שיחת משתמש:דוד נ. דוד/ארכיון 2

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 16 שנים מאת Yuval Y בנושא Image:SchockenLogo.jpg

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף

בוקר טוב[עריכת קוד מקור]

בוקר טוב דוד, אני צריך ייעוץ בענייני תמונות מה דעתך על התמונה הזו? אם אתה חושב שהיא חוקית אני אשמח אםתעשה משהו בנדון... תודה, נינצ'ה 11:49, 5 באוגוסט 2007 (IDT)

ובכן ידידי, דעתי טובה על התמונה - היא כדאית לערך. עם זאת, אני סבור שרשיונה אינו חופשי. על כן שלחתי לעכבר העיר בקשה למתן רשות לשימוש בתמונה. אודיע לך, ברגע שתהייה בידי תשובה. דוד נ. דוד 22:23, 5 באוגוסט 2007 (IDT)
רב תודות לך, אני מקווה שתשובתם תהיה חיובית כיוון שהתמונה יפה יחסית, קשורה לנושא ומסהירה אותו, והיא תוסיף קצת סמע לערך (רוב התמונות הן בשחור ולבן). נינצ'ה 15:50, 6 באוגוסט 2007 (IDT)


תגיד, יש התקדמות לאחרונה? נינצ'ה 15:12, 13 באוגוסט 2007 (IDT)
לא, השארתי לה הודעה בטלפון - היא לא ענתה. אני חושב שאני אצור קשר ישירות עם סיון. הגיוני, לא? דוד נ. דוד 22:42, 13 באוגוסט 2007 (IDT)
אלף אשאל שוב בקשר להתקדמות? ובית, מה בדבר תמונת הסעודה? נינצ'ה 17:35, 15 באוגוסט 2007 (IDT)
סליחה, לא הייתה התקדמות, אני אתקשר לסיון עוד חצי שעה. סידרתי את רשיון התמונה. אתה מוזמן להשתמש בה (בעזרת הכפתור "תמונה (שכבר הועלתה לשרת)" בסרגל הכלים של העריכה). דוד נ. דוד 17:41, 15 באוגוסט 2007 (IDT)
רב תודות!! נינצ'ה - שיחה 17:51, 15 באוגוסט 2007 (IDT)

מבע משולב[עריכת קוד מקור]

יקירי, עברתי על הערך שכתבת, והוא לא ממש היה קשור למושג, ולכן שיניתי, הרחבתי ותיקנתי. אם אתה עובד על סיפור פשוט, אז אתה יכול לראות שהשתמשתי בדוגמא מתוכו. העבודה שלך בויקיפדיה היא סבבה, אני נהנה מאוד לעבור אצלך (ואצל נינצ'ה) בדף משתמש ולראות מה אתם עושים. בברכה,


למען האמת בעיקר אני עובד כרגע על סיפור פשוט, ואני שמח שהשתמשת בדוגמא מתוכו. ממה שאני ראיתי בקשר למבע משולב אתה בעיקר לקחת את שני החלקים הראשונים של הערך ושילבת אותם (בתוספות ושינויי ניסוח), אבל סה"כ מבחינה תוכנית הערך נותר פחות או יותר כמו שהיה. בכל אופן כל שיפור ניסוח מתקבל בברכה, אני אעבור אחרי זה על הניסוחים שלך ואראה אם יש משהו שצריך שינוי לטעמי. בכל אופן אני שמח שיש עם מי לעבוד! לילה טוב,

נ.ב. אתה חותם בארבעה סימני מקף (-) במקום בארבעה סימני טילדה (~) לתשומת ליבך! נינצ'ה 23:00, 7 באוגוסט 2007 (IDT)

Adam nevo היקר, תודה על השינויים וההערות. דבר אחד ברור יאמר לזכותך - אתה בן אדם נחמד, נעים לקבל ממך הערות (גם שליליות), שלא כמו מויקיפדים שונים. שוב תודה על השינויים והתמיכה, בהצלחה בויקיפדיה, השתמש בטילדות לצורך חתימות, בברכה, דוד נ. דוד 00:53, 8 באוגוסט 2007 (IDT)

בובי[עריכת קוד מקור]

היי דוד, רציתי לבקש ממך לעבור על הערך It's Alright Ma (I'm Only Bleeding) ולהעביר אותו הגהה מהירה, לראות מה פיספסתי, לאחר מכן אני אסיר את תבנית העבודה... בנוסף רציתי לדבר על בלוין אי דה ווינד. אני מציע שנכתוב את הערך יחד, כי במקרה יש לי המון חומר על השיר הזה. אז כתוב נא את הערך, ולאחר שתסיים השאר את הבעבודה ואני אוסיף את שלי, נעשה הגהה ונשחרר בסדר? נינצ'ה 14:52, 13 באוגוסט 2007 (IDT)

