שיחת משתמשת:Ravit/ארכיון 18

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף


המקבץ השבועי: מתקני ספורט[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא מתקני ספורט. שבוע טוב, EranBot - שיחה 00:19, 3 ביולי 2016 (IDT)

זוכרת את הפניה לגבי תעודת השתתפות במיזם אסיה[עריכת קוד מקור]

הי רוית, שאלתי אותך בזמנו במה מדובר, והחלטתי לא לענות להם. השבוע פנה אלי אישית אחד מאחראי המיזם, התעקש לקבל את שמי כדי לשוח לי תעודה, לא רציתי להיות לא מנומסת ולא להגיב, אז שאלתי אותו מה זאת התעודה הזאת ומה השימוש שלה. ניהלנו דיאלוג ארוך שבו לא הצלחתי לקבל את ההסבר, במה מדובר פיזית, כשהוא מתעקש שזאת תעודה שיראה לאחרים את התרומה שלי. אני עד עכשיו תוהה מה הם שולחים, ולמה ההתעקשות הזאת שאקבל משהו, למרות שכתבתי שאין לי עניין בכך. קצת הגזימו שם בהתעקשות שלהם. אם את קיבלת מה משהו, תוכלי להסביר לי מה הם שולחים? חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה כבר שנה רביעית 21:15, 9 ביולי 2016 (IDT)

איזו הגזמה! ממש מוזר. אני לא יודעת במה מדובר. אולי משהו שדומה לגלויית התודה וההערכה (גלויית דואר פיזית) שמשתתפים מחלק מהמדינות שלחו זה לזה, ושאנחנו הודענו בפירוש שאנחנו לא משתתפים בזה אלא שולחים רק באנרים של תודה בדפי שיחה. אני יכולה למצוא לך את התיעוד להודעה הזו שלי במטא, אולי זה ירגיע אותם. בכל אופן, אין שום סיבה שתרגישי משהו שנשמע שגובל בהטרדה... אם את רוצה, תגידי לי במי מדובר, ואפנה אליו, במיטב האנגלית הרצוצה שלי, אך בנחישות. אני רק מקווה שכל זה לא יגרום לך לירידה במוטיבציה לכתוב ערכים מרובים ונאים גם למיזם אסיה של השנה... Ravit - שיחה 21:53, 9 ביולי 2016 (IDT)
החלטתי לא לענות יותר, אם ימשיך לנדנד, אתן לך את שמו. אם מישהו לא עונה להם, אז הם לא צריכים לפנות אישית, כל התעודה הזאת שהוא גם לא הצליח להסביר מהי, ממש מיותרת. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה כבר שנה רביעית 19:23, 10 ביולי 2016 (IDT)

המקבץ השבועי: הים התיכון[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא הים התיכון. שבוע טוב, EranBot - שיחה 00:18, 10 ביולי 2016 (IDT)

המקבץ השבועי: תכונות ורגשות[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא תכונות ורגשות. שבוע טוב, EranBot - שיחה 00:18, 17 ביולי 2016 (IDT)

המקבץ השבועי: חצי האי ערב[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא חצי האי ערב. שבוע טוב, EranBot - שיחה 00:18, 24 ביולי 2016 (IDT)

המקבץ השבועי: אולימפיאדה[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא אולימפיאדה. שבוע טוב, EranBot - שיחה 00:18, 31 ביולי 2016 (IDT)

סיוע בהוספות לערך שכתבתי[עריכת קוד מקור]

שלום רוית, לפני כחודש וחצי הכנסתי בהצלחה ערך לויקיפדיה : פרופסור פנחס נוי, M.D. זו התנסותי הראשונה בעריכה לויקיפדיה. ביקשתי מאנשי מקצוע בתחום להוסיף קטעים, ויש לי כעת עוד קטע על תרומתוו של נוי לפסיכואנליזה של המוסיקה. אני מבקשת סיוע - איך להוסיף את החומר החדש, ולא תחת שמי אלא תחת שמו של זה שכתב, במקרה זה זה ד"ר יחזקאל כהן.____ Dorav2015 (שיחה | תרומות | מונה) לא חתמה 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

שלום לך Dorav2015, וברוכה הבאה לוויקיפדיה. תודה על כתיבת הערך המקיף אודות נוי. הערך מצוי כעת במרחב הערכים הראשי, וניתן להגיע אליו בלחיצה על הקישור פנחס נוי (פסיכואנליטיקאי), ושם ניתן ללחוץ על "עריכה" למעלה (או "עריכה" / "עריכת קוד מקור" ליד הכותרת "הפסיכודינמיקה של המוזיקה" שהוספת באמצע הערך), ולהוסיף כל קטע נוסף שתרצי, באותה צורה שבה הוספת את החומרים הקודמים.
מה שכדאי עוד, זה לעבור על הערך, וגם על התוספת שאת רוצה להכניס, ולהתאים אותו קצת יותר לסגנון הכתיבה המקובל בוויקיפדיה. למשל, להוסיף קישורים פנימיים ("כחולים") למילים חשובות לאורך הערך, ליצור קצת יותר סדר בתוך הפרקים ולקצץ רעיונות שקצת חוזרים על עצמם במילים אחרות, ועוד. תוכלי להיעזר גם בהתבוננות בערכים דומים; הדוגמה שנתת בדף השיחה של הערך, על עמנואל ברמן, היא דווקא לא רעה - הדברים כתובים שם באופן מקיף אך מנוסחים בצורה מתומצתת ואנציקלופדית ככל האפשר. זה באמת לא פשוט לערוך ערך שרובו על רעיונות תיאורטיים של נשוא הערך, אבל זה בהחלט אפשרי. אנסה לעבור על הערך במהלך השבועות הקרובים בעצמי ולתקן כמיטב יכולתי.
לגבי הקרדיט - לא ניתן לייחס את העריכה לד"ר כהן, אלא אם הוא עצמו יפתח שם משתמש בוויקיפדיה ויכניס את החומר בעצמו. אבל את בהחלט יכולה, לאחר שתוסיפי את המידע, לכתוב בדף השיחה של הערך את הקרדיט - תכתבי שהמידע התקבל באדיבות ד"ר כהן ובאישורו וכו'.
אשמח לסייע בכל שאלה. בברכה, Ravit - שיחה 15:36, 6 באוגוסט 2016 (IDT)
הספקתי לערוך היום קצת את הערך, בעיקר בפרק "תולדות חיים". טיפלתי בעיקר בעניין ניסוחים, קישורים פנימיים, והפכתי קישורים חיצוניים (למאמרים ואתרים) ל"הערות שוליים" - ניתן לעשות זאת על ידי הוספת התבנית {{הערה|...}} סביב הערת השוליים. בנוסף הסרתי קצת פרטים אישיים שלא מקובל להוסיף באנציקלופדיה (התקופה בה יצר חברים קרובים, שמות פרטיים של הילדים - אלא אם כן אחד מהם מוכר בציבור ויש לו ערך בוויקיפדיה). נשמח אם תוכלי להוסיף בפתיח של הערך תאריכי לידה ופטירה מדויקים, אם יש לך. תודה, Ravit - שיחה 17:54, 6 באוגוסט 2016 (IDT)

תמונה שהורדה, תיקונים שנעשו בערך פנחס נוי פסיכואנליטיקאי[עריכת קוד מקור]

התמונה שהעליתי לערך, צולמה במקור על ידי, (אני אלמנתו של פנחס נוי). אולי הורדה כי העברתי אותה מ האתר שלו. איך ניתן להחזירה.

אני מודה לך על עזרתך עד כה, ואעבור כעת על כל התיקונים כדי להתאים את הערך לפורמט המקובל. אפנה שוב לעזרתך בהמשך הדרך.

