שיחת משתמש:GGTM/ארכיון2

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 17 שנים מאת GGTM בנושא norway not sweden

ארגזי חול[עריכת קוד מקור]

כתב עילי

מעגל המודיעין

אהלן שי, אני שמח לראות שקיבלת את העצה שלי, כמו כן אני מודה לך שאירחת לי חברה בדרך הארוכה מירושלים עד ליהוד עיר הקודש תיבנה ותיכונן במהרה בימינו אמן...בברכה, Shayakir 13:44, 18 אפריל 2006 (IDT)

תודה. גם אני מודה לך על השיחה ועל העצות. אני ממש לא יודע מה לכתוב... --GGTM 13:49, 18 אפריל 2006 (IDT)
בתור התחלה תתחיל באיסוף החומר וקריאתו ותציין לך נקודות חשובות שאתה חושב שראוי לעמוד עליהם. בברכה, Shayakir 13:54, 18 אפריל 2006 (IDT)
אוקיי. תודה. --GGTM 13:58, 18 אפריל 2006 (IDT)

דרך קלה יותר ליצירת דף הפניה, היא לבחור את אפשרות "דף הפניה" מרשימת התבניות הנפתחת שמתחת לתיבת הטקסט בדף העריכה. רשימה זו אינה פעילה כרגע בשל תחזוקה, אבל היא תוחזר בקרוב מאוד. בברכה, Yonidebest Ω Talk 14:00, 18 אפריל 2006 (IDT)

אני מניח שלזה מגיסטר התכוון... תודה.--GGTM 14:06, 18 אפריל 2006 (IDT)

הוחלט לא לערוך דיונים בדף ההצבעה, אתה מתבקש לקצר את הודעתך שם. אם לא תעשה כן, אאלץ למחוק אותה (אני לא עוסק בקיצוצי הודעות מסיבות מובנות). טרול רפאים 00:28, 22 מאי 2006 (IDT)

קוצר. --Tharbad 12:49, 23 מאי 2006 (IDT)
תודה. טרול רפאים 16:13, 24 מאי 2006 (IDT)

אני תוהה אם אתה עומד מאחורי הודעתך באותו דף הצבעה - "I thought this is a civilazed place where people don't try to remove other people from their job to exact revenge. I think someone wants to see "blood", או שזה לתפארת המליצה בלבד. במקרה שהאפשרות הראשונה היא הנכונה, מיהו זה ש"wants to see blood"? האם מדובר לדעתך במשתמש:אלמוג, ששעמם לו ורצה להעכיר קצת את האוירה כדי שיהיה יותר שמח? עוזי ו. 03:23, 22 מאי 2006 (IDT)

אמ... לי זה נראה יותר כסכסוך אישי בין גלגמש, דווקא, למלח השמיים. נראה לי שאלמוג, נקלע לשם בטעות.--Tharbad 12:50, 23 מאי 2006 (IDT)
עדיפה לי פרשנותו של עוזי, המציגה אותי לפחות כאדם אוטונומי (אם כי בעל מניעים מוזרים משהו), מאשר גישתו של ת'רבד, המציגה אותי ככלי משחק בידיו של גילגמש הרשע. אלמוג 13:17, 23 מאי 2006 (IDT)
לא אמרתי שגלגמש רשע או שאתה כלי משחק. כל מה שאמרתי זה שגלגמש הגזים וזה הסתבך.--Tharbad 14:35, 23 מאי 2006 (IDT)
אין ספק שקל להסתבך כאשר המתקיף פשוט לא טורח להסתכל את מי הוא מאשים ומה באמת קרה. זאת הדרך בה מלח הולך בשלושת החודשים האחרונים וזאת הסיבה העיקרית (גם אם לא היחידה) למצב הנוכחי. אני מודה שאפילו בחלומותיי הגרועים ביותר לא חשבתי כי עצלנות וחוסר בירור עובדות יכולות להביא לתוצאה כזאת, אבל מסתבר שהמציאות עולה על כל דימיון. טרול רפאים 16:13, 24 מאי 2006 (IDT)
קראתי את כל ההפניות בכל דפי השיחות, חוץ מאלה שאיבדתי בנבכי הארכיונים (כ-3). מכל המקורות האלה עולה התמונה שהזכרתי לעיל. אם יש לך מה להוסיך לי אז תוסיף אל תאשים.--Tharbad 16:31, 24 מאי 2006 (IDT)
יש לי הצעה מאוד פשוטה, תפתח את התרומות של מלח לדפי השיחה, אחת אחרי השנייה ותבדוק אותן אחת אחת. אני עשיתי זאת לפני כשבוע וחצי והתוצאות היו מזעזעות. הטענות של מלח נשמעות הגיוניות (דבר המכשיל רבים הקוראים רק את דפי השיחה), אבל הן פשוט לא מקושרות למציאות. הצעתי את ההצעה הזאת כבר לכמה אנשים, מעניין שאף אחד מהם לא טרח לעשות כן... טרול רפאים 16:53, 24 מאי 2006 (IDT)
התייאשתי מלחפש את אותם דפי שיחה. זכור לי שהיה קישור אליהם או מדף השיחה של eman או משל מלח השמיים או בשיחה של ההצבעה רק שכנראה זכור לי לא נכון... אתה יכול להפנות אותי, בבקשה?--Tharbad 20:04, 24 מאי 2006 (IDT)
אני מעדיף שאנשים יחפשו את הדפים בעצמם משום שאין להם סיבה הגיונית להניח שאני לא מבצע בדיוק את מה שאני מאשים את מלח בו.
בכל מקרה, אני מציע לך להתחיל בשיחת משתמש:טרול רפאים#מחיקת דיון במזנון, החלק הראשון עוד סביר (גם אם כרגיל מדובר בניפוח) אבל שני המקרים האחרים הם מופרכים מיסודם (זהו אחד המקומות היחידים שבהם באמת טרחתי להפריך את הטיעונים של מלח, בשאר המקומות יהיה צורך לחפש את העובדות בעצמך). טרול רפאים 20:57, 24 מאי 2006 (IDT)
אגב, באותו נושא ממש, גם רשמתי תגובה בסוף שיחת ויקיפדיה:ביטול הרשאה/מלח השמים#נקודת מבט שהיא דוגמה מצוינת לנסיונות ההטעיה של מלח. טרול רפאים 00:54, 25 מאי 2006 (IDT)

