שיחת משתמש:חיים שרי

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 11 שנים מאת Matanya בנושא קישור לאתר הכנסת
עברית | العربية | English | русский | español | italiano
Hello, חיים שרי, and welcome to the Hebrew Wikipedia! Here are some hints and links that you may find helpful:
Language: You can change the interface language of this website to almost any language. Choose the language you wish to use from the dropdown box in "my preferences" page.
Talk pages: If you wish to write in a left-to-right language, please don't forget to align the text to the left. You can use the יישור לשמאל button. Also, don't use a colon (":") to indent text, but rather an asterisk ("*"). Last, don't forget to use ~~~~ to leave a signature.
Copyright: You must not insert text or media which are protected by copyrights.
Useful links: Embassy - Request a bot flag

אם שפת האם שלך היא עברית בכל זאת, באפשרותך להיעזר בטקסט זה.

Regards,

גילגמש שיחה 20:11, 15 פבר' 2005 (UTC)

שלום חיים, אף שכבר היו מקרים שבהם אדם כתב ערך על עצמו, אנו רואים בכך טעם לפגם, ומוטב שתפקיד בידי מישהו אחר את כתיבת הערך עליך. לצערי לי שמעתי עליך מעולם, ואני מקווה שהמוניטין שלך בתחום הציור הוא כזה שמצדיק ערך בויקיפדיה. עד שייכתב ערך אודותיך, אשמח אם תכתוב ערכים בתחום הציור, שזקוק לכותב מבין עניין. דוד שי 20:55, 15 פבר' 2005 (UTC)

טיפים ועצות[עריכת קוד מקור]

שלום,
בויקיפדיה לא נהוג לתת טיפים ועצות. אם בצרונך לכתוב מדריך כלשהו, תעשה את זה בבקשה בויקי-ספר.
תודה,
גילגמש שיחה 07:33, 23 פבר' 2005 (UTC)

אני רואה רק הנחיות לכתיבת ספר ולא דף שבו אני ירשום רעיונות ונושאים לשיעורים ללמוד אמנות בברכה חיים שרי
הנה הכתובת של ויקיספר הפרויקט ההוא מרכז מדריכים שונים, ואם ברצונך לכתוב מדריך אז הפרויקט של ויקיספר הוא הפרויקט המתאים. גילגמש שיחה 09:55, 23 פבר' 2005 (UTC)

שלום, השינויים שאתה מבצע בערך אינם במקום. בבקשה ציין אילו שינויים אתה מעונין לבצע בערך ואשתדל לעזור לך לשלבם במקום. תוכל לציין זאת בדף שיחה:פיסול. בברכה John Doe 09:10, 23 פבר' 2005 (UTC)

שוב שלום, הקישור ששמת לאתר הכנסת אינו תקין. אודה לך אם תוכל לתת אותו שנית כאן או בדף שיחה של הערך. בברכה John Doe 09:52, 23 פבר' 2005 (UTC)

קישור לאתר הכנסת[עריכת קוד מקור]

חיים שלום, בערך פיסול הבאת קישור לאתר הכנסת בכלל. האם תוכל להביא את הקישור הספציפי למאמר אליו אתה מתכוון. בברכה John Doe 15:21, 24 פבר' 2005 (UTC)
חיפשתי ומצאתי את הכתובת הבאה [1], ושם יש קובץ העוסק בנושא הסכנות שבשימוש בבלוק איטונג [2]. במידה והתכוונת לכך, אזי לדעתי הפניות אלו מקומן בערך על בלוק איטונג, אך לא בפיסול. עצם איזכור הסיכון שבשימוש בפרק העוסק בגילופ מספיק לדעתי. בברכה John Doe 16:05, 24 פבר' 2005 (UTC)

john ושוב שלום מספר 2 זה הדף שהתכוונתי אליו לדעתי זה לא מספיק שזה נמצא בערך איטונג, יש הרבה בתי ספר תיכוניים ויסודי אשר מפסלים בחומר ולאמודעים לסיכון חשוב ששוחר אמנות ידע מידע חשוב זה אחרת זה רשום באופן כללי. חיים[ אוהב את החיים]

מי מהחברים אשר מעוניין לעזור לי בכך,רצוני שהתמונה תשאר ולא תמחק אני צילמתי בשנת 1974 בחפירות ליד נחל ים בסיני, בחפירות אלה הייתי שותף.

שנה את הרשיון לרישיון {{cc-by-sa-3.0}}. מתניה שיחה 00:05, 12 ביולי 2012 (IDT)תגובה
אנא בדוק שהתיקון שלי מוצא חן בעיניך. מתניה שיחה 00:37, 12 ביולי 2012 (IDT)תגובה