס את מהלך ה-STF, בו זמנית. סטיילס נכנע, אך השופט המשיך את הקרב, מכיוון ששני המשתתפים לא יכולים להכניע את האחר באותו הזמן. אמברוז ביצע על סינה את מהלך הסיום שלו, ה-Dirty Deeds, אך סטיילס מנע את ההצמדה שבאה לאחר מכן, כשמשך את השופט מחוץ לזירה. בסיום, סינה ביצע על אמברוז את מהלך הסופר אטיטיוד אדג'סטמנט, אבל סטיילס הכה את סינה בעזרת כיסא והצמיד אותו לניצחון, שהקנה לו הגנה מוצלחת על התואר.

אז, ניקי בלה התמודדה מול כרמלה. ברגעי הסיום של הקרב, ניקי בלה ביצעה על כרמלה את מהלך ה-Rack Attack 2.0 כדי להשיג את הניצחון בקרב.

בקרב שבא לאחר מכן, הית' סלייטר וריינו הגנו על אליפות הזוגות של סמאקדאון נגד האוסוס (ג'יי אוסו וג'ימי אוסו). הקרב הסתיים לאחר שריינו ביצע על ג'יי אוסו את מהלך ה-Gore כדי להעניק לו ולריינו הגנה מוצלחת על חגורות האליפות.

בקרב הרביעי, ג'ק סוואגר התמודד מול ברון קורבין. בסיום, סוואגר ביצע על קורבין את מהלך ההכנעה שלו, הפטריוט לוק, אך קורבין הצליח להגיע לדופן הזירה, שכתוצאה מכך חייב את סוואגר להפסיק את המהלך. קורבין ניצל את המצב לטובתו ונעץ אצבע בעינו של סוואגר. קורבין ביצע על סוואגר את מהלך הסיום שלו, ה-End of Days, כדי לנצח בקרב.

אז, המיז (שלווה לקרב על ידי מאריס) הגן על האליפות הבין יבשתית נגד דולף זיגלר בקרב אליפות נגד קריירה, כאשר הקריירה של דולף זיגלר הונחה על כף המאזניים. במהלך הקרב, המיז ביצע על זיגלר את מהלך ההכנעה, פיגר פור לג לוק, אך זיגלר הצליח להגיע לחבלי הזירה ולשבור את ניסיון מהלך ההכנעה. זיגלר ביצע על המיז את מהלך הזיג זג, שלא עזר לו בהשגת הניצחון. לאחר שמאריס ריססה תרסיס פלפל בפניו של זיגלר, המיז ניצל זאת וביצע עליו את מהלך הסיום שלו, הסקול קראשינג פינאלי, אבל זיגלר הניח את רגלו על חבל הזירה התחתון כדי למנוע את ההצמדה לפני תום ספירת שלוש. מייקי וקני מקבוצת הספיריט סקוואד הופיעו על מנת להסיח את דעתו של זיגלר, אך האחרון הדף אותם, כאשר הוא ביצע על מייקי את מהלך הסופרקיק. המיז ביצע פעם נוספת על זיגלר את מהלך הסקול קראשינג פינאלי, אך גם בפעם הזאת זיגלר הצליח לצאת מניסיון ההצמדה שבא לאחר מכן. השופט הרחיק את מאריס, מייקי וקני ממתחם הזירה. כתוצאה מכך, היתרון המספרי לטובת המיז בוטל, מה שאיפשר לזיגלר לבצע על האחרון את מהלך הסופרקיק, שהבטיח לו את הניצחון בקרב ואת הזכייה בתואר. כמו כן, ניצחון זה של זיגלר הציל את הקריירה שלו.

בקרב הלפני אחרון, אלכסה בליס הגיעה החוצה. מוקדם יותר, נודע שאלופת הנשים של סמאקדאון, בקי לינץ', לא כשירה להתחרות. בליס התלוננה על כך שהקרב האליפות שהובטח לה נדחה, עד שנעמי הגיעה וקטעה אותה, כך שהשתיים ניהלו קרב ביניהן. בסיום, בליס ביצעה על נעמי את מהלך ה-Cross Armbar, אך נעמי הצליחה להפוך את בליס ולהשתמש במשקל גופה כדי להצמיד אותה לניצחון.