מתקפת האיכות על הממשל בישראל מתחילה מחר ואני פונה אליך לאחר ששמת את שמך ברשימה של המעוניינים לתרום. המתקפה תימשך שלושה שבועה ועיקרה שיפור איכות הערכים הקיימים בנוגע לממשל בישראל (מוסדות, משרדים, ארגונים, תפקידים, אישים והיסטוריה) וכתיבת הערכים החסרים (יש לא מעט).
כל אחד יכול למצוא את מקומו במתקפה ולתרום ככל שמתאפשר לו:

  • כתיבת ערכים חדשים בנושאים השונים - ממשלה, הכנסת, רשויות ומוסדות בישראל, משפט בישראל, ערכי רוחב ועוד רבים נוספים.
  • שיפור ושכתוב ערכים קיימים, הגהה, ניסוחים, תבניות, קישורים חיצונים ועוד.
  • הוספת לוגו/תמונה לערכים השונים.
  • השתתפות בפרוייקט משרדים ושרים אשר תפקידה היא קבלת תמונה מלאה ורחבה כולל מידע, היסטוריה, מדיניות ואישים הקשורים למשרדי הממשלה השונים מקום המדינה ועד היום.
  • עזרה בכל נושא אחר.

המטרה של המתקפה היא הגברת איכות הערכים מעבר למידע בסיסי אל עבר ההיסטוריה, המדיניות אשר ננקטה ושונתה ע"י הארגונים או המוסדות השונים וסדר בכל הערכים השונים למען ניווט קל ופשוט ביניהם.

ידוע כי במתקפה הנוכחית על הממשל בישראל מעט קשה יותר לכתוב ערך חדש, כי לא ניתן לתרגם מויקיפדיות זרות, אך ישנם אתרי אינטרנט רבים אשר יכולים לעזור בנושא הממשל בישראל וגם אם מעט קשה, הנושא חשוב מאד ולכן אני מקווה שתהייה הצטרפות רחבה למען השגת היעדים שהוצבו.
תודה מראש לכל התורמים למתקפה!
אסף 13:52, 10 יוני 2006 (IDT)

תודה. הזמן לא נוח אבל אני אשתדל. Tharbad 15:57, 10 יוני 2006 (IDT)

הארגון הוא בכלל לא מיסתורי, ואם יורשה לי לומר, הגישה שלך קצת מעצבנת, אפשר לקיים את הדיונים האלו בצורה הרבה יותר חביבה. הארגון הוא ארגון "זוכרות".אדם אדום 22:55, 18 יוני 2006 (IDT)

לשאלה הראשונה: מה לארגון הזה וללח"י אם יורשה לי לשאול? הם עוסקים רק בכפרים הרוסים. ואם אתה מתכוון למעשי הלח"י במלחמת העצמאות אז תדע לך שהפעולות היו משולבות ותמיד היה שם עוד ארגון כך שלמעשה הפעולות הן של צה"ל. צה"ל אינו ארגון טרור (למרות שיש ארגונים שמאלנים שלא מסכימים עם זה).

ארגון "זוכרות", אגב, הוא ארגון פלשתיני ויש לו אינטרס לשקף רק צד אחד במלחמה כדאי שתשים לב לזה.

