שיחת משתמש:HansCastorp/ארכיון8

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 17 שנים מאת Backmesser בנושא ואם כבר בנושא שמות

מצטער :(

אתה מוזמן להעליב בחזרה , אבל מטרתי היא לא להעליב (מצטער אם נפגעת). אני כתבתי בדיוק באותה לשון שאתה כתבת, אגרסביות נענת באגרסיביות. אבל אני אכבד את הפרטיות שלך ולא אערוך ארכיונים ולא אפנה אליך בצורה שיכולה להשמע כמעליבה. אבל בתור פצפיסט לא נראה לך שהתבטאותך נגד הימין קצת "פנאטיות", תוקפניות? Tio 23:53, 29 יוני 2006 (IDT)

התקופנות שלי היא מילולית בלבד והיא אף ורק כתגובה לאלימות פיזית (ע"ע כל הקורה ברצועת עזה). מכל מקום, ארכבתי כדי לסיים את הנושא והנושא אכן נחתם. (וזה אומר נחתם). HansCastorp 23:57, 29 יוני 2006 (IDT)
כפי שאמרתי אכבד את דעותיך ואנעל את ה"דיון" (למרות שיש הרבה מה לכתוב). לילה טוב. Tio 00:09, 30 יוני 2006 (IDT)
טוב ויפה. על זה אני מכבד אותך. HansCastorp 00:11, 30 יוני 2006 (IDT)

בכלל בכלל לא הגזמנו...

על משתמש HansCastorp: "מתעב את הזן האנושי ובייחוד את עם ישראל אשר מבצע ג'נוסייד בשכנינו AS WE SPEAK, בנוסף לכל תחלואיו האחרים." כמה טוב לראות שגם עיוורים יש בויקיפדיה... --AmadeusW 18:46, 30 יוני 2006 (IDT)

מפוכחים, בשבילך. ואין לי שום כוונות לפתוח דיונים פוליטיים יותר מאלה שכבר היו (שים לב לארכיון האחרון, למשל). הגיע לי עד כאן (מסמן עם היד). HansCastorp 18:47, 30 יוני 2006 (IDT)
רצח עם? תגיד לי, אתה שומע את עצמך בכלל? רצח עם?! רק סיכולים ממוקדים אנחנו עושים ברוצחים עם יותר מדי דם על הידיים, וגם זה מעט מדי ומאוחר מדי. תחשוב טוב טוב לפני שאתה מפריח מילים לאוויר. --AmadeusW 18:53, 30 יוני 2006 (IDT)
סיכולים ממוקדים הם הוצאות להורג ללא משפט, שבד"כ גם גורפים אִתם הרג של חפים מפשע. אם אפילו לאייכמן עשינו משפט, אז גם למחבלים אני בטוח שאפשר. הדיון תם.HansCastorp 18:54, 30 יוני 2006 (IDT)
אה, הבנתי... ומה עם פיגועי התאבדות, שחוץ מ-20,000 התקפות אחרות מאז פרוץ האינתיפאדה גבו בשנת 2002 לבדה 453 הוצאות להורג ללא משפט של אזרחים ישראלים חפים מפשע? אסור לגעת ברוצחים רק כי אזרחים מסתובבים סביבם כדי להגן עליהם? --AmadeusW 18:56, 30 יוני 2006 (IDT)
אם נתחיל לחשוב בצורה של פתרונות מדיניים (נסיגה לקווי 67 ופתרון לבעיית הפליטים) ולא צבאיים (=לרסס בכדורים כל פלסטיני בשטחים) לא יתפוצצו אצלנו. ואם לא הבנת, הדיון תם. (פעם אחרונה שאני אומר, כל עריכה נוספת שלך בעניין תשוחזר, ראה הוזהרת). HansCastorp 18:58, 30 יוני 2006 (IDT)
אתה יודע מה, לפני שאתה נועל פה בצורה מאוד לא בוגרת את הדיון הזה, בוא תיתן לי דוגמה אחת של חייל צה"ל או חטיבת צה"ל, שללא אף סיבה, ללא חשד לנשיאת מטען חבלה, ללא שום דבר, סתם כי בא להם, הוציאו רובה והתחילו לרסס פלסטינים בשטח. בבקשה. --AmadeusW 19:01, 30 יוני 2006 (IDT)
כל רמיזה עולבת ("לא בוגרת") תשוחזר. להעליבני בדף השיחה שלי כמוה כלהעליבני בביתי שלי. זה העניין, שאלא אם כן באותו רגע ממש מישהו מכוון אליך כלי נשק, אין שום סיבה לירות באיש. גם אם ידוע לך שעשה פיגועים נוראיים. יש דבר שנקרא משפט וזו זכותו של כל אדם, זכאי כאשם. מתי ראית שבישראל רוצחים נורים ע"י טילים מן האוויר? בישראל כל רוצח (יהודי, ישראלי, כמובן), מתועב ככל שלא יהיה, מקבל משפט, ובסופו של דבר מקבל עונש בכלא. אף יהודי בישראל אם תשים לב לא מקבל גזר דין מוות, בטח ובטח שלא בכפייה מן האוויר וללא משפט. HansCastorp 19:05, 30 יוני 2006 (IDT)
ו-כ-א-ן ת-ם ה-ד-י-ו-ן. HansCastorp 19:06, 30 יוני 2006 (IDT)
ב-ס-ד-ר ע-צ-ב-ן (אבל עדיין לא נתת לי דוגמה למקרה כזה, כך שיש לי סיבה מצדקת לא להאמין לך...) --AmadeusW 19:09, 30 יוני 2006 (IDT)
אני אומר שכל חיסול ממוקד מן האוויר הוא פסול מיסודו. אז אלא אם כן אתה מאמין שלא היו חיסולים ממוקדים, נתתי לך המון דוגמאות. כדאי, אגב, שתצפה בכתובת המצורפות בדף המשתמש שלי. HansCastorp 19:11, 30 יוני 2006 (IDT)
קראנו, שמענו, התרגשנו וכולי וכולי, אבל אני רואה שאין סיכוי לשכנע אותך כמו שאין לך סיכוי לשכנע אותי (אם לדעתך פיגוע התאבדות, שיגור קסאמים או פיגוע ירי באזרחים חפים מפשע זה לגיטימי אבל חיסול ממוקד אסור ופסול... הוי לי) --AmadeusW 19:22, 30 יוני 2006 (IDT)
מובן שפיגועים אינם לגיטימיים. אך אין זה אומר שיש להשיב באותה מטבע. אם כל רוצח נהרוג, אבוי לנו ולמוסר שלנו. אבל מה כרגע? כרגע הורגים את הרוצחים, אבל רק את אלה הערבים. מכל מקום, ברגע שנסיים עם הכיבוש הנוראי ונסיים לענות כך את העם הפלסטיני כפי שאנו עושים כבר 40 שנה ויותר, אתה תראה שלא יהיו פיגועים. הבעיה היא שאיש אינו מעוניין לנסות את הפתרון החדש הזה של סיום הכיבוש. תמיד מעדיפים פתרונות של מסוקים ורובים וכדורים ודם. (ולא, ה"כאילו יציאה מעזה" זה ממש לא נקרא סיום הכיבוש). וכעת באמת הדיון תם כי ממש אין לי זין להמשיך בו. מספיק קדחו לי אתמול במֹח. HansCastorp 19:26, 30 יוני 2006 (IDT)
אישית אני מסכים איתך ואני חושב שזאת חוצפה להמשיך להתווכח אתיך אחר שגמרת את הדיון, במיוחד עם הויכוח הוא על דעותיך האישיות ובדף שיחה שלך. דניאל שיחה 20:44, 30 יוני 2006 (IDT)
אתה יודע מה? סבבה, אני אפסיק לקיים דיון שאתה לא רוצה בדף שיחה שלך, כמו שאם אתה חושב שאנחנו מתעללים בשכנינו ולא המשטר שלהם, סבבה, תחשוב מה שבא לך. אני לא אכריח אותך לעשות כלום..--AmadeusW 12:16, 1 יולי 2006 (IDT)
תקשיב שנייה האנס, זה לא המשך לדיון הזה ואני לא רוצה לפתוח שוב בדיון פוליטי על פי בקשתך, אבל אתה לא חושב שאתה קצת הרבה מגזים כשאתה מכריז שאתה תומך בפירוק צה"ל, השב"כ והמוסד?... אני אחפש על זה אבל לדעתי זה חוצה את חופש הביטוי שפה (מלבד העובדה שקצת מתמיה שאתה רוצה שלא יהיו קיימים הארגונים ששומרים על החיים של מדינה שלמה). אז בחייאת... דעה פוליטית לא דעה פוליטית, זה צעד טיפה'לה קיצוני, ויקיפדיה היא אנציקלופדיה חופשית אבל לא תומכת בהסתות. יש גם גבול לחופש הביטוי. --AmadeusW 13:49, 2 יולי 2006 (IDT)