אחלה, אני מיד מתחיל בהגהה של "זה בסדר אמא (אני רק מדמם)". אם אתה רוצה, אני יכול להשאיר לך את בלוין אי דה ווינד. זה בסדר, יש לי כרגע עבודה גדולה מאד על ג'יגורו קאנו וערכים נלווים, ככה שיש לי זמן עד שאוכל להתפנות לערכים אחרים. אני כבר אקח שיר אחר בהזדמנות. מה שכן - אני מבטיח להעביר גם אותו הגהה לכשתסיים אותו. דוד נ. דוד 15:00, 13 באוגוסט 2007 (IDT)
בסדר אז אני אקח את מתנופפת ברוח לבובי דילן. תודה על ההגהות נינצ'ה 15:14, 13 באוגוסט 2007 (IDT)
סיימתי את ההגהה. משהו שהחלטתי לא לתקן: בסעיף הראשון (אחרי ההקדמה), בפסקה הראשונה, בתוך הציטוט, נראה לי שאמור להיות "אתה" ולא "את" - אתה יודע יותר טוב. חוץ מזה, אתה מוזמן להוריד את תבנית "בעבודה". דוד נ. דוד 15:48, 13 באוגוסט 2007 (IDT)

לשאלתך[עריכת קוד מקור]

לדוד לגבי סנט פטרבורג. אני עונה לך כאן כי לא אכנס יותר לדף הדיון.

איני מטיל ספק לרגע שהשם הרוסי הוא סנקט פרטבורג. השאלה היא מהו השם הנכון בפי דוברי העברית.

שמה של ירושלים ברוסית הוא Иерусалим. למיטב קריאתי ברוסית זה "ירוסלים". אף ויקיפד רוסי לא יציע לקרוא לה ירושליים(עם שני יודים). היחיד שאיך שהוא התקרב לשם העברי הוא מיכאיל בולגקוב ב"האמן ומרגריטה".

אני הורגלתי במשך עשרות שנים שהשם ההיסטורי של לנינגרד הוא סנט פטרבורג(או סנט פטרסבורג השגוי).

ואני לא היחיד. אין לי שום דבר נגד יוצאי רוסיה או חבר העמים. נהפוך הוא. אבל יוצא רוסיה שרגיל לסנקט פטרבורג יעדיף אותו על פני כל חלופה אחרת. בברכה איתןשיחה 20:46, 13 באוגוסט 2007 (IDT)

כולי הסכמה עם האפשרות, שמוצאי משפיע על ההעדפתי. עם זאת, סנט פטרבורג הוא שם שגוי, אך בניגוד לירוסלים ברוסית, אינו מהווה נורמה חד-משמעית או בכלל לשפה העברית. ברוסית ירוסלים הוא נורמה שאין עליה עוררין, בעברית (אומר לך בתור דובר עברית) קיימות שתי הגרסות, סנט וסנקט כאחד. ברוסית קיים השם ירוסלים בסביבות האלף שנים, בעברית קיים השם סנט\סנקט פטרבורג 16 שנים. על כן, במקרה זה, ניתן לפנות לשפת המקור בכדי להכריע באיזו גרסה תשתמש ויקיפדיה. ערב צח, דוד נ. דוד 22:52, 13 באוגוסט 2007 (IDT)
את סנט פטרבורג אני מכיר כבר 30 שנה כקורא ספרות. להגיד שהשם קיים 15 שנים זה פשוט לא נכון. להערכתי- קרוב ל-100 שנים. איתןשיחה 23:09, 13 באוגוסט 2007 (IDT)
אם כך, אתה מתכוון לשם הישן של העיר מלפני המהפכה, שאין לו קשר לעניין, כיוון שהשם מעולם לא חזר להיות בדיוק מה שהיה. דוד נ. דוד 23:25, 13 באוגוסט 2007 (IDT)

דמוקרטיה[עריכת קוד מקור]

מה הכוונה? (בדף המשתמש שלך) Natan7 19:50, 14 באוגוסט 2007 (IDT)

על אף שאיני מר דוד הנכבד אענה במקומו. הכוונה היא למתנגדים להצעה שעברה בפרלמנט שלוקחת זכות הצבעה מאנשים שלא ערכו זמן מה. נינצ'ה 22:55, 14 באוגוסט 2007 (IDT)

אני שמח על הסעיפים החדשים בטיוטה לחוקה[עריכת קוד מקור]