סליחה, אבל אני יהודי וחבר בארגון זוכרות, ומפאת גאוגרפיה, יש פעילים פלסטינים מעטים ביותר ב"זוכרות".אדם אדום 21:35, 20 יוני 2006 (IDT)
להשאלה השנייה: שכחת לענות...
עניין היחס שלי אליך, היחס די בסדר, אתה פשוט הראת עד כמה בן אדם מסוגל להיות נודניק אתמול בלילה וזה יכול לעצבן אנשים מסויימים.
Tharbad 23:07, 18 יוני 2006 (IDT)
ושוב פיספסתי את העיקר. "העם הפלשתיני" הומצא אחרי 67 , זה קרה תחת ידיו האמונות של אחמד שוקיירי בפסגה הערבית של 1964. עד הם הוגדרו כפליטים שאין להם פיתרון. מדינות ערב ראו 2 פיתרונות: הראשונה, לעזור להם במסגרת גבולותיהן, השנייה, להעביר אותם אל הישראלים, עדיף עם רובה ואחרי מחנה אימונים, כדי שהם יפתרו את בעייתם.--Tharbad 23:10, 18 יוני 2006 (IDT)
לא אני הייתי נודניק, אלא אתה!, אני הבאתי הוכחות, ואתה, מפאת דעותיך, לא היית מוכן להודות בהן. דבר נוסף הוא שסבא שלי נולד ב1916 בסג'רה (וחי מאז, ועד שעזב את הכפר בסוף שנות הארבעים, בשלום עם תושביה הערבים והיהודים) והתושבים הערבים שבה הגדירו את עצמם כפלסטינים הרבה לפני 1967 ומכיוון שעזב בשנות הארבעים אז כנראה שגם לפני זה.אדם אדום 21:41, 20 יוני 2006 (IDT)
אה, סליחה, גם אני שכחתי שוב את העיקר, ארגון זוכרות לא עוסק רק בכפרים הרוסים, אלא בזכרון הנכבה, ותיעוד מלחמת העצמאות הציונית. ובכך גם במעשיהם של הלח"י והאצ"ל באותה תקופה. בקשר לזה ש"הצבא הישראלי הוא ארגון טרור" לא הסכמתי ולא התנגדתי. אני חושב שהצבא הישראלי עשה יותר מפעולה אחת שתוגדר כטרור, אז הוא בהחלט יכול להקרא כך, אך ברור שבתוך הארגון היתה המון התנגדות למהלכים כאלו ולכן הוא לא ממש יכול להקרא כך. ואלא אם כן הייתי יודע שזה חסר סיכוי (בגלל דעותיהם של האנשים הכותבים באתר) הייתי מבקש לכתוב גם בערך "צה"ל" שיש הטוענים שהוא ארגון טרור, למרות שאני לא לגמרי חושב כך.אדם אדום 21:53, 20 יוני 2006 (IDT)
גישה מוטעית יש לך. אני לא שולל אותך מפאת דעותיך ואיזה טירוף פאנטי כלשהו אלא בהתבסס על עובדות והדרך שלי לפרש אותן (כמו שלך יש את דרכך...). טעות נוספת שלך היא הגישה כלפי הכותבים באתר, אתה המתלונן הראשון, למיטב ידיעתי, שמתלונן על עמדות ימניות... שיהיה לך במזל טוב.
אפשר להבין מדבריך שאתה באמת ובתמים מאמין ברעיונות של שלום ואחווה עם האוייב והצורר הפלשתיני או שאתה קומוניסט/סוציאליסט. תדע לך שה"סניף" המקומי של ויקיפדיה, כמו כל "סניף" אחר בכל ארץ אחרת יכיל מידה מסויימת של לאומיות. אם תסתכל טוב (תבדוק תאריכים) בשיחות הערכים אצ"ל ולח"י אתה לא הראשון שמבקש להוסיף את הכותרת "ארגון טרור", העניין בנושא האצ"ל סגור (אלא אם כן יש לך מידע שלאבנרי אין). בנושא הלח"י הוויכוח נמשך וכנראה ימשך עוד הרבה זמן. בנושא הבאת הוויקי האנגלית כדוגמא; הוויקי האנגלית לא מאוזנת, נעשה שם משהו מוזר, יש ערכים שהם בטריטוריה פרו ישראלית וכל ניסיון שלך להוסיף להם מילה נגד ישראל תסתיים במחיקה ויש ערכים לצד השני, כמו פתח- כל ניסיון להוסיף כאן שהארגון עוסק בטרור יסתיים במחיקה + אזהרה שאם תמשיך בזה תיחסם. אני חושב שההשפעה השמאלנית על וויקי העברית היא בכך שנתנו לך לכתוב יותר מ-2 פסקאות בדפי השיחה...
לעניין ההוכחות, כשיהיו לך כאלה, צפה לכך שננסה לאמת ולסתור אותן בכל דרך (חוקית) אפשרית.
לסיכום: תהנה לך מהמחקר שלך ועצתי לך שתבדוק הצעתו של דוד שי בעניין כתיבה על סגידתם של אנשי השומר הצעיר לסטלין.--Tharbad 22:54, 20 יוני 2006 (IDT)

