שיחת קטגוריה:ויקיפדיה - תיבות משתמש

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

כאן אפשר לשוחח על דף הקטגוריה בלבד, לדיונים כלליים בנושא תיבות המשתמש ראו כאן.


תצוגה מקדימה[עריכת קוד מקור]

דרושה תצוגה מקדימה וקצת הסבר על הדבר איך ולמה להשתמש בו Hidro 10:35, 7 מרץ 2006 (UTC)

יש לינק להסבר, לא שמת לב? yellowblood 10:41, 7 מרץ 2006 (UTC)
עכשיו שמתי לב, אבל אני גם מתכוון לזה שיהיה דף עם כל התבניות כדי שאפשר יהיה לראות אותן במלוא הדרן בלי לעבוד דף דף Hidro 15:44, 7 מרץ 2006 (UTC)
אז אתה מתכוון לגלריה. עדיין אין כזאת, ואני חושב שלפני שמכינים אותה צריך לקבל כמה החלטות לגבי הגבלת התיבות. yellowblood 15:48, 7 מרץ 2006 (UTC)
מה היא גלריה אתה יכול לתת לי קישור לאחת? Hidro 16:01, 7 מרץ 2006 (UTC)
אני מתכוון לגלריה שמראה תבניות. לדוגמא. yellowblood 16:19, 7 מרץ 2006 (UTC)

הבנתי מה כוונתך אך אינני יודע איך לחפש גלריות בויקיפדיה ואשמח אם תשים פה קישור לגלריה אחרת לדוגמה Hidro 16:52, 7 מרץ 2006 (UTC)

כאן יש קישורים לכמה גלריות של תבניות. גם החלק העליון של הדף הזה הוא למעשה סגנון הגלריה שאני מדבר עליו.yellowblood 17:15, 7 מרץ 2006 (UTC)

בס"ד היי חברים! התבנית "יהודי מאמין", לא משוייכת לכאן, למה היא לא משוייכת? ניסיתי לשייך אותה ולא הלך לי. אשמח אם יעשו את העבודה במקומי. תודה, ליאת.מישהי שאיכפת לה "(שיחה) 13:12, 5 מרץ 2006 (UTC)

החליטו שמספיק "משתמש דתי". קקון 13:21, 5 מרץ 2006 (UTC)
בס"ד היי קקון, תודה על תשובתך. ליאת.מישהי שאיכפת לה "(שיחה) 13:30, 5 מרץ 2006 (UTC)

קטגוריות משנה[עריכת קוד מקור]

כדאי לחלק את הקטגוריה לקטגוריות משנה (דעות, תחביבים, ספורט, מקום מגורים וכו'..) כבר עכשיו לפני שהקטגוריה תגדל למימדים ענקיים Green Ape 14:24, 9 מרץ 2006 (UTC)

בינתיים זה לא נורא, כשבאמת נצטרך קטגוריות משנה אני כבר אטפל בזה. yellowblood 19:17, 9 מרץ 2006 (UTC)
עברה למעלה משנה, הגיע הזמן להפסיק לסמוך, לשלוף שרוולים ולהתחיל לעשות סדר בבלאגן. Hummingbird 00:34, 28 באפריל 2007 (IDT)[תגובה]

הועבר לשיחת תבנית:תיבת משתמש#אישה

משתמש גיטרה[עריכת קוד מקור]

יצרתי תיבה, והיא לא מופיעה בשום קטגוריה 83.130.160.89 16:24, 4 אפריל 2006 (UTC)

ראה תבנית:משתמש גיטרה. היא דווקא כן מקוטלגת כאן, כך שהכל בסדר. מארק ברלין 16:30, 4 אפריל 2006 (UTC)


במקום הלא נכון[עריכת קוד מקור]

יצרתי שתי תיבות משתמש ושתיהם הגיעו ל"ש"(אל אף שמקומם באות אחרת). מדוע? --Mighty doron 21:26, 14 מאי 2006 (IDT)

סידרתי את זה, שים לב לשינויים שעשיתי וỹelloωblộớd ¤ שיחה מאי 2006 (IDT)

קטגוריה חדשה[עריכת קוד מקור]

קטגוריה:ויקיפדיה - תיבות משתמש פופולאריות

תיבות שיכנסו: תיבות שנמצאות במעל ל-10 דפי משתמשים.

יש התנגדות?