באופן כללי אם יש לך זמן אשמח שתוסיף ליוזמה הברוכה שלך (לי פשוט אין הרבה זמן כרגע). בגדול עם רוב הסעיפים אני מסכים, יש כמה ניואנסים של מחלוקת אבל אשמח אם תוכל להרחיב בפיסקה של הסעיפים שהצעת על סמכויות הבירוקרטים והמפעילים, סמכויות הועדה השיפוטית העליונה וכו', דרכי בחירת חבריה, משך כהונתם וכו'. בברכה, ערכןשיחהטיוטה לחוקה שיהיה לכם יום טוב ומבורך! 03:16, 17 באוגוסט 2007 (IDT)

אזהרה[עריכת קוד מקור]

עריכתך זו היא חרחור ריב לשמו, והיא עוברת על מספר סעיפים בויקיפדיה:כללי התנהגות בין חברי הקהילה. אם תתבטא כך שוב, תיחסם. ‏odedee שיחה 21:47, 17 באוגוסט 2007 (IDT)

כרגיל, אתה עם האיומים שלך. אני מצטער על הלשון התעמולתית, אמנע מכך בעתיד. המילים נכתבו תחת השפעה של כעס עיוור, לאור כל הצבעות המחיקה הפוקדות את הויקיפדיה (לאחרונה ותמיד). עם זאת, מכיוון שלא דיברתי על אף אחד ספציפית, יכולת להימנע מהאיומים בחסימה, להנתהג בצורה יותר חברותית ומועילה, ולציין בפניי את הבעייתיות שבדבריי ברוח טובה ולא ברוח של חרחור ריב. דוד נ. דוד 21:55, 17 באוגוסט 2007 (IDT)
לצערי לא מצאתי חברותיות, תועלת או רוח טובה בהודעתך, ולפיכך אינך זכאי לשום הנחות באזהרה (ולא איום) שקיבלת. לא דיברת על אף אחד ספציפית, ולפיכך הכתמת את הקהילה כולה. כעסך העיוור אינו מעניינה של ויקיפדיה, ותצטרך למצוא דרכים אחרות לתעל אותו. ‏odedee שיחה 21:57, 17 באוגוסט 2007 (IDT)
לא ביקשתי שום הנחות - אני לא הולך להיחסם על כך בכל אופן. ועכשיו ברוח טובה, אתן לך עצה (שאני כבר יודע, שאילולא ההערה הזאת בסוגריים, היית כותב, שאתה לא צריך ממני עצות בעניין): למה שלא תהיה יותר חברותי באופן כללי? יתכן וזכרוני מטעה אותי, אבל אני לא מצליח להיזכר באף מקרה בויקיפדיה, שדיברת בחברותיות. אז העניין הוא לא במקרה המסוים הזה (למרות שגם במקרה הזה, לו היית ניגש עם מעט יותר הומור, היית מוצא גם תועלת וגם רוח טובה בהודעתי). עזוב את המקרה הזה, בכל המקרים נסה להיות יותר נחמד לאנשים - יצא רק טוב מזה. ערב טוב שיהיה לך, דוד נ. דוד 22:09, 17 באוגוסט 2007 (IDT)
תודה לך על עצתך האדיבה, ואתן לך אחת משלי: טול קורה מבין עיניך. ולגבי הזיכרון שלך, שמעתי שגינקו בילובה עוזר לשיפור הזיכרון. ‏odedee שיחה 22:13, 17 באוגוסט 2007 (IDT)
בקשר לגינקו בילובה, תודה. אני אנסה. חוץ מזה פעלת בדיוק כפי שציפיתי, אפילו לא חשבת על לשקול את העצה ברצינות (רק נמנעת מלהגיד את זה במילים הפשוטות, כיוון שהזכרתי את זה בסוגריים). חבל. לגביי, אני בספק אם תמצא מקרה שפגעתי או עלבתי מישהו באופן אישי, ואולי רק במקרים נדירים, דיברתי בחוסר נחמדות. טול דוגמה מערכן - איזו חתימה מעולה יש לו, הא? דוד נ. דוד 22:22, 17 באוגוסט 2007 (IDT)

::::::תודה על ההבהרה. ובכן אני אצטרף לדיון רק כאשר יפתח הפרלמנט, על פי הצעתך. דוד נ. דוד 20:28, 21 באוגוסט 2007 (IDT) הודעה זו הגיעה לפרק זה בטעות ואין לה כל קשר אליו.

