שיחת משתמש:Yotbar

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 14 שנים מאת טוקיוני בנושא ארגז חול - משוואת החום
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום Yotbar, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, • עודד (Damzow)שיחהיש לך משנה ויקיפדית? 12:35, 22 במרץ 2009 (IST)תגובה

ויקיפדיה:היום בהיסטוריה[עריכת קוד מקור]

שלום רב. תיקנתי את שתי העריכות שלך בתבניות "היום בהיסטוריה". בגדול, אני לא חושב שזה מקום טוב להתחיל בו עבור ויקיפד חדש, וממליץ שתרכוש מעט נסיון בעריכת ויקיפדיה, בטרם תערוך תבניות אלו, שכן הן מופיעות בדף הראשי. באופן פרטני יותר, אנא שים לב שישנם כללים ותקנים לתבניות האלה ולאופן בו מואזכרים בהן פריטים. זהר דרוקמן - I♥Wiki19:44, 10 ביולי 2009 (IDT)תגובה

משוואת החום[עריכת קוד מקור]

לא ברור לי מה ניסית לעשות שם, אבל מחקת את משוואת החום עצמה, והצגת משוואה שבה אין לטמפרטורה תלות במרחב... החזרתי לגרסה הקודמת. ‏odedee שיחה 18:27, 17 בפברואר 2010 (IST)תגובה

תמונות[עריכת קוד מקור]

בדיקה.
בדיקה.

תודה על תרומתך לוויקיפדיה. העלית את התמונה הנ"ל אך נדרשת הבהרה נוספת לגבי מעמדה.

הבעיות ופתרונן:

  • נראה כי לא ציינת את שם חשבונך בתבנית הרישיון שבחרת. כדי לתקן את המעוות, יש לגשת לדף התמונה שהעלית, ללחוץ על לשונית "עריכה" ולציין את שם החשבון שלך.
    • אם אתם צילמתם או יצרתם את התמונה ואתם מתירים שימוש חופשי, רישיון התבנית צריך להיראות כך: {{שימוש חופשי|שם-החשבון-שלכם}}. את הכיתוב "שם-החשבון-שלכם" החליפו בשם החשבון שלכם. לידיעתך, שם החשבון מופיע בפינה השמאלית העליונה של כל דף.
    • אם אינכם מצלמי או יוצרי התמונה, ייתכן שיש הפרה של זכויות יוצרים. יש לסמן את התמונה למחיקה באמצעות תבנית {{למחוק|סיבה=לא יצרתי את התמונה}}.

למידע נוסף כיצד יש להעלות תמונות לוויקיפדיה ראו:

ניתן לגשת לדפי עזרה אלו בכל עת דרך תפריט העזרה שבתיבת הקהילה שבצד ימין של כל דף: עזרה -> תמונות וקבצים.

בהמשך לשיחה זו אני לרשותך לשם מתן מידע ועזרה. לחלופין, ניתן ואף רצוי לפנות לדלפק הייעוץ שכן שם יש סיכוי טוב יותר לקבל תשובה מהירה יותר.

בברכה, איתי פ.שיחה 18:35, 17 בפברואר 2010 (IST)תגובה

ארגז חול - משוואת החום[עריכת קוד מקור]

שלום רב,

אני שמח מאוד על הצטרפותך לשורות המתעניינים בפיזיקה שכותבים בוויקיפדיה, לצערי אין לנו מספיק כאלה. מאידך כתיבת ערכים אנציקלופדיים בפיזיקה היא אומנות שלוקח זמן לרכוש אותה, מכיוון שכפי שעודדי ציין ערך אנציקלופדי איננו ספר לימוד. יתרה מזאת כאשר ערכים בוויקיפדיה נכתבים כמו ספר לימוד אזי הם נמחקים מיד מכיוון שהם מעלים חשש להפרת זכויות יוצרים. לכן התוכן שהוספת הוסר, אף על פי שכולנו היינו שמחים שהערך משוואות חום יורחב וישופר.

לכן פתחתי עבורך ארגז חול תחת השם משתמש:Yotbar/משוואת החום, שבו תוכל לעבוד באין מפריע על הערך, ולהביא אותו לרמה גבוהה מספיק שניתן יהיה לשלב אותו במרחב הראשי. לצערי אני מאוד עסוק בימים הקרובים ולכן אוכל לעזור עם הכתיבה רק בסופ"ש אם תהיה/י מעוניין/ת בכך. בברכה, טוקיוני 23:49, 17 בפברואר 2010 (IST)תגובה