משתמש:רק אמת וצדק

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

מבוא[עריכת קוד מקור | עריכה]

משתמש זה שומר שבת, ומבקש לא להשאיר לו הודעות בשבתות וחגים

שלום למשתמשים הישנים, וברוכים הבאים למשתמשים החדשים שבאים בכל עת. אני החלטתי להיכנס ולהמנות לויקיפדיה בהיות כי נפגשתי כמה וכמה פעמים בדברים שגויים ולא נכונים, הנכתבים על ידי אנשים שאולי אינם יודעים מספיק, או שנאמר להם או התוודע להם דברים שגויים, על ידי מי ומה.

ואני נושא תקוה כי הם לא באו להשחית ולחבל בכל מה שקשור לויקיפדיה, כי אם זאת המטרה כדאי להם לדעת כי הם מפריעים למידע שיכול לעזור לאנשים, ועם מידע שגוי הדבר גורם להפרעה ולעיתים יכול אף להביא לידי היזק.

וכן נפגשתי בחוסר מידע בדפים מסוימים, הנובעים בין היתר מדילוג על הדברים למרות שהכותבים יודעים זאת. ונדמה לי כי הכותבים אינם רוצים להעלים אותם, אלא מסיבות טכניות, וטעמים שונים אינם כותבים זאת. וגם אני לא כותב הכל בכל מכל כל, ואינני מתנגד להוספות כאלו או אחרים. אך מצהיר אני בזאת, כי אני משתדל בכל כוחי לדייק באמת ואם אני רואה מחלוקת, דואג אני שהדבר יבוא לצדק. אך מה שאיני יודע איני כותב.

ואני קורא בזאת לכולם לבוא ולהצטרף לויקיפדיה, לתקן שגיאות, להוסיף בדפים, ולהוסיף דפים, ולשתף את כולם בדברים הנצרכים--רק אמת וצדק - שיחה 13:19, 17 באוקטובר 2019 (IDT)