משתמש:דניאל בראון/ארגז חול

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

קחי אותי לגיהינום (עלילה)[עריכת קוד מקור | עריכה]

בשנת 1969 ילד בשם חואן גונב שרשרת כסף מקבוצה של צוענים, ומאז הוא נרדף על ידי רוח רעה במשך שלושה ימים. הוריו של חואן לוקחים אותו לביתה של מדיום עשירה בשם שון סן דינה, והם מבקשים ממנה שתעזור לו. שון סן דינה מנסה למנוע מהרוח הרעה להמשיך לרדוף אחרי חואן, אך לפתע הרוח הרעה תוקפת את שון סן דינה, חואן והוריו, ולאחר שנפתח פתח לגיהנום בביתה של שון סן דינה, הרוח הרעה לוקחת את נשמתו של חואן להישרף בגיהנום לנצח, ומאותו יום שון סן דינה שואפת לפגוש שוב את אותה רוח רעה כדי שהיא תוכל לגבור עליה אחת ולתמיד.

בשנת 2008 פקידת בנק בשם כריסטין בראון, שואפת לקבל קידום בעבודתה על ידי קבלת המשרה של "עוזר מנהל", אך שותפה לעבודה סט'ו רובין חושק גם הוא באותה משרה. יום אחד צועניה זקנה בשם סילביה גאנוש מגיעה אל כריסטין, ומבקשת ממנה הארכה שלישית לתשלום המשכנתא שלה. כדי להוכיח את עצמה בפני המנהל שלה ג'ים ג'אקס, כריסטין דוחה את בקשתה של גאנוש. גאנוש משפילה את עצמה בפני כריסטין כדי שתעזור לה, אך זו קוראת למאבטחים. גאנוש מנסה להתנפל על כריסטין, אך המאבטחים מוצאים אותה בכוח מהבנק, בעוד ג'אקס מחמיא לכריסטין על איך שהיא טיפלה במצב.

לאחר שכריסטין מסיימת את העבודה שלה ונכנסת למכונית שלה, גאנוש מתנפלת עליה ולאחר מאבק אלים בין השתיים, גאנוש מסירה כפתור מהג'קט של כריסטין, ומשתמשת בו כדי להטיל קללה על כריסטין. לאחר מכן כריסטין עוברת ליד חנות של יועץ רוחני יחד עם בן זוגה קלייטון דלטון, וכאשר היא וקליי נכנסים לחנות הם פוגשים את ראהם ג'אס, אשר מספר לכריסטין שהיא נרדפת על ידי רוח רעה.

כאשר כריסטין נשארת לבד בביתה היא מותקפת על ידי רוח רעה. קליי חושב שגאנוש היא זו שתקפה את כריסטין, אך כריסטין מכחישה את זה מכיוון שהיא לא ראתה אף אחד בבית. באותו לילה כריסטין חולמת שגאנוש תוקפת אותה במיטתה. ביום שלמחרת כריסטין מגיעה לחפש את גאנוש בבית שבו מתגוררים קבוצת צוענים, ולאחר שהיא מבקשת מנכדתה של גאנוש - אילנקה, לדבר עם גאנוש, היא פוגשת את גאנוש ומגלה שמצבה הבריאותי התדרדר ושבגלל זה היא מרותקת למיטתה. גאנוש מנסה שוב להתנפל על כריסטין, אך הצוענים שבמקום מצליחים להפריד ביניהן, בעוד אילנקה אומרת לכריסטין שמגיע לה כל מה שיקרה לה. לאחר מכן ג'אס מספר לכריסטין שהרוח הרעה שרודפת אותה הוא שד מרושע בשם לאמיה אשר מזומן בידי צוענים כנגד אנשים שעושים להם עוול בחיים, ובנוסף הוא מספר לה שהלאמיה נוהג לענות את הקורבן שלו במשך שלושה ימים, ולאחר מכן לקחת את הנשמה שלו להישרף בגיהנום לנצח. ג'אס מציע לכריסטין להקריב בעל חיים עבור הלאמיה ובכך לפייס אותו. כריסטין מהססת בהתחלה אך לאחר שהלאמיה תוקף אותה שוב בביתה, היא הורגת את חתול המחמד שלה ושל קליי כדי להקריב אותו כקורבן עבור הלאמיה. במהלך ארוחה אצל הוריו של קליי, כריסטין עדיין נרדפת על ידי הלאמיה, מה שגורם להוריו של קליי לחשוב שכריסטין מעורערת בנפשה.

קליי משלם עשרת אלפים דולר לשון סן דינה כדי שהיא תעזור לכריסטין להיפטר מהלאמיה. שון סן דינה מזמנת את הלאמיה אל תוך גופה כדיבוק, ולאחר מכן כריסטין מניחה את ידה של שון סן דינה על גופו של עז חי, ובכך היא גורמת ללאמיה לעבור לגופו של העז, אך התוכנית שלהם נכשלת כאשר מילוש (המשרת של שון סן דינה) שהיה אמור להרוג הלאמיה בעודו בגוף של העז, נכשל בכך והלאמיה עבר להשתלט על גופו. הלאמיה (כשהוא בגוף של מילוש) דוחה את החתול שכריסטין הקריבה לו כקורבן, וכשהוא מנסה לתקוף את כריסטין, שון סן דינה מגרשת אותו מהסיאנס, וכך הוא יוצא מגופו של מילוש, אך לאחר מכן שון סן דינה מתה. ג'אס אומר לכריסטין שהדרך היחידה שלה להינצל מהלאמיה, זה לתת את החפץ שקולל למישהו אחר כמתנה, ובכך הקללה תעבור אליו, והלאמיה יבוא בעקבותיו. כריסטין שמה את הכפתור שלה שקולל על ידי גאנוש במעטפה.

כריסטין מתלבטת למי לתת את הכפתור במתנה, והיא כמעט נותנת אותו לרובין אך לבסוף היא מתחרטת ברגע האחרון, וכאשר היא קוראת בעיתון על מותה של גאנוש, היא מחליטה לתת אותו לגאנוש. כריסטין נוסעת לבית הקברות שבו גאנוש קבורה וחופרת עד שהיא מגיעה לארון המתים שלה. היא פותחת את ארון המתים ודוחפת את המעטפה אל תוך פיה של גאנוש.

ביום שלמחרת כריסטין נוסעת לתחנת הרכבת של לוס אנג'לס כדי לפגוש שם את קליי שבינתיים מתכנן להציע לה נישואים. קליי נותן לכריסטין את המעטפה שבתוכה נמצא הכפתור המקולל, בטענה שהיא הפילה אותו יום לפני כן במכונית, ובנוסף הוא טוען שאצלה נמצאת המעטפה שבה נמצא המטבע שלו (יום לפני כן התפזרו כמה מעטפות במכונית, וכריסטין לקחה בטעות את המעטפה שבה נמצא המטבע במקום המעטפה שבה נמצא הכפתור, כך שכריסטין נתנה לגאנוש את המעטפה שבה נמצא המטבע בעוד המעטפה שבה נמצא הכפתור נשארה במכונית). כריסטין המזועזעת נופלת על מסילת הרכבת בעוד הרכבת נוסעת לקראתה במהירות. בדיוק לפני שהרכבת פוגעת בה, נפתח פתח לגיהנום על מסילת הרכבת, והלאמיה לוקח את נשמתה של כריסטין להישרף בגיהנום לנצח.