אנחנו מתקרבים לימים האחרונים של המתקפה, ולפני שמסכמים חשבתי שראוי לבקש מהמשתתפים לתת מאמץ אחרון למתקפה כדי שנספיק כמה שיותר וניתן יהיה לסכם את המתקפה כמוצלחת ביותר. אם כל אחד יקח על עצמו לכתוב 3-4 ערכים או לתקן/להרחיב מספר ערכים זהה (או יותר מזה) מהמתקפה, נעשה התקדמות גדולה אל עבר סיום המתקפה בהצלחה יתרה. בסה"כ עד עתה המתקפה הייתה טובה - נכתבו, שופרו והורחבו ערכים רבים והשתתפו בה מספר לא מבוטל של משתמשים והצלחנו לקדם במאמץ משותף את המתקפה - עם זאת, יש עוד עבודה רבה כדי להשלים את המשימה ולכן אני פונה אישית לכל אחד בבקשה לתת מאמץ אחרון למתקפה לקראת הסוף. בכל מקרה, תודה רבה על העזרה עד עתה! (סיכום יבוא במוצ"ש) בברכה, אסף 23:44, 26 יוני 2006 (IDT).

תיבות משתמש[עריכת קוד מקור]

בפיירפוקס התיבות שלך נראות מבולגנות לגמרי, אולי כדאי שתשתמש ב{{תיבות משתמש}} וỹelloωblộớd ¤ שיחה 18:36, 28 יוני 2006 (IDT)

תודה. הבעיה היא גם ב- IE. לפעמים רואים ולפעמים לא...--Tharbad 19:35, 29 יוני 2006 (IDT)
הפתרון היה להגדיר רוחב לכל אחת מהעמודות בטבלה.--Tharbad 19:47, 29 יוני 2006 (IDT)

שים לב, כי ויקילינקים לפסקאות לא עובדים בדפי הפנייה. התיקון שעשית בהפנייה של חצי אלף לא משנה את הויקילינק וזה לא מקפיץ לפסקה המדוייקת. בברכה, אסף 18:29, 1 יולי 2006 (IDT).

אצלי זה עבד. פשוט הדף קצר מדי אחרי הפסקה של החצי אלף אז זה מקפיץ כאילו לפסקה הקודמת.--Tharbad 21:59, 1 יולי 2006 (IDT)

שלום GGTM. רק רציתי להגיד תודה רבה על העזרה במתקפה החשובה שזה עתה הסתיימה בתחום הממשל בישראל. תודה רבה על כל עריכה, תרומה, הרחבה, כתיבת ערך או כל עזרה אחרת. אתה יכול לקרוא את הסיכום המפורט הכולל מסקנות למתקפות עתידיות ולהגיב בדף השיחה אם יש לך הערות או הצעות לעתיד. תודה רבה, בברכה, אסף 23:23, 3 יולי 2006 (IDT).

שלום, התבנית שיצרת אינה בשימוש, וגם ממש איננה שימושית. תמיד יהיה קצר יותר לכתוב "כרך ג" מאשר "|כרך=ג". האם אפשר למחוק אותה? odedee שיחה‏ 03:35, 10 יולי 2006 (IDT)

שאלה דומה לגבי תבנית:מקור ספר שאף היא איננה בשימוש בשום ערך. odedee שיחה‏ 03:36, 10 יולי 2006 (IDT)
תבנית אנציקלופדיה קיימת כי אין לי מושג איך למחוק אותה... כפי שהבנתי מיוני אנחנו לא אמורים להפנות לאנציקלופדיות בכלל... את תבנית מקור ספר תמצא פה: ויקיפדיה:מתקפת איכות/השואה/מקורות.--Tharbad 16:29, 10 יולי 2006 (IDT)
מחקתי אצ הראשונה. דפים שנתייתרו סמן בתבנית "מחק". אני בדעה שגם השנייה מיותרת - השימוש בה מאוד מסורבל. תבניות באות לעשות את החיים קלים, ופה זה ממש להיפך. odedee שיחה‏ 17:40, 10 יולי 2006 (IDT)
תראה, לי זה עשה את החיים קלים אחרת לא הייתי מנסה ליצור אותה מלכתחילה... --Tharbad 18:16, 10 יולי 2006 (IDT)
OK, אם לך זה עוזר... לדעתי זה רק יותר ארוך להקלדה, אבל שיהיה. odedee שיחה‏ 21:16, 10 יולי 2006 (IDT)
קשה למצוא דברים שמקלים על כולם, זה עניין של דרך מחשבה...--Tharbad 22:49, 10 יולי 2006 (IDT)

