שיחת משתמש:Urimalron

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 3 שנים מאת הארי פוטר 73 בנושא הזמנה לבית ספר ויקיפדיה
ברוכים הבאים לדף השיחה של אורי מלרון. בדף זה נוהגים בנימוס!

דייגו לאקסלט[עריכת קוד מקור]

תודה על תרומתך לוויקיפדיה. עם זאת, מחקנו את הערך דייגו לאקסלט שכתבת, כיוון שאינו עומד בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה בשל נושאו, תוכנו או ניסוחו, או בשל היות הערך שכתבת קצר מדי מכדי להיות ערך אנציקלופדי. אם לדעתך הנושא ראוי לערך ובכוונתך להרחיבו, ניתן לפנות לדף בקשות ממפעילים כדי לבטל את המחיקה ולשחזר את הערך.
מומלץ לעבור על המדריך שלנו כדי להכיר טוב יותר את הסגנון המקובל של ויקיפדיה. כדאי גם לקרוא מספר ערכים טובים כדי לראות דוגמאות לסגנון כתיבה המקובל בוויקיפדיה. בנוסף, אפשר להיעזר בחונך או חונכת המציעים את עזרתם בקליטת עורכים חדשים. אפשר לעיין גם במדריך המקוצר: ויקיפדיה:לאן נעלמה העריכה שלי?.

בברכה, היידן 20:33, 7 ביולי 2018 (IDT)תגובה

דייגו לאקסלט[עריכת קוד מקור]

שלום Urimalron,
תודה על תרומתך לוויקיפדיה. הערך-לעתיד "דייגו לאקסלט" שכתבת עדיין אינו עומד בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה, והועבר לבינתיים ממרחב הערכים אל הדף "משתמש:Urimalron/‏דייגו לאקסלט". הוא יימצא בטיוטה עד לתיקונו, בה ניתן להמשיך להרחיב ולערוך את תוכנו. נושאים שבדרך כלל זקוקים לשיפור הם:

  • חשיבות אנציקלופדית וסימוכין – האם ברור מה חשיבות הנושא ומה מייחד אותו? האם יש סימוכין ומקורות?
  • סגנון ועיצוב – האם יש קישורים וחלוקה לכותרות בערך?
  • תוכן – ויקיפדיה היא אנציקלופדיה, וערכים צריכים לספק לקורא מידע מעבר להגדרה מילונית (לצורך זה קיים ויקימילון). ניתן לכתוב ערך קצר עם מעט מידע בסיסי (קצרמר), אך לא ערך קצר ביותר (אולטרה-קצרמר).
  • לשון – האם הערך מנוסח היטב בהתאם לנהוג בוויקיפדיה?

ניתן לפנות לחממה כדי לבקש משוב ספציפי יותר על הערך. בנוסף, ניתן להסתייע במדריך לכתיבת ערכים. לאחר שהערך יורחב ויתוקן, וכאשר יעמוד בסטנדרטים של ערך בוויקיפדיה – יתאפשר להחזירו למרחב הערכים. בהצלחה! יוניון ג'ק - שיחה 20:46, 7 ביולי 2018 (IDT)תגובה

מא לונג[עריכת קוד מקור]

שלום לך, שחזרת בפזיזות, ללא התייחסות לנימוקים שלי בתקציר ההערה ובדף השיחה, ואתה טועה. תקן בחזרה בבקשה. חזרתישיחה 10:31, 17 באוגוסט 2018 (IDT)תגובה

שלום חזרתי אם תסתכל באינטרנט ותכתוב מה לונג תראה לא מעט כתבות מאתרים אמינים מאוד (ynet,ואפילו האתר של איגוד טניס השולחן הלאומי) אני מבקש ממך לעשות את זה כי לא נראה לי הגיוני שאפילו האיגוד היישראלי לטניס שולחן יטעה בשם של שחקן כל כך מפורסם.http://www.itta.co.il/html5/arcLookup.taf?_function=details&_ID=13594&PF=&did=1127&G=&lang=HE&SM=&_UserReference=5B0A402F3ED3762D5B767C5A זה לינק לכתבה של האיגוד (בפסקה הראשונה של הכתבה כתוב "מה לונג" ולא "מא לונג")Urimalron - שיחה 10:40, 17 באוגוסט 2018 (IDT)תגובה

הם לא רלוונטיים לתעתיק מסינית; המשך הדיון בדף השיחה של הערך. חזרתישיחה 10:57, 17 באוגוסט 2018 (IDT)תגובה

כוכב בשבילך![עריכת קוד מקור]

הכוכב המקורי
כל הכבוד אורי על תרומותיך המקוריות! ישראל - שיחה 01:10, 21 בדצמבר 2018 (IST)תגובה

מיזם ביכורים[עריכת קוד מקור]

היי אורי, מה שלומך? אני מזמין אותך לכתוב במסגרת מיזם ביכורים, מעוניין? גל - התיבה ~ 16:43, 22 באוגוסט 2019 (IDT)תגובה

היי גל, שלומי מעולה, אני אשתדל לכתוב במסגרת המיזם בקרוב Urimalron - שיחה 16:41, 25 באוגוסט 2019 (IDT)תגובה
אתה לא ממש צריך לכתוב, מה שעשית זה המטרה של המיזם, לקדם ולהציג ויקיפדים חדשים ומבטיחים ולשמוע על העבר מותיקים. גל - התיבה ~ 16:44, 25 באוגוסט 2019 (IDT)תגובה

הזמנה לבית ספר ויקיפדיה[עריכת קוד מקור]

שלום Urimalron!

רציתי להזמין אותך למיזם בית ספר ויקיפדיה, מיזם כיף ונחמד שניתן להעביר בו את הזמן בימי הקיץ החמים.

בית הספר הוקם ונוהל על ידי GUNR7229 ב-15 במרץ 2020, לאחר שהוחלט לסגור את בתי הספר בעקבות התפרצות נגיף הקורונה בישראל. בבית ספר ויקיפדיה כולם הוזמנו ללמוד, בעיקר תלמידים שבית ספרם נסגר והם חפשו תעסוקה. המיזם נסגר ב-30 במאי, תקופה קצרה לאחר שהוחלט להחזיר את הלימודים בבתי הספר. בית הספר חזר לפעילות ב-21 ביוני 2020, עם תחילת "החופש הגדול" תחת ניהולו של הארי פוטר 73.

אודות המיזם בקצרה: בכל שבוע יתקיים במסגרת המיזם שיעור בנושא מתחלף, למשל: מוזיקה, היסטוריה, ספרות, של"ח, ערבית, אמנות וכו'. אתה רשאי לכתוב במסגרת המיזם ערכים מתוך רשימה בנויה מראש או להוסיף לרשימה ערכים נוספים ולכתוב אותם.

נשמח מאוד אם אם תחליט להצטרף למיזם על ידי הוספת החתימה שלך כאן.

בברכה, הארי פוטר 73שיחההטילדה הרביעיתבית ספר ויקיפדיה 21:14, 17 ביוני 2020 (IDT)תגובה