רדו ממנו

אם האנס רוצה להיות עוכר ישראל הוא יהיה עוכר ישראל ואף אחד לא ישנה את זה. דשו בזה כל כך הרבה פעמים שזה כבר מוגזם - הוא לא רוצה להוריד את המילים הפוגעניות (והם פוגעניות) אז שלא יוריד! אל תכנסו לדף שלו אם זה כל כך משנה לכם. חברה לא נמדדת ביחסה למרכז אלא ביחסה לקיצון.

נ.ב. - גם אני חושב שהרג ילדים מוסלמים בעזה הוא לא טוב. איפה הימים הטובים באירופה שהיינו מכינים מצות מדם ילדי הנוצרים הפריך, המתוק והעסיסי - אין לזה תחליף. דם ילדי מוסלמים? חיקוי עלוב והמצה יוצאת מה-זה דביקה... --> צ'כלברה שיחה ישיבה 13:55, 2 יולי 2006 (IDT)

חחחחחחח. אכן, דם נוצרי הרבה יותר טוב. אבל עדיין, אם אנחנו כבר פה חייבים איזה תחליף, וכמה כבר ערבים נוצרים יש? בכל מקרה, למה לא אוגנדה?... :-) לב - שיחה 13:57, 2 יולי 2006 (IDT)
לא הבנתי את המטרה אבל אני מניח שזאת הייתה ציניות... --AmadeusW 15:31, 2 יולי 2006 (IDT)
לא ציניות. סתם דעה עניינית + הומור שחור משובח... --> צ'כלברה שיחה ישיבה 15:33, 2 יולי 2006 (IDT)

רדו ממנו2

רק כרגע ראיתי את כל הקשקשת פה והניסיון לפתוח דיון מחודש. לא זה לא!!!. בברכה, HansCastorp 15:37, 2 יולי 2006 (IDT)

די די חמוד. שלא תאבד בריאות בגלל זה. --> צ'כלברה שיחה ישיבה 15:37, 2 יולי 2006 (IDT)
אם לא תמשיכו לקשקש לי שטויות פשיסטיות מתובלות בעלבונות ("עוכר ישראל") בדף השיחה לא אאבד השפיות. הבא שיכתוב עוד משהו ישוחזר. (לא מה שכתב, אלא המשתמש עצמו). HansCastorp 15:41, 2 יולי 2006 (IDT)
אני מצטער חשבתי שאתה מקבל צורת דיבור כזאת בהומור (כבר כתבתי לך כך בעבר והגבת בסדר) מה גם שהייתי בצד שלך... --> צ'כלברה שיחה ישיבה 15:44, 2 יולי 2006 (IDT)
חושַי המפותחים יודעים לזהות מתי ההומור כבר לא כל כך הומוריסטי. תם הדיון. לכו לעשות משהו מועיל (לצפות בפרקים של "האלופה" ב-VOD, למשל, או להמציא תבנית "משתמש גזור על מייקל לואיס"). HansCastorp 15:46, 2 יולי 2006 (IDT)

הרעיון שלך היה מצוין

ראה דף השיחה שלי דניאל שיחה 20:44, 30 יוני 2006 (IDT)

מצוין:) כעת עלי לזוז. נשתמע בהמשך! HansCastorp 20:47, 30 יוני 2006 (IDT)

היי איש... תוכל בבקשה לעבור על הערך ולומר לי את דעתך, האם חסר משהו והאם לדעתך יש משהו לתקן בו? תודה... (Eviv 21:00, 30 יוני 2006 (IDT))

לי נראה בסדר פרט לכמה דברים קטנים, אך מכיוון שאני איני בקי כ"כ, אולי מוטב לשאול מישהו אחר. אולי את DrorK. בברכה, HansCastorp 01:20, 1 יולי 2006 (IDT)

