לדלג לתוכן

שיחת ויקיפדיה:בודק/בחירת בודקים - 16/ארכיון 1

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף


אני מציע שיוני יסיר את מועמדותו. אדם שכותב "יש אנשים ממש מגעילים בקהילה הזו, ואני גאה שאני לא חלק ממנה." לא יכול להיות בודק. אביהושיחה 18:27, 6 בספטמבר 2011 (IDT)

אין כלל שאומר ככה. זה מובן מאליו ואמור לבוא לידי ביטוי בהצבעה. מה שמוביל אותי לחוסר היכולת שלי להבין את כלל הצבעת הנגד שנקבע ומה בדיוק המשמעות שלו. אם אני מעדיף שמועמד מסויים לא יהיה בודק, כיצד אוכל לעשות לעניין? האם הצבעה "נגד כל המועמדים" גורמת לגריעת קול אחד מכל אחד מהמועמדים בספירה ל-25? האם המשמעות היא אחרת? מהי המשמעות בדיוק? יוסישיחה 20:01, 6 בספטמבר 2011 (IDT)
כן, זה פחות אחד בדרך ל-25. לא רוצים להסתבך עם בעד ונגד לכל אחד אז הרעיון הוא שבכללי זו הצבעת בעד בלבד, אבל כדי שיהיה מענה למי שלא אוהב אף אחד יש נגד לכולם. דניאל תרמו ערך 20:04, 6 בספטמבר 2011 (IDT)
אחרי ששאלתי גיליתי שזה קצת יותר מורכב: "בתום ההצבעה, ידורגו המועמדים שמספר התומכים בהם כפול לפחות ממספר המצביעים 'נגד כל המועמדים', ושיש להם 25 תומכים או יותר". מה שאני מבין מזה, שכדי לסכל בחירה של מועמד באופן אקטיבי (ברור שלא להצביע בעדו יועיל באופן פסיבי) יש צורך בלפחות 13 הצבעות "נגד כולם" מול 25 "בעד מועמד" מסויים. רק לאחר שהושגו ה-13 (שבפועל יפגעו גם במועמדים אחרים), אז כל קול נגד חזק כמו שני קולות בעד. יתכן שיש כאן בעייתיות מסויימת. הרצון ההיסטורי להקל על בחירת בודקים בתקופת החוסר הגדול בבודקים עלול לפגוע בנו. יוסישיחה 20:41, 6 בספטמבר 2011 (IDT)
שיטת ההצבעה של הבודקים מאוד מסורבלת. צריך לשנות את זה בהזדמנות (אבל לא כשיש בחירות ברקע). עידושיחה 20:44, 6 בספטמבר 2011 (IDT)
ראו הסיבות למועמדותי בדף שיחת ויקיפדיה:בודק/בחירת בודקים - 14. אביהו, אני יכול להיות אפילו ביורוקרט מבלי להיות חבר שלך. תתמודד עם זה. ‏Yonidebest Ω Talk20:47, 6 בספטמבר 2011 (IDT)
יוני, זה די תמוה - הרי מהות תפקידו של ביורוקרט היא שמדובר בתפקיד קהילתי. כך גם בודק - הרי תפקידו היא לבדוק את כתובות ה-IP, בין היתר של משתמשים בקהילה. המשפט בדף שקישרת אליו "אין לי שום התנגדות עם בדיקות IP של משתמשים שהפריעו כאנונימיים... מי שנחסם כאנונימי - עליו להיחסם גם כמשתמש" מעיד בבירור שגם כוונותיך שלך ביחס לתפקיד הן בעלות אופי קהילתי. ‏YHYH ۩ שיחה 20:53, 06/09/2011
