שיחת משתמש:Gorodnichev

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 14 שנים מאת עמית אבידן בנושא הבהרת חשיבות לערך כ"ן

לעורכי ויקיפדיה שלום רב.


כוונתי היה לכתוב ערך אודות העמותה, השימוש בתכני העמותה נעשה באישורן של חברות העמותה. לא ניסיתי לצאת כנגד חוקי האתר. חשבתי שהנני עושה שימוש נכון, תוך כדי שימוש בהפניה מתוך האתר. כעת שינית וערכתי מחדש את הערך האם הוא בר שימוש כעת? אשמח לתגובה והסבר אודות טעותי, אין הדבר היה במטרה להפר את חוקי האתר. בברכה גורודניצ'ב.


להלן הערך החדש:

כ"ן (ראשי תיבות בעברית של ארגון נשים בישראל הוא: כוח נשים ובאנגלית: We power). שלושת הערכים עליהם דוגלת העמותה הם: שייוון, מעורבות ומנהיגות. כ"ן מקדמת נשים לתפקידים פוליטים בישראל. העמותה נוסדה בשנת 2000 כאשר בראשה עומדות תמר רודיך, נשיאת העמותה, ומיכל יודין , יו"ר העמותה. המטרות עמותת כ"ן מדגישה כי השתתפות של נשים בתהליכים דמוקרטיים היא מאוד הכרחית ואף עליונה. העמותה שואפת להביא לאיזון בין גברים לנשים בספרה הציבורית בישראל. היא שמה תחת כנפה כל אישה התומכת בתהליכים של שינוי.
הנשים של כ"ן קוראות לנשים בארץ להתפקד, להתמודד ולקחת חלק בתהליך פוליטי. העמותה מעניקה עזרה לכל אישה, אשר ברצונה להתפקד ולהתמודד במערכות מקומיות ואזוריות כאחת.

יוזמות עמותת כ"ן עמותת כ"ן עובדת בצמוד עם משרד החינוך ומחדירה תכנים לימודיים למען הגברת המודעות והמעורבות האזרחית בין בניי נוער. מטרתה של תוכנית זו היא לספק ארגז כלים רחב וכישורי חיים אשר עד כה טרם נלמדו בבתי הספר. תוכנית זו דוגלת בהכשרת דור חדש, עתידי ומעורב למען עתיד פוליטי אשר מספק מגוון דעות ואיננו ממוגדר מראש. עד כה 70 בתי ספר ברחבי הארץ נוקטים בשיטה זו. עמותת כ"ן לשם קידום מטרתה יוזמת ומסייעת לנשים המעוניינות בפעילות ציבורית בכל שמספקת קורסים מקצועיים בנושאי מנהיגות לחברות העמותה. נתינת שרות זה נובע מהרצון של ייצוג נשי בתפקידים פוליטיים, אך בטרם השגת מטרה זו יש צורך בנתינת כלים רלוונטיים למסע הפוליטי. הקורסים פתחו בערים כמו: אשדוד, ראש העין, מבשרת ציון, באר שבע, רהט.

[1] האתר הרשמי של עמותת כ"ן בישראל
--Gorodnichev - שיחה 03:08, 26 בנובמבר 2008 (IST)תגובה

הבהרת חשיבות לערך כ"ן[עריכת קוד מקור]

אנא שים לב שהועלתה שאלת חשיבותו של הערך. את הדיון יש לנהל בדף השיחה או (עדיף) להבהיר את חשיבות מושא הערך ע"י יציקת תוכן שיבהיר את חשיבותו בגוף הערך. עמית - שיחה - האלבומים 22:00, 26 בדצמבר 2009 (IST)תגובה