Aiutino per it.wiki

Ciao HansCastorp, mi chiamo Lohe e, come puoi vedere qui, sono un utente di it.wiki. In particolare, sto seguendo gli sviluppi dell'ultima azione dell'IDF nella Striscia di Gaza, Gishmeyi Kayitz. Guardando he.wiki ho visto che alcune delle foto e dei diagrammi provenienti da fonti istituzionali delle Forze di Difesa vengono usate liberamente: il mio ebraico, però, è così orrendo che non sono riuscito a capire se si tratta di materiale Public Domain o se esistono particolari restrizioni di Copyright. Vorrei usarli anch'io, per arricchire le pagine riguardanti Israele, ma abbiamo una politica molto stretta riguardo i diritti d'autore e finora non ho osato farlo. Vorresti aiutarmi, per favore? Te ne sarei molto grato. Puoi rispondermi qui.Grazie!!e

Ciao Lohe! Ho saputo questo: quelle foto e quei diagrammi di cui parlavi non vengono usati liberamente e ci sono appunto delle restrizioni di Copyright, solo che, ohimè, di queste cose non mi intendo molto. Mi dispiace di non poter aiutare + di questo. CMQ speriamo che "Pioggia Estiva" finisca presto... e' una stronzata pura creata nella mente cattiva dei nostri carnefici sionisti (Olmert, Perets, Haluts). Spero che in futuro potro' essere piu' utile... Cordiali Saluti! - HansCastorp 00:41, 2 יולי 2006 (IDT)

Grazie per avermi risposto e complimentonissimi per il tuo splendido italiano. Posso chiederti, per curiosità, come fai a parlarlo così bene? Che te l'abbia insegnato un... malefico carnefice sionista? Eheheh! h!!

E' un patto col diavolo , ovviamente! HansCastorp 08:26, 2 יולי 2006 (IDT)


Ah, se è in grado di insegnarmi l'ebraico con la stessa accuratezza, digli che accetto proposte commerciali! --it:Utente:Lohe (scrivimi)

Senz'altro! HansCastorp 15:18, 2 יולי 2006 (IDT)
האנס, סליחה על התערבותי (אולי זה לא במקום, זה בכל זאת דף השיחה שלך), אבל בכל זאת: זה לא נראה לך אולי קצת לא במקום - החבר מאיטליה ביקש עזרה לגבי תמונות של מבצע "גשמי קיץ", ואפילו לא מתח ביקורת על ישראל בצורה כלשהי - אתה אמנם לא יכול לעזור לו, אבל אתה חייב בכל זאת להזכיר את הדבר הזה שנוצר ב"מוחם החולני של התליינים הציונים" (ואם אין בכך די, אתה אפילו מפרט לו: אולמרט, פרץ, חלוץ)? מבחינת ויקיפדיה, אתה מייצג כאן את מדינתך, בצורה מסוימת, לא? (מן הסתם תענה לי שאתה מייצג את עצמך, אבל, CMQ, זה נשמע לי קצת צורם...). אלדד 01:03, 2 יולי 2006 (IDT)
אני מייצג את עצמי בלבד. תודה. מעבר לזה, ברור להם שהבעתי את דעתי ולא את דעתם של כל אזרחי ישראל. לו דעה זו שלי הייתה דעת הכל בישראל, מבצע "גשמי קיץ" כלל לא היה מתקיים, הלא כן? HansCastorp 01:05, 2 יולי 2006 (IDT)
אכן, אבל אתה משתמש במונחים מאוד קיצוניים. זה בכל זאת נשמע לי צורם מאוד. לא יכולתי להתאפק. אלדד 01:06, 2 יולי 2006 (IDT)
אתה מוזמן לפנות בעצמך אל הגברת הנחמדה ולומר לה דברים פחות "קיצוניים". לא אעצור אותך:) HansCastorp 01:09, 2 יולי 2006 (IDT)
:-) אין לי דברים טובים לומר על העניין - אבל, לפחות, לא הייתי הולך לקיצוניות השנייה. לילה טוב, אלדד 01:10, 2 יולי 2006 (IDT)
אתה ודאי חושב בדיוק כמוני רק נבהל מחומרת הדברים כשהם מבוטאים במילים המתאימות. למרבה הצער, זה המצב וזו החומרה. ליל מנוחה! HansCastorp 01:13, 2 יולי 2006 (IDT)
אבוי, מאוד יכול להיות שזה גבר, זכר! מסתבר שזה בכלל כנראה קיצור של "לוהנגרין". תרחם השם... HansCastorp 01:27, 2 יולי 2006 (IDT)
אכן, כך הבנתי אתמול, מהצצה בכרטיס המשתמש שלו. דרך אגב, באשר לתעתיקים, גם לי נראה אתמול Bagally כ-בגולי, אבל לא הייתי בטוח במאת האחוזים, ולכן המתנתי קמעה עם התיקון (הייתי אמור להזכיר זאת בכל זאת, לצד "מקלין", אבל תגובתך לאיטלקי קצת הפתיעה אותי, ושכחתי להעלות את התהייה לגבי בגולי). אלדד 08:50, 2 יולי 2006 (IDT)
אכן "בגולי". פשוט לא עלו לי מקרים אחרים של הגייה כזו (כמו "אולבני", כאמור, ולכן לא זכרתי איך נהוג לתעתק. HansCastorp 08:57, 2 יולי 2006 (IDT)
כמה נורא להיות ציוני, אה, האנס? --AmadeusW 15:39, 2 יולי 2006 (IDT)

על גופתך החטובה!