דורית

Dorav2015, אכן, לפי מה שהבנתי מההודעות שקיבלת בדף המשתמש שלך בוויקישיתוף, נראה שהייתה בעיה עם הרישיון של התמונה. בוויקיפדיה ובוויקישיתוף ניתן להעלות תמונות ברישיון חופשי בלבד. אם תרצי להחזיר אותה, אני מציעה שתקראי את ההוראות בדף ויקיפדיה:OTRS, ותשלחי אימייל לכתובת הרשומה שם, תעתיקי ותדביקי בו את ההצהרה הרשומה במסגרת שחורה בדף הזה, ותמלאי את הפרטים. אשמח לסייע אם משהו לא מובן. בברכה, Ravit - שיחה 15:50, 25 באוגוסט 2016 (IDT)

המקבץ השבועי: אתרי מורשת עולמית[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא אתרי מורשת עולמית. שבוע טוב, EranBot - שיחה 00:19, 7 באוגוסט 2016 (IDT)

המקבץ השבועי: חופש - 2[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא חופש - 2. שבוע טוב, EranBot - שיחה 00:19, 14 באוגוסט 2016 (IDT)

המקבץ השבועי: מקבץ מהסרטים - 2[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא מקבץ מהסרטים - 2. שבוע טוב, EranBot - שיחה 00:21, 21 באוגוסט 2016 (IDT)

כוכב עבורך![עריכת קוד מקור]

כוכב השכתוב
תודה על שכתוב הערך התאבדות! ‏Mikey641שיחה 04:02, 24 באוגוסט 2016 (IDT)
זה היה רק פרק שדורש שכתוב, אבל תודה רבה הסמקה Ravit - שיחה 07:59, 24 באוגוסט 2016 (IDT)

המקבץ השבועי: בריאות ורפואה[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא בריאות ורפואה. שבוע טוב, EranBot - שיחה 00:18, 28 באוגוסט 2016 (IDT)

עזרה\ חונכות בנושא היכרות עם ממשק וויקיפדיה וערכית דפים[עריכת קוד מקור]

שלום Ravit, הייתי שמח לעזרה בהיכרות עם וויקיפדיה קצת יותר טוב, ועזרה\ביקורת במס' ערכים שכתבתי או הוספתי באופן משמעותי, האם הם טובים? אם בכלל יש להם מקום והאם הם כתובים בצורה וויקיפדית.

הערכים הם: מייקל גרגר- כתבתי את כולו כמעט לבד. הרברט שלטון- כנ"ל, עוד חסר מידע שהוסיף בקרוב. ההיגיינה הטבעית- היתה ערך שלקה מאוד בחסר והיה בצורה זוועתית ולא ויקפדית לטעמי שיניתי וערכתי מחדש את כולו , גם בו חסר מידע רב שעוד הוסיף. מדיום (סדרה)- הוספתי כמות מאוד גדולה של מידע שהיה חסר לדעתי.

הייתי שמח לקבל את דעתך האם דרך הכתיבה שלי נכונה? התנסחות? צורת הדף (ויקיזציה?), מידע תקין\ אמין \ איכותי? וקצת לגבי ההוראות והחוקים פה שמעט קשה לי להבין כמו זכויות יוצרים שכלכך מפחיד אותי שאני לא מעלה שום דבר כמעט שנוגע לנושא Yotam8800 - שיחה 23:37, 1 בספטמבר 2016 (IDT)

שלום Yotam8800, ותודה על כתיבתך בוויקיפדיה. תודה שפנית אליי כדי לקבל משוב על פעילותך, זה לא מובן מאליו ומאוד יפה לדעתי :)
אני חושבת שבסך הכול הערכים שאתה כותב נאים בהחלט ועונים על מרבית כללי הכתיבה בוויקיפדיה. הוספת מקורות בצורת הערות שוליים על פרטים חשובים לאורך הטקסט (למשל "X טען ש..." וכאן להוסיף הערת שוליים שתציין איפה הוא טען את זה), יכולה לתרום להגברת מהימנות המידע. אפשר לשפר דברים קטנים בניסוח, זה יבוא עם הזמן וההשתפשפות. למשל אפשר לקצר קצת את המשפטים, לכתוב בצורה פחות סיפורית ואישית ויותר ציון של עובדות, ולהשתדל לכתוב את המעשים של האנשים ולא את המחשבות והתחושות הפנימיות שלהם כי אין לנו דרך לדעת אותם (למשל עדיף לא לכתוב "הוא הבין ש..." כי הרי לא ידוע לנו תהליך הסקת המסקנות הפנימי שלו). עברתי קצת על הערכים שכתבת, בעיקר על מייקל גרגר, תוכל ללמוד קצת לגבי ההתנסחות מתוך השוואת הגרסאות הזו לאחר שערכתי אותו קצת.
לגבי זכויות יוצרים, אני מבינה את החשש, אבל עם קצת הסברים - זה באמת יהיה בסדר :) אשמח להסביר לך בדברים ספציפיים שבהם נתקלת. באופן כללי, לגבי זכויות יוצרים של מידע - כשאתה רואה מידע כתוב באתר או ספר אז אתה יכול להכניס את הרעיון המרכזי מהמידע הזה לתוך הערך בצורה כזו שאתה כותב את זה במילים שלך, וככה זו לא תהיה העתקה. לגבי תמונות - העיקרון הכללי הוא שניתן להעלות תמונה שאתה עצמך צילמת, ואז זכויות היוצרים הם שלך (יש קצת מגבלות, כל מקרה לגופו). כך גם תמונות שצילמו אנשים שמתו לפני 70 שנה ומעלה. כשמעלים את התמונה, בדף הזה, אז צריך באחד השלבים להוסיף רישיון תמונה חופשי לשימוש, לבחירתך. אשמח לענות על כל שאלה, ולסייע כשתהיה לך תמונה שתרצה להעלות. Ravit - שיחה 13:13, 3 בספטמבר 2016 (IDT)

המקבץ השבועי: יוון[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא יוון. שבוע טוב, EranBot - שיחה 00:18, 4 בספטמבר 2016 (IDT)

ערך יתום[עריכת קוד מקור]

שלום רוית האם תוכלי לעזור לי גם בעניין היתמות בעמוד של לנה זידל, קישרתי לערכים: פסלים וציירים, נוספו קישורים לעמוד הויקיפדיה שלה מעמודים רלונטים ובכל זאת מופיעה עניין היתמות. אני לא מצליחה להבין איך להסדיר זאת..., גלית גלית מועלם - שיחה 12:28, 4 בספטמבר 2016 (IDT)

שלום גלית, תודה על הקישורים שיצרת ועל כתיבתך. אכן הערך כבר לא "יתום", אפשר להסיר בעצמך את התבנית הזו אחרי שקישרת ל-2-3 ערכים (עשיתי זאת עכשיו). זה לא מבוטל אוטומטית, מתנדבי ויקיפדיה עוברים מדי פעם על הערכים ה"יתומים" ומסירים את התבנית אחרי שבדקו את הקישורים. לכן זה בסדר להסיר בעצמך אחרי שקישרת.
חשוב לציין ש"ערך יתום" זו לא תווית שלילית או בעייתית, יש אלפי ערכים כאלו בוויקיפדיה (2% מהערכים), ולא כל ערך ניתן או חייבים לקשר לערך אחר, זה לגמרי בסדר. לכן אין צורך ליצור קישור "מאולץ" לערך אחר. לדוגמא, לשים בערך אלברט סוויסה מאמר שלו על התערוכה של זידל, זה לא תורם הרבה מידע על סוויסה עצמו, כי המאמר ממוקד בזידל, ובנוסף היא רק אחת מבין הרבה אמנים שהוא אצר את התערוכות שלהם וכתב עליהם; לכן זה קצת גבולי לשים שם קישור, אבל השארתי את זה בינתיים כי בכל זאת זה מאמר שהוא כתב.
אשמח לסייע בכל שאלה. בברכה, Ravit - שיחה 15:29, 4 בספטמבר 2016 (IDT)

הרבה תודה, עוד שאלה - האם גם אני יכולה להסיר את התבנית של ערך יתום אחרי שהוא כבר לא? אם כן איך? בעריכה?גלית מועלם - שיחה 15:48, 4 בספטמבר 2016 (IDT)