הצטרפות לרשימה[עריכת קוד מקור]

שלום דוד, אם זה בסדר מבחינתך הצטרפתי לרשימת המשתמשים של הדמוקרטיה. בברכה, עדידס25 21:52, 18 באוגוסט 2007 (IDT)

זה יותר מבסדר! אני שמח מאד על כך שהנה הופיע לו עוד אדם בעל עקרונות מסוימים. ברוכה הבאה! דוד נ. דוד 21:55, 18 באוגוסט 2007 (IDT)

אלג'יר[עריכת קוד מקור]

עבודה יפה. יש עוד מקום להרחיב לפי הערך האנגלי - אבל עשית עבודה יפה מאד. דרור 22:51, 20 באוגוסט 2007 (IDT)

קודם כל תודה רבה. בקשר להרחבה, אני קצת חששתי לעבוד עם הערך באנגלית, בגלל כמות תבניות השכתוב, תיקון וכו' שבו... אם אתה משתמש בו, היה זהיר. אולי עדיף, שתשתמש בערך בגרמנית עם תרגום מכונה של גוגל. דוד נ. דוד 23:15, 20 באוגוסט 2007 (IDT)

אפילו לאיןציקלופדיה יש חוקה[עריכת קוד מקור]

[כאן] בברכה, ערכןשיחהטיוטה לחוקה שיהיה לכם יום טוב ומבורך! 01:38, 21 באוגוסט 2007 (IDT)

LOL, זה משעשע. אני אתעמק בה מחר - מי יודע? אולי יש לנו מה ללמוד משם. לילה טוב, דוד נ. דוד 01:47, 21 באוגוסט 2007 (IDT)
הקטע הכי מצחיק זה בסעיף 1 בקשר לכללי התנהגות בין חברי הקהילה (ההדגשה היא שלי): 1. איןציקלופדיה אינה מקום למריבות ולסכסוכים בין משתמשים, בשביל זה יש ויקיפדיה. בברכה, ערכןשיחהטיוטה לחוקה שיהיה לכם יום טוב ומבורך! 02:14, 21 באוגוסט 2007 (IDT)
ענק! נינצ'ה - שיחה - בואו לקרוא ולערוך! 02:40, 21 באוגוסט 2007 (IDT)

בקשת חוות דעת נוספת[עריכת קוד מקור]

דוד ידידי, כתומך נלהב בנורמות דמוקרטיות בויקיפדיה אבקש את המלצתך בנושא הנידון: לפני כמה ימים נערך דיון במזנון ביוזמתי בנוגע לאיחוד ערכי השנים במדע וכו' לערכי השנים המרכזיים. ע"פ הדיון הלא רשמי במזנון ההצעה שהצעתי זכתה לתמיכה רחבה, כולל של דוד שי ומפעילי מערכת בכירים ומכובדים. אולם גם נתקלה במתנגד אחד. רציתי להעלות את ההצבעה לפרלמנט כי קיום מתנגד, אפילו אחד, אינו קונצנזוס בעיני. אולם טענו מנגדי שאין צורך וההחלטה נחשבת כבר כמדיניות רשמית משום שנחשבת כנתקבלה בקונצנזוס. לאחר שסגרתי את הדיון בתוצאה "ההצעה נתקבלה בקונצנזוס" והעברתי אותו לשיחת קטגוריה:שנים#ערכי שנים במדע, תרבות וכו' נרשמה בהמשך הדיון שם התנגדות נוספת, בין היתר טען המתנגד שם שזו אינה דרך להכריז על קונצנזוס, והאמת, אני מסכים איתו לחלוטין. ניסיתי להחזיר את הדיון למזנון להמשך דיון וגיוס 5 חתימות להעלאה לפרלמנט, אולם מיהרו להחזיר לי את הדיון לשיחת קטגוריה:שנים בנימוק שההחלטה נתקבלה כבר בקונצנזוס ונחשבת כבר כמדיניות רשמית. אחד המתנגדים להכרזה כקונצנזוס ולהצעה בכלל הוא ידידנו יחסיות האמת. בקשר להצעה שלי, דעתי ודעתו חלוקות. אבל בקשר להליך הפרוצדורלי שבו התקבלה ההצעה- שאומר שמכריזים על קונצנזוס למרות שעיש מתנגדים- דעתי שווה לדעתו ואני הראשון שחשוב לו שכל אחד יוכל להביע את דעתו ולהשפיע, גם כשדעתו נוגדת את דעתי בדיון מסוים. מה אתה מציע? בברכה, ערכןשיחהטיוטה לחוקה שיהיה לכם יום טוב ומבורך! 18:28, 21 באוגוסט 2007 (IDT)