האנס, אני יודעת שאתה לא אוהב לעבוד, אבל אני יודעת שאתה גם שונא תעתיק שגוי. אז כדי שלא נלך על מבחן גוגל הידוע לשמצה, אנא תעתק לי את השמות הבאים בבקשה :

Ormonde Winter, Dowling, Andy Cooney, Woodcock, Mick Flanagan, Donald Lewis MacLean, John Caldow, Vinnie Byrne, Newbury, Peter Ashmunt Aimes, George Bennett, Angliss, Captain Bagally, Captain Wilde, Major Callaghan. תודה! דורית 22:59, 1 יולי 2006 (IDT)

אורמונד וינטר, דאולינג, אנדי קוני, וודקוק, מיק פלאנגן, דונלד לואיס מקלין, ג'ון קלדואו, ויני בירן (ברן?), ניוברי, פיטר אשמונט איימז, ג'ורג' בנט, אנגליס, קפטן באגאלי, קפטן ויילד, מייג'ור קאלאהאן. HansCastorp 00:20, 2 יולי 2006 (IDT)
האנס, תיקון של טייפו קטנטן - בשם דונלד לואיס מקלי: אמור להיות דונלד לואיס מקלין. אלדד 00:52, 2 יולי 2006 (IDT)
כמובן, תודה. דורית כבר העירה לי על זה קודם ושכחתי לתקן. אז הנה, תיקנתי.
כרגיל, גופתך החטובה לא מאכזבת. תודה! דורית 00:22, 2 יולי 2006 (IDT)
יש מקום שבו ניתן ללמוד את כללי התעתוק? (ערך בויקיפדיה?) גדי אלכסנדרוביץ' 00:23, 2 יולי 2006 (IDT)
ויקיפדיה:כללים לתעתיק מגרמנית. עד שייכתב אתה יכול להשתמש בגרמנית#הגיית וכתיבת השפה הגרמנית, ובכך שאת Ü מתעתיקים כחיריק (פיהרר) ואת Ö כסגול/צירה (גבלס). ‏conio.h‏ • ‏שיחה‏ 00:33, 2 יולי 2006 (IDT)
לעת עתה אפשר לשאול אותי לגבי תעתיק:) HansCastorp 00:46, 2 יולי 2006 (IDT)
לזעתי Bagally הוא 'בגולי' ולא באגאלי'. אביעד המקורי 05:47, 2 יולי 2006 (IDT)
אני חושב שאתה צודק. כמו ב"אולבני", למשל. יש לידע את דורית. HansCastorp 08:22, 2 יולי 2006 (IDT)

הצעה לתבנית שפות

שמתי לב שתבניות השפה בדף המשתמש שלך לא ממש מאורגנות, ורציתי להציע את זה. {{תיבות שפה ומשתמש |תיבות שפה= {{user he}}{{user it-4}}{{user en-4}}{{user fr-3}}{{user de-2}}{{user yi-1}}{{user ar-1}}{{user la-1}}{{user es-1}}{{user ru-1}}{{user eo-1}} |תיבות משתמש= }} עירא קובץ:Home dog.jpg שיחה 22:55, 2 יולי 2006 (IDT)

תודה על ההצעה, אך אני דווקא מאוד מרוצה מכך שכל תבניות המשתמש שלי מגובשות יחד במרובע אחיד שכזה. אם אעשה הכל לאורך הדף יהיה אינסופי לארכו, הלא כן? HansCastorp 22:56, 2 יולי 2006 (IDT)
מצד שני, כפי שאני רואה ניתן לכתוב לצד התבניות. אז אולי באמת אשנה. שוב תודה. ואגב, אני רואה שגם אתה מאנשי האופניים. כל הכבוד! לא מזהמים, לא משלמים כדי להגיע ממקום למקום. חתמת כבר על העצומה של השבילים? HansCastorp 23:09, 2 יולי 2006 (IDT)

עיר צרפתית

אנא הבע דעתך בשיחה:יוסף אבן כספי. דוד 14:55, 3 יולי 2006 (IDT)

הבעתי. בברכה, HansCastorp 15:00, 3 יולי 2006 (IDT)

זהו שמה הרשום של טכניקה.
למה ראית לנכון לשנות אותו לכתיבה שגוייה?
האם תשנה את שמה של 'קוקה קולה' לכתיבה מדוייקת של שתי מלים להן יש תרגום?

אז מה אם זה שמם הרשום? אנחנו לא עובדים אצלם. כאן מקובל התעתיק "טרנסצנדנטלי", וכך צריך להיות גם בערך הזה (אני אערוך אותו בהתאם). עוזי ו. 17:15, 3 יולי 2006 (IDT)


זהו שם - לא תרגום של תוכן אינטלקטואלי.
לא מתרגמים שם אלא משאירים אותו כמות שהוא.
יש גוף עסקי שנקרא 'מחסני חשמל'.
בעברית תיקנית השם הזה אולי לא נראה מוצלח.
האם תקראו לו בויקיפדיה 'רשת חנות האלקטרוניקה', כי זה נשמע תיקני יותר?

אני לא האנס, ובכל זאת - הנה תגובתי: ראשית, מדוע אתה לא מזדהה? (ארבעה סימני "~" בסוף הודעתך מספיקים כדי שנדע מי הכותב). שנית, המילה הנכונה, כלומר, הכתיב הנכון, בעברית הוא "טרנסצנדנטלי"; כאשר אני למדתי בארץ באגודה למ"ט את המדיטציה הטרנסצנדנטלית - כך היא נקראה. האמת היא שלא היה לי ברור מניין ציטטת את הכתיב "טרנסנדנטלי" - אולי מאופן ההגייה באנגלית, אבל בעברית הצורה היא "טרנסצנדנטלי", עפ"י הלטינית. אלדד 22:02, 3 יולי 2006 (IDT)
אני מחזּק את דברי אלדד. HansCastorp 13:32, 6 יולי 2006 (IDT)

יקירתי, שכחת מהערך? (בשביל זה אני כאן, להזכיר לך:) סקרלט 22:01, 4 יולי 2006 (IDT)

ואת לא מזכירה לי על כל הערכים האחרים? לא שכחתי, סתם התחלתי וממש לא היה לי כֹח להמשיך:) HansCastorp 00:03, 5 יולי 2006 (IDT)
אני אתן לך לאכול שמרים שתגדל ותתחזק ותסיים לכתוב את הננטשים שלך. סקרלט 00:05, 5 יולי 2006 (IDT)

תבנית קווירית

כזכור לך הנחת בדף השיחה שלי תבנית חדשה למשתמש קוויר, ופתאום הבחנתי שהתבנתי השתנתנה מעצמה להומוסקסואל. מה קרה? מחאות של גורמים עוינים? רוליג 02:57, 5 יולי 2006 (IDT)

לא. הבעיה הייתה שלא יצרתי היטב את התבנית. יצרתי אותה באופן כזה שהיא תשמש כברירת המחדל של "משתמש להט"ב". ואז זה הפך כמעט את כל ההומואים לקווירים, אז החזירו את זה. אני מתנצל. צריך לבקש ממישהו שייצור היטב את התיבה. בברכה, HansCastorp 11:32, 5 יולי 2006 (IDT)

