משתמש:לוציפר/ארגז חול4

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

סדרת ספרי הארי פוטר, אותה כתבה ג'יי. קיי. רולינג, עוסקת בנער הלומד בבית ספר לקוסמים בעולם שבו חיים קוסמים ומכשפים לצד בני אדם "רגילים" (מוגלגים). מטבע הדברים, כוללת סדרה זו קוסמים ומכשפים רבים.


לורד וולדמורט[עריכת קוד מקור | עריכה]

לערך המלא לורד וולדמורט

לורד וולדמורט (Lord Voldemort) הוא הנבל הראשי בסדרת ספרי הארי פוטר. הוא קוסם רשע שרוצה לשלוט על עולם הקסמים ולהשיג חיי נצח דרך קסמים אפלים. פעם, הוא ומשרתיו הנאמנים השליטו פחד כה חזק בלב עולם הקוסמים, עד שגם אחרי נפילתו, שקוסמים ומכשפות נוהגים לרוב לקרוא לו בכינויים כמו "אתה-יודע-מי" (בלשון המדוברת) או "זה שאין לנקוב בשמו" (באופן רשמי), ולא אומרים את שמו בקול רם - אם כי מספר קוסמים, ובראשם אלבוס דמבלדור, טוענים שמנהג זה הוא מגוחך. הוא גם מכונה "אדון האופל" או "אדון", אך רק על ידי תומכיו, אוכלי המוות.

סיריוס בלק[עריכת קוד מקור | עריכה]

לערך המלא סיריוס בלק

רגולוס בלק[עריכת קוד מקור | עריכה]

לערך המלא רגולוס בלק

רגולוס בלק הוא אחיו הצעיר של סיריוס בלק. הוא קוסם טהור דם שנולד וגדל במשפחה עם שיגעון לטוהר הדם, אשר תמכה ברעיונותיו הגזעניים של וולדמורט. הוא גדל בבית בלק האצילי ועתיק היומין, שלימים ישמש כמפקדה של מסדר עוף החול, יחד עם הוריו ואחיו הגדול, סיריוס בלק. בביתו נמצא גם גמדון הבית קריצ'ר. בנוסף לכך יש לו שלוש בנות-דוד: בלטריקס לסטריינג', נרקיסה מאלפוי ואנדרומדה טונקס. בניגוד לסיריוס, רגולוס עדיין נמצא באילן היוחסין, והוא היה אמור להיות היורש של בית בלק, לאחר שסיריוס נושל כשהיה בן 16.

רגולוס נחשב לבן הטוב (בניגוד לסיריוס), וכנראה האמין להוריו בדבר האידיאולוגיה של טוהר הדם. מאוחר יותר הוא הפך לאחד מאוכלי המוות שבראשות הלורד וולדמורט. על פי דבריו של סיריוס, רגולוס השתתף בפעילות אוכלי המוות עד לשלב מסוים, ואחר-כך נבהל ממה שמבקשים ממנו לעשות וניסה לצאת. מאחר ושירות הלורד וולדמורט הוא שירות לכל החיים, הוא נרצח על פי פקודתו של וולדמורט). הוא מת באותה שנה בה הארי נולד.


תיאוריה רחבה עם תומכים רבים אומרת כי רגולוס הוא ר.א.ב. המסתורי שלקח את ההורקרקס האמיתי מהמערה בה וולדמורט החביא אותו והשאיר במקומו תליון מזויף. ישנם אף מקורות אמינים הטוענים שבידיהם מידע ההגיע מרולינג האומר כי שמו המלא של ר.א.ב. הוא רגולוס ארקטורוס בלק

בלטריקס לסטריינג'[עריכת קוד מקור | עריכה]

לערך המלא בלטריקס לסטריינג'

בלטריקס לסטריינג', לשעבר בלטריקס בלק, היא מכשפה טהורת דם. יש לה שתי אחיות, נרקיסה מאלפוי ואנדרומדה טונקס, והיא בת-דודתו של סיריוס בלק ורגולוס בלק. היא נשואה לרודולפוס לסטריינג', קוסם טהור דם בעצמו.

בלטריקס לסטריינג' היא אוכלת מוות בעלת כוחות אפלים חזקים מאוד, אחת מאוכלי המוות של הלורד וולדמורט, המגדירה את עצמה בתור שפחתו של אדון האופל. היא מאמינה מאוד בטוהר הדם, נאמנה לאדונה הלורד וולדמורט, והיא אכזרית מאוד. בעבר היא הייתה תלמידה בבית סלית'רין, והייתה חלק מכנופייה של סלית'רנים שכללה את בעלה, סוורוס סנייפ, אייברי, רוזייר ווילקס.

