שיחת משתמש:Jor~hewiki

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 14 שנים מאת Jorman

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף

If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום Jor~hewiki, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, רחל - שיחה 21:32, 19 באוקטובר 2009 (IST)

שלום אני חדש פה נא לקבל את פני בברכה.
אני דורש לקבל את פני.
אני מפציר בכם לקבל את פני בדף שיחה זה.
פשוט הכנעו לדרישה וקבלו את פני כמו שנהוג, אני לא הולך לוותר, עד שאני לא אקבל קבלת פנים, הדף הזה ישאר בדף השינויים האחרונים.
הקפצה נוספת......

זה ממש מחמם לב שאינך רוצה להיות מפעיל מערכת. אני מקווה שהגעת כאן לעוד מטרות מלבד יצירת התבנית הזו, למשל כתיבת ערך או שניים. ‏odedee שיחה 22:54, 19 באוקטובר 2009 (IST)
נניח ולא? Jor - שיחה 18:16, 21 באוקטובר 2009 (IST)
אז כנראה, נסיק שאתה טרול, ותטופל בהתאם. הוגן, נכון? ‏odedee שיחה 18:22, 21 באוקטובר 2009 (IST)
אין שום חוק שעברתי עליו ואין שום מעשה שלי שמצדיק הכרזה עליי כטרול, אתה מוזמן להסתכל בדף התרומות שלי, אם תמצא השחתה אחת, תחסום אותי לצמיתות(למרות שזה גם לא הנוהל המתאים), אם לא תפסיק לכתוב לי הודעות מאיימות בדף השיחה והנח לי לנפשי, לא באתי לריב, אם אתה רוצה לריב - עשה זאת עם משתמש אחר, אין בכוונתי להשיב לך. Jor - שיחה 18:26, 21 באוקטובר 2009 (IST)
דעתי שונה, כשמדובר במשתמש שלא תרם לאנציקלופדיה מאום מלבד ניסיונות למשוך תשומת לב ולעורר מריבות. נחסמת לצמיתות, אל תטרח לשוב הנה. ‏odedee שיחה 18:34, 21 באוקטובר 2009 (IST)

חסימה שלא כצדק[עריכת קוד מקור]

אין לי מושג מה קורה כאן, אני רק יודע שהמשתמש דרור שיחרר את החסימה שלי ומשום מה עודד התעקש להחזיר אותה. לטיפולכם. Jor - שיחה 18:44, 21 באוקטובר 2009 (IST)

לDeror avi[עריכת קוד מקור]

ראשית תודה ששחררת את החסימה שלי, שנית עודד החזיר אותה דקות ספורות אחרי השחרור, נא לשחרר שנית. בתודה, Jor - שיחה 18:46, 21 באוקטובר 2009 (IST)

הנושא יטופל על פי הנהלים. דרור - שיחה 18:49, 21 באוקטובר 2009 (IST)
בתור משתמש חסום, אין לי גישה לכתוב בדף הזה, כיצד אוכל להגן על עצמי? Jor - שיחה 18:51, 21 באוקטובר 2009 (IST)

בקשר לחשדות נגדי כבובת קש[עריכת קוד מקור]

עד לפני שקראתי בויקיפדיה, לא ידעתי מה המשמעות של בובת קש אפילו, אז לשם הבהרה: איני בובת קש של דניאל ונטורה, למעשה, אני לא מכיר אותו בכלל ואף פעם לא דיברתי איתו, נתקלתי בהודעה שלו בשיחת המשתמש של עודד וחיזקתי את ידו ותמכתי בו, זה כל העניין. לפיכך אבקש לשחרר את החסימה שלי, ולבטל את ההכרזה עליי כטרול, הכרזה לחלוטין לא מוצדקת שנעשתה על ידי עודד. Jor - שיחה 18:56, 21 באוקטובר 2009 (IST)

בזמן הבירור לגבי הספקתי לקרוא עוד כמה דפים פה ועכשיו אני יודע איך ניתן להוכיח שאני לא בובת קש, באמצעות הבודקים, אני חדש פה ולא מכיר את הנהלים ולא מבין את ההתנפלות ההמונית הזה מצד כמה מפעילים עליי, באמת שאין לי מושג מה עשיתי ולכן אבקש את שיחרור החסימה, אתם מוזמנים להשוות כתובות IP ולראות שלא הייתי רשום פה בעבר. Jor - שיחה 19:02, 21 באוקטובר 2009 (IST)
האם אתה מסכים לבדיקה? דרור - שיחה 19:00, 21 באוקטובר 2009 (IST)
לא רק שאני מסכים לבדיקה, אני גם מבקש מכם לעשות אותה. Jor - שיחה 19:02, 21 באוקטובר 2009 (IST)

העברת בירור לדף האישי שלי[עריכת קוד מקור]

אני מבקש להעביר לדף השיחה שלי את הבירור שמתנהל כעת לגבי, איך אוכל להגיב עליו ולהגן על עצמי בלי הגישה להגיב, אין איזו דרך לתת לי גישה להגיב באותו דף של בירורים? נשמעות שם כמה טענות חריפות כלפי ולפי דעתי יש לי את הזכות להגן על עצמי, יש לי הרבה לומר בנוגע למה שקרה. Jor - שיחה 19:19, 21 באוקטובר 2009 (IST)

