שיחת משתמש:המממ/ארכיון 3

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

שלום,
ראה בבקשה את הצעתי במזנון

גילגמש

שלום,
ראה בבקשה את הצעתי במזנון

גילגמש

זכויות היוצרים על התמונה של מיכאל רבין[עריכת קוד מקור]

שלום המממ. ראיתי שהעלת את התמונה של מיכאל רבין לוויקיפדיה. האם אתה בטוח שמותר להעלות אותה, מבחינת זכויות יוצרים? בברכה, ערןב 12:33, 8 דצמ' 2004 (UTC)

התמונה הגיעה מהאתר הזה [1] שנכתב על ידי סטודנטים מאוניברסיטת פיטסבורג, פנסילבניה בשנת 1997. חיפשתי באתר (וגם באתר שמעליו [2]) ולא מצאתי שום הצהרת זכויות. פרט לכך, אינני יודע מה מעמדה של תמונה מסוג כזה (תמונת דיוקן ללא מאפיינים מיוחדים) מבחינת זכויות יוצרים. אם ישנה בעיה כלשהי כמובן שצריך למחוק את התמונה. המממ 12:48, 8 דצמ' 2004 (UTC)
לא צריך הצהרה על שמירת זכויות היוצרים, אלא הצהרה על ויתורן. זכות יוצרים שמורה באופן אוטומטי, אפילו אם הדבר לא צוין. אפשר לפנות אליהם במכתב ולבקש את הסכמתם. אם הם לא עונים, אז זה כאילו והם אסרו. גילגמש 12:51, 8 דצמ' 2004 (UTC)
אם כך, אז בצער רב אבקש שתסירו את התמונה מהשרת. (בנתיים עוד לא מצאתי ברשת תמונה אחרת של פרופ' רבין) המממ 14:34, 8 דצמ' 2004 (UTC)
אפשר לנסות לפנות אליו אישית ולבקש את רשותו. סך הכל התמונה היא שלו והוא בעל הזכויות על הפצת תמונותיו. גילגמש 14:52, 8 דצמ' 2004 (UTC)
בסדר, אני אנסה ליצור עימו קשר באימייל שמפורסם באתר spring@imap.pitt.edu או spring@sis.pitt.edu בזמן הקרוב המממ 15:52, 8 דצמ' 2004 (UTC)

שלום, ראה בבקשה את הערתי בויקיפדיה:מזנון#לא תעשה לך קצרמר פרק ב' בדבר מחיקת האולטרה קצרמרים.
גילגמש 19:25, 27 דצמ' 2004 (UTC)

שלום,
תשים לב בבקשה להצעתי במזנון בקשר לעיטורי ויקי. הרעיון הוא להעניק עיטורים על תרומה יוצאת מגדר הרגיל לויקי, בדומה לויקיפדיה האנגלית שממנה שאבתי את הרעיון.
תודה,
גילגמש 12:37, 7 ינו' 2005 (UTC)

תבנית שכתוב[עריכת קוד מקור]

שלום,
ראיתי ששמת תבנית שכתוב על הערך הפיסטוס. ובכן, צריך לשים את התבנית רק עם תוכן הערך לא נכון, אך הוא בכל זאת ערך נחוץ. לדגומא: "צרפת היא מדינה עתיקה ששכנה באפריקה". ברור שתוכן הערך שגוי, אך יחד עם זאת ברור גם שזהו ערך נחוץ. במקרה זה יש לשכתב את המאמר. אם המאמר סתם כתוב בצורה רעה ועילגת, אין לשים את התבנית כי תוכן הערך עדיין נכון. אם הערך עילג בצורה מחרידה, עם המון טעויות כתיב אפשר לשים את התבנית, אך לא שמים אותה על סתם קצרמרים או ערכים שלא עברו ויקיזציה.
בברכה,
גילגמש 10:13, 9 ינו' 2005 (UTC)