לאחר נפילתו של הלורד וולדמורט היא עינתה את פרנק לונגבטום ואליס לונגבטום, הוריו של נויל, בקללת קרושיאטוס עד שיצאו מדעתם, מתוך מחשבה שיש בידיהם מידע על המצאו של וולדמורט. בעקבות מעשה זה היא, בעלה, גיסה רבסטאן לסטריינג' וברטי קראוץ' הבן נשלחו לכלא הקוסמים אזקבאן בידי ברטי קראוץ' האב. במהלך המשפט שנערך להם היא הפגינה את תמיכתה הבלתי מסוייגת באדון האופל ואת אמונתה שהוא ישוב ויעלה לשילטון. באזקאבן ישבה בלטריקס כ - 14 וחצי שנים, עד ששוחררה בידי הסוהרסנים שחזרו לצידו של וולדמורט לאחר עלייתו בשנית לשלטון. מאוחר יותר היא רצחה את בן-דודה סיריוס בלק, שהיה חבר במסדר עוף החול.

רודולפוס לסטריינג'[עריכת קוד מקור | עריכה]

לערך המלא רודולפוס לסטריינג'

רודולפוס לסטריינג' הוא קוסם טהור דם, בעלה של בלטריקס לסטריינג' ואחיו של רבסטאן לסטריינג'. הוא אחד מאוכלי המוות של הלורד וולדמורט.

בעבר הוא היה תלמיד בבית סלית'רין, והיה חלק מכנופייה של סלית'רנים.

לאחר נפילתו של הלורד וולדמורט הוא נתפס יחד עם אישתו, אחיו וברטי קראוץ' הבן על עינוי הוריו של נויל לונגבטום, בקללת קרושיאטוס ונשלח לאזקבאן. באזקאבן ישב רודולפוס כ - 14 וחצי שנים, עד ששוחרר בידי הסוהרסנים שחזרו לצידו של וולדמורט לאחר עלייתו בשנית לשלטון. הוא נלחם יחד עם שאר אוכלי המוות בקרב במחלקת המסתורין בו נרצח סיריוס בלק.

רבסטאן לסטריינג'[עריכת קוד מקור | עריכה]

לערך המלא רבסטאן לסטריינג'

רבסטאן לסטריינג' הוא קוסם טהור דם ואחיו של רודולפוס לסטריינג'. הוא אחד מאוכלי המוות של הלורד וולדמורט.

לאחר נפילתו של הלורד וולדמורט הוא נתפס יחד עם אחיו, גיסתו בלטריקס לסטריינג' וברטי קראוץ' הבן על עינוי הזוג לונגבטום ונשלח לכלא אזקבאן. באזקאבן ישב רבסטאן כ - 14 וחצי שנים, עד ששוחרר בידי הסוהרסנים. הוא נלחם יחד עם שאר אוכלי המוות בקרב במחלקת המסתורין בו נרצח סיריוס בלק.

לוציוס מאלפוי[עריכת קוד מקור | עריכה]

לערך המלא לוציוס מאלפוי

לוציוס מאלפוי הוא קוסם טהור דם, בעלה של מכשפה טהורת דם, נרקיסה מאלפוי (לשעבר נרקיסה בלק) ואביו של דראקו מאלפוי. הוא עשיר ובעל אחוזה בווילשר. בעבר היה לו גמדון בית בשם דובי, אשר בו נהג להתעלל באופן קבוע.

לוציוס מאלפוי הוא מנהיג אוכלי המוות ומקורב מאוד ללורד וולדמורט. לוציוס הוא אחד מתומכיו הגדולים של וולדמורט ואידיאולוגיית טוהר הדם שלו. את בנו הוא מחנך בהתאם לכך. לוציוס מאלפוי אף היה בעבר תלמיד בבית סלית'רין. בנוסף לכך לוציוס מקורב לסוורוס סנייפ, המעדיף את בנו בשיעוריו. אוייבו הוא ארתור וויזלי, אותו הוא מתעב בשל חיבתו למוגלגים, ובשל קרבתו לאלבוס דמבלדור.