ההגדרות שלך לביורוקרטים ולבודקים אינן מדויקות, לדעתי. אולי הבעיה היא בהגדרת "תפקיד קהילתי" (מה זה?); אולי הבעיה היא בקביעה החד-משמעית "משתמשים בקהילה" כאילו אין דבר כזה "משתמשים באתר". האם גם אחזקת בוט הוא תפקיד קהילתי? האם מפעיל מערכת טכני שמקבל ונותן מענה לבעיות שונות הוא תפקיד קהילתי? כי אני מצליח לעשות את שני אלו מבלי להחשיב עצמי חבר של כולם. ‏Yonidebest Ω Talk21:21, 6 בספטמבר 2011 (IDT)
הדף הצמוד לדף זה הוא דף הצבעה, אם הדברים שיוני אמר פוסלים אותו מלהיות בודק ניתן להגיב אליהם בדיוק ע"י התנגדות לבחירתו. לא ברור לי מדוע אמירת הדברים פוסלת אותו מהתמודדות על התפקיד. תומר א. - שיחה - משנה ויקיפדית 21:27, 6 בספטמבר 2011 (IDT)
אז זהו, שאי אפשר. כי אם יש שני מועמדים ואני רוצה לתמוך באחד ולהתנגד בשני, אז אני מסונדל לחלוטין. שיטת ההצבעה הזאת עקומה לחלוטין וצריך לעצור את הליך הבחירה עד שתתוקן. עוד לא ראיתי הצבעה שמתנהלת בשיטה כזאת מוזרה. קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 21:34, 6 בספטמבר 2011 (IDT)
התגובה של תומר מעניינת. לא נראה לך מוזר שמישהו פונה לקהילה (שהרי רק חבריה רשאים להצביע) ואומר להם: אתם מגעילים אותי, ואני גאה שאני לא שייך אליכם, אבל אני מבקש שתצביעו בעדי? אביהושיחה 21:50, 6 בספטמבר 2011 (IDT)
מוזר? זה לא נראה לי מוזר, זה מסוג הדברים שקורים פה. כנראה שלא הייתי מצביע לאחד כזה (ואכן, בהצבעה הנוכחית לא אצביע עבורו) אבל לא ברור לי מדוע לפסול אותו מלהתמודד. תומר א. - שיחה - משנה ויקיפדית 22:23, 6 בספטמבר 2011 (IDT)
הוספתי טקסט בין השורות - רגע, אתה לא מתמודד בעצמך? כתבת שבהצבעה הנוכחית לא תצביע עבור יוני, אבל אתה לא יכול להצביע בכלל, לא? Amir37 - שיחה 01:36, 8 בספטמבר 2011 (IDT)
ושני נתונים אלה אינם סותרים אחד את השני (אי הצבעה עבור מישהו יחד עם אי הצבעה בכלל). ALC • ט' באלול ה'תשע"א • 02:08, 8 בספטמבר 2011 (IDT)
אביהו, כדי להתמודד על תפקיד בודק יש לעמוד בקריטריונים מסויימים. אם אתה מאמין שיוני לא עומד באחד מהקריטריונים פרט מה הם בדיוק ואז אפשר יהיה לשקול לפסול את מועמדותו. אם הוא עומד בכל הקריטריונים אז הבקשה שלך לפסול אותו היא תמוהה וזה בלשון המעטה. יורי - שיחה 22:43, 6 בספטמבר 2011 (IDT)

אין מדובר רק בצורת התבטאות של יוני. יוני הוכיח פעמים רבות פזיזות ולולא פרש פעם אחת ממפעילותו היה צפוי להיות מובא להצבעת הדחה. אין להפקיד בידיו נושא רגיש שכזה. יש צורך באימון הציבור וזה הקרטריון המכריע שנילי - שיחה 11:01, 7 בספטמבר 2011 (IDT)