רק הערה - הדברים של האנס מותרים לאמרם במדינת ישראל. עמדתה פציפיסטית מקובלת במדינה (ואף על שלטונות הצבא שלא מגייסת בעלי עמדה זו). אין בכך עבירה על החוק, ודעותיו של האנס, גם אם קיצוניות, אינן ממש מזיקות. הסטה לרצח לעומת זאת, היא משהו אחר. דרור 19:59, 12 יולי 2006 (IDT)

נגיד את זה כך: פירוק של גופים מסויימים בישראל יביא לרצח עם נוסח השואה ולכן זו הסתה לרצח, בין אם יש חוק על זה ובין אם לא. דבריו של האנס הם פשוט בתחפושת, דבריהם של אלכס ומטל הם ישירים, זה כל ההבדל.--Tharbad ‏ 20:06, 12 יולי 2006 (IDT)
לא ממש. אבל זה לא הנקודה. דבריו של האנס מותרים על פי חוק. השאר לא. דרור 20:09, 12 יולי 2006 (IDT)
אני לא חושב שאנחנו צריכים את חוקיה של מדינת ישראל כדי להבין מה יגרום פה לבעייה. אם נלך ע"פ החוק אז בסופו של דבר נתרגל לדברים כאלה וגם בהפרה בוטה לא נעשה כלום.--Tharbad ‏ 20:11, 12 יולי 2006 (IDT)
אני אקצר ואומר שעמדותיו של האנס לא פציפסטיות בכלל, הוא מאשים את ישראל בפשעי מלחמה, זה בהחלט לא אותו דבר (למרות נטייתם של התומכים בעמדה האחרונה להציג את עצמם כפציפסטים). טרול רפאים 20:19, 12 יולי 2006 (IDT)
ואני מאשים את החמאס בכאלה... אני דווקא תומך באחווה, זכויות אדם ושלום וכו' אבל כשהאוייב מצהיר שממטרתו לחסל אותי אז נשארה לו זכות אחת: הזכות לברוח. מי שמתעלם מזה, ראוי שיתעלמו ממנו אבל האדם אינו יצור צפוי במיוחד כך שזה לא תמיד קורה.--Tharbad ‏ 20:25, 12 יולי 2006 (IDT)

שלום.

שני דברים לי אליך:
א. במסגרת תפקידי כהכלאה של גננת ושליח מיוחד מטעם מזכ"ל האו"ם, אני מבקש ממך שתוריד התייחסויות למה היית רוצה לעשות לאנשים אחרים, ואם אפשר גם להמעיט ככל הניתן בהתייחסויות פוליטיות (צה"ל ומלחמתו בטרור וכו' וכו').
ב. האם שמת לב לאירוניה, בזה שאתה כותב בעיצומה של השבת שהיית מעדיף לחיות ע"פ חוקי התנ"ך? emanשיחה 03:54, 15 יולי 2006 (IDT)

א) השתדלתי לא לעבור על שום חוק. אני אצור תבנית אם זו הבעייה...
ב) אני מתכוון להשקפת להעולם של מי שכתב אותם. לא התכוונתי לתרי"ג...--Tharbad ‏ 03:58, 15 יולי 2006 (IDT)
הבעיה היא התוכן, לא השאלה אם זו תבנית או לא. emanשיחה 04:01, 15 יולי 2006 (IDT)
מה בדיוק בתוכן? התוכן בסדר, אני רק מראה תמיכה כמו שאחרים מראים שנאה...
ליל מנוחה אני סיימתי להיום.--Tharbad ‏ 04:03, 15 יולי 2006 (IDT)
א. את הדבר הכי חמור אכן הסרת.
ב. כשאתה כותב "משתמש זה מאחל הצלחה לצה"ל ולכל כוחות הביטחון של מדינת ישראל במלחמתם נגד הטרור והאוייב הרצחני.", אתה מזמין ויכוח - למשל, האם האוייב הוא יותר רצחני מאשר צה"ל וכוחות הבטחון של מדינת ישראל (אגב, לפחות המספרים היבשים מראים אחרת), ואז הויכוח הזה יתדרדר שוב להפיכת הויקיפדיה לפורום פוליטי במקום למה שהיא צריכה להיות. לא חבל? אני ממליץ להימנע מלפרט כל עמדה פוליטית, ומקסימום רק לציין בקצרה לאיזה מחנה פוליטי אתה שייך (אם כי אני מעדיף, מכמה סיבות, אפילו על זה לוותר). emanשיחה 04:09, 15 יולי 2006 (IDT)
אני תכף מוריד את ה"רצחני".--Tharbad ‏ 14:51, 15 יולי 2006 (IDT)

