משתמש:מאיה פישלזון

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

מאיה משתמשת יום יום בויקיפדיה (אגב, זה מנוע חיפוש נהדר) אך בכל זאת מנויה חדשה במנוע. שאר פרטיה חסויים, וגם השם בדוי.

תחביבים[עריכת קוד מקור | עריכה]

נגינה[עריכת קוד מקור | עריכה]

מאיה מנגנת בפסנתר כעשר שנים, ללא הפסקה. היא לומדת באופן מקצועי וניתן להגיד שהיא מסורה מאוד לפסנתר ושדבר זה מהווה חלק גדול בחייה. בנוסף היא מנגנת בחלילית ככלי תחביב קטן באופן פרטי ולא מקצועי.

ריקוד[עריכת קוד מקור | עריכה]

מאיה רוקדת בלט קלאסי ומודרני מגיל שש, ורקדה כשלוש שנים בבית הספר למחול "צעדים". לאחר מכן רקדה בלט קלאסי מקצועי כשנה ולאחר מכן נטשה את התחום הקלאסי לטובת הריקוד הסלוני, למרות כי עברה בריקוד בהחלט שיפר את כישוריה בכל ריקוד שהוא.

קריאה[עריכת קוד מקור | עריכה]

יש משהו שבני נוער באופן אובססיבי לא אוהבים וזוהי קריאה. כאשר הם שומעים את המילה הזאת, ספר או קריאה, ישר הם מתחלחלים. מה פתאום? איכסה! אצל מאיה הקריאה טופחה מאז גיל אפס על ידי הוריה ומאז לא נפרדת מהספר. בין הספרים האהובים עליה : מטילדה, הארי פוטר, קיץ אחד ביחד, ווינטר בלו, מומו ועוד.

פעילות יומיומית[עריכת קוד מקור | עריכה]

מחשב[עריכת קוד מקור | עריכה]

פריקית של מחשב, זהו כינוי נוסף למאיה. רבים מחבריה, כאשר נתקלים בבעיה - כבר לא נואשים בזכותה. אך לא עד כדי כך חכמה מאיה במחשב (אני מודה שאני עדיין לא יודעת כמה וכמה דברים) אך בבעיות בסיסיות כמו התקנה, וירוסים ותקיעות היא מומחית. בנוסף פתחה את שיטת "זה-לא-כואב-לי" (בהמשך). היא מומחית במיוחד גם בענייני בניית אתרים, גרפיקה וגם משחקי מחשב - במחשב הקודם שלה היה לה את כל סידרת לארה קרופט כולל המקלדת שלהם שכיום יצאה מכלל שיווק למיטב ידיעתנו, אך תרמה את הסדרה לילדים אחרים. כיום היא אינה חוזרת על אותה טעות, ומעריצה גמורה של סימס. "אה? מה? יצאה תוספת חדשה? יאללה נרוץ לקנות!" מאוד פפופלרי אצלה. אין משהו שלא קרה לה בסימס - ריבוי ערפדים, אונס, שריפה בחלל, אנשי זאב, חמישיות ועוד כל מיני דברים מוזרים!!! אם יש לכם שאלה למאיה אתם מוזמנים לשאול אותה בשיחה בויקיפדיה או למתן כתובת פרטית יש לפנות לכתובת אימייל mayaklil@walla.com - שזו כתובת לא משומשת יותר. את רוב שעותיה במחשב היא מבלה בחיפוש אחר חדשות על הסימס או קודים.

אבריל לאבין[עריכת קוד מקור | עריכה]

מאיה היא מעריצה גמורה של אבריל לאבין (אגב, ידעתם שהיא התחתנה?) ואין שיר שלה שיוצא ולבסוף היא לא אוהבת אותו - לדוגמה girlfriend שלה, מתוך האלבום The damn things שבהתחלה לא יכלה לשמוע אותו ולאחר מכן לא יכלה להפסיק! בנוסף, אם אתם יודעים על אבריל דבר או חצי דבר, בטח תדעו שהיא קנדית. ולמאיה יש חולשה לזמרות קנדיות - קחו לדוגמה את נלי פורטדו שגם היא קנדית ושיריה לדעת מאיה מצוינים!! המון אנשים נלחמו במאיה בעבר בגלל אהבתה לאבריל אך זאת לא התיאשה - ואף כבשה ברוחה עוד כמה מעריצים.