וỹelloωblộớd ¤ שיחה 00:58, 16 יולי 2006 (IDT)

תיבות משתמש[עריכת קוד מקור]

שמתי לב שיש פער גדול מאוד בין מספר תיבות המשתמש בגלריות, שהוא מצומצם יחסית, למספר האדיר של תיבות המשתמש בקטגוריה הכללית והלא ממויינת. האם לא עדיף להוסיף את כלל התיבות שבקטגוריה גם לגלריות השונות (ולהוסיף לה עוד גלריות חדשות במידת הצורך)? הייתי ממליץ לשנות מדיניות בעניין תיבות המשתמש ולבקש מכל מי שיוצר תיבת משתמש חדשה לא רק להוסיף אותה לקטגוריה אלא גם לגלריה בחלק המתאים. טל :) 11:53, 22 יולי 2006 (IDT)

בוודאי, זה אפילו לא דורש שינוי מדיניות. ‏– rotemlissשיחה 11:54, 22 יולי 2006 (IDT)
אוקיי, אולי לא שינוי מדיניות פורמלית אבל כן שינוי בדף ההנחיות ליצירת תיבות משתמש בדמות הוספת הוראה/הנחייה להוסיף את התיבה לגלריה מהמתאימה והסברים איך לעשות זאת, בדומה להנחייה על הוספת התיבה לקטגוריה הכללית. אני מוכן להוסיף את התוספת הנ"ל בעצמי אם אין למישהו בעייה עם זה. טל :) 12:06, 22 יולי 2006 (IDT)
לך על זה. אסתר 12:34, 22 יולי 2006 (IDT)
טוב, הוספתי את זה, אני מקווה שעכשיו אנשים יתחילו להכניס תיבות לגלריה. טל :) 14:19, 22 יולי 2006 (IDT)
Yellowblood שינה את הכתוב והגדיר מושג חדש "תיבה פופולארית" שהיא תיבה בעלת למעלה מעשרה משתמשים. הוא גם הוסיף כלל חדש שקובע שרק תיבה כזו ראוייה להכנס לגלריה. על מה ולמה? האם אין הנחיה זו בגדר שינוי המדיניות הקיימת? טל :) 18:24, 22 יולי 2006 (IDT)
זו רק המלצה. וỹelloωblộớd ¤ שיחה 18:29, 22 יולי 2006 (IDT)

אני חושב שיש להגביל את הצבת התיבות בגלריות. לא יתכן שכל 300 התיבות יופיעו שם - משתמשים ילכו לאיבוד וכל עניין הגלריות יהפוך להיות מסורבל. אני חושב שעדיף לא להמליץ למשתמשים להוסיף את התיבות שלהם לגלריות, ושיופיעו שם רק תיבות פופולאריות וỹelloωblộớd ¤ שיחה 18:29, 22 יולי 2006 (IDT)

השיחה שהתקיימה הדף השיחה שלי בעניין זה:

ת'שמע, הרעיון היה שבגלריות יהיו תיבות משתמש פופולאריות. אני ממש לא רוצה שהגלריות יהיו מפוצצות בכל תיבות המשתמש הקיימות. וỹelloωblộớd ¤ שיחה 17:38, 22 יולי 2006 (IDT)

איך קובעים מה פופלארי? לדעתי כדאי שיהיו בגלריה כל תיבות המשתמש במרחב הציבורי, דהיינו כל תיבה שאינה "אישית". הקטגוריה הכללית קשה מאוד לניווט, היא לא לפי נושאים ואי אפשר לראות את התיבות כקבוצה אלא רק אחת אחת. לכן, יש להרחיב את הגלריות השונות ולהוסיף עוד גלריות ותת סעיפים במידת הצורך. מצידי תעשה גלריה ל"תיבות איזוטריות". אם אנחנו מסכימים שלתיבת משתמש מסויימת זכות קיום במרחב הציבורי אזי שאין שום סיבה להקשות על המשתמשים למצוא אותה. לדעתי הכנסת עוד תיבות לגלריה היא לפי המדיניות, וביררתי את זה במזנון. טל :) 18:18, 22 יולי 2006 (IDT)
כתבתי את ההודעה הזאת עוד לפני שבדקתי איזה תיבות הכנסת. פשוט ראיתי שהכנסת המון תיבות וחשבתי שאתה הולך למיין את כל הקטגוריה.
העניין הוא שיש המון תיבות משתמש אישיות (מקסימום 3 ויקיפדים משתמשים בהן) ופשוט אין צורך לשים אותם בגלריה - זה רק יכביד על הדפים ויהפוך הכל למסובך יותר.
תיבות בעלות עניין לציבור, כמו "משתמש ימני" או "משתמש מעריץ הארי פוטר" יש לשים בגלריות גם אם הן עדיין לא פופולאריות. אבל תיבות אישיות יותר, עדיף שלא. יש מספיק קישורים לקטגורית התיבות.
וỹelloωblộớd ¤ שיחה 18:26, 22 יולי 2006 (IDT)