אתה יכול לכתוב כאן. כל המפעילים יראו את זה. דרור - שיחה 19:20, 21 באוקטובר 2009 (IST)
בתור משתמש חדש לי דווקא נוצר הרושם שהם לא רואים שום דבר חוץ מאת כפתור "חסום משתמש" בפאנל שלהם ויש לי הרגשה שזה חסר סיכוי בשבילי לבטל את החסימה, הם די נחרצים ולא מוכנים אפילו להקשיב למילה שלי, הם מטיחים בי האשמות שאני טרול, בובת קש ומזיק ואפילו לא נותנים לי את הזכות להגיב על ההאשמות האלה. Jor - שיחה 19:23, 21 באוקטובר 2009 (IST)
ראשית אל תכליל. יש 40 מפעילים שלכל אחד דעה משלו. בנתיים אתה מגיב טוב מאד, וכולם רואים את זה. עכשיו יערך דיון (שיקח כמה ימים) ותתקבל החלטה. התגובות שלך לעיל לא מועילות (וגם התנהלותך עד עכשיו). אני במקומך הייתי מתחייב שלא להתערב בויכוחים שנמשכים כבר זמן רב (כמו נושא דני, שלבטח אתה לא בקיא בו על כל דקויותיו, ולו משום שמדובר בדיון שנמשך כבר שנה), ומתחייב מעתה לזמן הקרוב רק לכתוב ערכים. דרור - שיחה 19:27, 21 באוקטובר 2009 (IST)
מה שעשית לא ממש תורם. הייתי מציע לך להקשיב להצעה שלי. דרור - שיחה 19:33, 21 באוקטובר 2009 (IST)
אני מצטער אני חדש פה ולא בקיא באתר, מה היתה העיצה שלך? אני לא מבין מה העניין הגדול, לא השחתתי שום ערך ולא קיללתי, למה נחסמתי אני עדיין לא מבין. מה אתה מייעץ לי לעשות או להגיד? כי אני לא ממש יודע, אמרתי כבר הכל, מסרבים להקשיב לי. Jor - שיחה 19:39, 21 באוקטובר 2009 (IST)
התחייבות כמו שהצעתי לעיל - לכתוב רק במרחב הערכים, ולא להתערב בדפי דיונים שלא נוגעים למרחב זה. דרור - שיחה 19:42, 21 באוקטובר 2009 (IST)
אני מתחייב לכתוב רק במרחב הערכים במידה והחסימה תשוחרר ואני מודה לך מאוד על הטיפול המסור בעניין שלי ועל שלא היססת להגן על החלש ולדרוש דין צדק גם כשיש 5 מפעילים נגדך שמנסים להטפל אליי, תודה, אתה בחור אמיץ שלא מפחד ללכת נגד ההמון ולהגיד מה שהוא חושב. Jor - שיחה 19:47, 21 באוקטובר 2009 (IST)
גם הסיפא לא תרם. מציע שתסיר אותו. דרור - שיחה 19:55, 21 באוקטובר 2009 (IST)
הוסר, אך אני מתעקש להודות לך. Jor - שיחה 20:02, 21 באוקטובר 2009 (IST)
זה יהיה רלוונטי, אני מניח. אולי. ‏Ori‏ • PTT20:04, 21 באוקטובר 2009 (IST)
הקשבתי בעיצת דרור והסרתי את השורה, אתה באת, הוספת חזרה את השורה, מחקת תגובה שלי אני לא אגיד מה שיש לי להגיד כי אני מקשיב בעיצת דרור לא לחמם את האווירה אבל אני רק אגיד שעריכת הודעותיהם של משתמשים אחרים בדף השיחה היא ממש כמו לזייף הודעות שלהם, אתה מוזמן לכתוב פה מה שתרצה אך אל תערוך את הודעותיי. Jor - שיחה 20:10, 21 באוקטובר 2009 (IST)
מחיקה בדיונים נעשית על ידי קו חוצה, אא"כ מדובר במשהו לא רלוונטי. במקרה זה מדובר במשהו מאוד רלוונטי. אם תשוב למחוק את המשפט, אני איאלץ לחסום את האפשרות שלך לערוך את הדף. אל תדחוף את המזל שלך, ‏Ori‏ • PTT20:24, 21 באוקטובר 2009 (IST)
ראשית לא ידעתי שמחיקה נעשית על ידי קו חוצה, אתה רואה? אתה שוב נכנס לאיומים במקום פשוט ללמד אותי איך לערוך, אתה מעדיף לחסום מאשר ללמד, זה יותר קל. שנית, הטענה העיקרית שלי כנגד העריכה שלך היא שמחקת משפט שכתבתי, אתה בעצמך אמרת שמחיקה נעשית על ידי קו חוצה, אבל אתה לא שומר על החוק הזה בעצמך, מחקת משפט שלם שלי ועוד בלי רשותי, פשוט שברת את החוקים וליגלגת על הכבוד שמגיע לי בתור משתמש מן המניין ועל כך יש לך עוד הרבה ללמוד על העבודה בתור מפעיל, למידה טכנית של המערכת היא פשוטה יחסית, אבל ללמוד איך להתייחס בכבוד לאנשים שיש לך סמכות עליהם זאת המעלה האמיתית. Jor - שיחה 20:32, 21 באוקטובר 2009 (IST)
אני תמיד מחפש עבודה קלה. עכשיו תסלח לי, יש לי כמה עניינים אחרים. ערב טוב שיהיה ‏Ori‏ • PTT20:36, 21 באוקטובר 2009 (IST)
אני מקווה שתלמד להתייחס בכבוד גם למשתמשים החדשים(למרות שהם "רק" חדשים), לכבד ולשמוע מישהו שאתה מסכים איתו זאת לא חוכמה, החוכמה האמיתית היא להקשיב ולתת כבוד גם למי שאתה חולק עליו. Jor - שיחה 20:38, 21 באוקטובר 2009 (IST)
שוב - הערה לא תורמת, שעדיף לוותר עליה. דרור - שיחה 20:46, 21 באוקטובר 2009 (IST)
אני מתנצל אבל אני רוצה להגיד 2 דברים, ראשית עניתי לו והעמדתי אותו על טעותו ואני לא מבין מה פסול בזה, שנית עשיתי את זה בצורה רגועה ולא עצבנית ולא פגעתי בו, רק ניסיתי לעזור לו משום שלדעתי היחס שקיבלתי ממנו היה מחפיר, אני בסך הכל לא ידעתי שאסור למחוק לעצמך את ההודעה, אמרת לי להסיר את ההערה והקשבתי לך והסרתי אותה כי אני באמת מנסה להסתדר כאן ופתאום הוא בא ומתנפל עליי ללא כל סיבה ברורה. אני התייאשתי, אתה מוזמן לערוך את הדף הזה כפי ראות עינייך ובהתאם להצעותייך, כל מה שרציתי היה להשתלב פה ותראה מה קרה. חוסר הסבלנות של המפעילים פשוט הפך הכל לבלאגן. Jor - שיחה 20:57, 21 באוקטובר 2009 (IST)