תוכניות טלוויזיה[עריכת קוד מקור | עריכה]

היי ארנולד[עריכת קוד מקור | עריכה]

תוכנית המשודרת בחמש ועשרים בניקולדאון. מאיה לא נוהגת לצפות בה לעיתים קרובות, אך אוהבת את התוכנית מכמה סיבות :

אהבה[עריכת קוד מקור | עריכה]

איך לפעמים, כשאתה אוהב מישהו, בגלל הרצון לשמור את הדבר בסוד אתה גורם לדחייה? משהו שקרה למאיה פעם. ובסדרה הלגה, המכנה את ארנולד "ראש ביצה" למרות אהבתה אליו, רק גורמת לארנולד פחות לרצות להיות בקרבתה.

רוגע[עריכת קוד מקור | עריכה]

הדיבוב של היי ארנולד לא צעקני, ומאוד שקט, לכן האוזניים מרגישות משיכה לסדרה, ולשמוע את הצלילים הרגועים ששם (זו לא סדרת תינוקות)?

כבוד[עריכת קוד מקור | עריכה]

ארנולד חי בבית של סבו וסבתו, שמארחים עוד כמה אנשים אצלהם (מעין מעון), אך למרות שארנולד חושב שחלק מהם מטורללים לגמרי הוא עדיין מכבד את דעתם.

ראגרטס[עריכת קוד מקור | עריכה]

תוכנית המשודרת ברבע לשש בניקולדאון. מאיה צופה בסדרה לעיתים קרובות ואוהבת אותה מאוד, כי היא מעין פרודיה למקרים בחיים שעוברים על תינוקות - ומנקודת המבט שלהם. לאחר מכן יצאה סדרת המשך לראגרטס - "ראגרטס כבר גדולים" שגם היא נהדרת.

ג'ימי ניוטרון[עריכת קוד מקור | עריכה]

השעון מצפצף בשעה שש שלושים וחמש - ושאר העולם יכול לקפוץ! מאיה טסה במהירות הטיל למטה לראות את הסדרה האהובה עליה בקביעות בניקולדאון. ללא פרק שפספסה, הסדרה מלווה אותה לאורך חייה. ג'ימי הוא ילד גאון, אשר לא מוצא חברה ברמתו בכיתה אך משתלב עם שניים מתוך כיתתו, ובכך דומה מאוד למאיה מנקודת המבט שלה. התוכן גם ברמתה.

הצלצול הגואל[עריכת קוד מקור | עריכה]

בשבע בערב, מיד לאחר שג'ימי ניוטרון מסתיים, ישנה סדרה מעולה וקבועה גם בשם הצלצול הגואל שעברה שלושה גלגולים.

המצאות[עריכת קוד מקור | עריכה]

בינתיים מאיה המציאה רק משהו משמעותי אחד.

"זה-לא-כואב-לי"[עריכת קוד מקור | עריכה]

אומנם פרסום היצירה יכול להתבזבז על זכויות יוצרים, אבל מכיוון שזוהי לא תוכנת בשר ודם הנה הרכב התוכנה : כולנו מכירים את הבעיות של התקעות המחשב, נכון? ועל התנהגות רעה מקבלים עונש - אז פיתחתי תוכנה כיצד לחנך את המחשב היטב וזה אפילו לא עושה נזקים. קודם כל, כאשר המחשב נתקע הזיזו במהירות השיא את העכבר על פני המסך - ובאותו הזמן אתם גם עושים התעמלות מצוינת לפרק כף היד. לאחר מכן דמיינו שאתם באולם גדול ואתם מנגנים בפסנתר מפואר - והיצירה שאתם מנגנים עולה ויורדת בחוזק. כך לחצו על כל הכפתורים במקלדת לפעמים חלש ולפעמים די חזק. אל תיבהלו אם יעלו לכם חלונות מוזרים. חזרו על פעולה זו שוב ושוב עד שמחשבכם יחזור לפעולה רגילה.