משתמש:Yoavd/ בדיקת עורכים שכותבים בהשילוח

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

צור ארליך[עריכת קוד מקור | עריכה]

עיתונאי, משורר, פובליציסט, מתרגם ואיש ספרות, המשנה לעורך כתב העת "השילוח". בוגר האוניברסיטה העברית בירושלים בפסיכולוגיה ובספרות עברית ומוסמך האוניברסיטה הזו בספרות עברית

יוסי ברנע[עריכת קוד מקור | עריכה]

פובליציסט ופעיל חברתי ופוליטי. חבר עמותת "אני ישראלי" הפועלת להכרת המדינה בלאום הישראלי. מצדד במדינת ישראל כמדינת לאום ישראלית, רפובליקנית, דמוקרטית ליברלית של כל אזרחיה. כמו כן פועל למען האוכלוסיות המוחלשות כמו הבדואים בנגב. ומבחינה מוסרית מצדד בצמחונות ובהגנה על זכויות בעלי חיים[1]. על פי השילוח הוא " מוסמך האוניברסיטה הפתוחה בלימודי דמוקרטיה בין-תחומיים".

דוד גורביץ'[עריכת קוד מקור | עריכה]

בעבר שימש רפרנט בעיריית ירושלים לנושא הקשרים הדיפלומטיים עם מוסדות נוצריים.


עומר גנדלר[עריכת קוד מקור | עריכה]

מרצה לאינט רציה (השגיאה במקור) אזורית באוניברסיטה הפתוחה ודוקטורנט בפקולטה למדעי החברה באונ' העברית.

דוד מ' וינברג[עריכת קוד מקור | עריכה]

דוד מ' וינברג הוא סגן נשיא מכון ירושלים למחקרים אסטרטגיים, הנציג בישראל של השדולה הקנדית למען ישראל, ובעל טור מדיני-ביטחוני בעיתונים ג'רוזלם פוסט וישראל היום. לפי השילוח.

לפי האתר שלו "בעל תואר שני ביחסים בין-לאומיים מאוניברסיטת בר-אילן. בוגר אוניברסיטת טורונטו וישיבות הכותל והר עציון."

Mr. Weinberg studied at Yeshivat Hakotel under Rabbi Yeshayahu Hadari zt”l, and at Yeshivat Har Etzion under Rabbi Dr. Aharon Lichtenstein zt”l. He holds a Master’s degree in international relations from Bar-Ilan University, and a Bachelor’s degree in international relations and history from the University of Toronto.

עמיעד כהן[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • לימודים/ למד בישיבה התיכונית 'נווה שמואל' שהייתה "מקום מעולה", ובכל זאת את רוב הבגרויות עשה בכיתה י"א ואז פרש.
  • עלי/ הוא גדל בגוש עציון, אבל התוודע לבחור רציני בוגר עלי, שנראה "כמו שאדם בוגר צריך להיראות". בעקבותיו הגיע למכינה. "זו הייתה שנה מעניינת. למדתי גמרא, תנ"ך והרבה מורה נבוכים". הוא לא נשאר שנה שנייה במכינה.
  • הדתה/ הוא החל ללמד יהדות בבתי ספר חילוניים במסגרת מדרשה, וכיום מלמד בכמה מכינות. "מאז ועד היום אני מדתה". לימד חמש שנים במכינת 'בני ציון'.
  • עיתים לתורה/ לומד גמרא בבקיאות, 7-5 דפים בשבוע, כדי להיות מונח בתורה. חוץ מזה "מקשיב לשיעורים כי אני מלמד".

עמיעד כהן כתב 11 מאמרים בהשילוח [1] - מרביתם בנושאי כלכלה. הבאתי את השורות מעלה כי ברור מהכתבה המאוד אוהדת שהתפרסמה ב-INN שאין לו כל השכלה פורמלית. עזב את בית הספר לאחר כיתה יא' ומאז בעיקר למד תלמוד. אין ספק שהוא אדם מוכשר ומצליח בעסקיו, אך זה לא מכשיר אותו לכתוב מאמרים שישמשו מקור בויקיפדיה. אלו מאמרי דעה, שככל שאני קורא יותר בהשילוח, ברור לי שחלקם מענינים וחלקם לא, אך אלו מאמרים של חובבנים. אין שום הצדקה להשתמש בהם כמקור. --‏Yoavd‏ • שיחה 08:04, 29 באפריל 2020 (IDT)


עודד כרמלי[עריכת קוד מקור | עריכה]

הוא משורר, כתב החלל של סוכנות החלל הישראלית, עורך כתב העת 'הבה להבא' ועורך-שותף של פסטיבל תל-אביב לשירה.

כך מופיע בעיתון השילוח - חיפוש בגוגל לא הניב אף תוצאה.


אהרן אריאל לביא[עריכת קוד מקור | עריכה]

ממייסדי גרעין שובה בעוטף עזה ומועצת הקבוצות והקהילות המשימתיות בישראל, ומייסד ומנהל מיזם הַקְהֵל: החממה לקהילות משימתיות בתפוצות.