בנוגע ל"אין בעברית"

יש מניעה מהחלפת הצורות השגויות בתקינות בעזרת בוט ההחלפות? אייל בארי 19:03, 5 יולי 2006 (IDT)

מבחינתי לא, רק שיש שתי בעיות אפשריות:
  1. איני יודע אם הבוט יכול להחליף מילה+חלק ממילה.
  2. לעתים, חשוב לדעת באיזו מהאופציות להחליף, במקרים בהן יש מספר אופציות להחלפה. HansCastorp 01:03, 6 יולי 2006 (IDT)

בברכה, HansCastorp 01:03, 6 יולי 2006 (IDT)

לשאלה א' - אין בעיה להחליף כל מחרוזת, גם כאלה שיש בתוכן רווח. כלומר - אפשר להחליף את המחרוזת "הנס עוכר יש" לדוגמא... נדב 08:22, 6 יולי 2006 (IDT)
אבל מה קורה אם יש יותר מרווח אחד, עקב טעות? לדוגמה, אם במשפט כתוב "הנס עוכר יש" (שני רווחים בין ה-ר' ל-י')? האם גם אז תבוצע ההחלפה? אני מניח שלא, כי מחרוזת החיפוש חייבת להיות מדויקת. אלדד 08:33, 6 יולי 2006 (IDT)
זה פחות נורא אם נשארות כמה טעויות, שהרי כרגע יש יותר. הבעייה היא החלפה לא רצויה, ובזה עוסקת מרבית הפסקה הבאה.
בעיקרון, ניתן להחליף "למרות ש-" ו"בגלל ש-" בכל אחת ממיליות השיעבוד לפסוקיות ויתור וסיבה בהתאמה, הבעייה היחידה שאני חושב עליה בנוגע לכך היא שתיווצר חזרה על אותן המיליות, אבל זה לא חמור מדי. בעייה יותר בעייתית שצצה במוחי היא במקרה בו לאחר "למרות" או "בגלל" תמימים תופיע מילה שמתחילה ב-ש', ונראה לי שבנוגע לאלה זה די פוסל את הרעיון. בנוגע ל"כנראה ש-" ו"כמובן ש-", אמנם אחרי "כנראה" ו"כמובן" תמימים אמור להופיע פסיק, אך ערכתי חיפוש למלים "כנראה" ו"כמובן", ונראה שלעתים קרובות משתמשים בהן ללא פסיק אחריהן. לסיכום, נראה שיש מניעה מהחלפת הצורות השגויות בתקינות בעזרת בוט ההחלפות :(. אייל בארי 08:44, 6 יולי 2006 (IDT)
תוספת: בעצם, חלר ממיליות השיעבוד של פסוקיות ויתור לא מתאימות לכל המצבים, אבל אני חושב שאם לא הייתה הבעייה השנייה, "אף על פי ש-" הייתה מתאימה לכל המצבים שמתכוונים אליהם ב"למרות ש-". אם נצליח למצוא מילית סבירה שיכולה לשמש הן כפתיחה של תיאור והן כמילית שיעבוד לפסוקית, נוכל אולי לפתור את הבעייה, אבל אני לא מוצא אחת כזו לויתור או לסיבה. אייל בארי 08:48, 6 יולי 2006 (IDT)
תיקון: אין חובה לשים פסיק לאחר "כנראה" ו"כמובן". אייל בארי 09:47, 6 יולי 2006 (IDT)
איני מסכים. HansCastorp 13:32, 6 יולי 2006 (IDT)
גם אני חשבתי שחובה להפריד הסגר בפסיקים, אך קראתי היום את כללי הפיסוק של האקדמיה באתר שלה ומצאתי שם את הפסקה הבאה (ההדגשות שלהם):
הסגר או ביטוי מוסגר יופרדו משאר המשפט בפסיקים. למשל:
(1) ראובן, למשל, אדם נוח לבריות הוא.
(2) על פי המלצת הרופאים, לא יעיד האיש במשפט.
אבל כשהביטוי קצר אפשר שלא להפרידו בפסיקים כלל. למשל:
(3) ראובן למשל אדם נוח לבריות הוא.
(4) אין בידנו כמובן להדביר את המחלה מארצנו.
אייל בארי 13:47, 6 יולי 2006 (IDT)
ראשית, כדי למספר לא חייבים לעשות עבודה כה רבה- לשם כך יש סולמית. שנית, בנוגע לעניינים אלה איני בטוח במאת האחוזים ולפיכך אולי כדאי להתייעץ עם נתנאל. בברכה, HansCastorp 13:49, 6 יולי 2006 (IDT)
אני יודע, תודה, לא חשבתי על זה כי פשוט העתקתי ישירות מהאתר שלהם (הבנתי שציטוט של עד 400 מילים מספר לימוד, למשל, לא מפר זכויות יוצרים- אני משער שכאן אותו הדבר). נראה לי שבמקרה הזה לשון המחוקק ברורה למדי, אבל אפשר להתייעץ בכל מקרה. אייל בארי 15:27, 6 יולי 2006 (IDT)

על גופתך וכו' (השלם את החסר)

שלומות וברכות האנס, התוכל לבדוק את שיחה:מונטי פייתון בהופעה חיה בהוליווד בוול? בברכה, דורית 21:19, 5 יולי 2006 (IDT)

תשובתי נמצאת שם. HansCastorp 13:32, 6 יולי 2006 (IDT)

משתמש זה מתנגד לחטיפת החייל גלעד שליט למען מטרות פוליטיות (או למען כל מטרה אחרת) ומצפה לשחרורו בריא ושלם?