מעניין מאד מה שאתה מספר... ראשית, אגיד את דעתי על ההצעה עצמה: אני חושב, שאין מקום להחליף את שיקול הדעת במדיניות גורפת במקרה זה - לפי דעתי, יש לאחד את ערכי השנים לרוב, אך אם ישנם דברים רבים מאד באותה השנה, שהתרחשו סביב נושא מסוים, יש לפצל וליצור ערך נפרד לנושא (כידוע, אני חושב שכל ערך נוסף - ברכה, אלא אם כן הוא מיותר לפי כל הדיעות). כך שאם ההצעה תעלה מחדש, אני אבקש את שינוי הנוסח הזה.
כעת, בקשר לדרך בה הדבר התקבל - אני, כאחד מתומכי הדמוקרטיה, מתנגד לרעיון, שמתנגד פשוט לא נחשב, כאילו לא היה קיים וההחלטה נקראת בשם הקיצוני "קונצנזוס". הדבר יוצר תקדים מסוכן, של התעלמות מן המיעוט - רודנות הרוב. ולו רק בשביל לא ליצור תקדים מסוכן שכזה, אני אשמח לחתום על הבאת העניין לפרלמנט וביטול ההחלטה הקודמת.
באופן כללי, אני חושב שאפשר לקבל החלטות ברוב משמעותי שכזה, מבלי להביא את העניין לכדי הצבעה. אך ההסבר יהיה: "הרוב כל כך מוחלט, שאין טעם להביא את העניין לכדי הצבעה, כיוון שתוצאותיה ידועות מראש", ולא - קונצנזוס. כך קיומו של המיעוט לא מתבטל ויש לו עדיין זכות לאמר את דברו ולהשפיעה באופן מסוים על הנוסח הסופי. בברכה, דוד נ. דוד 18:48, 21 באוגוסט 2007 (IDT)
מצוין, תוסיף לי את החתימה שלך (ואני מקווה שגם נינצ'ה יחתום) ונעביר את ההחלטה לפרלמנט (שם יש 3 חתימות כבר, כולל שלי), שם לפחות יש כללי הכרעה דמוקרטיים ברורים. אגב, מבחינתי אם אתה נגד ההצעה תצביע נגדה בפרלמנט, האישיו כאן הוא מניעת התקדים המסוכן של החלטה ע"פ דיון לא פורמלי שהיו בו גם מתנגדים. אגב, סביר שאזכה בהצבעה ברוב מוחץ, אבל לא בטוח, כשצריך להצביע ולא סתם להתדיין דעות הציבור מתגלות בצורה יותר מהימנה, כך אני מאמין לפחות. בברכה, ערכןשיחהטיוטה לחוקה שיהיה לכם יום טוב ומבורך! 18:59, 21 באוגוסט 2007 (IDT)
איפה אני אמור לחתום? דוד נ. דוד 19:13, 21 באוגוסט 2007 (IDT)
כאן איפה שאתה רואה את החתימה שלי, של נוי ושל איתן. בברכה, ערכןשיחהטיוטה לחוקה שיהיה לכם יום טוב ומבורך! 19:20, 21 באוגוסט 2007 (IDT)
החזרתי את הדיון למזנון כהכנה להצבעה. אתה יודע איך אפשר לזרז את הטיפול בבקשה לפתוח את הפרלמנט ולהתחיל את ההצבעה? בברכה, ערכןשיחהטיוטה לחוקה שיהיה לכם יום טוב ומבורך! 20:03, 21 באוגוסט 2007 (IDT)
נראה לי, שאני אשתתף בדיון. אין לי מושג איך מזרזים את הטיפול בבקשה. מעולם לא ניסיתי לעשות את זה. מצטער. ערב טוב, דוד נ. דוד 20:06, 21 באוגוסט 2007 (IDT)
עדיף להשתתף בדיון אחרי שהפרלמנט יפתח, כדי שלא ינסו שוב להכריז שזה קונצנזוס. בברכה, ערכןשיחהטיוטה לחוקה שיהיה לכם יום טוב ומבורך! 20:12, 21 באוגוסט 2007 (IDT)
אבל אז, יהיה בלתי אפשרי לשנות את הנוסח, לא? דוד נ. דוד 20:14, 21 באוגוסט 2007 (IDT)
שינוי הנוסח כרגע יצריך אותי להחתים את כולם מחדש, ואולי חובבי הקונצנזוס ינצלו לומר שאני סתם מפריע לקהילה באינסוף דיונים מיותרים. תראה למעלה שהצעתך הייתה ההצעה הראשונה שלי ולא הושגו עליה חתימות. בפתיחת ההצעה אפתח פיסקה בדיון על שיקול דעת לחריגים, אמנם לא על זה חתמו 5 אבל כאן נכנס שיקול הדעת שלי ואני מאמין שיתקבל בברכה ע"י הקהילה. סוף סוף על הנוסח הסופי מה שיכניסו לתוקף זוו הצבעת הקהילה ולא עצם ההצעה שלי. בברכה, ערכןשיחהטיוטה לחוקה שיהיה לכם יום טוב ומבורך! 20:19, 21 באוגוסט 2007 (IDT)
תכנס לדף שיחתי ותראה על מה אני מדבר. וכמו כן לארכיון הדיון בדך טיוטת החוקה בדיון ביני לעודדי בנושא זה. בברכה, ערכןשיחהטיוטה לחוקה שיהיה לכם יום טוב ומבורך! 20:22, 21 באוגוסט 2007 (IDT)
תודה על ההבהרה. ובכן אני אצטרף לדיון רק כאשר יפתח הפרלמנט, על פי הצעתך. דוד נ. דוד 20:30, 21 באוגוסט 2007 (IDT)

