שיחת משתמש:Galar

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
עברית | العربية | English | русский | español | italiano
Hello, Galar, and welcome to the Hebrew Wikipedia! Here are some hints and links that you may find helpful:
Language: You can change the interface language of this website to almost any language. Choose the language you wish to use from the dropdown box in "my preferences" page.
Talk pages: If you wish to write in a left-to-right language, please don't forget to align the text to the left. You can use the יישור לשמאל button. Also, don't use a colon (":") to indent text, but rather an asterisk ("*"). Last, don't forget to use ~~~~ to leave a signature.
Copyright: You must not insert text or media which are protected by copyrights.
Useful links: Embassy - Request a bot flag

אם שפת האם שלך היא עברית בכל זאת, באפשרותך להיעזר בטקסט זה.

Regards,

ערןב 12:37, 8 דצמ' 2004 (UTC)

קרדיט למחבר[עריכת קוד מקור]

שלופ Galar. אני מניח שג. ע. שכתב את הסיכום בח'ליל אל-ואזיר (ובערכים נוספים) זה אתה. אם כן, אז הערות על מקור החומר (שאינן הפניות לספרים) מקובל להשאיר בדף השיחה של הערך, ולא בערך גופא. בברכה, ערןב 12:54, 8 דצמ' 2004 (UTC)

עניתי לך בדף המשתמש שלי, אבל בעצם עדיף שאענה כאן: מידע על עריכת דפים תוכל למצוא כאן: ויקיפדיה:איך לערוך דף. ישנם דפים נוספים, שתוכל למצוא בקישורים בתחתית העמוד הראשי (באזור "ויקיפדיה לוויקיפדים") כמו גם בעמוד שער הקהילה. בברכה ערןב 18:14, 8 דצמ' 2004 (UTC)

ברוך השב :)

בויקיפדיה זכויות יוצרים מתועדות על ידי מנגנון הגירסאות, כך שלכל ערך ניתן ללחוץ על טאב "גירסאות קודמות" ולראות את כל מי שתרם לערך (ואף מה תרומתו). כאשר חלה טעות בשם ערך ורוצים לתקן - משתמשים בטאב של "העבר" כדי להעביר לשם חדש - כך נשמר כל המידע על גירסאות קודמות. כמו כן גם הדף עם השם השגוי הופך אוטומטית לדף הפניה לשם החדש, ומי שיקליד אותו יועבר לדף הנכון.

אני מפרטת זאת בהקשר לעזיז עלי אל מצרי, תוכל לראות הסבר בשיחה. גם הפכתי את הדף השגוי לדף הפניה.

אשמח לענות על שאלות אם ישנן. בברכה, גברת תרד 08:47, 14 מאי 2006 (IDT)

עניתי לך כאן. בברכה, גברת תרד 09:00, 15 מאי 2006 (IDT)

אתה יכול לערוך את הערך ישירות, ולא חייב לחכות שמישהו אחר "יאשר" משהו. כל ויקיפד יכול "לאשר". :) ‏conio.h‏ • ‏שיחה‏ 04:13, 25 יוני 2006 (IDT)