בהחלט, כמו כל עריכה רגילה - לוחצים על "עריכה" או "עריכת קוד מקור" למעלה, גוללים לתחתית הדף ומוחקים שם את השורה של הערך היתום. Ravit - שיחה 15:52, 4 בספטמבר 2016 (IDT)

תודה, :)

כפר הנוער מנוף[עריכת קוד מקור]

הועבר מהדף ויקיפדיה:דיווח על טעויות
היי רוית, שמי אימבר סמואל אני רכז מחשוב הכפר אני פונה אלך בבקשה לתיקון הערך שלנו כיוצרת הערך - כפר הנוער מנוף בויקיפדיה כמובן השורה: שנשרו ממסגרות חינוכיות פורמליות, ונחשפו לעבריינות, אלימות, שימוש בסמים לא מדויקת ויוצרת חוסר נעימות רבה באין אילו שקוראים ומגיבים אלינו לגבי כך רוב האוכלוסיה שמגיע אלינו אכן מהרווחה אך רובה לא נחשפה לעבריינות כלל ואלימות וסמים קיימים במיעוט. הבעיות בעיקרן ריגשיות משמעתיות. אשמח אם תוכלי לחזור אלי ולעזור בעידכון זה ועוד כמה עידכונים שישנם היום בשטח אימבר סמואל 050-2101265 imbar@manof-school.co.il דווח על ידי: אימבר 212.143.221.191 11:01, 8 בספטמבר 2016 (IDT)

סוף העברה

אענה בפרטי באימייל שמסרת. בעיקרו של דבר - המידע לגבי נשירה ממסגרות חינוכיות וחשיבה לעבריינות וכו' מופיעים באתר כפר הנוער עצמו... כך שהתיקון, אם תחליטו על כך, צריך להתבצע קודם כל שם. הכתיבה בוויקיפדיה מבוססת על מקורות חיצוניים, ולשם כך הערות השוליים השזורות בערך. בכל מקרה תודה על ההפניה, זו הייתה הזדמנות בשבילי לחזור אל הערך שכתבתי מזמן ולעדכן אותו קצת על פי האתר הנאה שהקמתם ותיקונים נוספים. Ravit - שיחה 10:45, 9 בספטמבר 2016 (IDT)

בקשה לחונכות[עריכת קוד מקור]

שלום. הגעתי לכאן דרך ה"חממה". אני קורא את ערכי ויקיפדיה כבר מס' שנים. בשנה האחרונה ביצעתי כמה תיקונים קטנים בכמה דפים , ובעקבות כך החלטתי להתקדם קצת, ולהיכנס קצת יותר לעריכה. אני אדם שעובד בשיטת צעדים מדודים וקטנים- אבל בטוחים. אשמח אם תסייעי לי בחונכות 109.66.101.195 21:22, 12 בספטמבר 2016 (IDT)

שלום לך, וברוך הבא לוויקיפדיה. אשמח לסייע בצעדיך הראשונים כאן, מקווה שתהנה מוויקיפדיה כמוני :) צעד ראשון שאני ממליצה עליו, ויקל על שנינו בחונכות, הוא לפתוח חשבון משתמש, תוכל לקרוא על כך עוד בדף ויקיפדיה:למה ליצור חשבון? . לאחר מכן, אני ממליצה לעיין קצת בדף ויקיפדיה:ויקיפדיה צעד אחר צעד. לאחריו תוכל להתחיל קצת עריכות קטנות בערכים שמעניינים אותך או שאתה נתקל בהם, לתקן פסיק או שגיאת כתיב, או לתקן/להוסיף תוכן שיש לך ידע לגביו ושהוא מגובה במקורות - מה שבא לך. אשמח לסייע בכל שאלה לאורך הדרך, תוכל לכתוב לי כאן בדף השיחה. בהצלחה! Ravit - שיחה 20:00, 13 בספטמבר 2016 (IDT)

רוית,שלום. דווקא הצעד הראשון עליו את ממליצה -איני מעוניין בו לעת עתה. האם הדבר כ"כ משמעותי, שכן קראתי את הדף "למה ליצור חשבון", ונכון לכרגע לרמה בה אני נמצא -איני רואה צורך ברישום. מה שכן- יש לי כמה נקודות קטנות שאני רוצה להתמקד בהן, לדוגמא: הערת שוליים. 109.66.101.195 20:18, 14 בספטמבר 2016 (IDT)

אין בעיה, רישום אינו חובה קריטית, רק יכול להיות נוח יותר, לשיקולך.
לגבי הערות שוליים - מבחינה טכנית תמצא הסברים בדף עזרה:הערת שוליים. שים לב אם אתה מבצע את העריכה באמצעות "העורך החזותי" (כלומר לחיצה על "עריכה" למעלה בדף שאתה עורך) או "העורך קוד מקור" (כלומר לחיצה על "עריכת קוד מקור" למעלה), ותעקוב בהתאם אחר ההוראות המפורטות בדף העזרה הנ"ל. תתחיל לתרגל ולשים הערת שוליים בדף טיוטה או בערך שאתה רוצה להוסיף בו הערה כזו, ואשמח לסייע לך אם יש תקלות.
ועוד הערה: בדפי שיחה נהוג להזיח תגובה באמצעות סימן נקודתיים (:) בתחילת התגובה. אם כבר יש נקודתיים בתגובה שאליה מתייחסים (כלומר נכתבה כבר שורת תגובה מעל לזאת שמתווספת כעת), נהוג להוסיף זוג נוסף של נקודתיים. באופן זה, נשמר הסדר בדיון ויודעים אילו דברים נכתבו כתגובה לדברים שהופיעו קודם.
בברכה, Ravit - שיחה 21:46, 14 בספטמבר 2016 (IDT)
רוית- אני מנסה ליישם את מה שכתוב בעזרה:הערת שוליים וזה לא מצליח. זה רושם לי בערך עצמו את הספרה 1 בתוך סוגריים ובהערות עצמם זה נותן לי את הספרה 2 בתוך ההערה עצמה.79.176.118.112 20:32, 28 בספטמבר 2016 (IDT)
באיזה ערך ניסית לעשות זאת? אני לא רואה את זה ברשימת התרומות שלך. אם מדובר בהערה שכוללת קישור חיצוני, אז יכול להיות שלא כתבת את שם הקישור בסוגריים המרובעים, למשל ככה: {{הערה|[www שם_הקישור]}} . הנה דוגמה להערת שוליים שכתבתי היום. אשמח להסביר עוד. Ravit - שיחה 22:45, 28 בספטמבר 2016 (IDT)
רוית,שלום. ניסיתי עוד פעם וזה רושם לי ליד הערת השוליים: "בדיקה אחרונה ב-29 בספטמבר 2016.". 79.176.118.112 19:41, 29 בספטמבר 2016 (IDT)
זה תקין (אלא אם זה הדבר היחיד שנרשם בהערת השוליים). ראה לדוגמה את ההערות בדף רוברט דאנקן מקניל. לרוב קורה כשמייבאים הערת שוליים מוויקיפדיה האנגלית, אז זה כולל פרמטר ובו התאריך האחרון שבו המקור נבדק ואושר על ידי ויקיפד מוויקיפדיה האנגלית. זה לא קריטי, אני לפעמים מוחקת את החלק הזה - צריך להיכנס למצב עריכה ולמחוק שם את המידע בפרמטר "accessdate". אם אתה מסתבך, אנא ציין את הערך שבו ניסית לערוך, זה יעזור לשנינו להבין במה מדובר. בברכת שנה טובה, Ravit - שיחה 09:22, 30 בספטמבר 2016 (IDT)
רוית ,שלום. הרגע הוספתי הערת שוליים בערך הארי פוטר. תסתכלי שם בבקשה. האם מה שעשיתי תקין ולמה כשעשיתי שמירת שינויים ובדקתי את הערך זה רשם לי את הספרה 1 בערך ואחרי השמירה זה רשם לי את הספרה 2? 79.176.118.112 12:09, 30 בספטמבר 2016 (IDT)
עריכה מצוינת. לא יודעת מה קרה לגבי הספרה 1, כרגע מופיע 2 כי זה המיספור של ההערה ברצף של כלל הערות השוליים בתוך הערך, זה מיספור אוטומטי וזה בסדר גמור. Ravit - שיחה 16:50, 1 באוקטובר 2016 (IDT)

המקבץ השבועי: פסטיבל[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא פסטיבל. שבוע טוב, EranBot - שיחה 00:19, 18 בספטמבר 2016 (IDT)

שאלה לרוית[עריכת קוד מקור]

רוית יקרה. מדוע הורידו את הערך "דורון בראונשטיין" אם הוא הוציא יותר מעשרה ספרים (מאז שנת 2011, הוא הוציא עוד ספרים) כולל בהוצאה לאור "פרדס"? קראתי ספרים שלו והם טובים. הוא ראוי לערך. אודה לך על עזרתך להעלות מחדש את הערך שלו לדיון.

