סלט סניקרס

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
סלט סניקרס
Snickers salad
מאכלים
סוג סלט קינוח עריכת הנתון בוויקינתונים
מוצא ארצות הברית עריכת הנתון בוויקינתונים
מרכיבים עיקריים סניקרס עריכת הנתון בוויקינתונים
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

סלט סניקרסאנגלית: Snickers salad) הוא סלט קינוח המורכב מתערובת של חטיפי סניקרס, תפוחי גראני סמית', ציפוי קול ויפ (אנ') או תוספת מוקצפת, ולעיתים קרובות הפודינג מוגש בקערה.[1][2]

מאפיינים[עריכת קוד מקור | עריכה]

המאכל הוא מרכיב עיקרי במסיבות במערב התיכון העליון של ארצות הברית, שם הוא פופולרי לצד מה שנקרא "אורז מהולל" (אנ'), סלט ווטרגייט, "סלט ג'לו" (אנ') ומנות חמות. הסלט נכלל לפעמים בספרי הבישול של הכנסייה.[3]

הכנה[עריכת קוד מקור | עריכה]

סלט סניקרס קל להכנה. המרכיבים פשוט נקצצים ומשולבים.[4] לגבי "האם זה סלט או קינוח", הדעה הרווחת אומרת שזה תלוי באיזה קצה של השולחן הוא יושב.

יש לו מרקם די ייחודי בהיותו דביק, ופריך. ידוע כי גושים נתקעים בשיניים. תכונה זו הופכת את חווית האכילה שלו למפלגת.[2]

המתכון לסלט סניקרס נכלל במאמר מ-2009 "סלטים ראויים לפיקניק בכנסייה" ב"אינדיאנפוליס סטאר". המחבר כתב כך: "למרות כל מה שיגידו כל ספרי הבישול של הקהילה והכנסייה שלי, אינני חושב שאפשר לקרוא לדבר כלשהו עם מרשמלו בשם סלט".

לקריאה נוספת[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  1. ^ Basheda, Lori (10 בפברואר 2007). "Pill makes game grow". Orange County Register. נבדק ב-28 בינואר 2009. Members routinely serve Snickers Salad, which has Cool Whip, marshmallows, cream cheese and chopped Snickers. {{cite news}}: (עזרה)
  2. ^ 1 2 Barlow, Melissa; Ashcraft, Stephanie (2006). Things to Do with a Salad: One Hundred One Things to Do With a Salad. Gibbs Smith. p. 113. ISBN 978-1-4236-0013-8.
  3. ^ Raetz Stuttgen, Joanne; Allen, Terese (2007). Cafe Wisconsin Cookbook. University of Wisconsin Press. ISBN 978-0-299-22274-1.
  4. ^ Prather, Diane (2 בינואר 2009). "Macaroni-Beef Skillet Supper". Craig Daily Press. אורכב מ-המקור ב-8 ביולי 2011. נבדק ב-28 בינואר 2009. 'Snicker Salad' calls for: 1 bag mini Snicker bars, 6 apples (cut into bite-size pieces), 1 large jar marshmallow cream, and a large container of whipped topping. Mix whipped topping and marshmallow cream together. Cut the Snickers into smaller pieces. Then add the pieces and cut apples to the topping mix. Mix together. Chill. {{cite news}}: (עזרה)