סימון תומאס

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
סימון תומאס
Simon Thomas
לידה 26 בינואר 1973 (בן 51)
קרומר, הממלכה המאוחדת עריכת הנתון בוויקינתונים
מדינה הממלכה המאוחדת עריכת הנתון בוויקינתונים
מקום לימודים
פרופיל ב-IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

סימון תומאסאנגלית: Simon Thomas; נולד ב-26 בינואר 1973) הוא מגיש טלוויזיה בריטי, שהתפרסם כמנחה תוכניות ילדים ותוכניות ספורט.

ביוגרפיה[עריכת קוד מקור | עריכה]

סימון תומאס נולד בנוריץ' ועבר עם משפחתו בין מספר ערים בנורפוק. לאחר סיום בית הספר הוא למד באוניברסיטת בירמינגהאם וסיים אותה עם תואר בהיסטוריה.

לאחר מספר ניסיונות ב-8 בינואר 1999 הוא התקבל לתוכנית ילדים Blue Peter של ה-BBC. בתקופת הגשת התוכנית הוא פעמיים השתתף במרתון לונדון, טיפס על קילימנג'רו ומון בלאן וביצע 40 קפיצות עם מצנח ביחד עם אנשי חיל האוויר המלכותי. במהלך ביקורה של מכלת אליזבת באולפני התוכנית תואמס העניק לה אות כבוד וציין שמעתה היא יכולה לבקר במצודת לונדון חופשי ללא הגבלה. בינואר 2005 הוא הודיע על רצונו לעזוב את התוכנית ובאפריל אותה שנה הוחלף על ידי גתין ג'ונס.

לאחר BBC תואמס נקלט ב-Sky Sports והחל להנחות שידורי כדורגל. תקופה ארוכה הוא היה מנחה של שידורי משחקי הליגה הראשונה של הפוטבול ליג. החל משנת 2016 הוא היה המנחה הראשי של שידורי פרמייר ליג בערוץ. הוא הגיש את השידורים לצד גריים סונס, ג'יימי רדנאפ ותיירי הנרי.

בשנת 2017 בעקבות פטירת אשתו שנפטרה שלושה ימים בלבד לאחר שהובחנה כחולת סרטן, תומאס עזב את Sky Sports. הוא כתב ספר בו הוא תיאר את הרגשותיו לאחר שינוי מהותי של חייו.

בשנת 2019 סימון תומאס הצטלם בסדרת טלוויזיה This Morning.

סימון תומאס מתגורר עם משפחתו ברדינג. ביולי 2021 הוא התחתן בפעם השנייה[1].

חיים אישיים[עריכת קוד מקור | עריכה]

בשנת 2017 אשתו נפטרה, כשלושה ימים לאחר שהובחנה כחולה במחלת הסרטן. ביולי 2021 הוא התחתן בפעם השנייה,[2] ומתגורר ברדינג.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

ויקישיתוף מדיה וקבצים בנושא סימון תומאס בוויקישיתוף

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]