אני מבקש לתקן. הובאתי כבר פעם אחת להצבעת הדחה. מעניין, אגב דבריך, שמשקיעים מוכנים לבטוח בי (להיות רואה חשבון אני יכול), וויקיפדים אינם (להיות בודק איני יכול). שנילי, אנא הבא דוגמה מהעבר הקרוב בו השתמשתי לרעה בסמכויותי ופגעתי באמון הקהילה. אני מזכיר לך שהקהילה ממשיכה לבטוח בי על אף דבריך התמוהים (אני מפעיל מערכת וגם מפעיל בוט שהוא גם מפעיל מערכת). אני מאמין שגם כבודק לא אנצל את הרשאותי. דעותי הכוללניות (כמפעיל) והליברליות (כבודק) - ידועות לכל. איני משחזר ערכים כמפעיל רק בגלל שאני כוללן ואין בכוונתי לבדוק אותך סתם כך כי אני ליברל. ‏Yonidebest Ω Talk00:32, 8 בספטמבר 2011 (IDT)
מעניין שאתה מבקש דוגמאות מהעבר הקרוב שכן, מאז אפריל ועד פחות או יותר לאחרונה היית בסוג של חופשת ויקי, ופעלת לרוב מתוך כתובות IP. אבל בכל זאת, אני אזכיר לך נשכחות:
ראה נא את פרשת ויקיסקס והאיומים המשפטיים של חודש אפריל (החודש האחרון בו היית פעיל, קישור לדף שיחתך, בו מופיעות הדוגמאות הבאות), בו השתלחת בחברי קהילה, בצורה שאינה מתאימה למפעיל מערכת, קל וחומר לבודק שאמור לתת שירות לחבר קהילה. נוסף על כך, בדף שיחה זה מופיעה גם ביקורת כלפי פועלך כמפעיל מערכת, כולל בקשה להסרת השראותך, כך שהביטוי ”הקהילה ממשיכה לבטוח בי” אינו מחזיק מים.
עכשיו, בסוף אפריל ארכבת את דף שיחתך מכתובת IP שזוהתה ככתובת שלך, אולם מעולם לא ארכבת באמת את שלל האיומים, האזהרות והדיונים שהיו שם (ראה תחת כותרות משנה "ויקיסקס", "הסרת הרשאות מפעיל" ו"איום משפטי"). מעשה לא ראוי, טיוח של העבר שלך, שלדעתי מאפיל על האמינות שלך שנדרשת מנבחר ציבור, קל וחומר מבודק שאמון על הסודיות של ממצאי בדיקותיו, ביחוד כשאתה אומר ברי"ש גלה שהקהילה ממשיכה לבטוח בך. איזו קהילה בדיוק? זו שאתה לא רואה את עצמך חלק ממנה? זו שמבקשת ממך כבר פעם שלישית לוותר על הרשאותיך?
בנוסף (אמנם דוגמא מעט יותר ישנה, אבל עדיין תקיפה שכן זה היה רק 4 חודשים לפני חופשת הויקי שלך) שחזור של הערך Simpsons Roasting on an Open Fire לצורך הצבעת שחזור. עכשיו, על פי הסיכום בין לבין הבירו' דאז - הרשאותך הם למטרות תחזוקת הויקי בלבד. זו הייתה עבירה על המנדט שהוענק לך כ"מפעיל טכני" אשר לא אמור לגעת במרחב התוכן.
עודד (Damzow)שיחה21:59, 8 בספטמבר 2011 (IDT)
וואו, סילוף כזה של המציאות כפי שאני ראיתי ועודנו רואה אותה לא ראיתי זמן רב. תודה שהזכרת לי למה אני סולד מהתנהגותו של ברוקולי. איזה אדם בריא בנפשו יעשה אאוטינג כזה אחרי שביקשתי מפורשות שלא יעשה? האיומים וההתנהגות שלי עקב מעשיו המכוערים היו במקום.
