שיחת משתמש:93.172.3.233

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 9 שנים מאת 93.172.3.233 בנושא שלום
שלום,

תודה על תרומתכם הניכרת לאתר ויקיפדיה. עבודה משותפת על הערכים דורשת תקשורת, ויהיה זה קל ונוח יותר לעורכים האחרים לתקשר עמכם אם תירשמו לאתר. ההרשמה אינה עולה דבר, ולא מצריכה ויתור על האנונימיות. הסבר מפורט יותר לסיבות להירשם מופיע בדף ויקיפדיה:למה ליצור חשבון?.

גם אחרי שתירשמו תוכלו, אם תבחרו, להמשיך לערוך גם כאנונימים ("מחוץ לחשבון").

ההרשמה, או "חשבון המשתמש", משותפים לכל אתרי קרן ויקימדיה (מיוחד:אתרי ויקימדיה), כגון ויקיטקסט או ויקימסע בעברית, ויקיפדיה באנגלית, ויקימילון בגאורגית, וכן הלאה.

כדי להירשם, היכנסו לדף ההרשמה.

בברכה, ‏DGtal‏ (דף שיחה) 19:35, 25 בנובמבר 2014 (IST)תגובה

שלום[עריכת קוד מקור]

דבר ראשןן,

תודה לך על תרומתך לוויקיפדיה העברית, אנו מעריכים זאת מאוד ומזמינים אותך להירשם. ההרשמה אינה כרוכה בעלות כלשהי, ושומרת על אנונימיות. הרשמה תקל עלינו את השיח עמך ותאפשר לך לערוך בוויקיפדיה בצורה טובה יותר. הרשמה תאפשר לך גם ליהנות מתכונות נוספות שאינן מתאפשרות בכתיבה אנונימית (להרחבה בנושא – ויקיפדיה:למה ליצור חשבון?).

בברכה, יורי - שיחה ⊙ פעם חסום - תמיד חסום ⊙ 23:13, 2 בדצמבר 2014 (IST)תגובה

דבר שני, שחזרתי את העריכות שביצעת בערכים מסטיק ובאנציקלופדיה ynet ושבוטלו ללא הצדקה על ידי משתמש:Gilgamesh. אני גם מצטער על גסות הרוח שלו בדף השיחה. הוא אינו מוכר כאחד הויקיפדים הנחמדים במיזם. יורי - שיחה ⊙ פעם חסום - תמיד חסום ⊙ 23:13, 2 בדצמבר 2014 (IST)תגובה

תודה רבה לך על תמיכתך, אבל אני לא יודע, אם יש די בתמיכתך (עם הצלחה חלקית) בכדי למחוק את הטעם המר והנזק שכבר נגרם. אני בא להשקיע מזמני הדי יקר בכדי לתרום, לא בשביל להתווכח עם אנשים שלא מביאים תמיכות לעריכותיהם, גסי רוח, לא מתנצלים ולא מוכנים לתת דין וחשבון על זה. אני לא משוכנע שזה מקום ששווה לי להישאר ולהשקיע את הזמן בו (אם כי זו בדיוק המטרה של התנהגותו של גילגמש, ולא צריך לתגמל אותה ב"פרס"). לא חסרים מיזמים שיתופיים חשובים ברשת. בכל אופן, כפי שאתה יכול להיווכח, הוא ממשיך בהתנהגותו גם בערך דיכאון עונתי, בו ביצעתי שיפורים רבים בעלי אופי דומה והרחבות נוספות. 93.172.3.233 11:50, 5 בדצמבר 2014 (IST)תגובה
זהו דף שיחה של משתמש לא רשום שמזוהה רק לפי כתובת ה־IP שלו. ייתכן שהודעות ישנות בדף זה מתייחסות למשתמשים אנונימיים אחרים.

IP lookupDNS whoisTracerouteבדיקת Torחיפוש חסימת טווחתרומות טווחחסימות גלובליותתרומות וחסימות במיזמי ויקימדיה