תמונתו של מנחם בגין[עריכת קוד מקור]

שלום, תמונה זו נמחקה מוויקיפדיה באנגלית ולפיכך היא נמחקת גם בוויקיפדיה בעברית. אנא מצא תמונה חלופית (בכלל, תמונה חלופית תהיה שימושית מאוד, אולי מאתר הכנסת, כי הסרתי את התמונה מכל הערכים שהיא בשימוש בהם, כולל הערך מנחם בגין עצמו, וזה אינו מצב תקין). ‏– rotemlissשיחה 21:42, 31 יולי 2006 (IDT)

מממ… דומה שהיא אכן מאתר הכנסת, ולא הבחנתי בכך. לפיכך לא אמחוק אותה, אך בכל זאת עליה להימחק מדף זה, שכן זהו אינו שימוש הוגן. ‏– rotemlissשיחה 21:44, 31 יולי 2006 (IDT)
אוקיי.--Tharbad ‏ 17:33, 6 אוגוסט 2006 (IDT)

ויקיפדיה:מתקפת איכות/השואה - מחר מתחילים![עריכת קוד מקור]

מתקפת האיכות על השואה מתחילה מחר ואני פונה אליך לאחר ששמת את שמך ברשימה של המעוניינים לתרום. המתקפה תימשך שלושה שבועה ועיקרה שיפור איכות הערכים הקיימים בנוגע לשואה (גרמניה הנאצית, אירועים בשואה, חסידי אומות העולם, מחנות ואתרי השמדה, יהודים בשואה, פושעי מלחמה, הנצחת השואה ובעקבות השואה) וכתיבת ערכים חסרים (יש לא מעט).

שלבי המתקפה להלן שלבי המתקפה הכלליים ואתם מתבקשים לנסות במידת האפשר לדבוק בהם:

  1. יש להשתדל ולכתוב קודם כל את דפי הבסיס והערכים המודגשים בפרקים, תוך כדי הכתיבה והטיפול יעלו ערכים דרושים חדשים אותם יש להעלות בדף המתקפה. אל תפחדו מלפצל את הערכים לערכי משנה כל עוד הפיצול הגיוני. זיכרו- "לא עליך המלאכה לגמור ואי אתה רשאי להיפטר ממנה".
  2. שנית יש לכתוב ולשפץ את כל הערכים המצויים ברשימה זו.
  3. שלישית יש לכתוב ולשפץ את ערכי הקהילות היהודיות. ראו הסבר מפורט בפרק הרלוונטי הנ"ל (הערה:לא בטוח שטיפול זה יעשה במסגרת מתקפת האיכות הזו).
  4. רביעית יש ליצור קוהרנטיות מירבית של הערכים ובכלל זה תבניות קבועות יחסית של פתיחת ערך.

כמה נקודות חשובות

  • לצידי מנהל את המתקפה Harel, העדכונים וההודעות יגיעו ממני וממנו לסרוגין בהתאם לנסיבות.
  • במתקפה זו אנחנו מבקשים להשים דגש גם על האיכות ועל כן אתם מתבקשים להשתמש בעת כתיבת הערכים בכמה שיותר מקורות מידע מהימנים ולציינם בסוף הערך.
  • אנא קיראו את עבודתם של חבריכם, העירו והגיהו, בכך תתבצע בקרת איכות שתביא אותנו למצב של שפע ערכים בעלי רמה אחידה בסופה של המתקפה.
  • אל תהססו להוסיף ערכים חדשים לרשימה, גם אם לא תוכלו לכתוב אותם.
  • בדף המתקפה רשימת מקורות מידע, אתם מוזמנים להשתמש בהם ולהוסיף עליהם כראות עיניכם במידת הצורך. פרט לכך חיפוש בגוגל על מושא הערך עוזר תדיר וספרים תמיד עדיפים.

שיהיה לנו בהצלחה! בברכה A&D - עדי 02:28, 13 באוגוסט 2006 (IDT)תגובה

אוורירי[עריכת קוד מקור]

תוכל להתייחס להצבעת המחיקה בערך אוורירי ולבדוק את העניין? ג'וליה 02:02, 4 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה

לא נראה לי שאני האדם המתאים בשביל זה. אין לי אפילו מושג מי הם...--Tharbad02:36, 4 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה

החתימה שלך[עריכת קוד מקור]

אהלן. שמתי לב שהחתימה שלך מכילה קישור בהערה מוסתרת לדף השיחה שלך ועלתה בי השאלה: מה הפואנטה? זהר דרוקמן - אהמ 19:38, 5 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה

סתם הכנה.--Tharbad20:13, 5 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה
הכנה למה? אתה מוכן, בן אדם! דף השיחה שלך מוכן! קשר אליו ותן לעולם לראותו ולהתגאות ביציר הבריאה המרהיב. בדברי אדם חכם ממני: "You are one. I can see it in your eyes." אם תרצה אני אתן לך את המדליה שלי על הישג רוחני. זהר דרוקמן - אהמ 20:35, 5 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה
לא זה. זה לא העניין. מי ששם קישור לדף השיחה שלו לרוב גם מקבל יותר משיחה אחת לחודש... כרגע אני לא רואה טעם פשוט.--Tharbad20:41, 5 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה
אתה לא רואה טעם כי אתה לא רוצה יותר משיחה אחת לחודש? אז למה לא פשוט להוריד את החלק הזה, במקום להפוך אותו למוסתר? זהר דרוקמן - אהמ 20:46, 5 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה
זה לא שאני לא רוצה, זה פשוט שאני לא משהו מבוקש אז אין יותר מאחד לחודש.--Tharbad20:49, 5 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה
אז אתה מסתיר כי, לדעתך, אתה עדיין לא "ראוי" לזה? אתה לא חושב שאתה מעט מגזים בהערכת מערכת המעמדות האריסטוקרטית בויקיפדיה? לינק לדף השיחה נועד לעצלנים שלא מעוניינים לדעת שום דבר עליך (אחרת היו ניגשים לדף השיחה דרך דף המשתמש) אבל מאוד רוצים לדבר איתך, לא כסממן מעמדי. אבל אם זוהי דעתך, מן הסתם לא אצליח לשכנע אותך. נו שוין. יעזור אם אני אתחיל להציק לך פעם-פעמיים בשבוע? זהר דרוקמן - אהמ 20:56, 5 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה
אמ... לא חשבתי על העצלנות. באמת מוזר, שמתי את זה שם בעיקר מכיוון שככל הנראה אני עצלן מדי מכדי לשים את זה כשאצטרך... אם זה רק עצלנות הצלחת לשכנע אותי.--Tharbad ּ-–ּ שיחה21:18, 5 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה

norway not sweden[עריכת קוד מקור]

nachum and chag sameach

  • הבהרה: הכוונה כאן לחבלה שביצעה מחתרת במהלך מלחמת העולם השנייה כנגד מפעל למים כבדים,

נראה שטעיתי והפעילות בוצעה בנורבגיה ולא בשבדיה.--Tharbad ּ-–ּ שיחה21:20, 18 בדצמבר 2006 (IST)תגובה

ויקיפדיה:מתקפת איכות/יוון העתיקה - מתחילים![עריכת קוד מקור]

מתקפת האיכות על יוון העתיקה מתחילה היום ואני פונה אליך לאחר ששמת את שמך ברשימה של המעוניינים לתרום. המתקפה תימשך שלושה שבועה ועיקרה שיפור איכות הערכים הקיימים בנוגע ליוון העתיקה (פוליטיקה, חברה, כלכלה, צבא, מלחמות, דת, מיתולוגיה, פילוסופיה, מדע, מתימטיקה, תיאטרון, ספרות, שירה, אמנות, אדריכלות, ספורט, גאוגרפיה, תקופות בהיסטוריה והיוונים בארץ ישראל) וכתיבת ערכים חסרים (יש לא מעט).

שלבי המתקפה להלן שלבי המתקפה הכלליים ואתם מתבקשים לנסות במידת האפשר לדבוק בהם:

  1. יש להשתדל ולכתוב קודם כל את דפי הבסיס והערכים המודגשים בפרקים, תוך כדי הכתיבה והטיפול יעלו ערכים דרושים חדשים אותם יש להעלות בדף המתקפה. אל תפחדו מלפצל את הערכים לערכי משנה כל עוד הפיצול הגיוני. זיכרו- "לא עליך המלאכה לגמור ואי אתה רשאי להיפטר ממנה".
  2. שנית יש לכתוב ולשפץ את כל הערכים המצויים במתקפה.
  3. שלישית יש ליצור קוהרנטיות מירבית של הערכים ובכלל זה תבניות קבועות יחסית של פתיחת ערך.
  4. במקרה והמתקפה תצלח יפתחו קטגוריות חדשות ואולי אף יפתח פורטל:יוון העתיקה.

כמה נקודות חשובות

  • לצידי מנהל את המתקפה עמית, העדכונים וההודעות יגיעו ממני וממנו לסרוגין בהתאם לנסיבות.
  • במתקפה זו אנחנו מבקשים להשים דגש על האיכות ועל כן אתם מתבקשים להשתמש בעת כתיבת הערכים בכמה שיותר מקורות מידע מהימנים ולציינם בסוף הערך. בעיקר בנושאי מיתולוגיה שבהם יש גרסאות רבות.
  • אנא קיראו את עבודתם של חבריכם, העירו והגיהו, בכך תתבצע בקרת איכות שתביא אותנו למצב של שפע ערכים בעלי רמה אחידה בסופה של המתקפה.
  • אל תהססו להוסיף ערכים חדשים לרשימה, גם אם לא תוכלו לכתוב אותם.
  • ניתן לשאול שאלות על הנושאים הקשורים למתקפה בדף מיוחד שנוצר לשם כך.