בקשת השחרור נדחתה[עריכת קוד מקור]

Ori‏ • PTT08:08, 22 באוקטובר 2009 (IST)

לדרור[עריכת קוד מקור]

עבר יום ואין לי מושג מה קרה בעניין המשתמש שלי, הסתכלתי בדף בירורים ואני לא מבין משם כלום, אני מכיר את האתר הזה רק 3 ימים ואין לי מושג איך ממשיכים בנהלים ומה הנהלים ואני אשמח אם תוכל לעזור לי פה. Jor - שיחה 14:44, 22 באוקטובר 2009 (IST)

הבהרה חשובה[עריכת קוד מקור]

קראתי את ההודעות בדף הבירורים וברצוני להבהיר משהו: אני רשום באתר ויקיפדיה שלושה ימים, לפני השלושה ימים האלה, לא הכרתי ולא נכנסתי אף פעם לויקיפדיה ואף פעם גם לא ערכתי פה, אין לי מושג על סמך מה אתם קובעים שאני משתמש ותיק, ההיכרות שלי עם ויקיפדיה התחילה לפני שלושה וימים וזהו, בנוסף, אני לא מבין למה אתם מאשימים אותי שאני טרול, אני אינני כזה ואם תנתן לי הזדמנות אני אוכיח לכם, לא עשיתי השחתה אחת שמצדיקה אזהרה או חסימה, לכן אני מבקש ממפעילי המערכת בכל לשון של בקשה להסתכל שוב על המקרה, לא באתי להשחית ערכים. ולדרור אני שוב מודה לך על העזרה ועל שקיבלת את פני. תודה. Jor - שיחה 14:52, 22 באוקטובר 2009 (IST)

בקשר להצבעה לגבי[עריכת קוד מקור]

אני מבקש ממכם לקרוא את ההודעות שלי בדף השיחה הזה כדי שתראו שלא באתי לפה להשחית. Jor - שיחה 16:12, 22 באוקטובר 2009 (IST)

בקשר לחשדות שממשיכות לעלות כנגדי ואין לי אפשרות טכנית להגיב להן[עריכת קוד מקור]

בדיוק כמו תומר א, גם אני רוצה לשאול בגין מה נחסמתי? בובת קש? זה הוכח שלא, התערבות לגבי דניאל ונטורה? ההתערבות הייתה ניטרלית לחלוטין, אז בגין איזו סיבה? כבר הבהרתי לכם שוב ושוב שאין לי קשר אל האתר הזה, אני לא משתמש ישן ואף פעם לא הייתי פה, כל מה שאני יודע על האתר(שזה בסך הכל יצירת תבניות והגבה בדפי שיחה), אלו דברים שמפעילים אחרים לימדו אותי ולמדתי לבד בשלושת הימים שאני כאן. אני לא טרול ולא ברור לי למה אני מוצג ככזה, הכרזה על משתמש כטרול הינה מעשה קיצוני שיש לעשות במקרים קיצוניים, במקרה שלי, מדובר במשתמש חדש שלא השחית ולא הזיק אפילו פעם אחת לאתר, לא ברור לי למה עודד ממשיך להציג אותי כמשתמשים אחרים שהיו רשומים פה פעם, לא ברור לי גם למה שאר המפעילים בעד החסימה שלי, משהו כאן פשוט לא מסתדר לי טוב. אני אשמח אם מפעיל יכתוב לי פה ויעדכן אותי במה שקורה כי זה פשוט מייאש. Jor - שיחה 19:03, 22 באוקטובר 2009 (IST)

שימוש היתר במושג "מפעיל" מעלה את החשד שאינך נמצא כאן שלושה ימים. אף ויקיפד, ויהא המוכשר ביותר, אינו מסוגל ליצור תבנית אחרי שלושה ימים. אלמוג * הפורטל החמוד והמאמי 19:07, 22 באוקטובר 2009 (IST)
אתה מוכן לתת לי דוגמא באיזה משפט שלי אני משתמש הרבה במושג "מפעיל"? בקשר ליצירת התבנית, דוד שי לימד אותי פה איך ליצור אותה. Jor - שיחה 19:12, 22 באוקטובר 2009 (IST)

בקשר לחמשת המפעילים שהצביעו נגדי[עריכת קוד מקור]

אני באמת לא מבין מה יש לכם נגדי, לא הספקתי אפילו לתרום תרומה אחת לויקיפדיה וכבר 5 מפעילים מצביעים נגדי, אין לי מושג מה עשיתי שגרר אחרי תגובות איומות כאלה וגישה לא הגיונית כזאת, לא השחתתי אפילו לא פעם אחת, כל חטאי היה שעיצבנתי את עודד, ואני אחזור שוב, זאת הסיבה שבגינה נחסמתי מלכתחילה. אני אשמח אם כל אחד מהמפעילים שהצביעו נגד יוכלו ליצור איתי קשר בדף הזה ולהסביר לי מה האנטי הגדול נגדי כי באמת שאינני מבין. Jor - שיחה 20:21, 22 באוקטובר 2009 (IST)

