שיחת משתמש:משן

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני שנתיים מאת מתקןמחשב בנושא מישל בן ברוך
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום משן, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, מתקןמחשב - שיחה 13:27, 8 בדצמבר 2021 (IST)תגובה

מישל בן ברוך[עריכת קוד מקור]

ברוך בואך לוויקיפדיה.

כפי ששמת לב בניסוי שעשית, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. זה עובד. גם אם התכוונת רק לבדוק את אפשרויות העריכה, השינוי שביצעת בדף מישל בן ברוך מוצג למשתמשים אחרים שצופים באותו הדף, וחבל. להבא, יש לבצע עריכות כאלה בארגז החול שנועד לתרגול הממשק של ויקיפדיה. ניסויים, השחתות, הבלים, שגיאות וגסויות לא נשארים בדפי ויקיפדיה זמן רב, משום ששינויי הדפים מנוטרים ונבדקים כל העת בשבע עיניים. בכל זאת, בזמן הקצר שיעבור בין השינוי שביצעת בדף לבין תיקונו, עשויים לראות את השינוי קוראיו של הדף, ובכך ייחשפו למידע מוטעה או לדף מושחת, מה שעשוי להטעות אותם.

כדי ללמוד יותר על האתר כדאי לפנות אל דף ברוכים הבאים. שאלות בנושאי תוכן, שלא נמצא להן מענה בדפי העזרה הקיימים בוויקיפדיה, יש להוסיף כאן.

תודה, מתקןמחשב - שיחה 14:43, 6 בדצמבר 2021 (IST)תגובה

הכוונה ליצור חיבור לערך משן וערך מישל בן ברוך
תודה על כוונתך לתרום למיזם ויקיפדיה!
אני רוצה לציין בפניך את הדגשים הבאים:
  • לפני שניגשים לכתיבת ערך חדש, אני ממליץ לצבור ניסיון בעריכות פשוטות יותר בויקיפדיה. כמו כן כדאי לקרוא את הדף המדריך לכתיבת ערכים. גם הסרטון הזה מסביר בצורה טובה.
  • התוכן שמופיע בדף המשתמש שלך כרגע מועתק מאתר משרד הביטחון, כלומר הוא מוגן בזכויות יוצרים ואינו יכול להופיע בוויקיפדיה. תוכל לקרוא עוד על כיצד לפעול בעניין זכויות יוצרים בדף ויקיפדיה:זכויות יוצרים.
  • אם לדעתך משלחת הרכש בניו יורק ראויה לערך, תוכל תמיד לבקש זאת בעמוד ויקיפדיה:בקשת ערך, ותקבל מענה מעורכים ותיקים בוויקיפדיה.
בברכה, מתקןמחשב - שיחה 13:28, 8 בדצמבר 2021 (IST)תגובה
שלום רב, אנחנו גוף של משרד הבטחון והמידע שמופיע באתר המשרד זה תוכן השייך לנו. כתיבת הערך היא באישור ותיאום הממונה במשרד משן - שיחה 16:52, 8 בדצמבר 2021 (IST)תגובה
אם התוכן המועתק שייך לך, או אם ברשותך אישור מתאים מבעלי התוכן, יש לפעול על פי ההנחיות בדף ויקיפדיה:OTRS. מתקןמחשב - שיחה 10:45, 15 בינואר 2022 (IST)תגובה