לעשותטוב.

שלום לך, וברוך הבא לוויקיפדיה. אני מבינה שפתחת דיון על כך בדף השיחה של הערך. לפי מה שבדקתי, וכך גם נרשם שם, נראה שפעילותו של מר בראונשטיין ענפה וחשובה, אך לצערנו לא נראה שקיימת כרגע חשיבות אנציקלופדית מספקת בכדי שיהיה על כך ערך בוויקיפדיה. זאת מכיוון שלפי הקריטריונים לסף חשיבות של סופרים בוויקיפדיה, נדרשים לפחות 2 ספרים בהוצאה גדולה ומוכרת; לבראונשטיין יש ספר אחד בהוצאת פרדס, והשאר בהוצאה עצמית. בכל אופן, תוכל להמשיך את הדיון שם. בברכה, Ravit - שיחה 19:02, 22 בספטמבר 2016 (IDT)

המקבץ השבועי: ליברפול[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא ליברפול. שבוע טוב, EranBot - שיחה 00:18, 25 בספטמבר 2016 (IDT)

סיוע בכתיבת ועריכת ערך[עריכת קוד מקור]

שלום רוית, כתבתי היום ערך חדש (או אם הבנתי נכון ערכתי ערך שנמחק) על הסטנדאפיסט "שאולי בדישי". מיד בתום הכתיבה קיבלתי הודעה שהערך הועבר מ"מרחב הערכים" לדף המשתמש שפתחתי. חזרתי לדף המשתמש שלי, ערכתי את הערך ותיקנתי מה שניתן לפי מיטב הבנתי. כיצד אוכל לדעת האם עכשיו פעלתי נכון? כיצד ניתן לפרסם את הערך מחדש? המון תודה!

Shab1974 - שיחה 17:35, 27 בספטמבר 2016 (IDT)

שלום לך Shab1974, וברוך הבא לוויקיפדיה. ראיתי שכבר תיקנת את הערך והעלית גרסה חדשה. ערכתי אותה עוד קצת, בהתאם לסגנון הכתיבה המקובל בוויקיפדיה. אם תרצה להוסיף תמונה חופשית (בוויקיפדיה מועלות תמונות ברישיון חופשי בלבד, ומקפידים מאוד על זכויות יוצרים), אנא פעל לפי ההוראות בדף ויקיפדיה:OTRS. אשמח לסייע בכל שאלה. בברכה, Ravit - שיחה 21:24, 27 בספטמבר 2016 (IDT)

מדליית זהב עבורך![עריכת קוד מקור]

המון תודה על המענה המהיר והסיוע! Shab1974 - שיחה 22:32, 27 בספטמבר 2016 (IDT)
הסמקה תודה לך. בכיף :) מקווה שתמשיך לתרום בוויקיפדיה במגוון ערכים. בהצלחה, Ravit - שיחה 22:43, 27 בספטמבר 2016 (IDT)

עזרה בבקשה[עריכת קוד מקור]

שלום רוית , לפני הכל ברכת שנה טובה . הפעם הייתה הפסקה ארוכה של כמה חודשים עקב עינייניי בריאות שגזלו את זמני וכוחותיי. בריאה מרגישה מצויין וחוזרת בכוחות מחודשים לפעילות כאן . בבקשה עזרה - יש לי דף טיוטא של הערך פירגון , מה אני עושה עכשיו כדי להעביר אותו לדף מרחב הערכים . תודה רבה לתשובה סבתא אילה - שיחה 14:48, 28 בספטמבר 2016 (IDT) את שתי השורות מעל העתקתי מדף עריכת קוד מקור . כנראה שהייתי צריכה לכתוב מכאן . עושה זאת עכשיו . כבר הרבה זמן לא הייתי בפעילות וצריכה ריענון . תודה רבה חג שמח שנה טובה סבתא אילה - שיחה 17:00, 29 בספטמבר 2016 (IDT)

שלום לך סבתא אילה, וברוכה השבה לוויקיפדיה. צר לי לשמוע על ענייני הבריאות שעברו עלייך, אני שמחה שכעת בריאותך טובה, ומאחלת לך שנה טובה עם המון בריאות, נחת ואושר.
תודה רבה על כתיבת הערך המעניין והמגניב, אני חייבת לציין ולפרגן . לא ניתן היה להעביר אותו כך למרחב הערכים, היה צריך לשפר שם כמה דברים. ברשותך תיקנתי קצת ניסוחים, שיניתי את סדר הפרקים כך שההגדרות מהמילונים יופיעו בהתחלה, הוספתי קישורים פנימיים וחיצוניים מתוך הערך בוויקיפדיה האנגלית Firgun (העתקת את הציטוטים הביבליוגרפיים משם אך לא את הקישורים לאתרים הרלוונטיים, אז רק הוספתי אותם), ותיקנתי כמה דברים שקשורים ל"יום הפירגון הבינלאומי" כמו למשל שם הארגון המארגן אותו. אלו השינויים שעשיתי.
עכשיו תוכלי להעביר את הערך למרחב הערכים הראשי: בלשוניות למעלה תלחצי על המילה "העברה" (מופיעה בד"כ תחת המילה "עוד" והמשולש הקטן למעלה), בחלון שנפתח תבחרי במקום "משתמש" במילים "(מרחב הערכים)", ובמקום "סבתא אילה/טיוטה" תרשמי את שם הדף החדש "פירגון", ובסיום תלחצי על "העברת הדף". אם תסתבכי, תעדכני אותי ואשמח לעזור. שנה טובה, מתוקה ופוריה, Ravit - שיחה 10:02, 30 בספטמבר 2016 (IDT)
המון תודות לברכות - על כך נאמר : המבקש על חברו נענה תחילה - והמון תודה לעזרה, לשיפורים ובכלל. פעלתי על פי ההוראות, מקווה שהצלחתי. כל טוב ושבת שלום. אחזור למחשב אחרי החג. חג שמח... והכי חשוב שיש תמיד למי לפנות ולקבל תשובות. את נהדרת. סבתא אילה (שיחה | תרומות | מונה) לא חתמה 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)
בכיף, שמחתי לעזור ונהניתי לקרוא :) הצלחת יפה. תודה רבה וחג שמח, והמשך פעילות נעימה בוויקיפדיה, Ravit - שיחה 11:38, 30 בספטמבר 2016 (IDT)

המקבץ השבועי: חגי תשרי[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא חגי תשרי. שבוע טוב, EranBot - שיחה 00:18, 2 באוקטובר 2016 (IDT)

המקבץ השבועי: הים השחור והים הכספי[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא הים השחור והים הכספי. שבוע טוב, EranBot - שיחה 00:18, 9 באוקטובר 2016 (IDT)

נווה דוד[עריכת קוד מקור]

היי :), בשיחה:נווה דוד דיבר אחד הויקיפדים על אתר פרה היסטורי כלשהו אשר נמצא בשכונה, וככל הנראה פספסתי בעת עריכת הפרק, אך איני יודע על מה מדובר. יש לך מושג במה מדובר? 01iproject09 - שיחה 21:26, 10 באוקטובר 2016 (IDT)

עניתי שם. Ravit - שיחה 21:52, 10 באוקטובר 2016 (IDT)
ראיתי, תודה רבה!. 01iproject09 - שיחה 22:03, 10 באוקטובר 2016 (IDT)

המקבץ השבועי: אמסטרדם[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא אמסטרדם. שבוע טוב, EranBot - שיחה 00:18, 16 באוקטובר 2016 (IDT)

המקבץ השבועי: נשיאות ארצות הברית[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא נשיאות ארצות הברית. שבוע טוב, EranBot - שיחה 00:19, 23 באוקטובר 2016 (IDT)

One Week Notice[edit | edit source][עריכת קוד מקור]

Hi WAM organizers!

