שיחת משתמש:נמר ערבות סיבירי/ארכיון 1

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף

שלום, ולינקים[עריכת קוד מקור]

ברוך הבא לויקיפדיה.

ראיתי את העריכה שעשית בקטלאנית; נהוג לסמן כקישור רק את ההופעה הראשונה של מילה (למשל, ניב בפעם הראשונה ואז סתם ניב). כמו כן, אם מדובר בהטייה של המילה, כמו "ניבים", נהוג "למתוח" את הקישור על פני כל המילה, באמצעות התחביר: [[ניב|ניבים]]. המשך תרומה פוריה, פכידרם 17:48, 1 אפריל 2006 (UTC)

שלום שוב, בדרך כלל עונים בדף השיחה שבו נכתבה ההודעה הראשונה. אני אראה שענית לי, כי דף השיחה שלך יופיע ברשימת המעקב שלי.

באשר לתמונה, אתה מתכוון ל-Mapa dialectal del catalan-valenciano.png? אני חושב שלא אמורה להיות בעייה לשלב אותה בדף אצלנו בלי הכנות מיוחדות, שכן היא ב-Wikimedia Commons (מאגר המולטימדיה שמשותף לכל השפות). מה הבעייה? פכידרם 22:52, 1 אפריל 2006 (UTC)

שלום, אתה חותם בעזרת ארבעה סימני ~~~~ בברכה אוי וי 07:14, 3 אפריל 2006 (UTC)

מה זה עושה?נמר ערבות סיבירי 07:28, 3 אפריל 2006 (UTC)
הללויה! תודה רבה, סקרלטנמר ערבות סיבירי 07:30, 3 אפריל 2006 (UTC)

אירו - יורו[עריכת קוד מקור]

התוספת שלך השמיטה את הפרט החשוב: האדמיה היא זו שהחליטה על אירו. לפני זה יורו היה נפוץ גם בתקשורת הרשמית, וזה שם נפוץ עד היום בקהל הרחב, ויש להתייחס לכך כתופעה לגיטימית. DGtal 22:18, 26 אפריל 2006 (IDT)

שמרתי את ניסוח המשפט שלך בקשר לרבים שקוראים לו יורו.

בהתחלה קראו לו יורו. ההצעה לשנות לאירו עלתה במאמר בגלובס בשלב מאוחר יותר. היא אומצה על ידי האקדמיה והעיתונות. זו לא מילה רק של האקדמיה לא מדובר בקוריוז כמו "שח רחוק". לכן כתבתי שבעברית מבטאים אירו. ויש רבים שקוראים לו יורו כומ באנגלית. זה נשמע לי מאוזןנמר ערבות סיבירי 22:23, 26 אפריל 2006 (IDT)

זו אומנם לא המצאה של האקדמיה, אך זו בוודאי לא הייתה הגירסה המקובלת, כפי שבעצמך ציינת. לכן היה לדעתי מקום להכנסת האיזכור לאקדמיה. אני מקווה שהגירסה הנוכחית שהכנסתי קרובה יותר לאיזון. אגב, אם יש בידך הפנייה למאמר בגלובס (לפחות תאריך) ולשם מעלה ההצעה, זו יכולה להיות הערת שוליים מאוד מעניינת. DGtal 22:28, 26 אפריל 2006 (IDT)

קטגוריה:ארגוני להט"ב[עריכת קוד מקור]

היי. שים לב שבקטגוריה כתוב: "בקטגוריית ארגוני להט"ב נמצאים ארגונים המייצגים את קהילות הלהט"ב בארץ ובעולם.". כך ש"ארגונים בישראל" לא בהכרח מתאים שם. אולי כדאי ליצור תת-קטגוריה של ארגוני להט"ב בישראל, והיא תהיה גם תת קטגוריה של ארגוני להט"ב וגם של ארגונים בישראל. ערןב 13:23, 31 באוגוסט 2006 (IDT)

כרגע הקטגוריה קטגוריה:ארגוני להט"ב מכילה רק ארגונים בארץ. אני חושב שפשוט צריך לשנות את הגדרת הערך.נמר ערבות סיבירי 14:34, 31 באוגוסט 2006 (IDT)
דברים זזים לאט, אבל זזים. שיניתי את שם הקטגוריה לקטגוריה:ארגוני להט"ב בישראל. דוד שי 08:46, 4 באוגוסט 2007 (IDT)

הומוסקסואליות[עריכת קוד מקור]

שחזרתי את עריכתך בערך. הסימוכין למשפט שמחקת נמצאים בדף השיחה. כמו כן החזרתי משפט נוסף שמחקת קודם באותו הנושא, שהביסוס לו נמצא גם הוא בדף השיחה. אפילו אם לא היה סימוכין בדף השיחה, עליך לבקש סימוכין, לא ללכת ולמחוק את הכתוב! מלבד זאת, סיפקת את תקציר העריכה המטעה "סימוכין". מזה מבינים שהוספת לערך סימוכין, לא שמחקת ממנו משהו שחשבת שאין לו סימוכין. אבקש שתקפיד ולא תחזור על כך להבא. ‏odedee שיחה 22:31, 6 באוקטובר 2006 (IST)