בקשה לפתוח את ההצבעה[עריכת קוד מקור]

הבקשה לפתוח את הפרלמנט להצבעה הועברה לבירוקרט מגיסטר שיתכן שאינו בויקי כרגע. במידה ויוחלט לפתוח את הפרלמנט ולא אהיה בויקי באותו הזמן, אבקש ממך לפתוח את ההצבעה. בברכה, ערכןשיחהטיוטה לחוקה שיהיה לכם יום טוב ומבורך! 22:10, 21 באוגוסט 2007 (IDT)

אשמח לעשות כן. מה אני אמור לעשות? איזה טקסט להדפיס ואיפה? דוד נ. דוד 22:14, 21 באוגוסט 2007 (IDT)
1) להעתיק את כותרת הדיון משיחת קטגוריה:שנים ככותרת לדיון והצבעה בפרלמנט. 2)פיסקה בשם "דיון מוקדם" ושם לכתוב "הועתק מהמזנון ושיחת קטגוריה:שנים" ולשם להעתיק אח"כ את כל הטקסט משיחת קטגוריה שנים (רק הדיון בפיסקה הרלוונטית לענייננו) כולל ההצעה ו-5 החתימות תחת פיסקה דיון מקדים. 3)פיסקה בשם "נוסח ההצעה" ולשם להעתיק את הנוסח שחתמנו עליו, בלי החתימות 4)מועד פתיחת ההצבעה ואחר כך 5 סימני ~ (זה הופך לזמן בלי חתימת המשתמש). 5) לפתוח פיסקה המשך הדיון- שתיוחד לדיון שנערך בפרלמנט 5)פיסקה-הצבעה 2 תת פיסקאות בעד ונגד. (כשאכנס אוסיף את ההסבר הרשמי להצעה ואת חתימתי כיוזם ההצבעה) בברכה, ערכןשיחהטיוטה לחוקה שיהיה לכם יום טוב ומבורך! 22:29, 21 באוגוסט 2007 (IDT)
אין בעיה, אעשה את זה אם אהיה בויקי ואתה לא. איך אדע שמגיסטר אישר? הוא יודיע לך בדף שיחה שלך? דוד נ. דוד 22:34, 21 באוגוסט 2007 (IDT)
כרגע רותם ענתה בדף השיחה שלה ובבקשות ממפעילים שאין צורך בהצבעה כי "ההחלטה התקבלה בקונצנזוס". אני מתחיל להרים ידיים, אני מרגיש שאני נלחם בטחנות רוח. הגשתי בקשה לפי כל הנהלים ביציאה לדרך חדשה אבל זה לא נראה שזה משנה משהו. בכל אופן אם ה"אזהרות" של עודדי ימשכו אתחיל בהליך להסרת הרשאות המפעיל שלו, לדעתי זה ישפר כאן קצת את האוירה. בברכה, ערכןשיחהטיוטה לחוקה שיהיה לכם יום טוב ומבורך! 22:40, 21 באוגוסט 2007 (IDT)
טוב, יתכן ונצטרך לוותר על הרעיון (נחקה עוד לתשובה ממגיסטר), בכל אופן ההצעה הייתה עוברת. רק לעתיד לבוא, ננסה למנוע את התופעה הזו. בקשר לעודדי, כפי שאתה יכול לראות בדף הזה למעלה, גם לי זה לא הוסיף הרבה נעימות. דוד נ. דוד 23:19, 21 באוגוסט 2007 (IDT)
הבירוקרט מגיסטר פתח את הפרלמנט, ההצבעה נפתחה בנוסח שהציעה רותם. בברכה, ערכןשיחהטיוטה לחוקה שיהיה לכם יום טוב ומבורך! 10:21, 22 באוגוסט 2007 (IDT)
מעולה! יש עוד מעט דמוקרטיה. אני אתדיין שם ואצביע. תודה, דוד נ. דוד 10:58, 22 באוגוסט 2007 (IDT)

חואנחו מוסאליני[עריכת קוד מקור]

שים לב, בקשת חשיבות שבמקרה אני מסכים איתה. אתה מוזמן להסתכל ולהתרשם. נ.ב. אין צורך לחפש אשמים בפרלמנט, זה לא יוביל לשום דבר טוב. בברכת בוקר פעוז, נינצ'ה - שיחה - בואו לקרוא ולערוך! 13:13, 22 באוגוסט 2007 (IDT)