Thanks again for organizing Wikipedia Asian Month. There are only 7 days before it starts. Here are some notices and guidelines for organizing.

Page Set up[עריכת קוד מקור]

  • Our Sample page with the new logo is ready to be translated. There are only a few adjust if you had this page for 2015 already.
    • Article Requirement is 4
    • Article criteria is 3k bytes and 300 words. NO 2k bytes for smaller Wikipedia.
    • According to the tool's limit, IP users can not participate. Please encourage them register an account.

Localization[עריכת קוד מקור]

  • Please localize this template and used on sign up page. I will update the template once the tool is ready to be used.
  • You can also localize this template and use as an invitation letter. en:Template:WAM Welcome
  • You may localize this Q&A page, but you can also just put a link towards the meta page. m:Wikipedia Asian Month/QA

Stragety[עריכת קוד מקור]

  • You may want to invite some of your Wikipedia friends or active Wikipedians from your home WIKI to help you organize.
  • You may want to send some invitation to last year participants, active Wikipedians, and Wikipedians who has a special interest.
  • Central Notice will be used but the effect could be limited due to the active Wikimedia Fundraising Campaign. You may use the Site Notice if you don't see the CN is deployed.

Reward[עריכת קוד מקור]

  • We will keep sending postcards (new design) this year, and as an organizer you will receive an additional postcard as well.
  • We will send the Ambassador a regular paper copy of the certificate through the basic mail.

Question[עריכת קוד מקור]

Please feel free to contact me on my meta talk page, send me an email by Email this User or chat with me on facebook.

Best Wishes,
Addis Wang
MediaWiki message delivery - שיחה 18:12, 24 באוקטובר 2016 (IDT)

MediaWiki message delivery,
Thank you! Done Done. The page is different from the design of your, like we did last year. We again won't participate on sending postcards, like last year (only thank-you banners for participants on their talk page).
Thanks,
Ravit - שיחה 12:02, 29 באוקטובר 2016 (IDT)

Central Notice of Wikipedia Asian Month[עריכת קוד מקור]

Only four days left before we enter November, the Wikipedia Asian Month!
We are going to set up the Central Notice, which will help you achieve more sucess in upcoming WAM event and attract more people join your home Wikipedia.

  1. Step 1, make sure your event page is fully set up and translated. Link to the Sample page (You need to localize This template)
  2. Step 2, translate the banner at here, make sure tranlsate the link to the event page of your home wiki.
  3. Step 3, when you finish the two steps, update this page. When both "Main Page" and "CN"(tranlsation) marked as done, I will enbale the CN in your language all the way to the end of November.
  • You can find me on facebook by searching Addis Wang, and feel free to add me as well as chat with me for any question. Feel free to contact me with other language, I will try to understand it by google translate.

Best Wishes,
Addis Wang
MediaWiki message delivery - שיחה 22:32, 26 באוקטובר 2016 (IDT)

MediaWiki message delivery,
Thank you! Done Done.
Ravit - שיחה 12:02, 29 באוקטובר 2016 (IDT)

המקבץ השבועי: ברית המועצות האסייתית לשעבר[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא ברית המועצות האסייתית לשעבר. שבוע טוב, EranBot - שיחה 00:19, 30 באוקטובר 2016 (IDT)

WAM Organizers Update (Nov.5)[עריכת קוד מקור]

Hi WAM Organizer! Hopefully everything works just fine so far! Need Help Button, post in any language is fine

  • Here are some recent updates for you, and as always, let me know if you have any idea, thought or question.
    • IMPORTANT: Asian Language Wikipedia will exclude the language speaking country from the Asian Month so we can encourage editors write something about other part of Asia. E.g., Chinese Wikipedia will exclude Mainland China, Taiwan, Hong Kong, and Macau. Indian language Wikipedia will exclude India. If you have problems with that, please let me know.
    • I've posted the tool instruction and newest postcard rules on each Wiki' event page. Make sure you translate it. In short: 4 articles get one card, 15 get another one (Special one), and the Ambassador gets another one.
    • We will still allow two Ambassadors if top and second contributors have more than 30 accepted articles, just like last year. Please send this information to high-quantity participant to encourage them.
    • Please create this talk page template and linked in Wikidata. Judging tool will add this template to submitted articles automatically.
    • The judging tool should work fine. If not, talk to me.
    • You may put this template on your user page if you like it. en:Template:User WAM organizer
    • Optional: Judging Tool Interface may not available in your language. If you feel needed, you can translate the interface at here.
    • Invite some active contributors from your wiki to participate. And please encourage editors who can speak more than one language participate to other WAM edition.
    • Indic Community: CIS-A2K will provide fund if you would like to organize an offline event of Wikipedia Asian Month. Apply at here.

Best Wishes,
Addis Wang
Sent by MediaWiki message delivery - שיחה 20:55, 5 בנובמבר 2016 (IST)

המקבץ השבועי: תאילנד-2[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא תאילנד-2. שבוע טוב, EranBot - שיחה 23:20, 5 בנובמבר 2016 (IST)

חונך בחממה[עריכת קוד מקור]

שלום רב, הינך מופיע ברשימת החונכים של ויקיפדיה:חממה, באם אינך פעיל יותר בויקיפדיה, אנא הסר את שמך מרשימת החונכים.
הודעה זו נשלחה באופן אוטומטי מכיוון ששם המשתמש מופיע ברשימת החונכיםחיים 7שיחה20:21, 12 בנובמבר 2016 (IST)

המקבץ השבועי: דרום מערב אסיה[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא דרום מערב אסיה. שבוע טוב, EranBot - שיחה 23:20, 12 בנובמבר 2016 (IST)

WAM Organizers Update (Nov.12)[עריכת קוד מקור]

Hi WAM Organizer! Hopefully everything works just fine so far! Need Help Button, post in any language is fine

  • Here are some recent updates for you, and as always, let me know if you have any idea, thought or question.
    • Additional souvenirs (e.g. Stickers, bookmarks) will sent to Ambassadors and active organizers.
    • I'm doing some basic statistics at Result page every week, in case you are interested.
  • I've already sent noticfication to global top 20 users that WMF will give global top 3 contributors a free Wikimedia T-shirt. Here are the rules:
    • A participant's article count is combined on all language Wikipedias they have contributed to
    • Only Wikipedia Asian Month on Wikipedia projects will count (no WikiQuote, etc.)
    • The global top 3 article count will only be eligible on Wikipedias where the WAM article requirement is at least 3,000 Bytes and 300 words.
    • Please make sure enforce the rules, such as proper references, notability, and length.
    • International organizers will double check the top 3 users' accepted articles, so if your articles are not fulfilling the rules, you might be disqualified. We don't want it happened so please don't let us make such a decision.
    • Rest of Global top 10 users will also get some WAM souvenirs.

