לדלג לתוכן

שיחת משתמש:Doramran99

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 7 שנים מאת BDaniel בנושא אסכולת המנדולינות
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום Doramran99, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה,, גארפילד - שיחה 09:50, 18 ביוני 2014 (IDT)תגובה

אסכולת המנדולינות[עריכת קוד מקור]

שלום לך Doramran99, תודה לך על הערך שכתבת על אסכולת המנדולינות. לצערי, הערך לא כתוב באופן הנהוג בוויקיפדיה. המבנה המקובל לכתיבת ערך מסוג זה היא יותר דומה לערך תזמורת צה"ל. כלור שהפרקים יהיו מסודרים לפי:

  1. היסטוריה
  2. מנצחי התזמורת
  3. מאפייני התזמורת
  4. פעילות התזמורת

ניתן להוסיף פסקה על בוגרים מפורסמים, אולם לא כפי שכרגע כתוב בערך. כיוון שהערך שכתבת, נראה כמו אסופה של ביוגרפיות קטנות על כל אחד מהאישים שאתה מזכיר. לא מקובל לתאר את הביוגרפיה של אדם (שנת לידתו, הכשרתו וכיוב') בתוך ערך שאינו על האדם עצמו.
במידה ויש לך שאלות נוספות - תרגיש חופשי לשאול אותן כאן, ותענה בהקדם. כמו כן - האם תוכל להעלות תמונות של חזרות או הופעות של האסכולה? או של המייסד של האסכולה? זה יוכל להוסיף רבות לערך. המשך יום טוב, גארפילד - שיחה 09:50, 18 ביוני 2014 (IDT)תגובה

שלום Doramran99,
תודה על תרומתך לוויקיפדיה. הערך-לעתיד "אסכולת המנדולינות בבאר שבע" שכתבת עדיין אינו עומד בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה, והועבר לבינתיים ממרחב הערכים אל הדף "משתמש:Doramran99/‏אסכולת המנדולינות בבאר שבע". הוא יימצא בטיוטה עד לתיקונו, בה ניתן להמשיך להרחיב ולערוך את תוכנו. נושאים שבדרך כלל זקוקים לשיפור הם:

  • חשיבות אנציקלופדית וסימוכין – האם ברור מה חשיבות הנושא ומה מייחד אותו? האם יש סימוכין ומקורות?
  • סגנון ועיצוב – האם יש קישורים וחלוקה לכותרות בערך?
  • תוכן – ויקיפדיה היא אנציקלופדיה, וערכים צריכים לספק לקורא מידע מעבר להגדרה מילונית (לצורך זה קיים ויקימילון). ניתן לכתוב ערך קצר עם מעט מידע בסיסי (קצרמר), אך לא ערך קצר ביותר (אולטרה-קצרמר).
  • לשון – האם הערך מנוסח היטב בהתאם לנהוג בוויקיפדיה?

ניתן לפנות לחממה כדי לבקש משוב ספציפי יותר על הערך. בנוסף, ניתן להסתייע במדריך לכתיבת ערכים. לאחר שהערך יורחב ויתוקן, וכאשר יעמוד בסטנדרטים של ערך בוויקיפדיה – יתאפשר להחזירו למרחב הערכים. בהצלחה! Daniel - שיחה 18:44, 3 באוקטובר 2016 (IDT)תגובה