הקרב המרכזי[עריכת קוד מקור | עריכה]

בקרב המרכזי, רנדי אורטון התמודד מול בריי וויאט. במהלך הקרב, אורטון ניסה לבצע על וויאט את מהלך הסיום שלו, ה-RKO, אך וויאט התחמק מכך והשליך את אורטון על שולחן השדרנים. מנגד, וויאט ניסה לבצע על אורטון את מהלך "האחות אביגיל", אך אורטון חמק וניסה להכות אותו בעזרת מהלך ה-RKO, שנבלם על ידי וויאט, שביצע את מהלך האורנאגי סלאם, שלא הספיק לו כדי להשיג את הניצחון בקרב. בסיום, אורטון ביצע על וויאט את מהלך ה-DDT ואז ניסה לבצע את מהלך ה-RKO, אך אז האורות כבו וכאשר הם דלקו בחזרה, לוק הארפר הופיע בזירה והסיח את דעתו של אורטון. וויאט ניצל הסחת דעת זו כדי לבצע על אורטון את מהלך "האחות אביגיל" אשר הספיק לו כדי לנצח בקרב.

תוצאה לאורך זמן[עריכת קוד מקור | עריכה]

בפרק העוקב של התוכנית סמאקדאון, שיין מקמהן ודניאל בריאן אתגרו את Raw לשלושה קרבות הדחה מסורתיים לאירוע סדרת ההישרדות אשר יכללו את חמשת המתאבקים הטובים ביותר של כל מותג, חמש המתאבקות הטובות ביותר של כל מותג וחמשת הזוגות הטובים ביותר של כל מותג,[5] אתגר שאליו הממונה על המותג Raw, סטפני מקמהן, נענתה בחיוב.

דין אמברוז הפך לטוען לכתר לאליפות ה-WWE העולמית של AJ סטיילס באירוע הבלעדי הבא של סמאקדאון, TLC: Tables, Ladders & Chairs, כשהשניים התמודדו בקרב TLC: שולחנות, סולמות וכיסאות.

רנדי אורטון הצטרף למשפחת וויאט בתרחיש שבו "אם אינך יכול לנצח אותם - הצטרף אליהם".

דולף זיגלר הציע למיז קרב חוזר על האליפות הבין יבשתית, אך המיז סירב לכך. בעקבות דחיית ההצעה, זיגלר הציב בפני כל מתאבק Raw קרב על תוארו באירוע סדרת ההישרדות. הודות לאשתו של המיז, מאריס, המיז קיבל קרב חוזר על האליפות הבין יבשתית עוד לפני קיום האירוע סדרת ההישרדות.

מכיוון שמתאבק סמאקדאון הגן על התואר שלו מול מתאבק מ-Raw, דניאל בריאן ניהל משא ומתן מול הג'נרל מנג'ר של Raw, מיק פולי, כדי שהמחזיק באליפות ה-WWE במשקל קל, השייכת ל-Raw, יגן על התואר מול מתאבק מסמאקדאון. בריאן בחר בקאליסטו כמתאבק אשר יתמודד על תואר זה ואמר שבמידה שהוא ינצח, כל מחלקת משקל קל תועבר לסמאקדאון.

תוצאות[עריכת קוד מקור | עריכה]

מס' תוצאות התניות זמן
P1 ההייפ ברוס (מוג'ו ראולי וזאק ריידר) ואמריקן אלפא (צ'אד גייבל וג'ייסון ג'ורדן) ניצחו את האסנשן (קונור וויקטור) והוודוילנס (איידן אינגליש וסיימון גוץ') קרב ארבעה נגד ארבעה[6] 09:10
2 AJ סטיילס (א) ניצח את דין אמברוז וג'ון סינה קרב משולש על אליפות ה-WWE העולמית[7] 21:15
3 ניקי בלה ניצחה את כרמלה קרב יחידים[8] 08:05
4 הית' סלייטר וריינו (א) ניצחו את האוסוס (ג'יי אוסו וג'ימי אוסו) קרב זוגות על אליפות הזוגות של סמאקדאון[9] 10:17
5 ברון קורבין ניצח את ג'ק סוואגר קרב יחידים[10] 07:30
6 דולף זיגלר ניצח את המיז (א) (עם מאריס) קרב אליפות נגד קריירה על האליפות הבין יבשתית[11]
אם זיגלר היה מפסיד, הוא היה מוכרח לפרוש
19:42
7 נעמי ניצחה את אלכסה בליס קרב יחידים[12] 05:25
8 בריי וויאט ניצח את רנדי אורטון קרב יחידים[13] 15:40
(א) - מתייחס למתאבק/מתאבקים שהגיעו לקרב כאלוף/אלופים
P - מציין שהקרב התקיים במופע המקדים לאירוע

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]