לקרוא לזה "טיוח" זה דמגוגיה ותו לא. אם אתה לא מודע לזה, גוגל ומנועי חיפוש אחרים מקשרים הכל, ואני לא מעוניין שהוא ייצור קישור אוטומטי בין הכינוי שלי לאתר הזה לכל מי שיחפש את שמי באינטרנט. מעבר לזה, יש כאן מספר משתמשים שמוחקים דברים לא נעימים מדף השיחה שלהם, מבלי לארכב, בהם דוד שי וברוקולי עצמו.
אתה יודע שהאיש שביקש את פרישתי מהמפעילות פשוט מתעב אותי (ואם אתה לא יודע, תלמד קצת על ההיסטוריה הקהילתית של ויקיפדיה, אחרת יוצא שאתה מוציא דברים מהקשרם וזה לא נעים לא לך ולא לי), ואין זה פלא שהביורוקרטים (על אף פנייתו האישית אליהם), סירבו לבקשתו לבקש ממני לוותר על הרשאותיי. איך הגעת מהבקשה האישית שלו למסקנה ש"הביטוי ”הקהילה ממשיכה לבטוח בי” אינו מחזיק מים", הוא מעבר לבינתי. אם אתה חושב שהוא וחבריו האוטומטים מייצגים את הקהילה, אתה פשוט טועה בגדול.
לגבי השחזור, אני מציע שתעשה מחקר קצת יותר מעמיק של מה שקרה לפני השחזור הזה לפני שאתה בא בהאשמות שווא בלתי מבוססות. אמנם ביצעתי את פעולת השחזור, אבל אתה טועה אם אתה חושב שזה היה מחוץ למנדט שלי. אני מציע שתעשה מחקר מעמיק יותר על מנת שתוכל להסביר לעצמך למה בכל זאת לא ביצעתי "עבירה".
ושוב, תודה לך שהזכרת לי למה לא כיף לי בוויקיפדיה. עם אנשים כמוך, מי צריך את טורקיה. ‏Yonidebest Ω Talk00:26, 9 בספטמבר 2011 (IDT)
א. אין לי מושג מי זה האיש שמתעב אותך, אבל גם אני ביקשתי את הסרת הרשאותך לא מזמן, ולא נראה לי שאני הוא זה שהתכוונת אליו.
ב. לא אדם אחד כי אם מספר אנשים אינם מרוצים מתפקודך, ואני יכול למנותם על בסיס אותו דף שיחה שקושר בתגובתי הקודמת. ולא על בסיס פניה של משתמש אחד רשמתי כי הציטוט אינו מחזיק מים.
ג. מעניין שדווקא את הפרקים הללו בחרת שלא לארכב, ואז להציג עצמך כאילו הקהילה עומדת מאחוריך.
ד. תגובתך זאת רק מחזקת אצלי את ההרגשה שאני לא סומך עליך בתור בודק ובטח שלא כמפעיל.
ה. לילה טוב • עודד (Damzow)שיחה00:34, 9 בספטמבר 2011 (IDT)
אני לא בטוח אם אני לא "קיפוד קופץ בראש" כאן, אבל כדי להסיר חשש לחשד: למיטב ידיעתי אני האחרון שביקש מיוני לוותר על הרשאות המפעיל שלו, ואפילו פתחתי בהליך פורמלי לצורך הדבר (את ההליך עצרתי אחרי זמן קצר מסיבות שונות). כיוון שכך אפשר לחשוב שאלי התכוון יוני כשאמר למעלה "אתה יודע שהאיש שביקש את פרישתי מהמפעילות פשוט מתעב אותי". אני לא מתעב את יוני, נעזרתי בו לא פעם (תודה!) ואפילו הספקתי לעזור לו פעם או פעמיים. אני לא חושב שיוני התכוון אלי (ואם כן אז הוא שגה כשחשב כך), אבל כיוון שמישהו אחר שקורא את הדברים יכול לחשוב כך, חשוב היה לי להבהיר שאני לא מתעב, לא שונא, ולא כועס על יוני. קיפודנחש - שיחה 02:40, 9 בספטמבר 2011 (IDT)