דוד ליברמן[עריכת קוד מקור | עריכה]

מוסמך האוניברסיטה עברית לספרות התלמוד ובוגר ישיבת הכותל. מנחה בארגון 'קולות', ועוסק בהנחיית למידה רב-תחומית במקורות היהדות. מחבר הספר "תפלת האדם" על תהילים. (השילוח)

דוד ליברמן, מרצה ליהדות, ספרות וחסידות וסופר היה ראש בית המדרש אלול ועמית בעמותת "קולות" [2] ארץ אחרת

הדס לנציאנו[עריכת קוד מקור | עריכה]

הדס לנציאנו, רכזת תוכניות אקדמיות לסטודנטים בקרן תקווה, היא תלמידת מוסמך בבית הספר למדע המדינה באוניברסיטת תל-אביב, המתמחה בפוליטיקה השוואתית וחוקרת אינטגרציה של מהגרים באירופה. (על פי השילוח 2018) מסטרנטית בבית הספר למדע המדינה באוניברסיטת תל אביב. חוקרת היבטים כלכליים-חברתיים של פיזור גאוגרפי של מהגרים. מתעניינת בהגות ליברלית וכותבת על פוליטיקה, חברה ומגדר. על פי [3]

אריאל פינקלשטיין[עריכת קוד מקור | עריכה]

דוקטורנט במחלקה למדעי המדינה באוניברסיטת בר־אילן ובוגר תוכנית צוערים לשלטון המקומי. המאמר מבוסס על עבודת תזה שנכתבה בהנחייתו של ד"ר דורון נבות. תוכך הדברים משקף את עמדת הכותב בלבד.

אהוד פירר[עריכת קוד מקור | עריכה]

בעל דוקטורט בפרשנות ותרבות מאוניברסיטת בר-אילן, עוסק בכתיבה ובעריכה, מנהל בלוג [4]. מכיוון שמעולם לא שמעתי על תוכנית כזו הנה פרטיה:

התוכנית ללימודי פרשנות ותרבות הוקמה בשנת 1999 והיתה למסגרת הראשונה בישראל שהציעה לימודי פרשנות ותרבות לתארים מתקדמים. ברוח תוכניות דומות שהוקמו באירופה ובארה"ב, התוכנית מאגדת תחת קורת גג אחת חוקרים וחוקרות שהעניין האינטלקטואלי שלהם מפגיש בין דיסציפלינות של ידע וכלים תיאורטיים ופרשניים שונים. ההנחה של תחום הידע החדש הזה היא שלמעשה אין שום דבר שאי-אפשר לפרש אותו ולחקור אותו כתופעה תרבותית. המונח תרבות מופיע כאן בהקשר חדש – לא רק הפעילות שבאופן מסורתי נחשבה כתרבות גבוהה (אמנות, ספרות או מוסיקה) אלא מכלול הפעילויות האנושיות המאורגנות במסגרת שפה, מוסדות ופרקטיקות.

ניצן ריבלין[עריכת קוד מקור | עריכה]

מנהלת המערכת של כתב עת 'השילוח'. סטודנטית לתואר ראשון בספרות כללית והשוואתית באוניברסיטה העברית

זאב שביידל[עריכת קוד מקור | עריכה]

בבלוג שלו הוא מעיד על עצמו כ"קרימינולוג מוסמך, עוסק בטיפול ובכתיבה, פעיל בנושא של גייז דתיים" - כרגיל, אין זה מאמר של מומחה לספרות אלא של חובב ספרות שהוכשר בתחום אחר. אני מקווה שהמסר הזה, של מאמרים שנכתבו על ידי מומחים בתחום יעבור, וההמלצות הבאות שלך לא ייראו כהמלצות האלו

בנימין שוורץ[עריכת קוד מקור | עריכה]

עמית מחקר בפורום קהלת ( מכון מחקר בעל תפיסת עולם שמרנית המאוגד כעמותה, ופועל "לעיגון מעמד הקבע של ישראל כמדינת הלאום של העם היהודי, לחיזוק הדמוקרטיה הישראלית, קידום חירות הפרט ועידוד יישום עקרונות השוק החופשי בישראל"). עבודת הדוקטור שהוא משלים בחוג למדע המדינה באוניברסיטה העברית מבקשת ליצור דו-שיח בין מושגים ממשפט התלמוד לבין ההגות המדינית המערבית.

יואב שורק[עריכת קוד מקור | עריכה]

פובליציסט ועורך כתב העת "השילוח" - בביוגרפיה המופיעה בערך כתוב "שלוש שנים כמתכנת בחברת מטריקס" , " שותף לצוות המייסד של ערוץ התכלת" , "במהלך כהונתו השנייה של ח"כ בני אלון כשר התיירות שימש שורק כעוזרו" - בקיצור אין לו שום רקע בספרות או בביקורת ספרותית

אלחנן שילה[עריכת קוד מקור | עריכה]

ד"ר אלחנן שילה הוא מרצה להגות יהודית וציונית והוגה דעות - כך כתוב בהשילוח. התאמצתי מאוד ומצאתי שהוא מרצה במכללת ספיר.

אלון שלו[עריכת קוד מקור | עריכה]

איננו מבקר ספרות כפי שבן נחום כותב פעם אחר פעם. אם מדובר באותו אדם הרי שאת עבודת המאסטר שלו, "קווים לדמותו ולהגותו של הרב יצחק הוטנר בעל ה'פחד יצחק'" כתב במחלקה למחשבת ישראל באוניברסיטת בן-גוריון בהנחייתו של פרופ' יהונתן מאיר.

חננאל שקלאר[עריכת קוד מקור | עריכה]

עו"ד חננאל שקלאר עומד בראש המכינה הקדם-צבאית בירוחם. שימש רכז ב'מסע ישראלי' וב'אחריי'. למד במכללה למדינאות.

אברום תומר[עריכת קוד מקור | עריכה]

בשילוח לא כתוב שום דבר על הרקע שלו, אבל בכתב עת אחר מצאתי את התיאור הבא: "מוסמך במדיניות ציבורית, בוגר המכללה למדינאות, מ"פ במילואים, חוקר ופובלציסט." אני חייב לציין שרוב חיי הבוגרים לימדתי במוסדות להשכלה גבוהה אך מעולם לא שמעתי על המכללה למדינאות ולכן חיפשתי מה זה. ברור שזה לא מוסד אקדמי.

  1. ^ יוסי ברנע פובליציסט, באתר www.news1.co.il