שיחת משתמש:Yonkatz

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 9 שנים מאת Uziel302 בנושא אמפוטריות
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום Yonkatz, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, ‏Yonidebest Ω Talk 13:53, 16 במרץ 2007 (IST)תגובה

גוף התא[עריכת קוד מקור]

הערך לא ברור, אנא סדר אותו. טרול רפאים 15:38, 16 במרץ 2007 (IST)תגובה

תמונת איגואנודון[עריכת קוד מקור]

שלום,

על פי מדיניות האתר ובהתאם לחוק, אין להעתיק תוכן שמופיע במקורות אחרים ולהעלותו לכאן, אלא אם קיבלת רשות מפורשת בכתב לעשות זאת, או שיצרת את התוכן בעצמך, ולך זכויות היוצרים. הערך שערכת חשוד כמפר זכויות יוצרים (ראה/י ויקיפדיה:זכויות יוצרים), שוויקיפדיה מקפידה מאוד על שמירתן. אם התוכן המועתק שייך לך, או אם ברשותך אישור מתאים מבעלי התוכן, יש לפעול על פי ההנחיות בדף ויקיפדיה:OTRS.

המשך תרומה לוויקיפדיה על ידי העלאת חומר שאינו מועתק יתקבל בברכה.

התמונה תמונה:Iguanodon.jpg מוגנת בזכויות יוצרים, כפי שכתוב על גבי התמונה. בכלל, רוב התמונות באינטרנט, גם אלה שלא כתוב עליהן, מוגנות בזכויות יוצרים. אסור להעלות לויקיפדיה תמונות כאלה, ולפני שמעלים תמונה חייבים לוודא שהיא משוחררת תחת רישיון חופשי. ראה ויקיפדיה:רישוי וויקיפדיה:זכויות יוצרים.


אנו מודים לך על השתתפותך בעריכת ויקיפדיה. שים לב: בוויקיפדיה מקפידים לשמור על חוקי זכויות היוצרים. לפיכך, העלאת תמונות לוויקיפדיה כרוכה במילוי מקורן המלא ורישיון מתאים. אנא וודא כי צירפת את מקורן המלא של התמונות (תמונות אלו) ואת הרישיון המתאים להן.

לצורך כך ביכולתך לעיין בדפי העזרה בתפריט עזרה זה, שבו נמצא בין השאר דף העזרה איך להוסיף רישיון לתמונה שכבר העליתי.

אשמח לעזור לך במתן מידע אודות הרישיון המתאים, האופן בו מציינים את מקור התמונה, וזאת כדי למנוע חשש של פגיעה בזכויות יוצרים. אנו מודעים לכך כי חוקי זכויות היוצרים אינם מובנים באופן אינטואטיבי לאדם שלא בקיא בהם, דבר הגורם עתים למחיקת תמונות בשגגה.

מצפה לתשובתך בהקדם.

בברכה, בברכה, MathKnight הגותי |Δ| (שיחה) 00:00, 5 באוגוסט 2007 (IDT)תגובה

עריכה טכנית ובינויקי[עריכת קוד מקור]

לא נהוג לקשר מתוך הערך לערך בויקיפדיה באנגלית ומשתדלים להימנע מכך. קישור כזה הופך מיותר בוודאות כאשר הוא כבר קיים בתור בינוויקי (בתיבת הקישורים מימין "שפות אחרות"). יוספוסשיחה 23:04, 24 בינואר 2008 (IST)תגובה

אולי כדי להבין מה כתבתי פה למעלה, כדאי לקרוא את ויקיפדיה:עריכה טכנית. הפסקה הראשונה נוגעת ישירות למה שניסיתי להגיד לך על בינוויקי. יוספוסשיחה 23:31, 24 בינואר 2008 (IST)תגובה

ברית פיקוח[עריכת קוד מקור]

ראה את דף השיחה ונסה לשפר את המצב על ידי הבהרות. Ranbar - שיחה 20:09, 20 באוגוסט 2010 (IDT)תגובה

אמפוטריות[עריכת קוד מקור]

שלום Yonkatz,
תודה על תרומתך לוויקיפדיה. הערך-לעתיד "אמפוטריות" שכתבת עדיין אינו עומד בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה, והועבר לבינתיים ממרחב הערכים אל הדף "משתמש:Yonkatz/‏אמפוטריות". הוא יימצא בטיוטה עד לתיקונו, בה ניתן להמשיך להרחיב ולערוך את תוכנו. נושאים שבדרך כלל זקוקים לשיפור הם:

  • חשיבות אנציקלופדית וסימוכין – האם ברור מה חשיבות הנושא ומה מייחד אותו? האם יש סימוכין ומקורות?
  • סגנון ועיצוב – האם יש קישורים וחלוקה לכותרות בערך?
  • תוכן – ויקיפדיה היא אנציקלופדיה, וערכים צריכים לספק לקורא מידע מעבר להגדרה מילונית (לצורך זה קיים ויקימילון). ניתן לכתוב ערך קצר עם מעט מידע בסיסי (קצרמר), אך לא ערך קצר ביותר (אולטרה-קצרמר).
  • לשון – האם הערך מנוסח היטב בהתאם לנהוג בוויקיפדיה?

ניתן לפנות לחממה כדי לבקש משוב ספציפי יותר על הערך. בנוסף, ניתן להסתייע במדריך לכתיבת ערכים. לאחר שהערך יורחב ויתוקן, וכאשר יעמוד בסטנדרטים של ערך בוויקיפדיה – יתאפשר להחזירו למרחב הערכים. בהצלחה!‏Uziel302שיחהאמצו ערך יתום! 00:14, 22 ביולי 2014 (IDT)תגובה