Best Wishes,
Addis Wang
Sent by MediaWiki message delivery - שיחה 05:01, 13 בנובמבר 2016 (IST)

WAM Tool Update[עריכת קוד מקור]

Hi WAM organizers, due to unexpected maintenance on wmfLabs, which host our judging tool, the tool is currently down and can not be used in around next 48 hours or less. Please inform local participants for such problem, and tell them they can submit their contribution after the maintenance. I will send another update when the tool comes back. If you have further questions regarding the tool, please feel free to reach me or the tool developer Le Loi. Best, Addis Wang/ sent by MediaWiki message delivery - שיחה 00:07, 15 בנובמבר 2016 (IST)

Update (Nov. 16)[עריכת קוד מקור]

Hi WAM organizers! It's now half way! Good job! Here are some updates:

  • As many of you may notice, that the judging tool has came back to normal.
  • I've set up a result page with some numbers in it. It may not accurate, just as a reference at this time.
  • WAM should get more media coverage. If you can help (either locally or internationally), please let me know!
  • Please considering start judging articles if you have not yet. it's really important to give feedbacks to participants so they can improve articles or get motivated.
  • With your help, I may start the first round of address collection before WAM ends for who already have four accepted articles and organizers, as I promised to improve the postcard sending process this year.
  • Feel free to reach out to me for any question! At my meta talk page.

Best Wishes,
Adds Wang
sent by MediaWiki message delivery - שיחה 07:31, 16 בנובמבר 2016 (IST)

המקבץ השבועי: הודו[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא הודו. שבוע טוב, EranBot - שיחה 23:19, 19 בנובמבר 2016 (IST)

ייעוץ בנוגע לערכים חדשים מתחום הקשיבות (מיינדפולנס)[עריכת קוד מקור]

היי Ravit,

כמו שאת כבר יודעת, עמותת ויקימדיה ישראל מקיימת שיתופי פעולה גם בתחום החינוך וגם באקדמיה. בסמסטר הקרוב ישנם עשרות קורסים בהם יתקיים פרויקט כתיבת ערך בוויקיפדיה כמטלה אקדמית ואחד מהקורסים עוסק בנושא הקשיבות (Mindfulness). זה תחום מעט חדשני על אף שרבות כבר נכתב אודותיו, אבל לאור הבנתך בתחום הפסיכולוגיה, אשמח מאוד לשמוע את עצתך בנוגע למספר נושאים המהווים אופציות אפשריות לערכים חדשים שייכתבו במסגרת הקורס.

אני מצרפת כאן את הנושאים:

  • Acceptance commitment therapy ACT (אנגלית) - כולל רקע, עקרונות היסוד ותיאור השיטה; הערכה של אפקטיביות ותיאור המחקרים הרלוונטיים.
  • תרפיה התנהגותית דיאלקטית - Dialectic behavioral therapy (אנגלית).
  • Contemplative neuroscience (אנגלית).

ועוד כמה נושאים להרחבה במסגרת ערכים קיימים:

  • MBSR - הרחבה משמעותית (תתי פרקים) בעיקר על טיפול בפיברומיאלגיה; השפעה של MBSR על טיפול בחרדה; השפעה של MBSR על תמיכה בטיפול בסרטן; השפעה של MBSR על טיפול בכאב כרוני; השפעה של MBSR על טיפול בהתמכרות; השפעה של MBSR על המוח – לתאר מחקרים שונים המראים שינויים אנטומיים ותפקודיים במוח בעקבות MBSR; השפעה של MBSR על הגוף – לתאר מחקרים שונים המראים השפעות של MBSR על מערכת החיסון, ועל תהליכים גנטיים. האם את חושבת שיש מקום להרחבות אלו על בסיס הערך הקיים? או שמא אפשרי ליצור ערכים חדשים?
  • מדיטציה - הרחבה על הבסיס התיאורטי של המדיטציה ואת הניסיון המדעי להסביר מה המדיטציות השונות עושות וכיצד אלו משפיעות על המוח.

מה את חושבת? אשמח לשמוע ממך.

תודה! Chen - WMIL - שיחה 18:33, 20 בנובמבר 2016 (IST)

היי חן, סליחה על העיכוב בתשובה. כל הכבוד על הפעילות בהקשר של הקורס הזה, נראה כי הוא יניב ערכים נפלאים וחשובים מאוד, לדעתי. כמובן ACT ו-DBT הם ערכים מצוינים; חשוב לכלול פרקים על המחקר בתחום וביקורת על הגישות. את השלישי אני לא מספיק מכירה, אז לצערי לא אוכל לחוות דעה. MBSR - נשמח להרחבות הללו; יחד עם זאת, אין טעם לסקור בפירוט-יתר את כל המחקרים בכל מחלה, אלא כדאי לתאר בצורה מתומצתת ועם תימוכין במסגרת פרק כללי על מחקר בתחום (אלו גם לא נושאים שמתאימים לפתיחת ערכים חדשים לכל אחד מהם, עדיף לרכז את המידע בתמצות בתוך הערך על השיטה). במדיטציה נשמע גם כן אחלה, צריך רק לגבות במחקרים ולהתנסח בהסתייגות ובזהירות כדי לשמור על ניטרליות (למשל כדאי לראות את הערך גם מנקודת מבט של אנשים שמתייחסים בספקנות לרעיון שלמדיטציה יש השפעה על המוח; זו גישה שנכונה כמובן לכל הכתיבה של ערכים במסגרת קורס זה בפרט ובוויקיפדיה בכלל).
זו דעתי. אשמח לעזור עוד במה שצריך, ככל שיאפשר לי הזמן. תודה, Ravit - שיחה 23:28, 26 בנובמבר 2016 (IST)
תודה רבה Ravit, עזרת מאוד. אעביר את הערותיך למרצה בקורס ואשמח להיוועץ בך שוב בהמשך. Chen - WMIL - שיחה 10:27, 27 בנובמבר 2016 (IST)
היי שוב. האם את מכירה את המינוח 'מחוברות של העובדים' (באנגלית: Employee engagement)? והאם הוא זכאי לערך להבנתך? Chen - WMIL - שיחה 16:12, 27 בנובמבר 2016 (IST)
אוי סליחה, התעלמי משאלתי האחרונה. טעיתי בקורס! Chen - WMIL - שיחה 16:49, 27 בנובמבר 2016 (IST)
בהקשר ל-MBSR, את חושבת שהגיוני יהיה ליצור תתי פרקים בערך שמדברים על מחקרים בצורה יותר כללית אבל בהתייחס ל:MBSR במחלות שונות; השפעה על המוח; השפעה על הגוף? כלומר שיהיו 3 תתי פרקים שמתייחסים למחקר אבל בנושאים שונים? או שעדיין עדיף לאגד את כל המחקר תחת תת פרק אחד? Chen - WMIL - שיחה 17:22, 29 בנובמבר 2016 (IST)
כן, חלוקה למספר תתי פרקים כאלה בתוך הפרק על מחקר נשמע לי רעיון טוב. Ravit - שיחה 20:40, 29 בנובמבר 2016 (IST)

המלצה לחודש אסיה הבא[עריכת קוד מקור]

בחודש אסיה הבא אציע לכתוב מקבצים רק כמו דרום מערב אסיה וברית המועצות האסייתיות לשעבר. המקבצים על מדינה אחת בלבד (סליחה אבל,) משעממים ולא מזמינים לתרומה. (לדעתי וגם לדעת הסטטיסטיקות של הכתיבה והעריכה). תודה, Ofek j ~ צרו קשר! ~ מקום מלבב בלב המדבר 20:48, 22 בנובמבר 2016 (IST)

היי אופק. בהחלט ייתכן. זה עניין של טעם. כבר היו מקבצים על מדינות ספציפיות, במיזם אסיה ובמיזם המקבץ השבועי בכלל, שהניבו ערכים רבים. בכל אופן, אתה מוזמן להציע בשנה הבאה מקבצים משלך ברוח זו, ונדון בהם אז. חוץ מזה, זו הזדמנות להודות לך על הכתיבה הפורה במסגרת המיזם, כל הכבוד. בברכה, Ravit - שיחה 23:28, 26 בנובמבר 2016 (IST)
תודה רבה רוית . Ofek j ~ צרו קשר! ~ מקום מלבב בלב המדבר 15:27, 27 בנובמבר 2016 (IST)

סיוע בהעלאת ערך[עריכת קוד מקור]

