משתמש:אייל16

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

משתמש מכור-מכור כבד בויקיפדיה. מכונה אייל.

על אייל[עריכת קוד מקור | עריכה]

גר ברעננה. לומד בתיכון אנקורי. לפעמים מתנהג בוגר יתר-על-המידה, אך לפעמים אוהב להתפרע ולהתנהג ילדותי. הוריו גרושים, ומתגורר בעיקר אצל אביו ברעננה.

דעות פוליטיות[עריכת קוד מקור | עריכה]

אייל תומך זה שנים בראש הממשלה הנוכחי, אריאל שרון ומאוד מאוד בעד תכנית ההתנתקות. בעד נישואים אזרחיים, בעד גיוס לשירות לאומי של משתמטים מצה"ל. במרבית המקרים דעותיו שמאלניות. הוא רואה עצמו כשמאלני.

דת ואמונה[עריכת קוד מקור | עריכה]

אייל נולד יהודי. אייל לא מאמין באלוהים כפי שרואים אותו הזרמים הקיצוניים ביהדות כמו החרדיות והדתיות-הלאומית. לדעתו להיות דתי משמעו ללכת על-פי 10 הדברות. לא יותר ולא פחות. הוא מאמין שהיהדות נוצרה ע"י בני-אדם ובני-אדם כתבו את התנ"ך. הוא לא מאמין שיש אל אחד כי מישהו היה חייב לברוא את אלוהים, אחרת כיצד אלוהים נולד? ומשהו היה צריך לברוא משהו שהיה צריך לברוא משהו שיברא את אלוהים. הוא לא אדם של דת ואמונה. הוא אדם של מדע ומתמטיקה. הוא מאמין במוכח, בשכל הישר. אם זאת הוא מאמין בטוהר המדע ונגד יצור המוני של כלי נשק לטובת יצור של תרופות ומחקרים מועילים.

תחומי עניין[עריכת קוד מקור | עריכה]

אייל מתעניין לאחרונה בחברות אפל (Apple) וגוגל (Google). הוא מתעניין במוצרים ה"מדהימים", לטענתו, של חברת אפל ולא שוכח להתעדכן בעידכונים האחרונים לPowerMac G5 או ל-iMac G5. חוץ מזה אייל מתעניין באנימציה, עריכת וידאו, עיצוב תעשייתי, פוליטיקה, קומיקס וסרטים (להבדיל מקולנוע).

חברות שמעניינות אותו[עריכת קוד מקור | עריכה]

אייל מתעניין ועוקב בעיקר בחברות הנדסת תוכנה ואולפני אנימציה. החברות שאייל מתעניין בהם הם Pixar, Apple, Adobe, Alias, Google ו-Macromedia.