שורה 19

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
ערך זה עוסק בסרט שטרם יצא לאקרנים
ייתכן שישנם פרטים שהם בגדר הערכה, העשויים להשתנות לאורך שלבי ההפקה של הסרט.
ערך זה עוסק בסרט שטרם יצא לאקרנים
ייתכן שישנם פרטים שהם בגדר הערכה, העשויים להשתנות לאורך שלבי ההפקה של הסרט.
שורה 19
Ряд 19
בימוי אלכסנדר בבאייב
שחקנים ראשיים סבטלנה איוואנובה
חברת הפקה KIT
Monumental Pictures
IKa Films
חברה מפיצה סנטרל פרטנרשיפ
הקרנת בכורה 11 בנובמבר 2021
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

שורה 19רוסית: Ряд 19) הוא סרט קולנוע המשתייך לז'אנר סרטי מתח ואימה, בכיכובה של סבטלנה איוואנובה. הסרט ייצא לאקרנים במזרח אירופה בשנת 2021. הסרט הופק בתמיכת קרן הקולנוע הרוסי הממשלתית.

הרופאה יקטרינה חוששת לטוס במטוסים מילדותה, ולכן היא בוחרת בכלי תחבורה בטוח יותר עבורה, למשל, רכבת או מכונית. עם זאת, לא תמיד ניתן לתכנן הכל מראש ופעם אחת לילדה אין ברירה. יחד עם בתה דיאנה, בת 6, היא טסה במטוס בטיסת לילה ובמזג אוויר בעייתי. כל הפחדים שלה מתחילים לצבור כוח חדש כאשר נוסעי הטיסה מתים באופן מסתורי בזה אחר זה. יקטרינה, שנמצאת בהדרגה במצב של אימה, לא יודעת להתמודד עם הפחדים שלה ואיך תוכל לשרוד את הסיוט הזה.

תקציר עלילה[עריכת קוד מקור | עריכה]

מטוסים נחשבים לאחד מכלי התחבורה הבטוחים ביותר, אך האם זה באמת כך? חלל סגור וצפוף שמטפס לגובה כשאפילו הנוסעים הנועזים ביותר חשים חרדה. מה אם הפחד הזה לא מתעורר במקרה? הדמות הראשית, ד"ר יקטרינה, מוצאת את עצמה בטיסה שעלולה להיות האחרונה, היא תצטרך להתמודד עם הפחדים שלה פנים אל פנים, כאשר יחד עם בתה דיאנה בת ה-6, הן טסות בטיסת לילה במזג אוויר גרוע, שהופך לסדרת אירועים מצמררים. בתא המטוס הריק למחצה, מקרי מוות בלתי מוסברים של נוסעים מתחילים להתרחש בזה אחר זה. כשהיא מאבדת את גבולות המציאות, הגיבורה תצטרך להתמודד עם הפחד שלה עצמה ולחיות מחדש את הסיוט שלה עוד מימי ילדותה.

שחקנים ודמויות[עריכת קוד מקור | עריכה]

הפקה[עריכת קוד מקור | עריכה]

צילומי הסרט צולמו במוסקבה ובמחוז מוסקבה והושלמו בפברואר 2020. בתחילה מונה סטפן קורשונוב לבמאי עם יוליה סניגיר ופיוטר פיודורוב בתפקידים הראשיים, אך בהמשך מונה אלכסנדר בבאייב לבמאי, שליהק שחקנים אחרים לתפקידים הראשיים.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]