האם את זה לא ראוי שתכתוב בדף המשתמש שלך? צהוב עולה 02:06, 6 יולי 2006 (IDT)

מספיק אחרים כתבו את זה בוויקי. אני משלים את המחאה בהתנגדות לפלישה לעזה. מובן שאני מתנגד לחטיפת חיילים ולאלימות בכלל, אך עוד יותר אני מתנגד לאלימות שכביכול באה לפתור אלימות. HansCastorp 02:08, 6 יולי 2006 (IDT)
יפה, אבל אני לא חושב שהתנגדותך לפעולות החמאס מובנת מאליה מדף המשתמש שלך. צהוב עולה 02:10, 6 יולי 2006 (IDT)
ראשית, לא התחייבתי לאיש שיהיה מובן מדך המשתמש שלי שאני מתנגד למשהו או שאיני מתנגד לו. שנית, אני רואה בעונשים קולקטיביים לכל תושבי רצועת עזה והגדה דבר חמור הרבה יותר. להזכירך- העונשים הקולקטיביים היו גם הרבה לפני חטיפת החייל. לי ברור כשמש באור הצהריים כי אין לפעולה בעזה שום קשר ולו הקטן ביותר לחטיפת החייל. HansCastorp 02:13, 6 יולי 2006 (IDT)
בלי שום קשר לפעולה של צה"ל בעזה, בתור פציפיסט חשבתי שיהיה לך חשוב שיבינו שכמו שאתה מתנגד לדרכי הפעולה הלא כל כך פציפיסטיות של צה"ל, כך אתה מתנגד לדרכי הפעולה של החמאס. עכשיו מי שבא לדף המשתמש שלך עלול לחשוב שאתה בעצם תומך בחמאס ובדרכי הטרור של אש"ף כנגד ישראל, ולא רק שאתה מתנגד לצה"ל. צהוב עולה 02:16, 6 יולי 2006 (IDT)
יש צדק בדבריך, ללא ספק. אולי בכ"ז אשקול לשלב את שני הדברים. מכל מקום אני גם מתנגד להורים המכים את ילדיהם מכות "חינוכיות" ולא-חינוכיות, אני מתנגד לאלימות בבתי הספר, במועדונים. לא תמיד אפשר להזכיר הכל. אנסה, מכל מקום, למצוא נוסח משולב. HansCastorp 02:18, 6 יולי 2006 (IDT)
תודה שהוספת את ההערה, ויפה שהצלחת תוך כדי גם לתקוף את מדיניות הממשלה, צהוב עולה 02:29, 6 יולי 2006 (IDT)
  1. מה תודה? תתפשט.
  2. אני מאוד כשרוני בדברים האלה. בכלל, הצעתי להעלות את דף המשתמש שלי להצבעת ערך מומלץ.
  3. כעת אלך להיאסף אל אבותַי יען כי עייפתי עד מאוד. ליל מנוחה וכמובן, מייקל לואיס שולתתתת!!!!111 HansCastorp 02:32, 6 יולי 2006 (IDT)
:), ליל"ט צהוב עולה 02:33, 6 יולי 2006 (IDT)

איך אתה מעז? חוצפן!

אני פשוט בשוק שאני קורא את זה:
"אלוקים, מפלצת הספגטי המעופפת, הרכבת התחתית של תל אביב - כל אלה משתייכים לקטגורית מדע בדיוני"


למה כתבת דבר כל כך מגעיל בדף המשתמש שלך? איך אתה יכול לזלזל ככה?

אתה לא יודע שקיום מפלצת הספגטי המעופפת הוכח באופן מדעי?!

רק תראה לדוגמא את הסרטון הזה!! מדע בדיוני??! מה נראה לך שזייפו את הסרט הזה?! [1]

וזה גם ידוע שלפי ההלכה של המפלצת צריך להיות פיראט אחרת כדור הארץ מתחמם!!! הנה אפילו תראה הוחכה מדעית [2] !!!

חכה אני בקרוב יביא לך עוד הוכחות! ואני מקווה שתמחוק את ההערה המגעילה הזאת ותחזור לעולם האמונה והטוב שנזכה כולנו לראות את ביאת המפצת אמן במהרה בימינו

וỹelloωblộớd ¤ שיחה 06:21, 6 יולי 2006 (IDT)

אותי דווקא מרגיז השיוך של אלוהים לקטגוריות המדע הבדיוני. בספרי המדע הבדיוני יש לרוב הרבה הגיון מדעי, ואילו את אלוהים נראה לי סביר יותר לשייך לספרות הפנטזיה. גדי אלכסנדרוביץ' 08:12, 6 יולי 2006 (IDT)
אסימוב שייך את אלוהים למד"ב. קרא את הסיפור הקצר "השאלה האחרונה" בקובץ המצויין מחר כפול תשע. :) ‏conio.h‏ • ‏שיחה‏ 14:59, 6 יולי 2006 (IDT)


מצטער על כפירתי הנלוזה. אני חושב שאולי כמה מלקות הגונות תסייענה להחזירני למוטב. HansCastorp 13:29, 6 יולי 2006 (IDT)
האנס, אני ממש מרגישה בבית בדף המשתמש שלך. אכן קריאה מומלצת. בילי 16:44, 8 יולי 2006 (IDT)
שמח לשמוע. ואהיה עוד יותר שמח אם לא ישחיתו לי אותו השכם והשחת... HansCastorp 16:49, 8 יולי 2006 (IDT)
באותו נושא בדיוק, אני מבקש להצטרף ולהביע את מחאתי הקטנטנה על הפגיעה בז'אנר המדע הבדיוני. זה נורא מעליב. עמית 00:06, 9 יולי 2006 (IDT)
בס"ד מצטרפת למחאה, ומוחה כמו הרוב כאן על הכללת א-לוקים בקטגוריית המדע הבדיוני. ליאת.מישהי שאיכפת לה "(שיחה 00:19, 9 יולי 2006 (IDT)
תודה ליאתי. את שולתת!!1 עמית 00:21, 9 יולי 2006 (IDT)
בס"ד היי עמית! נשמח אם נעבור לדף השיחה שלי אני סקרנית לקרוא למה אתה חושב כך. ליאת.מישהי שאיכפת לה "(שיחה
מצטרף לעמית ולליאת (שהצטרפו אלי) וỹelloωblộớd ¤ שיחה 00:36, 9 יולי 2006 (IDT)

תבנית מחאה,

חוששתני שיש פגם אחד בתבנית שצעת לי, אינני חובב דגלים במיוחד, ואף לא את הדגל הפלשתיני,(עוד פחות הייתי מרגיש בנוח לשים אותובדף המשתמש שלי) איכן אני יכול לראות את רשימת התמונות המלאה שניתנת לשימוש לתיבות המשתמש???נעם בהט 12:23, 6 יולי 2006 (IDT)

עניתי בדף שיחתך. HansCastorp 13:29, 6 יולי 2006 (IDT)