שיהיה לנו בהצלחה! בברכה, דניאלשיחה 14:48, 15 באוקטובר 2006 (IST)תגובה

אהה... כן? משהו? אולי בא לך על קרב גרניקוס (בוויקיפדיה האנגלית) או אולי קרב איסוס (בוויקיפדיה האנגלית)? ואולי בכלל תחום אחר, למשל הרפואה ביוון העתיקה באנגלית ? ואולי סתם לערוך את הספורט ביוון העתיקה? הלו! המתקפה התחילה! אנשים מסתערים תחת אש ואתה אפילו לא מחפה! קדימה! אש! אש! עמית 22:35, 18 באוקטובר 2006 (IST)תגובה
הייתה לי הרגשה שזה יבוא... חסרה במקרה איזו מלחמה שיש בויקי האנגלית? תמיד מעניין לתרגם...--Tharbad ּ-–ּ שיחה01:32, 19 באוקטובר 2006 (IST)תגובה
אה... אני רק אעשה מאמץ לסיים עם תרגום הערך wessex ואז אעבור לתרגום ערך ביוון. מסתבר שיותר קל לתרגם מאשר לאסוף מידע...--Tharbad ּ-–ּ שיחה01:40, 19 באוקטובר 2006 (IST)תגובה

תבנית ארכיון לדפי שיחה[עריכת קוד מקור]

שלום, יצרתי תבנית:תיבת ארכיון לארכוב דפי שיחה של ערכים ודפי שיחה של משתמשים (מבוססת על תבנית דומה מויקיאנגלית), יתכן שברצונך להשתמש בה כדי להציג את קישורי הארכיון בדף שיחתך בצורה מסודרת. על כל שאלה או בקשה נא להשאיר הודעה בדף השיחה שלי. בברכה, יות ≈שחייה≈ 15:03, 20 באוקטובר 2006 (IST)תגובה

אלכסנדר[עריכת קוד מקור]

שלום,
לאחר דיון קצר שהיה לנו אודות מצור תבאי, אני מזמין אותך לקרוא את קרב איסוס שכתבתי בשבת. הערך לא ערוך, כך שסביר להניח שיש בו שגיאות כתיב, דפוס ואף ניסוחים עילגים. יחד עם זאת הערך מקיף ומלא ויש קישורים לאתרים נוספים. אני מקווה שתהנה מהקריאה. גילגמש * שיחה 13:21, 21 באוקטובר 2006 (IST)תגובה

תודה. --Tharbad ּ-–ּ שיחה17:51, 21 באוקטובר 2006 (IST)תגובה
פיסקה שנייה תחת הכותרת "הצבא המקדוני": אין שם שגיאות כתיב אבל חסרות מילים ו/או אותיות שמקשות על ההבנה.--Tharbad ּ-–ּ שיחה18:15, 21 באוקטובר 2006 (IST)תגובה
כן, יתכן. אעבור על זה מאוחר יותר. אני לא יכול לערוך את הערכים שלי מיד, אני חייב לשכוח מהם לתקופה מסוימת. אולי בשבוע הבא אחזור אל הערך ואשלים את החסר. גילגמש שיחה 18:16, 21 באוקטובר 2006 (IST)תגובה

ויקיפדיה:מתקפת איכות/יוון העתיקה - לקראת הסוף... (מאמץ אחרון)[עריכת קוד מקור]

היגענו ליומים האחרונים של המתקפה, ולפני שמסכמים חשבתי שראוי לבקש מהמשתתפים לתת מאמץ אחרון למתקפה כדי שנספיק כמה שיותר וניתן יהיה לסכם את המתקפה כמוצלחת ביותר. אם כל אחד יקח על עצמו לכתוב 3-4 ערכים או לתקן/להרחיב מספר ערכים זהה (או יותר מזה) מהמתקפה, נעשה התקדמות גדולה אל עבר סיום המתקפה בהצלחה יתרה. בסה"כ עד עתה המתקפה הייתה טובה - נכתבו, שופרו והורחבו ערכים רבים והשתתפו בה מספר לא מבוטל של משתמשים והצלחנו לקדם במאמץ משותף את המתקפה - עם זאת, יש עוד עבודה רבה כדי להשלים את המשימה ולכן אני פונה אישית לכל אחד בבקשה לתת מאמץ אחרון למתקפה לקראת הסוף. בכל מקרה, תודה רבה על העזרה עד עתה! (סיכום יבוא במוצ"ש) בברכה, דניאלשיחה 20:53, 2 בנובמבר 2006 (IST)תגובה