הרבה השקעה בדף הבירורים ואפילו לא הודעה אחת בדף השיחה שלי[עריכת קוד מקור]

רוב המפעילים כותבים את דעתם בדף הבירורים, אפילו לא אחד מהם לא טרח לכתוב אפילו הודעה אחת ולקרוא מה שכתבתי בדף השיחה שלי, התעלמות מוחלטת, כאילו העניין לא נוגע אליי בכלל. Jor - שיחה 20:24, 22 באוקטובר 2009 (IST)

בקשר למשפט חשוב שתומר אמר[עריכת קוד מקור]

"הכרזה על מישהו כטרול לאחר שביצע ארבע פעולות היא זילות של המושג הזה." - אני מסכים איתך במאה אחוז, חבל שאתם קופצים למסקנות בטרם השחתתי, אין אפילו מעשה אחד שעשית שמצדיק את מה שקורה כאן. Jor - שיחה 12:31, 23 באוקטובר 2009 (IST)

בנוסף[עריכת קוד מקור]

אני מאמין שכל מה שעשיתי עד עתה היה בתום לב ובכנות, אני רק רוצה לתרום לויקיפדיה. Jor - שיחה 12:39, 23 באוקטובר 2009 (IST)

אפס תגובות פה[עריכת קוד מקור]

למרות כל הבקשות והתחנונים עדיין אפס תגובות פה, אתם אפילו לא בודקים לעומק, שמונת המפעילים שהצביעו נגדי אפילו לא נכנסו לדף השיחה שלי, אפילו לא טרחו לקרוא מחצית מההודעות שלי שלא לדבר על להגיב להן. Jor - שיחה 12:43, 23 באוקטובר 2009 (IST)

רק בשביל הסיכוי שאתה לא טרול: חלקם קוראים, ואף אחד לא מגיב כי לא רוצים להאכיל אותך. הנה, האכלתי. שבת שלום, אדם נבושיחה 12:59, 23 באוקטובר 2009 (IST)
אני חדש פה ולכן אני לא מבין במושגים האלה, מה זאת אומרת "האכלה"? מה אומר הביטוי "להאכיל אותי"? למה בדיוק אתה מתכוון? אתה יכול להסביר לי במילים יותר פשוטות מה כתבת בלי מונחים מסובכים, מה הסיבה שאף מפעיל מכל שמונת המצביעים נגדי לא טרח אפילו להגיב או להסתכל פה? אני לא מבין על מה אתה מדבר. Jor - שיחה 13:06, 23 באוקטובר 2009 (IST)

ויקיפדיה מתקרבת ל100000 ערכים[עריכת קוד מקור]

אני מקווה שאני יזכה לפתוח את הערך המאה אלף. Jor - שיחה 18:26, 23 באוקטובר 2009 (IST)

הצעה[עריכת קוד מקור]

לאור הרוח הנושבת- אני מציע לך להרשם כמשתמש חדש, לפתוח דף חדש, ובו לערוך כמעט רק במרחב הערכים ולא בדפי שיחה (ולא להיכנס לויכוחים). להתראות.דרור - שיחה 10:16, 24 באוקטובר 2009 (IST)

אם אני ארשם בתור משתמש חדש, זה אומר שאני יפתח דף חדש וזה אומר שיהיה מותר לי לערוך בכל המרחבים ולהכנס לכל הדיונים בדיוק כמו כל משתמש ותיק פה, למרות שאתה עזרת לי הרבה, אני חולק עליך כעת, בתור משתמש חדש יהיו לי את כל הפריבילגיות ואני לא אהיה מחוייב להסכמים שיצרנו בדף השיחה הזה. גם אני רואה לאן הרוח נושבת ואין לי אפילו שמץ של מושג למה זה ככה, לא עשיתי שום דבר שמצדיק את זה. בקשר למה שאמרת, אני לא יכול להירשם כי הIP שלי נחסם באופן אוטומטי אז אני לא יכול ליצור משתמש חדש. Jor - שיחה 13:03, 24 באוקטובר 2009 (IST)
שכחתי לציין, נחסמתי משום שעודד טוען שאני טרול, אם אני ארשם מחדש הוא יוכל לטעון כך שוב ולחסום אותי בכל פעם שירצה אפילו אם אני לא אערוך כלום. Jor - שיחה 13:05, 24 באוקטובר 2009 (IST)

חסימה לצמיתות על חשד לבובת קש.[עריכת קוד מקור]

הועבר מ-ויקיפדיה:בירורים:

מדובר במשתמש רשום (משתמש:Jor) (אף כי לא ותיק) ויתכן כי מדובר בבובת קש (דבר שעל הבודקים להכריע בו) שבאה להפריע (דבר שהקהילה יכולה לדון בו) אבל לא ברור לי מדוע הוא נחסם לצמיתות ועל פי איזה נוהל. לטעמי היה די בחסימה קצרה, אם בכלל (אפילו אזהרה מסודרת לא ניתנה) ובבדיקה מסודרת. המשתמש ביקש שיחרור חסימתו. דרור - שיחה 18:48, 21 באוקטובר 2009 (IST)

