שיחת משתמש:Taliabz

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 17 שנים מאת Rotemliss בנושא תגובה להודעתך בדואר האלקטרוני
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום Taliabz, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, emanשיחה(: \ ): 18:46, 12 באוקטובר 2006 (IST)תגובה

הערך שלך על עצמך[עריכת קוד מקור]

שלום טליה.

יש לי כמה הערות בעקבות הערך שעושה רושם כתבת על עצמך (טליה בן ציון).

קודם כל אני אציין שבעקרון אין אצלנו תקנה שאוסרת על מישהו לכתוב ערך על עצמו, אבל אנחנו לא ממש רואים את זאת בעין יפה, ובמקרים כאלה במיוחד בודקים דברים ב 7 עיניים.

מעבר לזה, לא על כל בן אדם, ואפילו לא על כל אומן אנחנו חושבים שצריך להיות ערך. יש סף של מינימום עיניין ציבורי במישהו בשביל שיצדיק את קיומו של ערך עליו. במקרה שלך, אני מתקשה לשפוט על סמך הנתונים שיש בערך, וגם על סמך מה שמצאתי בחיפוש בגוגל. הרושם שקיבלתי הוא שאת לא חלק אינטגרלי מ"סצנת האומנות", ושהתערוכות היו במסגרת יותר חובבנית, מאשר מסגרת אומנותית שעברה עבודה של אוצר. האם אני טועה?

את יכולה לפרט (לפחות פה) באילו מסגרות הצגת (כומר איפה היו התערוכות, באיזה אירגון ואוצרות) ? אני מבין גם שיש פסלים רבים שלך בבתי חולים. את יכולה לפרט גם על זה? (בינתיים פה, ואחרי זה נראה מה עושים עם זה). וגם היכן למדת אומנות ובאיזה מסגרת (הזכרת רק שם של פסל שאצלו למדת לפסל).

כמו כן, אנחנו משתדלים לשמור על נייטרליות, ולהמנע מהערכות ככל הניתן. בודאי זה בעייתי שמישהו מביא הערכות וביקורות (גם אם לא הוא כתב אותן) על עבודתו הוא. אחרת נוצר משהו שהוא יורת קרוב לדך יחסי ציבור, מאשר לערך אנציקלופדי.

אנא תסתכלי קצת בערכים על אומנים אחרים, ותראי את הסגנון, וגם על אילו אומנים כן כותבים כאן ואלו לא.

בתודה,
emanשיחה(: \ ): 18:46, 12 באוקטובר 2006 (IST)תגובה

תגובה להודעתך בדואר האלקטרוני[עריכת קוד מקור]

נראה שחלה אי הבנה. לא גילגמש ולא אני חסמנו אותך, בכל אופן לא בשם המשתמש הנוכחי שלך (שלא נחסם מעולם). כמו כן, עברתי על רשימת המשתמשים שחסמתי ולא נראה לי שאחד מהם הוא אתה. ייתכן שכתובת ה־IP שלך נחסמה בטעות על־ידי אחד מאיתנו, או שנחסמת (בטעות או עקב הוספת הערכים, קשה לדעת כיוון שלא מסרת פרטים בנושא). מבחינה עקרונית, כל חסימה מלווה בהסבר בדף השיחה.

בכל מקרה של חסימה שבוצעה בטעות או שאינה צודקת לדעתך, ניתן להוסיף את הטקסט {{בקשת שחרור חסימה}} בדף השיחה שלך (שאתה כן יכול לערוך), לפי ההוראות לכך.

בנוגע למחיקת ערכים, ניתן להוסיף בהם את הטקסט {{למחוק}} ומישהו ימחק אותם בקרוב. על כל פנים, בדרך כלל נוהגים לדבר עם משתמשים לפני החסימה, כך שכנראה שהחסימה לא הייתה בגלל זה.

דפים לעיון בנושא השחתה: ויקיפדיה:טיפול בהשחתה, ויקיפדיה:זיהוי השחתות ועריכות שגויות, ויקיפדיה:התמודדות עם טרולים, ויקיפדיה:מדיניות החסימה.

דפים לעיון כללי: ויקיפדיה:ברוכים הבאים, ויקיפדיה:ויקיפדיה צעד אחר צעד, ודפים המקושרים מהדפים האלה.

דפים בנושא כתיבה על עצמך: ויקיפדיה:אוטוביוגרפיה, ויקיפדיה:מה ויקיפדיה איננה.

בברכה. ‏– rotemlissשיחה 16:25, 22 באוקטובר 2006 (IST)תגובה