לוציוס מאלפוי הצליח להתחמק מכלא הקוסמים אזקבאן בטענה שהוא לא התכוון לכך שבאמת תמך בוולדמורט, אך ברור שרק בגלל תפקידו הבכיר והמקורב לשר הקסמים קורנליוס פאדג' במשרד הקסמים הוא לא הוכנס לכלא. הוא מציג לעולם פני אדם מכובד, אף על פי שמעולם לא גינה את הדרך הישנה של טוהר הדם. הוא סולד מבני המוגלגים, המכונים בפיו בוצדמים.

לוציוס מאלפוי הופיע לראשונה בספר השני בסדרה, שם נתן לג'יני וויזלי את היומן של טום רידל על מנת שתפתח את חדר הסודות, שיגרום לחיסול של בני המוגלגים. בספר זה שיחרר הארי פוטר את דובי לחופשי. לאחר מכן נצפה שוב בספרים הרביעי והחמישי כאוכל מוות. בספר החמישי הוא נלחם יחד עם שאר אוכלי המוות בקרב במחלקת המסתורין בו נרצח סיריוס בלק, ולבסוף נלכד בידי אלבוס דמבלדור. כעת - לאחר סיום הספר החמישי - הוא נמצא בכלא אזקבאן.

נרקיסה מאלפוי[עריכת קוד מקור | עריכה]

לערך המלא נרקיסה מאלפוי

נרקיסה מאלפוי, לשעבר נרקיסה בלק, היא מכשפה טהורת דם. יש לה שתי אחיות, בלטריקס לסטריינג' ואנדרומדה טונקס, והיא בת-דוד של סיריוס בלק ורגולוס בלק. היא נשואה ללוציוס מאלפוי, קוסם טהור דם בעצמו, ואימו של דראקו מאלפוי. בעבר היא הייתה תלמידה בבית סלית'רין.

נרקיסה בלק מתוארת כגבוהה, יפה ורזה, וככל הנראה סנובית. כמו-כן היא עשירה. היא אוהבת את בנה דראקו, ואף על פי שאינה משתייכת לאוכלי המוות, היא כנראה תומכת נלהבת בדרכם.

אנדרומדה טונקס[עריכת קוד מקור | עריכה]

לערך המלא אנדרומדה טונקס

אנדרומדה טונקס, לשעבר אנדרומדה בלק, היא מכשפה טהורת דם. יש לה שתי אחיות, נרקיסה מאלפוי ובלטריקס לסטריינג', והיא בת-דוד של סיריוס בלק ורגולוס בלק. היא נשואה לטד טונקס, בן מוגלגים, ואמה של נימפדורה טונקס.

בשל נישואיה לבן מוגלגים היא נמחקה מאילן היוחסין של משפחת בלק וככל הנראה נושלה ממשפחתה. היא הייתה בת-הדוד האהובה על סיריוס, היא זו שנתנה לנימפדורה טונקס את שמה והיא טובה בכשפים משק-ביתיים.

אלאסטור מודי[עריכת קוד מקור | עריכה]

לערך המלא עין הזעם

אלאסטור מודי, המכונה גם עין הזעם מודי הוא הילאי וגם חבר אישי קרוב של דמבלדור. למעשה, הוא ההילאי הטוב ביותר שהועסק אי פעם על ידי משרד הקסמים והוא גם זה שתפס הכי הרבה אוכלי מוות. מודי לא צריך להוכיח את מיומנותו ונסיונו בקרבות קוסמים, מראהו החיצוני אומר הכל: חלק ניכר מאפו חסר, יש לו רגל מעץ ופניו מכוסות לגמרי צלקות שלא לדבר על המחסור שלו בעין אמיתית. למודי יש עין קסמים במקום עינו האמיתית, עין זו יכולה להתבונן ב-360 מעלות וגם לראות דרך חפצים מוצקים (כולל גלימות היעלמות).

מה שהוביל לסוף הקריירה של אלאסטור מודי הייתה פרנויה לאוכלי מוות שפיתח. במהלך חייו הוא צבר לעצמו כל-כך הרבה אויבים שהוא הפך להיות אובססיבי לגמרי לגבי כל מה שקשור באוכלי מוות וקוסמים אפלים, וכמעט תמיד היה בטוח שישנם קוסמי אופל בסביבתו ומישהו תמיד מנסה לתפוס או להרוג אותו, דבר שבסופו של דבר הוביל לפיטוריו. למרות שמשרד הקסמים כבר לא כל-כך מעריך את מודי, הוא עדיין חבר של כבוד במסדר עוף החול ונכון לכל משימה או מטלה שתקדם את המלחמה בכוחות האופל.