בכל זאת הלכתי בסוף על דגל כלשהו, אתה מוזמן לראות... אם כי הייתי שמח לדגל שמתנוסס עליו בגאון ראש ממשלתנו האהוב אולמרטנעם בהט 14:56, 6 יולי 2006 (IDT)

התנצלות

התנצלות
האנס, אני מתנצל על שהשתמע מדבריי כאילו אני מאיים לרצוח אותך. זאת לא הייתה הכוונה, אך בכל זאת המשפט המדובר לא היה צריך להיכתב ואני מתנצל. אני מתנצל שכתבתי שצריך לתלות אותך. אני מתנצל שכיניתי אותך "נאו נאצי"- לא כל האנטישמים הם נאצים, ולא כל שונאי ישראל מאמינים בתורת הגזע. אני מבין שהשנאה שלך לעם ישראל נובעת מהזדהות עם הפלשתינים ולא ממניעים גזעניים. כיניתי אותך "נאו נאצי" מתוך זעם על ההצהרה שלך בדבר שנאתך לעם ישראל, זו הייתה התגובה האוטומטית שלי. אני מתנצל שכיניתי אותך "חרא". זו שפה לא ראויה לויקיפדיה. אני לא מתנצל על כך שכיניתי אותך "שונא ישראל ושונא אדם". אתה בעצמך מצהיר על עצמך ככזה. חשוב לי שיבינו מה הביא אותי כתוב את אשר כתבתי. אם אתה שונא את עם ישראל, הרי שאתה שונא אותי, את משפחתי ואת עמי, ולכן אני מקווה שתגובתי הקיצונית מובנת, אם כי לא מוצדקת.--Metal-wikiped 15:50, 9 יולי 2006 (IDT)

בקשה
אני מקווה שכולם למדו לקח מהתקרית העגומה הזאת. כמו שאתה רואה, אני מתנצל ומודה בטעותי. אך גם ממך אני מצפה שתפסיק עם דברי השנאה, השקר וההסתה שלך, אם לא מתוך הבנה כי דבריך אינם מוסריים, אז לפחות מתוך התחשבות בעמיתיך לויקיפדיה העברית, שהם רובם ככולם יהודים, ומתוך רצון לשמור על אווירה טובה בויקיפדיה, ועל ההתעסקות בעבודה המשותפת ולא בחילופי דברי שנאה. אני מבקש ממך בכל לשון של בקשה, שלא תחזיר לדף המשתמש שלך את ההערות בדבר שנאת ישראל, בדבר "רצח עם" שכביכול מתבצע בשטחים, או בדבר "צה"ל הוא מקור כל הרוע". התבטאויות כאלו חורגות הרבה מעבר לכל גבול. אתה מוזמן להביע את דעותיך הפוליטיות, אם אתה רוצה, מה גם שהן גם כך ידועות לכל, אך את דברי השנאה תשאיר בבקשה לאתרים של השמאל הקיצוני או לפורומים פוליטיים. כמו שאתה יכול לראות, גם אני לא רשמתי בדף המשתמש שלי מהו יחסי לערבים, למוסלמים, לשולמית אלוני ולבריטני ספירס. לא רשמתי, כי זה פשוט לא המקום. ועוד משהו קטן, תחשוב על זה: תחשוב איך אתה ועמיתיך לשמאל הרדיקלי הייתם מגיבים לו מישהו היה כותב: "אני מתעב את העם הערבי על שום אלימותו, גזענותו וברבריותו". לא הייתם מתרעמים? לא הייתם צועקים שהוא גזען מתועב? לא הייתם דורשים שמשתמש זה ייחסם או שלפחות הוא יחזור בו וימחק את המשפט? אל תטרח אפילו לענות לי על השאלה, כי התשובה ברורה.--Metal-wikiped 15:50, 9 יולי 2006 (IDT)

תגובה

איני מקבל ההתנצלות. אני חושב שיש דברים שאין לסלוח עליהם. על הדברים שאמרת יכולתי להגיש נגדך תלונה במשטרה. לדעתי, על אף ההתנצלות (שבאה, כמובן, רק מכורח - לולא איימו לחסום אותך לא היית חושב להתנצל), יש לחסום אותך לצמיתות. כמו-כן, יש לנקוט צעדים חריפים כלפי אלה שלא גינו מיד את מעשיך בכל תוקף ואמרו שהבאתי זאת על עצמי. נא הימנע מלכתוב עוד בדף השיחה שלי, ולדעתי האישית, תיטיב עשות אם לא תכתוב בוויקיפדיה עוד כלל. בברכה, HansCastorp 15:55, 9 יולי 2006 (IDT)

אתה יודע האנס, יש משפט מאוד מפורסם: "לטעות זה אנושי, לסלוח - אלוהי". חבל שאתה לא פועל לפיו. שיהיה לך יום טוב, לב - שיחה 15:59, 9 יולי 2006 (IDT)
אני מעדיף את האנושי על האלוהי. אותו אלוהים ה"רחום והחנון" הוא גם "אל קנא פוקד עוון אבות על בנים על שלשים ועל רבעים". ואם כבר פתגמים שאתה מצטט אז "המרחם על אכזרים סופו שיתאכזר לרחמנים". HansCastorp 16:00, 9 יולי 2006 (IDT)
הייתי יכול לצטט לך גם את זה: "אדם צריך לדעת לסלוח לאויבים שלו, אבל רק אחרי שהם תלויים מהעץ", ואני אף חושב שזה יותר משתמע מרוח הדברים שהתחילו את כל הסיפור, אבל אני מאמין בטוב ליבם הבסיסי של אנשים, ולכן לא עשיתי זאת. ובפתגם השני שהבאת משתמשים כדי להצדיק דברים שבעייניך הם קשים ביותר. בכל מקרה, שלום. לב - שיחה 16:04, 9 יולי 2006 (IDT)
נחמד לראות שאתה תומך ברצח העם העמלקי בידי המלכות התיאוקרטית היהודית המרושעת... :) ‏conio.h‏ • ‏שיחה‏ 16:07, 9 יולי 2006 (IDT)
אתה יכול לשכוח מזה שאני לא אכתוב כאן עוד. יש לי עוד הרבה מה לתרום, ואתה האחרון שיבריח אותי. למעשה, אני הולך לחזור לעבודה ברגע זה. כמו שלב אמר, שיהיה לך יום טוב. הפרשה סגורה מבחינתי.--Metal-wikiped 16:02, 9 יולי 2006 (IDT)
שוב עניין הפגיעות. ואתה כותב בדף השיחה שלי אחרי שביקשתי מפורשות שלא תכתוב בו. כל זאת אחרי שנתנו לך יממה לחשוב על מעשיך. אין בעיה. HansCastorp 16:06, 9 יולי 2006 (IDT)
ואולי בכ"ז אשקול להגיש תלונה במשטרה נגדך על איום ברצח. כנראה פחות מעירוב המשטרה לא מטריד אותך. HansCastorp 16:06, 9 יולי 2006 (IDT)
לא איימתי עליך ברצח. וגם לו הייתי רוצה לאיים, הרי שנינו מבינים שזה איום לא ריאלי, אז תפסיק בבקשה את האיומים שלך.--Metal-wikiped 16:12, 9 יולי 2006 (IDT)
אני מבקש יפה בפעם האחרונה: אל תכתוב בדף השיחה שלי. כתבת לי די והותר. HansCastorp 16:14, 9 יולי 2006 (IDT)

