שיחת משתמש:Zvika/ארכיון

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 16 שנים מאת צביקה ב בנושא חוף הבונים
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום Zvika, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, ליאת.שיחה מישהי שאיכפת לה 18:18, 10 דצמבר 2005 (UTC)

שלום,
אנא אל תוסיף קישורים לאירועים זניחים. תודה, גילגמש שיחה 22:39, 22 אפריל 2006 (IDT)

שלום גילגמש, אני רואה שחסמת את גישתי לויקיפדיה, ובאמת שאינני מבין למה. אני מנסה לעשות קצת סדר במאמרים על פרשת הקלטת הלוהטת, שמוזכרים במספר מקומות עם הרבה כפילויות (ראה למשל המאמרים דוד לוי, בנימין נתניהו, הליכוד והבחירות לכנסת הארבע עשרה ולראשות הממשלה. במיוחד במאמר האחרון, הקשר לקלטת הלוהטת הוא רופף ביותר. אני מסתובב כבר די הרבה בויקיפדיה האנגלית ושם התנהגות זו נראית סבירה לגמרי. חשבתי לעזור קצת לויקיפדיה של ארץ הקודש, והנה באים וחוסמים לי את החשבון. לדעתי זה מאוד לא הוגן מצידך, זה לא כאילו שאני פוגע במכוון בתוכן של ויקיפדיה.
נ.ב. האמנם לדעתך הקלטת הלוהטת היתה אירוע זניח שאינו ראוי למאמר בויקי?
לגילגמש - אני חושב שהוא צודק לחלוטין. הללשיחה 23:14, 22 אפריל 2006 (IDT)
כנ"ל. עידן ד 23:31, 22 אפריל 2006 (IDT)
גילגמש, האם לדעתך הקביעה אילו אירועים שבשעתו עוררו סערה פוליטית זוטא הם זניחים צריכה להתבצע על ידי אדם בודד ללא דיון וללא מתן אפשרות לאחרים להביע את דעתם, ויהיה שיקול הדעת שלו מכובד ככל שיהיה? גדי אלכסנדרוביץ' 08:50, 23 אפריל 2006 (IDT)

בניסוח דומה למה שכתב דוד שי לאוהד ל מתי שהאחרון התקיף את גילגמש, אבקש אני מגילגמש כאן: יש משהו שאתה יכול לעשות כבר עכשיו כדי ש"ויקיפדיה תהיה מקום נעים יותר להיות בו": להתנצל מיד בפני משתמש:צביקה ב על המתקפה שלוחת הרסן שלך כלפיו. בפרט, מחקת עבודה שהוא השקיע בה מאמץ בלי כל דיון וחסמת אותו על זה שהוא ניסה להחזיר את הערך במקום להיכנס איתו לדיון ענייני. היה ראוי שתודה כאן שהיית פזיז, שתבקש מצביקה סליחה באם הוא נעלב, ושתציע לו להמשיך לתרום לויקיפדיה באם הוא מעוניין. (הערה: פנייה זו בראשיתה נכתבה בדף השיחה של גילגמש באופן פחות פומבי, אבל גילגמש מחק אותה, בטיעון האד הומינם שבגלל מי שאני אין לי זכות להביע דעות על גבי דף השיחה של גילגמש, ולכן אני משחזר אותה כאן. אנא אל תבואו אלי בטענות שאני מדבר מאחורי גבו של גילגמש). בברכה, Ad hoc 19:21, 23 אפריל 2006 (IDT)

בלי קשר[עריכת קוד מקור]

בלי קשר למקרה זה, ולאחר סקירה את תרומתך בוויקיפדיה באנגלית, אני אישית אשמח אם תמשיך לתרום עוד בוויקיפדיה בעברית. הא? 20:03, 23 אפריל 2006 (IDT)

אף אני מצטרף לפנייתו של הא?, ומקווה שמהומה זו לא תעכיר את רוחך. הרחבתי מעט את הערך החדש, ובוודאי עוד ימשיך ויתפתח. ראה גם הערתי בראש הדף שיחה:פרשת הקלטת הלוהטת. דוד שי 20:46, 23 אפריל 2006 (IDT)

תודה![עריכת קוד מקור]

תודה רבה לכולכם על התמיכה. אתמול היתה לי הרגשה כאילו בדיוק חזרתי מחו"ל ומישהו עקף אותי בתור בנתב"ג. בוודאי שאמשיך לתרום לויקיפדיה גם בעברית. אם כי, איכשהו נראה לי שקצב העדכונים והשיחות כאן הרבה יותר מהיר מאשר בויקיפדיה באנגלית, וזה טיפה מלחיץ, כאילו מישהו מסתכל מאחורי הגב שלי תוך כדי הכתיבה. --צביקה ב 22:44, 23 אפריל 2006 (IDT)

אני חושב שזה טוב, לא? אגב, כולם עוקבים אחריך, כולם עוקבים אחרי, כולם עוקבים אחרי גילגמש, כולם עוקבים אחרי כולם. כולם פה אחים גדולים! טוב, ככה אין באמת מישהו אחד ששולט, והכל בא על מקומו בשלום... עידן ד 00:32, 24 אפריל 2006 (IDT)

פרשת הקלטת[עריכת קוד מקור]

שלום צביקה,
אני מתנצל על העוול שנגרם לך. אני מבקש לציין שלא מחקתי את הערך בגלל דעותי הפוליטיות, כפי שנטען באחד מדפי השיחה. הערך נמחק כי הוא מדבר על נושא שולי יחסית ולדעתי מקומו בערך על בנימין נתניהו. ללא קשר, המחיקה אכן הייתה לא במקום. חסימתך גם כן הייתה לא במקום ואני מצטער עליה. גילגמש שיחה 20:48, 23 אפריל 2006 (IDT)

קיבלתי את התנצלותך ואני שם את הכל מאחורי. שיהיה לך לילה טוב! --צביקה ב 22:46, 23 אפריל 2006 (IDT)

חוף הבונים[עריכת קוד מקור]

שלום צביקה, לא נהוג להפנות לערך שלא קיים. גם אם אתה מתכנן לכתוב את הערך יש ליצור הפניה רק לאחר שיצרת את הערך. ‏ costello • ‏ שיחה 20:24, 3 בספטמבר 2007 (IDT)תגובה

אני מודע לכך והדבר נעשה לגמרי בטעות. אם אתה מעוניין לדעת איך יכול לקרות כזה דבר בטעות, הרי שרציתי ליצור את דף בשם זה בויקיטיול, ובלי לשים לב עברתי לטאב אחר ב-firefox, שהיה פתוח על איזהשהו דף מויקיפדיה. הממשק הדומה גרם לי לא לשים לב לטעות עד שהיה מאוחר מדי. סליחה על הבלאגן ותודה שניקית אחרי! --צביקה ב 22:27, 3 בספטמבר 2007 (IDT)תגובה