וראה בבקשה גם את שיחה:איידס. ‏odedee שיחה 22:33, 6 באוקטובר 2006 (IST)
זה לא שמחקתי משהו מכיון שלא מצאתי לו סימוכין. כתבתי את ההיפך לאחר שמצאתי סימוכין לכך ואף הבאתי אותם. העריכה שהתקציר שלה הוא סימוכין מכילה רק תוספת סימוכין. כששיניתי כתבתי זאת בתקציר וכשהורדתי ציינתי גם זאת. הכל לאור היום ובצורה שקופה.
נראה שהפסקה על איידס מתאמצת מידי להראות שאיידס זו כבר לא מחלה של הומואים. וזה גם במחיר סילוף העובדות. לצורך כך מובא משפט נכון אך נטול משמעות לגבי מספר הדבקות, מובאים נתונים לא נכונים לגבי המצב באירופה ומצוינת תמונת המצב באפריקה שאינה קשורה כלל להומואים וכל חשיבותה הוא להראות מקום שבו הומואים הם לא קבוצת סיכון. לנסיון ליפות את המצב יש מחיר, והוא מתבטא בעלייה התלולה במספר ההומואים שנדבקים באיידס מידי שנה. האחריות שלנו ככותבים פה היא להביא מידע אמיתי ורלוונטי. ואל לנו ליפות את המציאות. אולי כדאי להמשיך לנהל את הדיון בדף הרלוונטי. חג שמח. נמר ערבות סיבירי 23:16, 6 באוקטובר 2006 (IST)
זה לא נכון. על פי האבולוציה של האהבה, הוצאת האוניברסיטה המשודרת. אחוז חולי האיידס בקרב ההומוסקסואלים נמוך מאחוז חולי האיידס בקרב ההטרוסקסואלים. דניאלשיחה 23:34, 6 באוקטובר 2006 (IST)
אני מעביר את הדיון לדף השיחה של הערך הומוסקסואליות. עודד האם יש דרך יותר טובה מהעתקה והדבקה לעשות זאת? נמר ערבות סיבירי 23:42, 6 באוקטובר 2006 (IST)

דוד ויהונתן[עריכת קוד מקור]

שלום. אני מסכים עם הערתך שם. כשהתחלתי לכתוב את הערך, הכוונה היתה בדיוק זו (להראות את האופציה הרומנטית כאופציה שווה בין שוות). התחלתי לכתוב את הערך לאחר תחושה של "סתימת פיות" בשיחה:יהונתן, אך פרשתי מהניסיון הזה לאחר זמן קצר. אתה יותר ממוזמן לנסח מחדש. קח בחשבון, שלצערינו, טקסט המעניק פירוש לגיטימי לאהבה הומוסקסואלית בתנ"ך וביהדות - אינו מקובל על חלקים מהכותבים כאן, ועלול להביא להתנגדויות ואמירות הומופוביות מקוממות, דבר לא קל. אני עדיין מקווה שבעתיד תהיה הוויקיפדיה מקום ליברלי ופֶרְמֵסיבי יותר גם בנושאים שיש להם נגיעה למסורת היהודית. ואני מחזק את ידיך בנסיון זה. אני אישית התרשמתי שכשאמרו "שבעים פנים לתורה" לא באמת התכוונו לזה. בהצלחה. :-) דני. ‏Danny-w11:24, 7 בספטמבר 2007 (IDT)

ידע כללי[עריכת קוד מקור]

"יחסי מין" ולא "יחסיי מין". בברכה, ‏Gridge ۩ שיחה 00:57, 12 בספטמבר 2007 (IDT).

קיבלתי. תודה על ההערה. נמר ערבות סיבירי 12:26, 15 בספטמבר 2007 (IDT)

מהפכת סדום ועמורה[עריכת קוד מקור]

הפסוק "...הוציאם אלינו ונדע אותם" מתייחס בבירור לשחיתות מינית ואין כאן משהו שייחודי לנצרות (אם כי המדרשים אכן מדגישים פנים אחרים של פעולתם הרעה של אנשי סדום). ‏DGtal10:52, 7 בדצמבר 2007 (IST)

פשוטו של טקסט שהם ניסו לאונסם שהרי שורש ידיעה משמעותו ביאה. אך הראייה של "השחתה מינית" כגורם למהפכת סדום ועמורה, כמו גם המונח "מעשה סדום" היא תפיסה נוצרית. חז"ל ראו בשורה של מעשים אחרים את חטאם העיקרי של אנשי סדום. אתה מוזמן להביא מקורותנמר ערבות סיבירי 11:08, 7 בדצמבר 2007 (IST)