למה לך

כדי שבכלל תקרא את ההודעה אתחיל בכך שאני מגנה בכל לשון של גינוי את דבריו של מטאל, ומבחינתי המדובר בעילה לחסימה די ארוכה. לא הייתי מודע לכל העניין עד שלב די מאוחר, ואז הוא כבר נחסם. ולענייננו. דף המשתמש שלך כרגע מתחיל בציטטה של מטאל (שהיא די דוחה), וממשיך בכמה הצהרות פוליטיות קיצוניות. במקום להשלים אתמול את הערך "השיר הנפוליטני" או מה שלא יכול היית לעשות, העברת ערב שלם במלחמה. בשבילי הויקיפדיה היא מקום להגיע אליו, להרגע מתלאות היום יום, ולכתוב על דברים שמעניינים אותי, וקצת לשכוח את העולם מסביב. אני יודע שילדים מתים בעזה, שקסאמים נופלים על שדרות ואשקלון, ושהעולם חרא באופן כללי, אבל אני לא נותן לזה לחדור למרחב שלי כאן. האגרסיביות שצועקת מדף השיחה שלך משדרת משהו מאוד לא נעים, שעומד לדעתי בסתירה לתרומה שלך כאן, ולאדם המאוד נחמד ונעים שפגשתי בירושלים (סלח לי על ההשמצה). חבל לי לראות אותך באמצע של מלחמה כזו, ולראות את דף המשתמש שלך מקושט בדבריו האידיוטיים של מטאל, ועוד כדבר הראשון שרואה הנכנס לדף. אם הייתי משתמש חדש שאינו יודע במה מדובר, לא הייתי טורח להמשיך ולקרוא דף שמתחיל כך. אני יודע שיש לך דעות, ויש לך מצפון, כמו שכתבתי לך בעבר, לא ייגרע מתוקף דעותיך, ולא מטוהר מצפונך, אם האגרסיביות שבדף תקטן מעט, כדי שיהיה לאחרים העובדים איתך בפרוייקט הזה יותר נעים לבוא ולבקר אותך. אלמוג 18:34, 9 יולי 2006 (IDT)

אני בוחל בכל גישת הPARVE הזאת כלפי ביטויי מטאל - "חסימה די ארוכה". הוצאתם לי את המיץ עד שנחסם, ועד שכבר נחסם, עוד לא הספיק להביע התנהגות טובה וכבר ניכו לו הרבה יותר משליש. נחסם לחודש על דבר שבגללו יכולתי להתלונן עליו במשטרה. את דבריו של מטאל אולי אעביר לסוף דף המשתמש, אבל את המחאה אין לי שום כוונות לשנות. לא אנום ולא אישן עד שישראל תחדל ממעשי הטבח והדיכוי הנוראיים שלה.

ולגבי ה"לא נעים להיכנס לדף המשתמש שלי" - כדאי שתסתכל כמה פסקאות למעלה ותראה את המחמאות שקיבלתי על דף המשתמש:). מכל מקום, אני מקווה שאת אותו בעל התבטאויות לא נראה יותר בוויקי ואף לא את התומכים בדבריו. HansCastorp 22:09, 9 יולי 2006 (IDT)

האנס, יישר כוח. אל תשנה את מי שאתה (וזה כולל גם את הדף שלך) רוליג 23:29, 9 יולי 2006 (IDT)
תודה רבה על התמיכה. מקווה שהיא תובע גם בדף השיחה של הראל שהחליט שחודש זו חסימה מספיקה. דווקא דבר אחד עלי לשנות וזה בתהליכים. (אני בתהליכי הצטמחנות. חודש וחצי מאז שהחלטתי לא לקנות מוצרי בשר בחוץ ובעוד חודש אעבור לצמחונות מלאה). HansCastorp 23:31, 9 יולי 2006 (IDT)

"חיה בטוב, הנס קסטרופ, בן אונים לחיים, בן לבב נאמן!"

תומאס מאן, הר הקסמים, עברית: מרדכי אבי-שאול

} שנילישיחה 15:45, 10 יולי 2006 (IDT)

איטליה אלופה

הפסקה לרגע מהדברים האחרים:
L'Italia è il campione
.
(-:
משתמש:Danny-w ‏00:30, 10 יולי 2006 (IDT)

נחמד מצדך אבל איך זה קשור אלי? HansCastorp 00:34, 10 יולי 2006 (IDT)

עזרה

בערך הקומדיה האלוהית בפסקה על המעגל השמיני יש בלבול תוכל לערוך את זה בבקשה? מתניה שיחה 14:41, 10 יולי 2006 (IDT)

לא רק שיש בלבול, גם חלק נכבד מהקומדיה חסר. אבדוק מה אני יכול לעשות. HansCastorp 14:42, 10 יולי 2006 (IDT)
תודה. מתניה שיחה 14:47, 10 יולי 2006 (IDT)
אני כרגע צריך לזוז לעבודה, אבל כשאחזור אגש לקרוא שוב את ה-canti המדוברים ואתקן את שיש לתקן. בברכה, HansCastorp 14:51, 10 יולי 2006 (IDT)

ואם כבר בנושא שמות

שם האופרה היא Gotterdämmerung ולא Die GotterdämmerungBackmesser 16:50, 22 באוגוסט 2006 (IDT)תגובה