גם אני נדהמתי לראות את שמו של יוני ברשימת המועמדות לבודקים. זו משרת אמון שממש לא מתאימה ליוני. אז אביהו, לתשומת לבך עוד שימוש במילה מגעיל/ים מאוצר הלשון של יוני שיחת משתמש:87.69.188.174, יוני בתגובתו להצבעה שהעליתי בפרלמנט והתייחסותו אלי. אז בהתייחסות לעידו הוא כתב ”כי הפכת לאדם מגעיל מאז שהיית לביורוקרט, חסר שיקול דעת, חסר דרך ארץ. בדיעבד מסתבר שאינך מתאים לתפקיד”. ובהתייחסותו אלי כתב ”יותר משאני מכיר את הדרך לדף שיחתה של חנה, אני מכיר את חנה. והרבה פעמים היא לא הגיונית בעליל, לא מבינה דברים, וכשצריך להסביר לה משהו, צריך לעשות זאת צעד-אחד-צעד, ובדרך כלל גם זה לא עוזר, כי היא פשוט מאמינה שהיא צודקת ולא מסוגלת לפתוח את הראש כדי להבין את העניין מנקודת מבט אחרת.”. יש שם פנינים נוספות מאוצר הלשון של יוני.
אני אישית בכלל לא מבינה מדוע הרשאות המפעיל לא הוסרו מיוני. הוא הרי לא נבחר למפעיל על ידי הקהילה, אלא קיבל את ההרשאות אישית מדוד שי כי טען שלא יכול ללא הרשאות אלה לתחזק את המערכת. אז יוני לא מתחזק את המערכת במשך חודשים רבים, ולמרבה הפלא המערכת חיה יופי בלעדיו. אז מי שנתן יכול גם לקחת. ביורוקרט אחד נתן, ויש לנו שלושה בביורוקרטים שיכולים לקחת. לא צריך הצבעת קהילה כדי להסיר את הרשאותיו. ואני קוראת לעידו, דורית והראל להסיר מיידית את הרשאות המפעיל שניתנו ליוני. חנה Hanayשיחהאת הויקיפדים החדשים כבר הכרת? 06:20, 9 בספטמבר 2011 (IDT)
ליוני: וואו, סילוף כזה של תשובה כפי שאני ראיתי ועודנו רואה אותה לא ראיתי זמן רב. איפה בדפי הארכיון שלך הדיונים בנושא ויקיסקס, הסרת הרשאות המפעיל והאיום המשפטי? ‏sir kiss שיחה 07:23, 9 בספטמבר 2011 (IDT)
ללא קשר לשאלת התאמתו לתפקיד בודק או לתפקיד מפעיל, למען הסדר הטוב, יש לתקן ולהעיר כמה דברים. ראשית, כמו כל המפעילים שמונו בשש השנים האחרונות, גם יוני עבר דרך מפעיל נולד. ההבדל בינו לבין יתר המפעילים הוא בהתחייבויותיו בדיון ההוא, הן בראשיתו והן בסיומו. דבר נוסף, זכותו לחשוב שאיני מתאים לתפקיד, מן הסתם הוא אינו היחיד שחושב כך. עידושיחה 08:51, 9 בספטמבר 2011 (IDT)