זה בבק"ש שנפתחה לצורך השפעה בעניינו של ונטורה (אולי בעניינים נוספים, לא יודע) שכזו יש לחסום אותה לכל פעילות. • עודד (Damzow)שיחהמשתמש זה מרענן מומלצים 18:50, 21 באוקטובר 2009 (IST)
אני תוהה למה נפתח הדיון המיותר. מדובר במזיק. גילגמש שיחה ביקרת כבר במיזם היובל? 18:51, 21 באוקטובר 2009 (IST)
הוא נחסם לצמיתות על פי מעשיו (חיפוש תשומת לב, יצירת תבניות מזיקות) מצד אחד, וחוסר מעשיו (אף עריכות במרחב הראשי) מצד שני. זה משתמש שבא להזיק, ופתיחת דיון זה על ידיך, מאכילה את הטרול. ‏odedee שיחה 18:52, 21 באוקטובר 2009 (IST)
עודדי, אני מציע להפריד בין שתי סוגיות שיש כאן (לדעתי):
1. המשתמש בא להזיק וזו בובת קש. הטיפול הראוי לחשבון זה הוא אכן חסימה לצמיתות.
2. אכן כדאי לברר מי הפחדן שעשה את זה באמצעות בדיקה, למרות שיש לי חשד די סביר. קוריצהשיחההמורשת העולמית. פשוט עולמית! 18:53, 21 באוקטובר 2009 (IST)
יש דרך לבדוק את זה, ובדיקה מסודרת לא נעשתה. אני לא אוהב ניחושים סתם בנושאים מעין אלה. ולא משנה מה הוא יגיד, להשפיע על הכרעה בעניין ונטורה הוא לא ישפיע, ההכרעה תהיה, ודי ברור מה הקהילה עומדת לעשות. אם מדובר במשתמש חדש - אפשר להנחות אותו וגם לתת לו זמן לתרום. חסימה לצמיתות ועוד בלי אישור בירוקרט היא בניגוד לנהלים. אז הוא יצר תבנית טיפשית - ביג דיל. אפשר למחוק אותה. דרור - שיחה 18:58, 21 באוקטובר 2009 (IST)
איזה נהלים? זה לא משתמש ותיק. עד כמה שבדקתי הוא טרם הגיע ל-1000 עריכות, תיקון, הוא טרם הגיע לעריכה אחת במרחב הראשי • עודד (Damzow)שיחהמשתמש זה מרענן מומלצים 19:00, 21 באוקטובר 2009 (IST)
ועם החסימה לצמיתות הוא גם לא יגיע אף פעם. דרור - שיחה 19:01, 21 באוקטובר 2009 (IST)
אז "הנהלים" לא חלים, החסימה כדין, הדיון מיותר והבעיה נפתרה. המשך בבקשות בודק ‏Ori‏ • PTT19:02, 21 באוקטובר 2009 (IST)
קראתי בעיון את הדף הזה ולא מצאתי שם שום הצדקה לחסימה (ולבטח לא לחסימה כזו ארוכה). דרור - שיחה 19:07, 21 באוקטובר 2009 (IST)
נערכה בדיקה. לא מדובר בבובת קש. אני חושב שעל פי הכללים של ויקיפדיה יש לשחרר אותו (ורצוי לייעץ לו לא להתערב בויכוח עם דני בכמה החודשים הקרובים עד שהוא יהיה בקיא במה מדובר). מכל מקום, החסימה מוגזמת ואני מבקש הצבעת מפעילים. דרור - שיחה 19:14, 21 באוקטובר 2009 (IST)
דרור, בתור בודק אתה אמור לדעת שהבדיקה לא יכולה "לטהר". אין ספק שמדובר בבובת קש. זהר דרוקמן - שלום עולמי19:16, 21 באוקטובר 2009 (IST)
הצבעת מפעילים מיותרת וגורמת להאכלה • עודד (Damzow)שיחהמשתמש זה מרענן מומלצים 19:17, 21 באוקטובר 2009 (IST)
אני לא מבין את הדיון הזה בכלל. הבנאדם נחסם על בסיס מה שהוא עשה כאן, וזה לא הרבה. לא משתמש ותיק ולא כלום. על מה התטל"ג? ‏Ori‏ • PTT19:20, 21 באוקטובר 2009 (IST)
הבנאדם עשה שטות, אבל זה לא סיבה לחסימה לצמיתות ועוד בניגוד לנהלים. דרור - שיחה 19:21, 21 באוקטובר 2009 (IST)
שום שטות. הבנאדם בא לעשות בלאגן. זה שקוף כמו חלון בלי זכוכית. אני בכלל לא מבין את ההתגייסות שלך בשבילו. ‏Ori‏ • PTT19:24, 21 באוקטובר 2009 (IST)
אני לא רואה נזק גדול במעשיו, ואני חושב שהבלגן זניח, והנזק שבחסימה מיותרת בניגוד לנהלים גדול יותר. דרור - שיחה 19:28, 21 באוקטובר 2009 (IST)
טוב, אבל אתה די לבד בבירור הזה. אז כנראה שלא לקח. ‏Ori‏ • PTT19:29, 21 באוקטובר 2009 (IST)
אולי אני לבד. אבל צריכה להיות הצבעה. דרור - שיחה 19:31, 21 באוקטובר 2009 (IST)
לא הבנתי. איזה הצבעה? ‏Ori‏ • PTT19:33, 21 באוקטובר 2009 (IST)
מלחמה ביצועית. מחלוקת בין מפעילים. יש להעביר את השאלה להכרעת כל המפעילים. דרור - שיחה 19:34, 21 באוקטובר 2009 (IST)
אתה לא אמת רציני, נכון? ‏Ori‏ • PTT19:36, 21 באוקטובר 2009 (IST)
אין צורך לעשות את זה. ההתערבות שלך, דרור, היא מבישה. גילגמש שיחה ביקרת כבר במיזם היובל? 19:36, 21 באוקטובר 2009 (IST)
להלן התחייבות של המשתמש שלא לכתוב יותר אלא במרחב הערכים. אני חושב שיש מקום להסיר את החסימה בתנאים מגבילים אלה. באם החסימה לא תוסר אבקש לפתוח בהצבעה. דרור - שיחה 20:04, 21 באוקטובר 2009 (IST)
מסכים עם דרור. התנהגותו עד עתה לא הייתה ראויה, אבל הוא גם לא גרם נזק (מעבר לזמן שבוזבז על הדיון). נרו יאירשיחה • ג' בחשוון ה'תש"ע • 20:21, 21 באוקטובר 2009 (IST)
לדעתי השיחרור יהיה מיותר, ברור שהוא בא להזיק. אם הוא משוחרר רק למרחב הערכים כדאי שהוא לערוך באופן תמים, כדאי להגיד לו שלהימנע מערכים פוליטים מערכים פרונוגרפים מתקצירי עריכה המתייחסים לאנשים בוויקיפדיה משוביניזם ומכתיבת המילה "מפעיל" וכל ההטיות שלה בדף שיחתו (שאם הן יכתבו, זה מן הסתם יהיה כדי להכפיש, אבל הוא יכול לכתוב את זה). וגם בלי דברים חצי מדויקים/שנויים במחלוקת. בקיצור, רק תרומות ברורות, מה שהוא, כצפוי, לא יעשה. בברכה, Nir‏ - שיחה 20:47, 21 באוקטובר 2009 (IST)
The Assumption of good faith here is amazing. לא יודע איך אומרים את זה בעברית. דרור - שיחה 20:50, 21 באוקטובר 2009 (IST)
"הנחת הרצון הטוב במקרה זה היא מדהימה" - הניסוח במקור לא משהו. עִדּוֹ (Eddau) - שיחה 20:52, 21 באוקטובר 2009 (IST)
אני מציע: מדהים שבמקרה זה טורחים שלא להניח רצון טוב. עִדּוֹ (Eddau) - שיחה 20:54, 21 באוקטובר 2009 (IST)
הוא כבר הוכיח שאין לו כוונה טובה. אבל מי שעדיין לא השתכנע, כדאי שהוא ימנע מעריכות מזיקות כמו אלו שציינתי, כדי שלא יטעו עוד ויחשבו שהוא בא להזיק... בברכה, Nir‏ - שיחה 20:59, 21 באוקטובר 2009 (IST)