היי רוית, עורך בשם יואב ר. הפנה אותי אלייך על מנת שתסייעי לי בעריכת ערך ״טיפול רגשי באמצעות צילום (פוטותרפיה) - עכשיו אני גם מבינה למה :) האם תוכלי לסייע על מנת שיבשיל הערך להעלאה? הערך רחוק משלמותו, אולם אשמח שיעלה ושחבריי לתחום המקצועי הזה יסייעו לי ויתרמו מידיעותהם. בהערכה, Veredtherapy - שיחה 21:12, 23 בנובמבר 2016 (IST)

שלום לך, ותודה על כתיבת הערך Veredtherapy. ראיתי שהוא כבר הועבר למרחב הערכים. ערכתי עוד קצת. תודה, Ravit - שיחה 23:28, 26 בנובמבר 2016 (IST)

תבנית מיזם חודש אסיה[עריכת קוד מקור]

היי רווית - שמתי לב שכשאני מוסיפה את התבנית של המיזם לדפי שיחה, הקטגוריה מופיעה בתחתית הדף (לדוגמה, שיחה:גאדיס אריביה). האם אני טועה שהיא אמורה להיות מוסתרת? ‏TMagen‏ • שיחהמיזם ויקי נשים 17:13, 24 בנובמבר 2016 (IST)

היי TMagen, קודם כל תודה רבה על תרומתך הרבה למיזם! אני לא כל כך מבינה בתבניות ובהסתרות. גם בתבנית:מיזם אסיה 2015 הקטגוריה לא מוסתרת. ראיתי שיש מיזמי כתיבה שבהם הקטגוריה מוסתרת ויש כאלה שלא, לא יודעת מה נכון לעשות. בכל אופן, אם את מוצאת פתרון טכני שגם יסתיר וגם ישאיר את הערך בקטגוריה של ערכי מיזם אסיה, תבורכי. Ravit - שיחה 23:28, 26 בנובמבר 2016 (IST)
היי Ravit, שלא תביני כאילו זה נורא מפריע לי או משהו :) חשבתי שאולי את יודעת מה הדבר הנכון! ‏TMagen‏ • שיחהמיזם ויקי נשים 09:57, 27 בנובמבר 2016 (IST)

What's Next (WAM)[עריכת קוד מקור]

Congratulations! The Wikipedia Asian Month is almost ending and you've done amazing work of organizing. What we've got and what's next?

Here are some number I would like to share with you (by UTC Nov. 30 2am)
Total submitted: 7289; 669 unique users
Tool problem
If you can not submit articles via judging tool, use this meta page to do so. Please spread this message with local participants.
Here are what will come after the end of WAM
  • Make sure you judge all articles before December 5th, and participants who can improve their contribution (not submit) before December 10th.
  • Participates still can submit their contribution in November before December 2nd at this page. Please let your local wiki participates know. Once you finish the judging, please update this page after December 5th
  • There will be three round of address collection scheduled: December 2nd, December 7th, and December 20th.
  • Please report the local Wikipedia Asian Ambassador (who has most accepted articles) on this page, if the 2nd participants has more than 30 accepted articles, you will have two ambassadors.
  • I will announce the name of Wikipedians who will able to pick a Wikimedia T-shirt from Wikimedia Store for free after I re-check their contributions.
  • There will be a progress page for the postcards.
Some Questions
  • It could be a case that local organizer does not agree on an article if shall accept it or not. In this situation, the judging tool will highlight the conflict articles in the "article's list". Please review other's opinion, and resolve the conflict by changing your decision or discuss with other judges.
  • In case you wondering how can you use the WAM tool (Fountain) in your own contest, contact the developer Le Loi for more information.

Best Wishes,
Addis Wang; Sent by MediaWiki message delivery - שיחה 16:19, 30 בנובמבר 2016 (IST)

Address Collection[עריכת קוד מקור]

We are starting collecting address! Please fill this form to receive an additional postcard as being a WAM organizer. You may receive this message because you on the receipt list. You don't have to fill the form if you are not organizing this year. This form is only accessed by me and your username will not distribute to the local community to send postcards. All personal data will be destroyed immediately after postcards and other souvenirs are sent. Please help your local participants in case they have any problem understanding the survey. If you have any question, feel free contact me on my meta talk page. You can remove yourself from the list at this page.

  • Some deadline:
    Dec. 5th: Finish Judging
    Dec.10th: Last day to improve the content and change the judge

Best, Addis Wang; Sent by MediaWiki message delivery - שיחה 10:04, 3 בדצמבר 2016 (IST)

המקבץ השבועי: טירות וארמונות[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא טירות וארמונות. שבוע טוב, EranBot - שיחה 23:19, 3 בדצמבר 2016 (IST)

המקבץ השבועי: הים הבלטי[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא הים הבלטי. שבוע טוב, EranBot - שיחה 23:19, 10 בדצמבר 2016 (IST)

עזרה בפרסום הערך "רוית דום"[עריכת קוד מקור]

שלום, אודה לך על עזרתך בפרסום הערך "רוית דום" - מנכ"ל קבוצת עמל, רשת חינוך ארצית. לאחר שהעברתי ערך זה למרחב הערכים, הוחזר לטיוטא ומבקש עזרתך בהמשך התהליך.

להלן הטקסט: (הסרתי אותו מכאן כי הוא כבר מופיע במשתמש:Ravitdom/רוית דום. Ravit.)‏


Ravitdom - שיחה 17:05, 15 בדצמבר 2016 (IST)

שלום לך Ravitdom, וברוכה הבאה לוויקיפדיה. תודה על כתיבת הערך משתמש:Ravitdom/רוית דום. נראה שפועלה של רוית דום הוא רחב וחשוב, וכל הכבוד על תרומתה לרשת עמל ולחברה בישראל, אך לא בטוח שפועלה הוא בעל חשיבות אנציקלופדית מספקת כדי שיהיה לה ערך אנציקלופדי בוויקיפדיה. ייתכן שאם תחליטי להעלות ערך זה, עשוי להתפתח דיון או ויכוח בדף השיחה של הערך לגבי חשיבותו האנציקלופדית, דבר שעלול להיות לא נעים עבורך, ובסופו של דבר יכול להיות שהערך יימחק. זה לא ודאי, אבל מניסיוני זה ייתכן. את מוזמנת לקרוא על כך עוד בדף ויקיפדיה:חשיבות אנציקלופדית.
אם לאחר שתשקלי את הדברים הללו, תרצי בכל זאת לנסות, אשמח לסייע לך לערוך את הערך בהתאם לסגנון הכתיבה המקובל בוויקיפדיה. תוכלי להשוות לצורת הכתיבה של ערכים על מנכ"לים או אנשי חינוך. הכי חשוב זה לשנות את הניסוחים כך שיהיו כתובים בשפה אובייקטיבית וניטרלית ככל האפשר, ללא סופרלטיבים (כגון "חדשני ופורץ דרך") או שימוש בססמאות (כגון "יצעדו לעבר עתיד מבטיח"), ותוך היצמדות לעובדות יבשות בלבד. את מוזמנת לנסות לתקן את הערך בדף הטיוטה, ולפנות אליי ולשאול על כל דבר קטן. בלי קשר, נשמח אם תוכלי לתרום בוויקיפדיה מהידע שלך בתחומים אחרים ובערכים שכבר קיימים, שחשיבותם האנציקלופדית אינה מוטלת בספק. תודה, Ravit - שיחה 22:25, 15 בדצמבר 2016 (IST)

שלום, תודה על תשובתך. הנוסח תוקן בהתאם להערות שציינת, ומקווה שעתה הוא עומד בכללי הכתיבה של ויקיפדיה. אשמח להתייחסותך ולהנחיותייך וכמובן לכל עזרה מצדך. ניסיתי להעלות תמונה, אך ללא הצלחה ולא ברורה הסיבה. אודה על תשובתך.