אני מקבל את הערתך. אבל מהמשפט "...שהניסוח וצורת הכתיבה שלו אינם מתאימים לויקיפדיה..." שמפיע בתבנית הבנתי שהיא נועדה גם לסימון ערכים עילגים במיוחד. הבעיה הנוספת עם הערך הזה היא שיש לי חשש שהוא מועתק משום שבדרך כלל תת סעיפים שמתחילים ברווח ויוצרים את המסגרות האפורות שבערך מקורם בהעתקה והדבקה. (כמו שכתוב בתבנית: "...או שהערך נראה מועתק אך לא ידוע מהיכן.") מה היה עלי לעשות במקרה הזה? המממ (שיחה) 11:29, 9 ינו' 2005 (UTC)

שינוי שינוי קווים מנחים לכתיבת ערכי אישים[עריכת קוד מקור]

שלום,
תשים לב בבקשה להצעתי לשנות ויקיפדיה:עקרונות וקווים מנחים ליצירת ערכי אישים במזנון בהתאם לתוצאת ההצבעה אודות פריס הילטון. גילגמש 14:08, 9 ינו' 2005 (UTC)

זמן מינימלי לדיון[עריכת קוד מקור]

אנא ראה את הצעתי בנוגע לקביעת זמן מינימלי לדיון במזנון. בתודה אמיתי 15:27, 10 ינו' 2005 (UTC)

בעיית הניווט בויקי ועיצובו של העמוד הראשי[עריכת קוד מקור]

שלום,
ראה בבקשה את הצעתי לשנות את עיצוב העמוד הראשי ולפתור את בעיית הניווט והפורטלים במזנון. תודה. גילגמש שיחה 09:29, 24 ינו' 2005 (UTC)

הזמנה להשתתף בקביעת חוקי הדיון[עריכת קוד מקור]

זוהי הצבעה מיוחדת, הקובעת את חוקי הפרלמנט. הצבעתכם חשובה, אנא השתתפו בהליך זה. נא לא לפתוח דיון על כל סעיף וסעיף ולהסתפק בהערת שוליים בלבד.
על הפרק עומדים 4 סעיפים - 1. מינימום משתתפים לקביעת תוקפו של הדיון. 2. זמן מינימום להצבעה. 3. פרק זמן מינימלי לדיון חוזר 4. הצבעות הדורשות רב מיוחס.

אחרי קבלת הנוהל החדש כל ההצבעות יתקיימו במזנון. אפשר לעקוב אחרי ההצבעות ב-רשימת הצבעות. לא ישלחו עוד בזמנות אישיות להצבעה בדיונים. מי שירצה להשתתף יהיה חייב לעקוב אחרי רשימת ההצבעות

להצבעה --- > ההצבעה

הבהרה בנוגע לשימוש בלשון זכר: כדי למנוע סרבול מיותר, וכמקובל בשפה העברית, ננקטת לעיתים לשון זכר בהתייחסות אל כלל הגולשות והגולשים ובמתן שמות לערכים. אנא קבלו זאת בהבנה.


בברכה,

גילגמש שיחה

תבניות אזהרה[עריכת קוד מקור]

שלום,
ראיתי שאתה עורך תבניות אזהרה, תוסיף בבקשה את התבנית הזאת - {{העתקה}} גילגמש שיחה 18:43, 27 ינו' 2005 (UTC)

בסדר, הוספתי את התבנית שביקשת וגם את התבנית {{אזהרה}}. יש עוד משהו שצריך להוסיף לטבלה ההיא לדעתך? --המממ (שיחה) 08:57, 30 ינו' 2005 (UTC)
תודה רבה. אני מנסה להתאים את הפורטלים למבנה החדש אז יצרתי עמוד מעקב - ויקיפדיה:פורטל/מעקב אחרי הפורטלים הוא עדיין לא הושלם, אבל יהיו בו שלל תבניות לעדכון הפורטלים כמו החלפת המאמרים המומלצים וכו'. אולי יש טעם להוסיפו. גילגמש שיחה 09:01, 30 ינו' 2005 (UTC)
את הדף שאתה יוצר צריך להוסיף לדעתי, לכשיושלם, לדף ויקיפדיה:שימוש בתבניות תחת כותרת משלו --המממ (שיחה) 09:35, 30 ינו' 2005 (UTC)