הוא פה יומיים, אפס עריכות מועילות, פעילותו מתמקדת בניגוח ויקיפדים אחרים. מי שמאמין שמדובר במשתמש חדש דנדש, שיהיה לו לבריאות. את צומת ההחלטה בין משתמש מועיל לסתם מפריע הוא פגש בשלב מאד מוקדם ובחר בדרך שלו, המפריעה. אם הוא בא להועיל, שיפתח דף חדש וחשבון חדש. יוסישיחה 21:31, 21 באוקטובר 2009 (IST)

ההתנפלות על דרור לא כל כך ברורה לי. החסימה לא כזו ברורה מאליה. האם מדובר בבות קש? ייתכן. האם הוא הגיע כדי להזיק? אולי. אבל בינתיים כל מה שהוא הספיק לעשות לפני שנחסם היה ליצור תבנית מיותרת אחת. זאת לא עילה לחסימה. אפשר לתת לו להינות מהספק בינתיים. לחסום אחר כך תמיד אפשר. יורי - שיחה 22:04, 21 באוקטובר 2009 (IST)
אכן. כולם מדברים על כך שברור שהוא בא להזיק. ובכן: איננו נביאים, איננו עתידנים ואיננו חזאים. כשנצטרך נחסום, בינתיים על פי חוקי החסימה, החסימה מפרה את החוק. ואסור, פשוט אסור, להפר את החוק. יש מדיניות ואותה צריך לקיים. בלי התפלספויות, בלי חריגות, בלי משחקים ובלי התחמקויות. כשהוא יעבור על משהו שמצדיק חסימה הוא ייחסם. ואם הוא בא להזיק, אז אל תדאגו זה יבוא מהר מאוד. הָאִישׁ וְהָאַגָּדָה - חיוג מהיר - מפעיל אמין וחזק, זה בידכם 22:10, 21 באוקטובר 2009 (IST)
לפרוטוקול: לדעתי חסימת הנ"ל נכונה. עמית - שיחה - האלבומים 22:11, 21 באוקטובר 2009 (IST)
התבנית יכולה להחשב כבדיחה, אבל העריכה הראשונה שלו בהחלט לא. לדעתי החסימה מוצדקת מוטי - שיחה 23:36, 21 באוקטובר 2009 (IST)
לפי ספירה שלי, 7 מפעילים מול 1. לאור המובהקות, תוצאות ההצבעה כבר ידועה מראש. אפשר לארכב את הדיון, דרור? ‏Yonidebest Ω Talk00:35, 22 באוקטובר 2009 (IST)
מול שניים. אם הוא בבירור בא להזיק, למה לא להטיל עליו את חובת ההוכחה? הנזק בכך שהוא ישחית ערך, ישוחזר, ואז ימחק קטן פי כמה מהמדרון החלקלק שנוצר כאן, בו משתמשים נחסמים על סמך נבואה למה שיעוללו בעתיד. נינצ'ה - שיחה (הזהרו מחיקויים!) 01:32, 22 באוקטובר 2009 (IST)
זה לא "אם". זה טרול, הוא בבירור בא הנה כדי להזיק, ואין צורך בשום הוכחות נוספות - די לבחון את שעשה עד עתה, עריכות שמהן עולה שמדובר באדם שמכיר את ויקיפדיה והגיע הנה כדי לאתר מדורות ולשפוך עליהן שמן. הסירחון העולה מ"תרומותיו" עולה לשמיים, ואני חושש שלך ולדרור יש בעיה רצינית בחוש הריח. ‏odedee שיחה 02:18, 22 באוקטובר 2009 (IST)
מול 8. עידושיחה 07:29, 22 באוקטובר 2009 (IST)
הצבתי את דבריי בסימן קו מחוק. עודדי שכנע אותי. אכן. לא מדובר על ניבוי נזק, אלא על חוש ריח מפעילי ונבון. ברור לחלוטין שמי שנרשם ומיד אח"כ תרומותיו מסתכמות בליבוי מהומות, מקומו אינו איתנו. בעצם צר לי שהגנתי על טיפוס כזה. הָאִישׁ וְהָאַגָּדָה - חיוג מהיר - מפעיל אמין וחזק, זה בידכם 03:26, 22 באוקטובר 2009 (IST)
אני כמו האיש. נא לראות את דברי הקודמים בטלים. ברגע זה עברתי על תרומותיו הראשונות מהרגע שהוא נרשם. מה שנראה לי בהתחלה כמו סתם עריכות תמימות בדף שיחתו התבררו כעת כפעילות טרולית לכל דבר. טוב שעודדי חסם ויפה שעה אחת קודם. יורי - שיחה 06:38, 22 באוקטובר 2009 (IST)
לא ברור לי מדוע אורכב הדיון. אבל ברור לי שהנבואה ניתנה לשוטים. המשתמש התחייב כי בעתיד יערוך רק במרחב הערכים. אפשר לאמר לו להרשם ולפתוח דף חדש (דבר טפשי, כי אם הוא מוכן לדף חדש, מדוע שלא נדע את ההיסטוריה). אבל לא ברורה לי ההתעלמות. שני מפעילים לעיל אמרו שהם סבורים שאין עילה לחסימה. אז אני יודע שיש מפעילים הסבורים כי דעתם היא הקובע, אבל כמו שאני מבין את הנהלים לא היה מקום לחסימה, ועם כל הכבוד לחוש הריח של אדון זה או אחר, לא ראיתי בנהלים חריג המאפשר חסימה לפי ריח. הוא התחייב - נשחרר אותו ואם יפר את ההתחייבות ניתן יהיה לחסום כנדרש. אם אתם לא מסכימים, אני עומד על דרישתי להצבעה. לפחות שהחסימה תהיה לפי הנהלים. דרור - שיחה 15:40, 22 באוקטובר 2009 (IST)
לא ידעתי שסופרים קולות. גם אני נגד חסימה טרם ביצוע פשע. תומר א. - שיחה 15:44, 22 באוקטובר 2009 (IST)
נצביע, אם כן ‏Ori‏ • PTT15:45, 22 באוקטובר 2009 (IST)