נימפדורה טונקס[עריכת קוד מקור | עריכה]

לערך המלא נימפדורה טונקס

נימפדורה טונקס היא מכשפה צעירה, בתם של אנדרומדה טונקס וטד טונקס, והיא אחיינית של בלטריקס לסטריינג' ונרקיסה לסטריינג'. היא מטמורפמגוס ומסוגלת לשנות את חזותה לפי רצונה. על פי רוב היא מסתובבת עם שיער קצר ורוד בצבע בזוקה, אך מידי פעם היא משנה את המראה שלה. טונקס לא אוהבת את שמה, ומעדיפה שיקראו לה בשם משפחתה בלבד.

טונקס היא הילאית וחברה במסדר עוף החול, אשר הוקם בשניתת על אף גילה הצעיר. היא מרבה לשהות במפקדת המסדר, ומלווה את הארי פוטר וחבריו לבית הספר ולבית החולים, ואף הייתה חלק מחיל המשמר שאסף אותו מביתו אצל הדרסלים. היא זו שסילקה את בני משפחת דרסלי מביתם כששלחה להם מכתב בדואר של מוגלגים. היא עליזה, מגושמת - היא מרבה להפיל חפצים, מחובבת בעיקר על ידי הרמיוני גריינג'ר וג'יני וויזלי, וידוע לנו שהיא מעולם לא הייתה מדריכה בהוגוורטס, ושהיא עדיין רוכבת על שרביט 260.

טונקס השתתפה בקרב שנערך במחלקת המיסתורין נגד אוכלי המוות ואף נפגעה ונאלצה בעקבות כך לשהות לתקופה קצרה בבית החולים על שם הקדוש מנגו.

טונקס הייתה מאוהבת ברמוס לופין, אדם הזאב, היא ביקשה להיתחתן איתו אך הוא סרב מפני שלטענתו הוא מסוכן,עני ומבוגר מידי בשבילה. היא עדיין לא ויתרה.

טד טונקס[עריכת קוד מקור | עריכה]

לערך המלא טד טונקס

טד טונקס הוא בן מוגלגים, בעלה של אנדרומדה טונקס ואביה של נימפדורה טונקס. הוא מתואר על ידי נימפדורה טונקס כבלגניסט רציני.

איגור קרקרוף[עריכת קוד מקור | עריכה]

לערך המלא איגור קרקרוף

היה בעבר אוכל מוות וכיום הוא מנהל בית-הספר לקוסמים דורמשטרנג.הלשין על כמה וכמה אוכלי מוות במשפטו,מה שבסוף לא עזר. בחזרת הלורד וולדמורט במשימה השלישית של טורניר הקוסמים המשולש נמלט איגור קרקרוף והסתתר. לאחר שנתיים נמצא מת אחרי שהסוהרסנים הרגו אותו בהראתו של הלורד ולדמורט.

רמוס לופין[עריכת קוד מקור | עריכה]

לערך המלא רמוס לופין

רמוס לופין נכנס לראשונה לחייו של הארי כשהגיע ללמד בהוגוורטס, בתור מורה להתגוננות מפני כוחות האופל. הארי היה אז בשנתו השלישית בבית-הספר. פרופסור לופין גילה נטייה לחולניות, ועל הרושם הכללי השפיעו גם בגדיו הבלויים והופעתו המרושלת משהו. מאוחר יותר באותה שנה הסתבר שיש סיבה להיעדרויותיו התכופות של המורה: הוא אדם זאב. כשהיה תלמיד שובץ רמוס לופין לבית גריפינדור. הוא היה אחד מחבריו הטובים של ג'יימס פוטר, ונמנה על קבוצת הקונדסאים. חבריו הפכו לאנימאגים כדי לארח לו לחברה כשהוא משתנה לזאב בזמן ירח מלא.

ג'יימס פוטר[עריכת קוד מקור | עריכה]

לערך המלא ג'יימס פוטר

ג'יימס פוטר, אביו של הארי פוטר, נולד למשפחת קוסמים עתיקה ומפוארת. הוא הרכיב משקפיים והיה לו שיער שחור ופרוע, את המראה הזה הוא הוריש להארי. הוא היה חברם הטוב ביותר של בהוגוורטס הוא שוייך לבית גריפינדור, שם הוא פגש את רמוס לופין (ירחוני), סיריוס בלק (רך-כף) ופיטר פיטגרו (זנב-תולע) ויחד איתם הפך לאנימאגוס בלתי חוקי בצורת אייל. בימי ירח מלא, היה מתגנב עם חבריו ועם לופין, שהפך לזאב, לצריף המצווח שבעיירה הוגסמיד בצורת האנימאגוס שלו. הוא היה תלמיד מצטיין ולבסוף הפך למדריך ראשי. הוא היה מאוהב בלילי פוטר בת כיתתו והראה לה את אהבתו כלפיה בדרכים שונות. ג'יימס נבחר לנבחרת הקווידיץ' של ביתו והצטיין בזה מאוד, שמו מופיע על גביע שחקני הקווידיץ'.