בהקשר לשיחה זו אני רוצה להבין איך קובעים מהי "תיבה בעלת עניין לציבור"? אולי פשוט אפשר לכתוב בדף ההנחיות שמומלץ להעביר לגלריה רק תיבות פופלאריות (למעלה מעשרה משתמשים) או תיבות שלדעת המשתמש הן בעלות עניין לציבור, בלי להסתבך בהגדרות? טל :) 18:35, 22 יולי 2006 (IDT)

כן, גם אני לא ממש מתכוון שיהיו חוקים נוקשים או משהו בסגנון. שיהיה בגדר המלצה.
הקטע הוא שבכוונה לא כתבתי כלום על הגלריות ב-תבנית:תיבת משתמש, כך שויקיפדים רגילים, שלא מתעסקים בתיבות משתמש, לא יגעו בגלריות, אלא רק ויקיפדים שמתעסקים בזה (ויודעים איזה תיבות כדאי להכניס ואיזה לא). וỹelloωblộớd ¤ שיחה 19:21, 22 יולי 2006 (IDT)

תבניות משתמש פוגעניות[עריכת קוד מקור]

החלטתי לכתוב את הדברים הבאים בעקבות יצירתה של תבנית:משתמש שונא רוסים. נראה שתבניות המשתמש, שהן רעיון נחמד בסך הכל, משמשות מדי פעם ככלי מהיר כדי להביע דעות שנויות במחלוקת (בלשון המעטה) או סתם ככלי לנגח ולהתסיס. אני אוחז, בסך הכל, בדעה לפיה דף המשתמש הוא רכושו של המשתמש, ולכן זכותו לעשות שם פחות או יותר ככל העולה על רוחו, אולם נראה שלאור תקריות שהיו בעבר ותקריות שנמשכות בהווה, ולדעתי מעכירות את האווירה, יש לנקוט איזשהו צעד, ולאו דווקא צעד נקודתי (מחיקת התבנית הנ"ל) אלא צעד גורף. אומנם אני לא יודע מהו הצעד הזה, אבל אני יכול להציע כמה: איסור על תבניות משתמש "שליליות" (מי יקבע מה זה שלילי? הקהילה כנראה), איסור על תיבות משתמש בכלל (פרט לכישורי שפה), או איסור גורף על תוכן פוליטי ושלילי בדף המשתמש, אבל המצב הנוכחי אינו מקובל.

המדיניות איננה מחייבת הצבעה על מחיקת תבנית משתמש, אם התבנית פוגענית, כל אחד יכול לסמנה למחיקה או למחוק אותה. נראה לי שזה הפתרון הטוב ביותר, הרי הוויקיפדים יכולים לכתוב את התוכן של התבנית בדף המשתמש שלהם בעצמם. טרול רפאים 19:35, 14 באוגוסט 2006 (IDT)[תגובה]
על-פי המדיניות שהתגבשה בחודשים האחרונים, השנאה תקינה יותר ככל שיצוג הקבוצה בישראל גדול יותר: אסור לשנוא אנשים פרטיים המוזכרים בשמם;אסור לשנוא הומוסקסואלים, דתיים, רוסים או ערבים; מותר לשנוא את כל השמאל, כל הימין, או כל היהודים; ומותר לשנוא את המין האנושי כולו.
אוף. לא ברור לי על מה לחצתי, אבל הטקסט שלי נשמר, חצי אפוי (אולי זה קשור לתקלה שהפכה את הוויקיפדיה ללא-זמינה בדקות האחרונות?). הנה מה שרציתי לכתוב:

החלטתי לכתוב את הדברים הבאים בעקבות יצירתה של תבנית:משתמש שונא רוסים (ומחיקתה המהירה, ובצדק, על ידי odedee). אני אוחז, בסך הכל, בדעה לפיה דף המשתמש הוא רכושו של המשתמש, ולכן זכותו לעשות שם פחות או יותר ככל העולה על רוחו, אולם נראה שלאור תקריות שהיו בעבר ותקריות שנמשכות בהווה, ולדעתי מעכירות את האווירה עד מאוד, יש לנקוט איזשהו צעד, ולאו דווקא צעד נקודתי (מחיקת התבנית הנ"ל) אלא צעד גורף נגד תוכן פוליטי (ותוכן אחר) מתסיס (מקריאה לשפוט אנשים בהאג על פשעי מלחמה, דרך תיבת משתמש כלעיל, ועד קריאה לשפוט את פושעי אוסלו). מעין החלטה לפיה דפי משתמש אינם במה לתוכן שכזה, ומי שרוצה לעשות כן, שיפתח לו אתר משלו בשירות אחסון חופשי ויעשה זאת שם. הבעיה היא שאני לא יודע איך לנסח את הצעד הזה ומאיזה כיוון להתמודד עם הבעיה. אולי לכם יש הצעות? ערןב 19:59, 14באוגוסט 2006 (IDT)

הדיון צריך להיות באופן כללי על דף המשתמש, ולא רק לגבי התבניות. הרי מה שחשוב זה התוכן, לא האופן הגרפי בו הוא מוצג. והנושא אינו מורכב - יש להחזיר את דף המשתמש לייעודו המקורי: הצגת מידע אישי על המשתמש ומידע הרלוונטי לפעילות ויקיפדית. את דעות הוויקיפדים השונים על אולמרט, דן חלוץ, הומואים, ערבים, רוסים וכיוצא באלה יש להשאיר מחוץ לדף המשתמש. אין מניעה לציין ייחוס פוליטי/חברתי/דתי בהגדרות כלליות, אבל בלי הצעות לגבי את מי להעמיד בפני בית דין, ועדת חקירה, כיתת יורים, ושערי גן עדן. אם אנשים רוצים לשחרר קצת קיטור בנושאים חוץ-ויקיפדיים - מלחמה, שלום, חברה, כלכלה, פוליטיקה והשד יודע מה - שיעשו זאת בויקיפדיה:כיכר העיר, לשם כך הקמנו אותה, ושיעשו זאת תוך שמירה על כללי ההתנהגות וכו'. ניכווינו קצת יותר מדי לאחרונה מן המניפסטים והבלוגים בדפי המשתמש. מגיסטר 20:38, 14 באוגוסט 2006 (IDT)[תגובה]
אני בעד. יעקב בויקי 23:16, 14 באוגוסט 2006 (IDT)[תגובה]
גם בעד. Yonidebest Ω Talk 23:26, 14 באוגוסט 2006 (IDT)[תגובה]
חשוב להדגיש - דף המשתמש אינו רכושו הפרטי של המשתמש. הוא נועד לשרת את הפעילות בוויקיפדיה, ואי אפשר לכתוב בו ככל העולה על הדעת. להבהרות בנושא, אפשר לקרוא את המדריך הזה, שלמרבה הצער טרם תורגם לעברית. כבר היה תקדים של "תבנית משתמש: נאצי" בוויקיפדיה הספרדית, ותבנית משתמש "שונא רוסים" אינה שונה בהרבה. בשני המקרים מדובר בתוכן פוגע ומסית, והוא אסור בדפי המשתמש כמו גם במקומות אחרים במיזמי ויקי. ‏DrorK‏ • ‏שיחה00:48, 15 באוגוסט 2006 (IDT)[תגובה]
הויקיפדיה ככלל הוא ציבורי בהרבה מאיזשהו דף משתמש. עם כל הכבוד לפעלו ההתנחלותי של יהשוע ב"נ, ולאותו מברק ידוע של הרב לוינגר, בפועל המילים "התנחלות" ו-"מאחז" הם תויות-תקשורתיות שנועדו ל-"הוציא מהכלל", ובתור כאלה - הם פוגעניות (אח"כ הוסיפו משמעויות שליליות נוספות). . הביטוי "שונא רוסים" פשוט יותר בוטה. שילוני 17:10, 15 באוגוסט 2006 (IDT)[תגובה]