הצבעה[עריכת קוד מקור]

  • תאריך תחילת ההצבעה: 15:49, 22 באוקטובר 2009 (IST)
  • תאריך סיום ההצבעה: 15:49, 25 באוקטובר 2009 (IST)

לפי הנוהל רק מפעילי מערכת רשאים להצביע.

תקציר האירועים[עריכת קוד מקור]

משתמש חדש יצר תבנית זדונית (בה נכתב "אני לא רוצה להיות מפעיל מערכת") והתערב בדיון בעניין ונטורה. לא היו לו תרומות למרחב הערכים, תרומותיו בדף השיחה שלו היו רצף עריכות כדי להופיע שוב ושוב בדף שינויים אחרונים עד שיקבל {{בה}}, הוא הכיר תחביר ויקי (חתימה, יצירת תבניות, מונחים כגון "חסימה לצמיתות", וכשנשאל אם בכוונתו להסתפק בתבנית או גם לתרום למרחב הערכים, תשובתו הייתה "נניח ולא?". בעקבות זאת נחסם, בנימוק "טרול".

בעקבות חשד שמדובר בבובת קש של משתמש רשום, לבקשת המשתמש החדש נערכה בדיקה והתברר שאין מדובר במשתמש רשום שפעל בימים האחרונים. המשתמש החדש התחייב מפורשות בדף השיחה כי אם ישחררו אותו יכתוב במרחב הערכים בלבד, ולא במרחבי השיחה. ההצבעה היא על פי נוהל מלחמה ביצועית. Deror avi (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

זאת הצבעה מיותרת. המשתמש שעליו אתם מצביעים לא עשה שום עריכה במרחב הערכים כך שהוא לא מפסיד עריכה לזכותו. הוא התערב בעניני ונטורה בלבד, וזה כמובן לא ימנע ממנו להגן על ונטורה מכתבות אייפי, או ירשם בשם אחר. על מה אתם מצביעים כאן?! סקרלטשיחה 16:02, 22 באוקטובר 2009 (IST)
יפה כי שמת לב " הוא התערב בעניני ונטורה בלבד" - עך בוודאי נחסמים. ז' מרחשוון תש"ע :"וְתֵן טַל וּמָטָר לִבְרָכָה עַל כָּל־פְּנֵי הָאֲדָמָה. וְרַוֵּה פְּנֵי תֵבֵל וְשַׁבַּע אֶת הָעוֹלָם כֻּלּוֹ מִטּוּבָךְ", דני - שיחה 00:22, 25 באוקטובר 2009 (IST)
אז מה עדיף - שירשם בשם חדש ויתחיל מחדש? או שנשחרר שם זה, ולפחות נדע את ההיסטוריה ותהיה התחייבות לעריכה רק במרחב הערכים (אגב - החסימה עדיין היא לא על פי אף נוהל קיים, ולו מסיבה זו יש לשחרר). דרור - שיחה 16:04, 22 באוקטובר 2009 (IST)

אני רוצה לדעת על מה הוא נחסם. על היותו בובת קש או על ההתערבות בדיון לגבי דני ונטורה? תומר א. - שיחה 17:51, 22 באוקטובר 2009 (IST)