אני יודע. אבל אתה מוזמן לצפות בשיחת משתמש של ערכן. האמת היא שגם אני מסכים עם בקשת החשיבות הזו, אז אני לא אשתתף בדיון, כי אני לא מתכוון לעזור למחוק ערך כלשהו, אני פשוט לא אפריע לתהליך. דוד נ. דוד 13:20, 22 באוגוסט 2007 (IDT)
צפיתי וקראתי כבר, וזה לא משנה, חבל לחפש אשמים. אני גם לא אשתתף בדיון מסיבות אחרות, בנוגע עלייך, אני דווקא הייתי ממליץ לך להשתתף, כך תראה שאתה לא סתם מגן על ערכים תמיד, אלא רק כשזה נחוץ (כלומר, כמעט תמיד). קפיש? נינצ'ה - שיחה - בואו לקרוא ולערוך! 13:26, 22 באוגוסט 2007 (IDT)
בקשר לעודדי, תראה איך אני נמצא בין הפטיש לסדן- עודדי איים עלי בחסימה כי הדיון מובן מאליו, עאלק, וגילגמש טוען בצדק שאין נוסח מדויק. צריך להתחיל בהסרת סמכויות המפעיל של עודדי לדעתי. .בברכה, ערכןשיחהטיוטה לחוקה שיהיה לכם יום טוב ומבורך! 13:58, 22 באוגוסט 2007 (IDT)
כן אני ראיתי, זה באמת מצב לא נעים, אבל זה לא הזמן להסרת סמכויות וכו', מקסימום תפנה לבירוקרט ותראה לו את כל השיחות אולי הוא יקבל נזיפה, הסרת סמכויות זה לא עיניין מנומס. בברכה, נינצ'ה - שיחה - בואו לקרוא ולערוך! 14:05, 22 באוגוסט 2007 (IDT)
גם עודדי לא.
למרות, שאולי באמת כדאי לחכות קצת עם הליכים וכאלה. דוד נ. דוד 14:10, 22 באוגוסט 2007 (IDT)
אגב, נינצ'ה, זה אליך: אני כבר הצבעתי בעד מחיקה פעמיים. ככה שאי אפשר להגיד, שאני לא מצביע בעד מחיקה אף פעם (בעד להשאיר הצבעתי משהו כמו 5 פעמים, זה אפילו לא רוב מוחץ). דוד נ. דוד 19:20, 23 באוגוסט 2007 (IDT)
טוב. נינצ'ה - שיחה - בואו לקרוא ולערוך! 02:56, 27 באוגוסט 2007 (IDT)

לא נמצא כרגע בויקיפדיה[עריכת קוד מקור]

ערכן, אני לא נמצא בויקי בשעות הקרובות, תחליטו סופית בלעדיי, התחשבו בדעתי. דוד נ. דוד 14:46, 22 באוגוסט 2007 (IDT)

אני אומר שנתעלם מכל החריגים! מוהאהאהאהאהא! תהנה דוד, נינצ'ה - שיחה - בואו לקרוא ולערוך! 14:50, 22 באוגוסט 2007 (IDT)
אני גם הולך עוד מעט לקורס מתא"ם. אחליט עוד 5 דקות וזהו, בשביל לא להטריח את הקהילה בהצבעה חוזרת. .בברכה, ערכןשיחהטיוטה לחוקה שיהיה לכם יום טוב ומבורך! 14:56, 22 באוגוסט 2007 (IDT)

כחבר לדרך, מה אתה מציע[עריכת קוד מקור]

אתה יכול להיכנס לפרלמנט ולראות את העלבונות הלא מוצדקים שאני סופג מכל כיוון. מנעו ממני דיון מקדים מספיק ממצה וכעת כועסים למה לא היה כזה. גילגמש ורותם, למשל, לא ענו לי במה אני אשם שההצעה כפי שהיא אם עודדי הוא זה שמנע את הדיון במזנון. קונצנזוס אין כאן ואיש לא טורח לגעור בעודדי על כך, אולי כי הוא "מפעיל מערכת" ויש כאן מעמדות ביחס. היחיד שענה לי בנימוס על בקשתי לעצה תשובה רצינית הוא הבירוקרט מגיסטר, בדף שיחתו. אני לא סובל מעודף זמן בשבועיים הקרובים, לא איכפת לי לסגור את ההצבעה אם הדבר יועבר לדיון מקדים במזנון, שיתמקד רק בנושא אחד- תנאי החריגים. מה אתה מציע? .בברכה, ערכןשיחהטיוטה לחוקה שיהיה לכם יום טוב ומבורך! 14:42, 23 באוגוסט 2007 (IDT)

