שיחת משתמש:Ovadia2345

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 4 שנים מאת Dovno בנושא עפר גור אריה

גאליס (סדרת טלוויזיה)[עריכת קוד מקור]

ברוך בואך לוויקיפדיה.

כפי ששמת לב בניסוי שעשית, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. זה עובד. גם אם התכוונת רק לבדוק את אפשרויות העריכה, השינוי שביצעת בדף גאליס (סדרת טלוויזיה) מוצג למשתמשים אחרים שצופים באותו הדף, וחבל. להבא, יש לבצע עריכות כאלה בארגז החול שנועד לתרגול הממשק של ויקיפדיה. ניסויים, השחתות, הבלים, שגיאות וגסויות לא נשארים בדפי ויקיפדיה זמן רב, משום ששינויי הדפים מנוטרים ונבדקים כל העת בשבע עיניים. בכל זאת, בזמן הקצר שיעבור בין השינוי שביצעת בדף לבין תיקונו, עשויים לראות את השינוי קוראיו של הדף, ובכך ייחשפו למידע מוטעה או לדף מושחת, מה שעשוי להטעות אותם.

כדי ללמוד יותר על האתר כדאי לפנות אל דף ברוכים הבאים. שאלות בנושאי תוכן, שלא נמצא להן מענה בדפי העזרה הקיימים בוויקיפדיה, יש להוסיף כאן.

תודה, אופק כחול - ביבר הזכוכית 19:26, 1 בדצמבר 2015 (IST)תגובה

Blackwater fire of 1937[עריכת קוד מקור]

Hello, it seems that the article you created in the Hebrew Wikipedia ('Blackwater fire of 1937') was a machine translation. Unfortunately, the version you created was not good enough and your entry and/or addition has been removed.

We will be happy to add a proper version of that entry to the Hebrew Wikipedia. Kindly refer to Wikipedia:Embassy and try to locate a Wikipedian who speaks your language, and will be willing to help you in the translation process.

שלום, נראה כי הערך 'Blackwater fire of 1937' שיצרת הוא תרגום מכונה. הערך אינו מתאים בנוסחו או בסגנונו לוויקיפדיה, ולכן הוסר. נשמח להוסיף לוויקיפדיה בעברית את הערך שרצית. אנו מזמינים אותך לפנות לדף ויקיפדיה:חממה ולמצוא משתמשים שיעזרו לך בתהליך התרגום והכתיבה בוויקיפדיה.

בברכה,31.154.175.62 19:03, 18 בדצמבר 2015 (IST)תגובה

הדלפת פרטים לגבי המשך העונה של "המירוץ למיליון"[עריכת קוד מקור]

שלום לך,
העריכה שלך בוטלה ותוכנה הוסתר. חשיפת פרטים לגבי המשך השידורים של תוכנית מציאות הינה הפרת זכויות יוצרים של חברת ההפקה ושל זכיינית השידור "רשת". איננו נותנים לזה יד ולא מפרסמים מידע שכזה. לא משנה איך הגיע אליך והאם אומת או לא, למידע מעין זה אין מקום בוויקיפדיה העברית כל עוד לא שודר. אנו מקפידים על כך מאוד. הוספה של מידע מעין זה מהווה השחתה שיש בה כדי להביא לחסימתך מהמשך תרומה למיזם. בברכת לילה טוב, Ldorfmanשיחה 23:49, 11 באוגוסט 2016 (IDT)תגובה

עפר גור אריה[עריכת קוד מקור]

שלום. ערך זה נמחק בעבר לאחר שלא הובהרה חשיבותו האנציקלופדית. לפי הנהלים אי אפשר ליצור אותו מחדש ללא פתיחת דיון בדף השיחה, להציג מהו שינוי הנסיבות המהותי שהתרחש מאז הוחלט למחוק אותו ולקבל על כך הסכמה רחבה. העברתי את הדף לטיוטה במרחב המשתמש שלך: משתמש:Ovadia2345/עפר גור אריה. בברכה, Dovno - שיחה 16:55, 30 בינואר 2020 (IST)תגובה