משתמש:Gogo8200/אנג'ליק מורגן

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
אנג'ליק מורגן ב-2008

אנג'ליק מורגן (נולדה ב-22 בספטמבר 1975 בפריז, צרפת), הידועה גם בשם פרנצ'י, היא אושיית ריאליטי, שחקנית קולנוע, ודוגמנית צרפתית.[1][2] מורגן ידועה בעיקר בזכות הופעותיה תוכניות המציאות של הווארד סטרן ב-VH1 כגון רוק של אהבה 2, אבן של אהבה: קסם בית הספר, והעונה השנייה של אני אוהב כסף.[3] ב-2014, מורגן השתתפה בעונה ה-14 של גרסה הבריטית של האח הגדול VIP.

חיים האישיים[עריכת קוד מקור | עריכה]

בשנת 2004, מורגן עבר ללאס וגאס, והחלה לעבוד במשרה מלאה כדוגמנית וכרקדנית אקזוטית במשך שנתיים.[4] במהלך זמן זה, היא השתתפה בפלייבוי בטלוויזיה וביצעה סרטים למבוגרים. אחרי אותה הופעה שניה בתוכנית של הווארד סטרן, מלהק של המפיקה VH1 יצר קשר עם מורגן, וביקש ממנה לקחת חלק באבן של אהבה 2, בו הופיעה לראשונה בתוכנית ריאליטי. אחרי אבן של אהבה 2, VH1 הציע לאנג'ליק להופיע בשלוש תוכניות מציאות נוספות.

2010–הווה[עריכת קוד מקור | עריכה]

ב-2011, מורגן הופיעה בשני סרטי קולנוע.[5] סרט המיינסטרים הראשון בו הופיעה הוא מופשט,[6] סרט תיעודי שמתעד את יצירת ספרו החדש של הצלם גרג פרידלר, לאס וגאס בעירום.[7][8][9]

ב-2011, היא החלה להופיע באופן קבוע בתור מגישה בתוכנית הרדיו שב-BlogTalkRadio.com.

בספטמבר 2012, פרידלר שיחרר את הטריילר רשמי לספר החדש שלו, אמריקה מופשטת: עירום, לאס וגאס. מורגן הופיעה לקראת סוף הטריילר, בו היא משוויצה בגוף שלה ואז בסצנה בסגנון-ראיון איתה.[10] אתר האינטרנט הרשמי של הספר מציג תמונות של אנג'ליק עם ובלי בגדים, תחת הכותרת "הספר".[11] הספר של פרידלר מציג את החיצוניות והפנימיות של אנשים שונים בלאס וגאס, ומנסה להראות את האמת מאחורי האנשים השוכנים שם.

באוגוסט 2014, מורגן השתתפה בעונה הארבע עשרה של האח הגדול VIP. היא נכנסה לבית ביום ה-1. היא הייתה מועמדת ביום ה-10, ושרדה את הפינוי ביום ה-12. ביום ה-14, היא הייתה מועמדת שוב, והודחה ביום ה-17.

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  1. ^ תבנית:IMDb name
  2. ^ "Mahalo: Angelique Morgan".
  3. ^ "Official Site: Club Angelique Morgan".
  4. ^ "Angelique's Official Website".
  5. ^ "Angelique's Official Website: Resume".
  6. ^ "BuddyTV: Former 'Rock of Love' Contestant Lands Cameo in 'Stripped'".
  7. ^ "RTvS".
  8. ^ Photos of Morgan in documentary film 'Stripped'
  9. ^ STRIPPED // a documentary film by david palmer
  10. ^ "Trailer".
  11. ^ "The Book".

קטגוריה:דוגמניות אמריקאיות קטגוריה:אמריקאים ממוצא צרפתי קטגוריה:משתתפים בתוכניות מציאות אמריקאיות

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

קטגוריה:שחקני פורנוגרפיה