Ravitdom - שיחה 11:37, 18 בדצמבר 2016 (IST)

תודה Ravitdom על תיקון הערך. ברשותך תיקנתי עוד קצת, למשל העברתי לצורה של הערות שוליים את הקישורים החיצוניים שמדברים על הישגים של עמל ולא עוסקים ישירות ברוית דום. בנוסף העברתי את רצף הכתיבה לכרונולוגי, והרחבתי קצת את הפעילות לפני ההסתדרות, כולל שנים ופרטים ביוגרפיים, על פי הכתבה הראשונה. אשמח אם תוכלי להרחיב מעט פרטים ביוגרפיים נוספים, כמו תאריך לידה, מוסד לימודים ושנים בהם התקיימו הלימודים.
לגבי תמונה - אם התמונה שהעלית היא תמונה חופשית (קראי את המידע בדף הזה), אז תוכלי בקלות להעלותה לוויקישיתוף, לפי ההוראות בקישור הזה. תעדכני אותי איפה עלו קשיים לאורך ההעלאה בדרך הזו, ואשמח לעזור.
כעת הערך מוכן, והעברתי אותו למרחב הערכים הראשי, תחת השם רוית דום. בברכה, Ravit - שיחה 21:01, 18 בדצמבר 2016 (IST)

המקבץ השבועי: אקדמיה ומחקר[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא אקדמיה ומחקר. שבוע טוב, EranBot - שיחה 23:20, 17 בדצמבר 2016 (IST)

המקבץ השבועי: חנוכה 2[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא חנוכה 2. שבוע טוב, EranBot - שיחה 02:39, 25 בדצמבר 2016 (IST)

הזמנה לבעלת ידע[עריכת קוד מקור]

שלום Ravit!

לפי ההתרשמות הכללית מעריכותיך, נראה שיש לך ידע מקיף במגוון תחומים. היענותך לתרומה מהידע שלך בענף, עשויה להעלות את הרמה בתחומים אלו.

אופן נאות לתרומת הידע יכול להתבצע בהצטרפות לפרויקט בעלי ידע. ההצטרפות מתבצעת על ידי שיבוץ שמך בתחומי הידע שלך ובכך לקבל התראה בכל פעם שמישהו מתייג את בעלי הידע שבאותו התחום. תוכל לראות כאן את רשימת התחומים המלאה, או - לפי חלוקת נושאים ובצירוף שמות בעלי הידע הקיימים כבר - כאן.

אודות המיזם בקצרה: שאלות רבות בדפי השיחה של מרחב הערכים או בהכה את המומחה וכדומה נותרות לעיתים ללא מענה מצד הידע היסודי יותר שהן דורשות. כמו כן הרבה דיונים מתנהלים בלא שמעורבים בהם אלו מבין המשתמשים שמבינים יותר בעניין. בעת העלאת השאלה והתנהלות הדיון, ואף בכלל, לא תמיד יודעים וזוכרים מי יכול לעזור בזה. לפעמים בכלל אין דיון. יש איזו עריכה שחשודה בהשחתה ואין מי שיכול לאשר או לפסול אותה. צריך שיתמזל כדי שבדיוק יעבור במקום מישהו שמבין בזה באמת כדי לספק מענה הולם. פרויקט זה קורא לכל מי שיש לו ידע ועניין בתחום מסוים מעבר לידע הכללי והממוצע שיש לשאר המשתתפים כאן, שיבוא ויתייג את שמו, ואז יוכל לסייע במקרים הנ"ל ועוד. התיוג מאפשר מענה גם לאחר זמן ללא שהמתייג והמתויג מכירים ויודעים זה על זה.
פרטים נוספים ניתן למצוא בדף המיזם.

נשמח מאוד בהצטרפותך. איך שלא יהיה, אם אתה רואה תועלת מיוחדת במיזם, אנא חווה זאת בהצדעה כאן. זה עשוי להועיל בקידום המיזם.

בברכה, קובץ על ידשיחההצטרפו לבעלי הידע - עשרות כבר משובצים! 15:35, 25 בדצמבר 2016 (IST)

תודה על ההזמנה, אבל כבר מזמן נרשמתי - ב"פסיכולוגיה". Ravit - שיחה 21:36, 26 בדצמבר 2016 (IST)

התעללות פסיכולוגית וסגנון היקשרות חרדה[עריכת קוד מקור]

היי,

פונה אליך שוב להתייעצות הפעם בנושא פסיכולוגיה. אשמח לשמוע את דעתך בנוגע להתאמתם של הערכים המצ"ב לוויקיפדיה העברית:

  • התעללות פסיכולוגית- חלוקה לפרקים עיקריים: סוגים של התעללות (התעללות פסיכולוגית בידי בן הזוג, התעללות פסיכולוגית בין הורה לילד..); סיבות להתעללות; השפעה על הקורבן.
  • סגנון היקשרות חרדה (עם קישור לערך תיאוריית ההיקשרות) - כולל הרחבה על ההקשר, על איך הוא נבנה בילדות והשלכות של היקשרות מסוג זה. הדילמה היא האם ניתן ״לתלוש״ ערך המהווה חלק מתיאורייה שלמה.

אשמח מאוד לעזרתך. Chen - WMIL - שיחה 14:21, 27 בדצמבר 2016 (IST)

היי חן, בכיף :)
לגבי הראשון - אני מעדיפה את המונח התעללות נפשית, נראה לי יותר נפוץ וכללי (מן הסתם ניצור הפניות מהמונחים התעללות פסיכולוגית, התעללות רגשית, ואותו דבר עם אלימות פסיכולוגית, אלימות נפשית ואלימות רגשית). החלוקה לפרקים אחלה. אם אפשר, נשמח אם יתווסף פרק על המשמעויות מבחינת החוק (בדומה לפרק "החוק הישראלי" בערך התעללות בילדים).
לגבי השני, לצערי לא רואה סיבה לכתוב ערך נפרד מתאוריית ההתקשרות שיתמקד באחד מסגנונות ההתקשרות, זה חלק מהתאוריה. נשמח להרחבה כפי שתיארת בתוך הערך הכללי על התאוריה, באופן שישתלב בכלל הערך, ובכלל לסידור ושכתוב של הערך על התאוריה לכדי ערך קוהרנטי (ניצבת עליו תבנית "לשכתוב"). אני מניחה שמי שיכתוב הרחבה על סגנון התקשרות חרדה, יידע להגיד דברים גם על סגנון התקשרות בטוח; זה לא תחום נפרד. Ravit - שיחה 20:16, 29 בדצמבר 2016 (IST)
מעולה, תודה :)
האם את חושבת שגם הנושא 'מוטיבציה פרו-חברתית' מתאים? ובאופן ספציפי יותר, כתיבה על מוטיבציה פרוסוציאלית קולקטיבית, מוטיבציה פרוסוציאלית בעבודה, מוטיבציה פרוסוציאלית, יזמות חברתית, אחריות תאגידית והסביבה, הבדלים בינאישיים.
חן Chen - WMIL - שיחה 15:26, 1 בינואר 2017 (IST)
את מתכוונת למוטיבציה שבבסיס התנהגות פרו חברתית? כי אישית אני לא מכירה את המונח הזה בפני עצמו (גם לאחר גיגול מהיר), וגם אין טעם לדעתי לכתוב על המוטיבציה עצמה; זה אחד מהפרקים שכדאי לעסוק בהם בתוך ערך כללי שעדיין חסר לנו על התנהגות פרו חברתית. יש כבר ערך רק על התנהגות פרו חברתית בגיל הרך, אפשר להיעזר בו. כמובן אפשר להשתמש גם בערך האנגלי המפורט (Prosocial behavior). Ravit - שיחה 20:43, 1 בינואר 2017 (IST)
כן, צודקת. הערך שייכתב יהיה על התנהגות פרו חברתית. תודה! Chen - WMIL - שיחה 12:35, 2 בינואר 2017 (IST)

המקבץ השבועי: שדות תעופה[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא שדות תעופה. שבוע טוב, EranBot - שיחה 23:20, 31 בדצמבר 2016 (IST)