ככתוב, הוא נחסם משום שהוא טרול. אני גם מוכן להמר לא מעט שהוא הטרול הזה שנחסם לפני כמה ימים בגלגול נוסף, והיום צץ לפתע שוב כאלמוני ידען בשיחה:מתקפת דגל פנימית ודפים דומים. ‏odedee שיחה 18:25, 22 באוקטובר 2009 (IST)
הכרזה על מישהו כטרול לאחר שביצע ארבע פעולות היא זילות של המושג הזה. תומר א. - שיחה 21:18, 22 באוקטובר 2009 (IST)

אני לא הולך להצביע כאן, אני חושב שזה מיותר ובסופו של דבר - ההצבעה הוכרעה עוד לפני שהתחילה וחבל שנגררנו לזה. על אף ביקורת זו לפותח ההצבעה, אני חייב לציין שבפעם הבאה יהיה יותר קל כבר לשחרר. כמה זמן הוא כבר היה מחזיק עד שהיינו חוסמים אותו בלאו הכי? יום? זהר דרוקמן - שלום עולמי18:41, 23 באוקטובר 2009 (IST)

לשחרר החסימה[עריכת קוד מקור]

  1. דרור - שיחה 15:52, 22 באוקטובר 2009 (IST)
  2. תומר א. - שיחה 21:17, 22 באוקטובר 2009 (IST)
  3. שנילישיחה 12:30, 23 באוקטובר 2009 (IST) יש לתת לו עוד זמן, אם המחייבים חסימה צודקים הוא יכרוך את החבל על צווארו. שנילישיחה 12:30, 23 באוקטובר 2009 (IST)

לא לשחרר החסימה[עריכת קוד מקור]

  1. odedee שיחה 15:59, 22 באוקטובר 2009 (IST)
  2. לא רואה כל סיבה. בא לעשות שמייח ומצליח בזה • עודד (Damzow)שיחהמשתמש זה מרענן מומלצים 16:01, 22 באוקטובר 2009 (IST)
  3. ויפה שעה אחת קודם. עמית - שיחה - האלבומים 16:03, 22 באוקטובר 2009 (IST)
  4. עדיף לשמור משאבים למקרים פחות מובהקים. יוסישיחה 18:38, 22 באוקטובר 2009 (IST)
  5. למה אנחנו עדיין מתעסקים בזה? עידושיחה 19:42, 22 באוקטובר 2009 (IST)
  6. Ori‏ • PTT22:10, 22 באוקטובר 2009 (IST)
  7. לא צריך להתעסק בזה. מיקיMIKשיחה22:23, 22 באוקטובר 2009 (IST)
  8. מוטי - שיחה 23:28, 22 באוקטובר 2009 (IST)
  9. מספיק להסתכל על העריכות הראשונות שלו כדי להבין את מטרתו של Jor. דולבשיחה 18:00, 23 באוקטובר 2009 (IST)
  10. Yonidebest Ω Talk20:32, 23 באוקטובר 2009 (IST) - עריכתו הראשונה אומרת הכל.
  11. הצבעה מיותרת, מעשי הנ"ל מדברים בעד עצמם. דורית 00:26, 25 באוקטובר 2009 (IST)

לסיכום האירוע[עריכת קוד מקור]

בעיצת דרור כמו שהוא כתב לי פה, אני עומד להירשם בשם משתמש אחר בשביל להמשיך לערוך פה כמו משתמש מן המניין, אני מצפה שבמשתמש החדש ההתנהגות אליי תהיה יותר סלחנית ופחות מתנכלת, אני מקווה שבזה העניין יסתיים ואני אוכל להתחיל לערוך ערכים ולא להתעסק בשטויות ובגחמות של איזה מפעיל מערכת רק בגלל חשדות לטרול/בובת קש/שאר שטויות, הריב בינינו(שעודד התחיל אותו) והכאב ראש שנגרם לי בימים האלה כתוצאה מהתעסקות בשטויות היו מספיק ויותר, במשתמש החדש שלי אני מצפה ליחס יותר אוהד, מי שהתנהג בצורה טרולית זה אתם אליי, ולא אני, אפילו לא הייתה לי הזדמנות להיות טרול(אפילו אם הייתי רוצה) רק משום שנחסמתי בטרם התחלתי לערוך, זאת אומרת שאפילו מבחינה טכנית אני לא יכול להיות טרול, אין כזה דבר טרול שיש לו 0 עריכות. לסיכום, אני נירשם בשם חדש ומקווה שבזה העניין השטותי הזה הסתיים. Jor - שיחה 19:35, 25 באוקטובר 2009 (IST)

נרשמתי בשם חדש, אני מקווה שבזה העניין המביש הזה הסתיים ואפשר להתחיל לערוך אינציקלופדיה. Jorman - שיחה 20:39, 25 באוקטובר 2009 (IST)

שינוי הגדרות החסימה שלי[עריכת קוד מקור]

אני כותב לכם מכתובת IP שאינה יכולה להשתנות, לפיכך אני לא יכול לשנות את הIP שלי, ברגע שאתנתק מהמערכת ואנסה להירשם, המערכת לא תתן לי כי בהגדרות החסימה שלי יש את החלק "(יצירת חשבונות נחסמה)", תבטלו את החלק הזה כדי שאוכל להירשם מחדש. Jor - שיחה 19:43, 25 באוקטובר 2009 (IST)

הפסק להפריע, אינך רצוי פה. ‏odedee שיחה 19:45, 25 באוקטובר 2009 (IST)

השם של חשבונך ישונה[עריכת קוד מקור]

03:55, 18 במרץ 2015 (IST)

חשבון לאחר שינוי שם[עריכת קוד מקור]

10:48, 19 באפריל 2015 (IDT)