עידו, הוא עבר דרך מפעיל נולד ולא זכה באמון הקהילה. בעקבות כך הוא הצהיר ההצהרה שלו, וקיבל ממגיסטר את ההרשאות רק למטרה ספציפית, ראה מה שמגיסטר כתב שם ”נוכח הצהרתו של יוני שההרשאות נחוצות לו בעיקר לצרכים טכניים של תחזוקת האתר והממשק, ובהתחשב בהערכה הרבה שחשים רבים (ובכלל זה הביורוקרטים) לפעילותו החשובה של יוני בתחומים אלה, החלטנו לתת לו את ההרשאות כדי שיוכל להמשיך בפעילות זו. בהתחשב בהיסטוריה, בנסיבות ובדעות שהביעו מספר משתתפים בדיון, הוחלט גם שההרשאות ישמשו בשלב זה את יוני לצרכים אלה בלבד. לא ייעשה כל שימוש בהרשאות לנושאי משמעת (למעט למקרים מובהקים של השחתה בידי אלמוני) ולנושאי תוכן, כולל טיפול בדפי תוכן הנמצאים במרחב המשתמש של יוני עצמו. בשיחה איתו הביע יוני את הסכמתו לפעול תחת תנאים אלה, ואנו מעריכים זאת. בהצלחה רבה ליוני ותודה לכל משתתפי הדיון”. זה לא מפעיל מערכת, אלה רק הרשאות מפעיל מערכת למטרה מסויימת. אי לכך אין לראות בו כאילו הוא נבחר למפעיל מערכת. ואתה יכול ללא כול בעיות להסיר את הרשאותיו. חנה Hanayשיחהאת הויקיפדים החדשים כבר הכרת? 08:59, 9 בספטמבר 2011 (IDT)
חנה, מבחינה טכנית אין אפשרות כזו. ביורוקרטים יכולים לתת הרשאות מפעיל\ביורוקרט אך לא להסירן. רק דיילים יכולים להסיר הרשאות אלו והם יעשו את זה לפי בקשה של בעל ההרשאות או בהתאם למדיניות בוויקיפדיה המקומית. במקרה שלנו, ראי נוהל ביטול הרשאה. יוסי מחשבון אחר - שיחה 12:18, 9 בספטמבר 2011 (IDT)
מה זאת אומרת "לא זכה באמון הקהילה"? אני רואה שם בעיקר בעדים. דניאל תרמו ערך 14:25, 9 בספטמבר 2011 (IDT)
יוסי, אני מדברת מבחינה מהותית, שיפנו הביורוקרטים לדייל ויבקשו הסרה. דרך אגב זה נראה לי ממש מוזר שאפשר לתת הרשאות מפעיל - ולא להסיר. מתן הרשאה זוהי פעולה הרבה יותר משפיעה מאשר הסרה, אז מדוע מי שנותן לא יכול להסיר? אני לא מבינה זאת.
דניאל, האם אתה חושב שמישהו שהיה היום מועמד לבחירה והיה לו כך כך הרבה נגד ומתלבט, היה נבחר על ידי הביורקרטים למפעיל? העובדה היא שגם אז הוא לא נבחר, אחרת לא היה צורך בבקשתו של יוני ובהתחייבות שנתן. חנה Hanayשיחהאת הויקיפדים החדשים כבר הכרת? 14:31, 9 בספטמבר 2011 (IDT)
לשאלתה של חנה, ודאי שכן. טענתה של חנה, "העובדה היא שגם אז הוא לא נבחר", שגויה בעליל. ‏YHYH ۩ שיחה 15:45, 09/09/2011
יוני מונה ברוב של 70%, הרבה יותר מהרוב שבו אני מוניתי לראשונה. תגידי מה שתגידי אבל יוני זכה אז לאמון הקהילה (ובהחלט ייתכן שאינו זוכה לה עוד). דניאל תרמו ערך 21:48, 9 בספטמבר 2011 (IDT)
דניאל, יוני לא קיבל הצבעה של 70%, הוא לא הגיע ל-70%. לפי בדיקתי הגיע ל-64%. אתה קיבלת 63%. וראיתי שגם לא קיבלת את המינוי מיידית, בגלל ההסתייגויות הרבות שהועלו בהצבעה. אז זו באמת לא דוגמא טובה. אז אני חוזרת ואומרת, יוני לא זכה לאמון הקהילה אז, ואין לי ספק שאלה שהצביעו בעדו בזמנו לא יצביעו עכשיו, ואני אחת מהם.
