פגישת מחזור (סרט)

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
פגישת מחזור
Spring Reunion
כרזת הסרט
כרזת הסרט
כרזת הסרט
בימוי רוברט פירוש עריכת הנתון בוויקינתונים
הופק בידי ג'רי ברסלר
תסריט רוברט אלן ארתור עריכת הנתון בוויקינתונים
שחקנים ראשיים בטי האטון
דיינה אנדרוז
ג'ין הייגן
מוזיקה ארל האגן עריכת הנתון בוויקינתונים
צילום הרולד ליפסטיין
מדינה ארצות הברית עריכת הנתון בוויקינתונים
חברת הפקה Bryna Productions עריכת הנתון בוויקינתונים
חברה מפיצה יונייטד ארטיסטס עריכת הנתון בוויקינתונים
הקרנת בכורה מרץ 1957
משך הקרנה 79 דקות
שפת הסרט אנגלית עריכת הנתון בוויקינתונים
סוגה סרט דרמה עריכת הנתון בוויקינתונים
דף הסרט ב־IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

פגישת מחזוראנגלית: Spring Reunion) הוא סרט קולנוע אמריקאי משנת 1957 עם בטי האטון ודיינה אנדרוז בתפקידים הראשיים. זה היה סרטה האחרון של האטון לאחר שפרשה מסרטי פרמאונט בשנת 1952. אנדרוז היה בשלב זה בירידה בקריירה שלו.

העלילה מתרכזת בפגישת מחזור של מסיימי בית ספר תיכון בשנת 1941 לאחר 15 שנה (בשנת 1956).

תקציר העלילה[עריכת קוד מקור | עריכה]

בוגרי מחזור 1941 של בית הספר התיכון בעיירת החוף קרסון (שם פיקטיבי) בקליפורניה מתכנסים בשנת 1956 לפגישת מחזור והעלאת חוויות מהעבר. מכינים כיבוד עם פונץ', מסריטים קטעים מתקופת הלימודים, רוקדים ומרכלים. חלק נשארו רווקים וחלק הקימו משפחות.

מלכת הכיתה הייתה מרגרט "מגי" ברוסטר (בטי האטון), כעת היא בת 33 ועדיין רווקה. היא עובדת במשרדו של אביה (רוברט סימון), סוכן נדל"ן מצליח. מגי קשורה לאביה וגרה אצל הוריה. יום לפני הטקס מגיעה אליה חברתה בארנה פורסט (ג'ין הייגן). ברנה נשואה ויש לה כעת ארבעה ילדים שמציקים לה כל הזמן וכעת היא רוצה קצת חופש מהם.

התלמיד הבולט והמצליח במחזור היה פרד דייוויס (דיינה אנדרוז). מגי ודייב היו זוג בולט בכיתה אבל דרכיהם נפרדו. דייב מחליף מקומות עבודה ולא יציב ואביה של מגי מתנגד לקשר אתו. כעת מגי מנסה למכור את דירתו בקרסון. הוא מדוכדך ואינו רוצה להגיע לטקס. מגי חייבת להגיע לשם כי היא מופיעה בשיר.

ג'ק פרייזר (גורדון ג'ונס), שהיה גם אז תלמיד בולט וכעת מקרין סרטים על תחרויות הפוטבול של המחזור, מתחיל לחזר אחרי בארנה והיא נענית לו.

לאחר שמגי שרה את השיר המפורסם That old feeling (אנ') היא יוצאת עם פרד ומצטרפים אליהם ברנה ופרייזר. הוא מנסה לחזר אחריה וזה מחמיא לה אבל היא דוחה אותו למחר ואז הוא מתקשר ומודיעה לה לרווחתה שלא יוכל להגיע כי נתפס לו הגב.

פרד לוקח את מגי לשיט בסירתו והם מצליחים בקושי לחזור לחוף כשחודרים מים לסירה והיא כמעט שוקעת. החוויה הזאת מחזקת את הקשר ביניהם, הם מתוודים על הקושי להיות בודד והם מחליטים להתחתן.

אביה של מגי מקבל את הידיעה הזאת בחוסר רצון. הוא חושב שפרד בלתי יציב ומעדיף שמגי תישאר לצידו בבית והמשרד ולא אכפת לו שהיא מתקרבת להיות רווקה זקנה (בת 33). לבסוף הוא מציע לפרד משרה מכובדת בחברה כדי שהזוג יישאר לגור לידם. מגי מקבלת זאת אך פרד לא רוצה להיות קשור להוריה כשהיא מהססת הוא עוזב. ברגע האחרונה מגי מקבלת החלטה, עוזבת את הוריה ומצליחה לעלות על רכבו של פרד בדרך לנישואים.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]