מתודה ויקיפדית[עריכת קוד מקור]

הוספת כאן משפט לערך. חזקה עליך שעשית זאת משום שקראת את הדיון שבעקבותיו נמחק המשפט הזה, ואתה מוכן ומזומן לנמק את ההחזרה. בפרט, אני מניח שתוכל להסביר את המשפט, שאחרת לא היית כותב. אנא השכל אותנו בדף השיחה המתאים. עוזי ו. - שיחה 15:34, 2 במאי 2008 (IDT)

אני מרגיש מעט לא נוח להשתמש בתבנית, אבל...[עריכת קוד מקור]

זה יקל עליי את הבקשה -




שלום, ותודה על עזרתך בניטור הדפים החדשים בוויקיפדיה.

נראה שהשתמשת בתבנית {{למחוק}} באופן לא נכון. ככלל, תבנית זו היא תבנית שירות שנועדה לסמן דפים לא נחוצים במרחב המשתמש (כגון ארגזי חול).

ערכי הבל חדשים שראויים למחיקה מהירה אין לסמן בתבנית {{למחוק}}, אלא יש לפנות לדף ויקיפדיה:בקשות ממפעילים ושם לבקש את מחיקת הדף תחת הפסקה "בקשות מחיקה".

מפעילי המערכת עוברים על כל הערכים החדשים ומוחקים את הדרוש. והיה ונתקלת בערך לא ראוי, עדיף לבקש את מחיקתו בדף הבקשות מהמפעילים. סימון הדף בתבנית מאט את תהליך המחיקה, משום שהוא מחייב את מפעילי המערכת לבדוק את הגרסאות הקודמות של הדף ולוודא שאכן מדובר בהבל (או בערך לא ראוי).

טיפ: באפשרותך לבקש מחיקה של דפים בקלות ובמהירות על ידי התקנת גאדג'ט: בדף העדפות ← גאדג'טים, תחת הפסקה "ניטור", באפשרותך להפעיל את האפשרות "הוספת לשוניות "מחיקה", "הגנה", "חסימה" ו"הסתרת גרסה" ". כך יהיה באפשרותך לבקש מחיקה של דפים באמצעות לחיצה על כפתור המחיקה שבתפריט "עוד" המופיע בראש הדף.

שוב, תודה רבה על עזרתך בניטור ההשחתות בוויקיפדיה! איתיהקלפיות פתוחות-בואו להצביע 01:18, 22 ביולי 2008 (IDT) תודה. נמר ערבות סיבירי - שיחה 01:22, 22 ביולי 2008 (IDT)

ואהבת - תמונה[עריכת קוד מקור]

שלום נמר, ראיתי את התמונה בערך "ואהבת". כבעל זכויות היוצרים, אני מבקש ממך לשנות את הרישיון משימוש הוגן לGFDL הרגיל. כל עוד ניתן קרדיט לאלעד, אין בעיה להשתמש בתמונה. (צחי ואלעד) פלבאי צהוב - שיחה 10:54, 10 באוגוסט 2008 (IDT)

קובץ:GlbtMunicipalTelAviv.png[עריכת קוד מקור]

מדוע יצרת גרסה חדשה של הסמל המוגן במקום להשתמש בו שוב? הידרו - שיחה 17:54, 2 במאי 2009 (IDT)

יצרתי קובץ ללא הכיתוב "המרכז הגאה" כדי להשתמש בו בהקשרים של תל-אביב והקהילה הגאה, מלבד המרכז הגאה. הקובץ נמצא בשימוש בערך תל-אביב נמר ערבות סיבירי - שיחה 19:54, 2 במאי 2009 (IDT)

הבובילילים[עריכת קוד מקור]

תודה לך על השתתפותך בהצבעה שבדף "[[{{{1}}}]]". לפי בדיקתי, הצבעתך לא תיספר במניין ההצבעות, מכיוון שיש לעמוד בדרישות להשתתפות בהצבעה: ותק של 30 ימי פעילות ו-100 עריכות במרחבי התוכן ב-90 הימים שקדמו לתחילת ההצבעה. אף שהצבעתך לא תיספר, הדברים שכתבת לא נמחקו, כי אם הועברו מפרק ההצבעה לפרק הצבעת המשתתפים ללא זכות הצבעה.

באפשרותך לבדוק האם יש לך זכות הצבעה באמצעות תוסף (גאדג'ט) בהעדפות. בלשונית "גאדג'טים", תחת הפסקה "שונות", יש לבחור באפשרות "סקריפט לבדיקת זכות הצבעה" (הוראות נוספות).

אם מבדיקתך עולה כי בעת פתיחת ההצבעה כן הייתה לך זכות הצבעה, באפשרותך לפנות אליי כדי שאבדוק את הנושא שנית.

בברכה, תומר א. - שיחה 00:10, 12 ביולי 2009 (IDT)