באותה הצבעה כותב יוני ”אני מעוניין לחזור להיות מפעיל מערכת, לאחר הפסקה של כחודש. הנישה שלי היא תחזוקת האתר, וקשה לתרום בנישה זו כשאתה לא מפעיל. דוד והראל לא הביעו התנגדות עקרונית (עם מגיסטר לא הספקתי לשוחח, אני מניח שדוד והראל יבררו לדעתו). כבעבר, אני מתחייב (ואף לא מעוניין) לא לחסום משתמשים ותיקים, וגם לוותר על הרשאותי אם אחד הבירוקרטים יבקש. אז נראה שבאמת אין צורך לפנות לדייל. כול מה שצריך לעשות זה שאחד הביורוקרטים יבקש. חנה Hanayשיחהאת הויקיפדים החדשים כבר הכרת? 21:29, 10 בספטמבר 2011 (IDT)

א::::::::::::::::tני מגיע ל-70%. דניאל תרמו ערך 22:16, 10 בספטמבר 2011 (IDT)

אתם עוד פה? אי אפשר להסתפק בסתם הצבעה? תומר א. - שיחה - משנה ויקיפדית 23:54, 9 בספטמבר 2011 (IDT)
מכיוון שיוני כתב בדף השיחה שלו "עזבתי שוב. יש פה אנשים מגעילים ששוכחים שכל חשבון משתמש מייצג בן אדם. תודיעו לי כשהמקום יהיה נעים יותר." נראה לי שנכון יהיה להסיר את מועמדותו, על מנת שלא להכשיל אנשים בהצבעה למועמד שעזב. אביהושיחה 23:14, 10 בספטמבר 2011 (IDT)
התנהגותו של יוני בעייתית ללא ספק, אבל העליהום עליו בעמוד הזה הרחיק לכת. אביהו וחנה, מספיק. יואב ר. - שיחה 23:48, 10 בספטמבר 2011 (IDT)
יואב, אני מחכה לראות גינוי רציני שלך ליוני על דבריו על עידו ועלי. המילה "בעייתית" לא משקפת את מידת החומרה שיש ליחס למה שכתב. ועד שלא תעשה זאת, איני מקבלת את "הנזיפה" שלך אלי.
לביורוקרטים - אני משוכנעת שלאור התנהגותו של יוני, ולאור התחייבותו להסיר את הרשאות המפעיל שלו אם יתבקש, אין כול בעיה שתפנו לדייל ותבקשו את הסרת הרשאות המפעיל שלו. ללא ספק הקהילה ברובה (למעט כמה בודדים) תתמוך בצעד שלכם. וכן, כמו שכתב אביהו, יש להוריד את מועמדותו מדף בחירת הבודקים. חנה Hanayשיחהאת הויקיפדים החדשים כבר הכרת? 05:17, 11 בספטמבר 2011 (IDT)
יוני אכן לא מתאים בעליל לתפקיד. ראוי שהמועמדות שלו תוסר. גילגמש שיחה 06:28, 11 בספטמבר 2011 (IDT)
ככל שעובר הזמן חנה אני משתכנע יותר ויותר שדווקא את ההרשאות שלך יש להסיר ולא של יוני. אני מציע לך לבקש את ההסרה בעצמך. תאמיני לי, שום דבר טוב לא יצא מזה שהפכת למפעילה. המינוי הזה רק הזיק לך. יורי - שיחה 06:43, 11 בספטמבר 2011 (IDT)
מכיוון שיואב חושב שהתגובה האחרונה שלי היא עליהום על יוני, ולכן ברור שלא קרא מה שכתבתי, אני חוזר עליה. אולי הפעם יקרא. הבן-אדם הודיע שהוא עוזב. עובדה זו הפכה את המועמדות שלו ללא רלוונטית. ולכן מן הראוי שתוסר על מנת שאנשים לא יצביעו בעד מועמד שעזב. אביהושיחה 07:01, 11 בספטמבר 2011 (IDT)