לילי פוטר[עריכת קוד מקור | עריכה]

לערך המלא לילי פוטר

לילי אוונס, אימו של הארי פוטר, נולדה למשפחה מוגלגית. היו לה עיניים ירוקות, שאותם הורישה להארי, ושיער ג'ינג'י. יחסיה עם אחותה פטוניה היו רעועים. פטוניה, אליה עבר הארי עם מותם של לילי וג'יימס, הפגינה כעס מתמשך על היעדרויותיה של אחותה, ויותר מכך - כעס על החזרות הדרמטיות שלה הביתה. בהן, בין השאר, ניסתה להפוך ספלים לעכברושים. על הזעם הוסיפה תשומת-הלב המיוחדת שהוקדשה ללילי מצד ההורים.

בהוגוורטס היא שוייכה לבית גריפינדור, כמו ג'יימס פוטר (בעלה לעתיד), סיריוס בלק, רמוס לופין ופיטר פיטגרו. היא הייתה תלמידה מצטיינת ורודפת צדק, ובשנתה החמישית בהוגוורטס הפכה למדריכת הבית. עד שנתה השיבעית בהוגוורטס היא שנאה את ג'יימס פוטר (שהיה מאוהב בה) ואת חבורת הקונדסאים.

דולורס אמברידג'[עריכת קוד מקור | עריכה]

לערך המלא דולורס אמברידג'

דולורס ג'יין אמברידג' היא מכשפה נמוכה ושמנה בעלת פני קרפדה שעובדת במשרד הקסמים כעוזרת בכירה (Senior Undersecretary) לשר. היא נוכחת בשימוע המשמעתי שהארי עובר בגין הפעלת קסם פטרונוס בנוכחות מוגל.

בשנתו החמישית של הארי פוטר בהוגווטס היא מתמנה למורה להתגוננות מפני כוחות האופל, אך למעשה היא משמשת כ"חפרפרת" של שר הקסמים, קורנליוס פאדג', אשר מנסה להשתיק את הארי ואת חבריו הטוענים שהלורד וולדמורט חזר.

קייטי בל[עריכת קוד מקור | עריכה]

לערך המלא קייטי בל

קייטי בל היא תלמידה הלומדת בבית גריפינדור ומבוגרת בשנה מהארי פוטר. היא משחקת בתור רודפת בנבחרת הקווידיץ של גריפינדור. היא השתתפה בצ"ד- קבוצה ללימוד התגוננות מפני כוחות האופל בראשותו של הארי.

בספר השישי- נשלחה מטעם דראקו מאלפוי מכושפת תחת קללת איפריו- הקללה השולטת- להביא שרשרת מקוללת לדמבלדור, במטרה לרצוח אותו, אך עקב תאונה- הותקפה היא ע"י השרשרת, אך הוצלה בזמן, והתאשפזה בבי"ח הקדוש מנגו לתקופה מסוימת.

לבנדר בראון[עריכת קוד מקור | עריכה]

לערך המלא לבנדר בראון

לבנדר בראון היא לומדת בבית-הספר הוגוורטס לכישוף ולקוסמות, בבית גריפינדור, וחולקת את החדר עם חברתה הטובה פארווטי פטיל ועם הרמיוני גריינג'ר. מנהלת רומן עם רון וויזלי במהלך הספר השישי.

הרמיוני גריינג'ר[עריכת קוד מקור | עריכה]

לערך המלא הרמיוני גריינג'ר

הרמיוני היא תלמידה בבית הספר הוגוורטס לכישוף ולקוסמות, ויחד עם רון ויזלי, היא אחת מחבריו הטובים ביותר של הארי פוטר. היא מעט שתלטנית ומאוד שקדנית. הרמיוני גריינג'ר היא תלמידה חרוצה וחובבת ספרים. צימאונה לידע הוכיח את עצמו ברבות מהרפתקאותיהם.