אני חושב שבמצב הנוכחי, כדאי לך לא לפעול על דעת עצמך, כדי לא לקבל עוד נזיפות (לא מוצדקות). תאפשר לאנשים שעומדים מעליך במעמד (עם כמה שזה עצוב שיש דבר כזה). בקש ממגיסטר לעשות את זה (את ההעברה למזנון), בו אף אחד לא ינזוף והוא, מצד שני, בן אדם נחמד. אגב, בדיון בחריגים שהעברת קודם, אגב, אף אחד מהנוזפים לא השתתף, ככה שזה קצת בעיה שלהם, אבל ניחא. בקיצור, אני חושב שאכן צריך לדחות את ההצבעה בשביל שיוכלו להעביר את הדיון המקדים, אבל תבקש ממגיסטר להיות אחראי על זה. כמו כן, פרסם במזנון כל צעד שלך בקשר להחלטה. לבסוף, כדאי שתזכיר מדי פעם לאנשים, כבהיסך הדעת, מי אשם בכך שלא היה דיון מקדים. בברכה, דוד נ. דוד 19:16, 23 באוגוסט 2007 (IDT)
הדיון הרגוע ובלי לחץ נפתח במזנון לפני כשעה. עכשיו זה הזמן להתדיין בנושא בנחת. תבלו. .בברכה, ערכןשיחהטיוטה לחוקה שיהיה לכם יום טוב ומבורך! 20:47, 23 באוגוסט 2007 (IDT)

רשימת הדמוקרטים[עריכת קוד מקור]

הוספתי את שמי, מקווה שזה בסדר. בברכה, יסמין 23:09, 26 באוגוסט 2007 (IDT)

ברוכה הבאה! לילה טוב, נינצ'ה - שיחה - בואו לקרוא ולערוך! 23:18, 26 באוגוסט 2007 (IDT)
כמובן, הרבה הרבה יותר מבסדר - אני מניח ששם מקומך הטבעי. נעים להכיר. דוד נ. דוד 23:25, 26 באוגוסט 2007 (IDT) לאחר התנגשות עריכה
תודה לשניכם(: 23:27, 26 באוגוסט 2007 (IDT) יסמין (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)
בכיף ;) דוד נ. דוד 23:30, 26 באוגוסט 2007 (IDT)

הסתכל פה.

Image:SchockenLogo.jpg[עריכת קוד מקור]

צר לי לומר לך, אבל זה לוגו רשמי מתוך האתר, ועל כן הוא אינו חופשי. יובל י. § שיחה § 23:05, 27 באוגוסט 2007 (IDT)

לאחר שראיתי שהתמונה הקודמת היא אותה תמונה שמופיעה באתר, אני מוחק את התמונה הזו מהוויקישיתוף. יש אפשרות להעלות אותה לוויקיפדיה בתור {{לוגו}}, אם תרצה. הבהרות נוספות תוכל למצוא בדף השיחה שלך בוויקישיתוף. יובל י. § שיחה § 23:10, 27 באוגוסט 2007 (IDT)
יובל, הכל בסדר? עד כמה ששמתי לב היא מועלית בתור לוגו (זה מה שכתוב בתבנית מתחת). והשימוש היחיד של התמונה הזו הוא בערך העוסק בחברה עצמה (על פי חוקי הרשיונות של לוגו). מה הבעיה? דוד נ. דוד 23:42, 27 באוגוסט 2007 (IDT)
טוב, אם העלית אותה מחדש דרך השרת, אז מילא - העיקר שהיא קיימת (רק לקחת לי את הקרדיט... אבל ניחא). דוד נ. דוד 13:06, 28 באוגוסט 2007 (IDT)
המחשב שלי לא היה תקין במשך כיומיים (עד שהצלחתי להתקין אותו מחדש), ובנתים אני רואה שכבר העברת את הכל לארכיון וכאלה.
לא, זה לא תקין. "אם היא מועלית בתור לוגו והשימוש היחיד של התמונה הזו הוא בערך העוסק בחברה עצמה", זו בדיוק ההגדרה של שימוש הוגן, דבר שאינו תקין בוויקישיתוף. התמונות שראית שם בתור 'לוגו', הם ציורים שבהם אנשים שלא קשורים לחברה ציירו ציור שדומה ללוגו של החברה. כך תוכל לראות בדוגמאות ששמתי לך בוויקישיתוף - אף אחת מהן לא נראית במדויק כמו הלוגו המקורי, ובטח שאף אחת מהן לא הגיעה מתוך האתר המקורי. התלוננת שלא שמתי לך קרדיט? לא אמור להיות לך קרדיט, כיוון שלמעשה הורדתי את התמונה ישירות מהאתר, שיפרתי אותה מעט והעליתי אותה לוויקיפדיה. אם כבר הייתי נותן קרדיט לאלה שיצרו את הלוגו המקורי, אבל לך תמצא אותם... לכן קצת חששתי כשהעליתי את הלוגו לכאן, אבל לשמחתי התברר שאני לא חייב לרשום את כל הפרטים. יובל י. § שיחה § 19:47, 30 באוגוסט 2007 (IDT)