שיחת משתמש:Ozarozar

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום Ozarozar, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, בברכה, MathKnight הגותי |Δ| (שיחה) 16:01, 8 באפריל 2007 (IDT)תגובה

האחד במאי[עריכת קוד מקור]

בוטל
בוטל

שלום,

תודה רבה על המאמץ לתרום לוויקיפדיה העברית. לצערי, נאלצתי לבטל את עריכתך בדף [[:האחד במאי כי היא מחקה את כל הטקסט הקודם והחליפה אותו בטקסט לא-נייטרלי. אנא דון בשינויים אלה בדף השיחה ואל תדרוס את הטקסט הקיים]]. הסיבה לכך היא: תוכנה, הקשרה או ניסוחה, או שהיא לא הייתה כתובה בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה. נא לשים לב שלפי הנהלים אין לחזור על עריכה שבוטלה, אלא יש לדון על כך ב[[|דף השיחה]], או להציע חלופה בהתחשב בנימוקי הביטול. מומלץ לעבור על המדריך לכתיבת ערכים על מנת להכיר טוב יותר את הסטנדרטים של ויקיפדיה.
בברכה, בברכה, MathKnight הגותי |Δ| (שיחה) 16:01, 8 באפריל 2007 (IDT)תגובה

דיווח מוטה וניהול אנטי דמוקרטי של ויקפדיה[עריכת קוד מקור]

ברצוני להעיר כאן כמה הערות לגבי חופש הביטוי בויקיפדיה, לאור מחיקת ההוספות שלי.

1.כנראה שחופש הביטוי בויקיפדיה, שמור רק למשתמשים מוטי קפיטליזם. אחרת לא מובן לי כיצד חדר טקסט לויקפדיה, שמלא בשגיאות קשות, שמשמיט פרטים חשובים, מתעלם מפרטים אחרים, וכל זה כמובן, באופו מוטה ובוטה כנגד העובדים.

2.שנית, הטקסט הקודם גם עוסק במניפולציה ובמסירת חצי אמת מאוד לא אובייקטיבית. גם כן באופן בוטה ומוטה כנגד צד אחד.

3. מאחר ואלה פני הדברים, נראה שויקיפדיה, תפסה צד מאוד ברור בוויכוח הפוליטי.

4. מאחר וכך, ומאחר וזו הרמה האקדמית והאינטלקטואלית שלה, מוטב לציין זאת, באותיות קידוש לבנה, וכך שכל גולש ידע לקראת מה הוא הולך.

5. לצורך העניין מדובר בניהול מוטה, אנטי דמוקרטי, שלא להשממש בביטויים אחרים, של אינציקלופדיה המתיימרת להיות ציבורית.

5.לצורך הגילוי הנאות: אני משמש גם כעיתונאי. באם לא יתוקן המעוות והטעון תיקון, בכוונתי לפרסם זאת באופן פומבי, בכל פורום בו אני כותב, ולנהל מלחמת חורמה בסתימת פיות ובחופש האקדמי נוסח ויקיפדיה

לידיעת עורכי ויקיפדיה, ובברכה ובתקוה לשיפור הטעון שיפור

ראשית, יש להמשיך שיחה בדף בו היא התחילה, ובמקרה זה בדף השיחה שלך. אתה יכול לחתום בסוף הודעת על ידי ~~~~ .
שנית, בויקיפדיה יש חופש לביטוי לכולם, ויש בה לא מעט קומוניסטים מוצהרים. אך שים לב: ויקיפדיה היא אנציקלופדיה ולא פורום פוליטי או מקום לקדם בו אג'נדות פוליטיות. החלפת טקסט כביכול פרו-קפיטליסטי (והטקסט בערך לא נראה לי כזה) בטקסט פרו-קומוניסטי היא לא תיקון המעוות אלא החלפת העיוות בעיוות אחר. יש לשאוף לטקסטים נייטרלים ומאוזנים. ראה ויקיפדיה:נקודת מבט נייטרלית.
שלישית, הטקסט הקודם הרבה יותר אובייקטיבי ולא ראיתי בו הטיות כנגד צד מסוים. אם יש לך השגות נגד הטקסט אתה יכול לתקן איפה שדרוש (במקום למחוק את כולו ולהשמיט הרבה פרטים כגון הפגנות קודמות) אך רצוי שתדון על כך בדף השיחה של הערך לפני שאתה מבצע שינוי משמעותי המתבטא בדריסה של הטקסט הקיים.
רביעית, אין צורך שתתדרדר להשמצות ואיומים. הם רק מעכירים את האווירה ולא תורמים כלום לפתרון הבעיה.
בברכה, MathKnight הגותי |Δ| (שיחה) 16:35, 8 באפריל 2007 (IDT)תגובה
שלום Ozarozar בוא נניח ש"הטקסט הקודם גם עוסק במניפולציה ובמסירת חצי אמת מאוד לא אובייקטיבית" גם אם זה כך אתה לא יכול לקחת ערך ולדרוס אותו בעריכה הראשונה שלך בויקיפדיה. לאן אתה ממהר? אם אתה רוצה להצטרף לאנשים העורכים את ויקיפדיה בבקשה תתחיל בעריכות קטנות ואז תלמד בהדרגה את הכללים. לפי כושר הכתיבה שלך אתה יכול בהחלט לתרום כאן, האנשים הפועלים כאן הם הויקיפדיה ואין כאן שום "ניהול מוטה, אנטי דמוקרטי" הניהול זה אתה אני וכולם. בברכה, --‏Avin שיחה00:38, 9 באפריל 2007 (IDT)תגובה