מטרידים אותה רבות בנוגע לשערה המקורזל ונטייתה ל"ידיעת כל", אך תלמידים רבים מעריצים אותה עקב תבונתה. הארי פוטר, רון ויזלי ונוויל לונגבוטום תלויים כולם בעזרתה בלימודים.
הרמוני היא ילידת מוגלגים.

פלר דלאקור[עריכת קוד מקור | עריכה]

לערך המלא פלר דלאקור

פלר היא אחת מתלמידות ביה"ס בובאטון, בניהול המנהלת מדאם מקסים, שהיא גם חצי ענקית. פלר נחשבת כויליה- אישה יפה ביותר ואכן סבתה הייתה כזאת.

אלבוס דמבלדור[עריכת קוד מקור | עריכה]

לערך המלא אלבוס דמבלדור

דמבלדור הוא מנהל בית הספר הוגוורטס לכישוף ולקוסמות, והוא אחד מהקוסמים החזקים בעולם. כיוון שהוא נדיב, מעט מוזר, ורב עוצמה, הוא דומה לאבטיפוס של קוסם טוב, בסגנון מרלין וגנדלף. הוא בדרך־כלל אוהד לקשייו של הארי פוטר, וכיוון שכך, הוא לעיתים קרובות מעניק לקוסם הצעיר מרחב פעולה רב יותר משהיה מעניק לאחרים. הוא מתואר כקוסם היחיד שהלורד וולדמורט אי פעם פחד ממנו.

דמבלדור מתואר כגבוה ורזה, עם שיער ארוך וזקן. יש לו עיניים כחולות, אף ארוך מאוד ומכופף, ואצבעות מוארכות. הוא לובש משקפיים בצורת חרמש. הוא בדרך־כלל מתואר כלובש בגדים מרשימים. הוא טוען שיש לו צלקת על ברכו השמאלית, שמקורה אינה ידוע, ושהיא מפה מושלמת של הרכבת התחתית של לונדון.

דאדלי דרסלי[עריכת קוד מקור | עריכה]

לערך המלא דאדלי דרסלי

דאדלי הוא בן דודו המוגל של הארי פוטר, ובנם של ורנון דרסלי ופטוניה דרסלי. הוא נולד ב-22 ביוני 1980 ומתואר כילד בלונדיני ושמן במיוחד. הוריו של דאדלי פינקו אותו מאז שנולד, ומכיוון שכך, דאדלי נטול נימוסים ודרכי נועם.

ארתור ויזלי[עריכת קוד מקור | עריכה]

לערך המלא ארתור ויזלי

בסדרה הארי פוטר, ארתור וויזלי הינו אביו של רון וויזלי, נשוי למולי וויזלי ואב לשבעה בנים: ביל, צ'ארלי, פרסי, פרד, ג'ורג', רון וג'ינ.
ארתור ידוע בחיבתו הנלהבת לחפצי מוגלגים. הוא מנהל המחלקה לחפצים חסרי קסם ומוגלגים במשרד הקסמים. הזוג וילדיהם גרים ב"מחילה" שאליה מצטרף הארי בכל פעם באמצע החופש הגדול. בספר החמישי "הארי פוטר ומסדר עוף החול", ארתור וויזלי מותקף על ידי נחש ענקי כשהו שומר על מחלקת המסתורין, והארי, שראה בחיזיון את אשר קרה, סיפר לפרופסור דמבלדור, שקרא לעזרה וכך ארתור ניצל.

ג'יני ויזלי[עריכת קוד מקור | עריכה]

לערך המלא ג'יני ויזלי

בסדרת הספרים "הארי פוטר", ג'יני ויזלי היא אחותו הצעירה של רון וויזלי, והיא צעירה ממנו ומהארי בשנה. היא הייתה מאוהבת בהארי מהרגע הראשון שראתה אותו. בשנתה הראשונה בהוגוורטס,נתקלה ביומן ישן שבדיעבד התברר כי היה חלק מנשמתו של הלורד וולדמורט, במשך השנה ההיומן גרם לה, בניגוד לרצונה, לפתוח את חדר הסודות ולשחרר את הבסילסק- נחש אימתני ההורג במבטו. היא כמעט מתה והארי הציל אותה, מה שגרם לאהבתה אליו להתחזק. ברם, בשנתה השלישית אהבתה להארי היא התחילה לצאת עם בנים אחרים, בהתחלה עם מייקל קורנר ואחר כך עם דין תומאס (בשנתה הרביעית).