לפני כמה ימים מחקתי שתי תבניות שנאה מוצהרות, ועכשיו מחקתי (אחרי התלבטות קצרה) גם את תבנית-המשתמש "נגד הומופוביה". אני קורא לכל המפעילים למחוק ללא דיון כל תבנית משתמש נגטיבית. אלו תבניות רעות שיכולות לגרום רק נזק. תבנית-משתמש אוהב חתלתולים - בבקשה; נגד שונאי חתלתולים - לא. עוזי ו. 00:12, 18 באוגוסט 2006 (IDT)[תגובה]

אתה מתכוון למחוק את כל תבניות הנגד? {{משתמש נגד הומופוביה}} היא באותה רמה כמו של {{משתמש נגד גזענות}} או {{משתמש מתנגד לעישון}}. {{משתמש נגד מלחמת לבנון2}} אינה אקטואלית (לדעתי), ולגבי {{משתמש מתנגד למרקסיזם}}, {{משתמש נגד בס"ד}}, אפשר להתווכח. מה הצעד הבא - תמחק גם את {{משתמש נגד תיבות משתמש}}? § יובל י. § שיחה § 00:23, 18 באוגוסט 2006 (IDT)[תגובה]
מחקתי ארבע תבניות-אנטי (תודה על העזרה). התבנית {{משתמש נגד עישון}} גבולית (את {{משתמש נגד מעשנים}} הייתי מוחק מיד). את {{משתמש נגד תיבות משתמש}} אני משאיר כדי שלא ימחקו לי את {{משתמש נגד תבניות-אנטי}}.
התבניות האלה מתגרות ומציקות, ואני לא רוצה אותן במרחב הראשי. הדיון בהן וסביבן הוא בזבוז זמן. מי שמוכרח להיות נגד כל מיני דברים, שינסח בעצמו את הנגד בדף המשתמש שלו. עוזי ו. 00:47, 18 באוגוסט 2006 (IDT)[תגובה]
תודה על העזרה..!? האם תמחק את משתמש מתנגד לסמים ותשאיר את משתמש בעד סמים?? נראה לי שנסחפת עם ההגדרה של תבניות פוגעניות, לכיוון של Politicly correct. אני מתנחם בכך שיש בכוחם של המפעילים לשחזר את התבניות, וחוזר על כך - יש כאן מקום לדיון על ההבדל בין תבנית שנועדה לפגוע באנשים לבין תבנית שנועדה להתריע מפני גורמים שליליים. אדרבא, אם מישהו משתמש בתבנית משתמש שונא רוסים, ניתן מיד לעלות על כך, ולהעיר לו לגבי גזענות (ולאחר מכן למחוק את התבנית מבחינת אי רלוונטיות), מאשר לטאטא הכל מתחת לשטיח. § יובל י. § שיחה § 00:54, 18 באוגוסט 2006 (IDT)[תגובה]
נקודה למחשבה: תבנית הגד הומופוביה היא הכי פוליטיקלי קורקט שבעולם, ולמרות זאת היא פוגעת בלפחות כמה מאות מליונים של מאמיני דתות שונות, כולל להערכתי כמה מהויקיפדים הפעילים. DGtal 01:22, 18 באוגוסט 2006 (IDT)[תגובה]
היא מתריעה בפני ההומופוביה. אם מישהו הומופוב, ונגד ההומוסקסואליות וההומוסקסואלים (לא נדון כרגע באיזו רמה), ורואה עצמו נפגע על כך שנגדעת 'זכותו'... יש כאן בעיה. כך גם לגבי "משתמש נגד גזענות". § יובל י. § שיחה § 01:34, 18 באוגוסט 2006 (IDT)[תגובה]
אני מצרף כאן רשימה של תבניות שכל אחד מהן 'עלולה לפגוע' בציבור זה או אחר, וחלקן אכן פוגעות בפועל - משתמש אתאיסט, משתמש לא אתאיסט, משתמש גוש קטיף, משתמש גרבילופוב, משתמש אכיפת חוקי סמים, משתמש אנטי מיליטריסט, משתמש בז להגדרות, משתמש דג, משתמש חופשי, משתמש חילוני, משתמש להב"ט (כאמור 'יש כאן הרבה הומופובים'), משתמש מגורש, משתמש מתנגד לעישון, משתמש סולד מהנורמה, משתמש צנזורה, משתמש חופשי, משתמש ימין ציוני, משתמש ימין קיצוני, משתמש המאמין באחווה יהודית ערבית, משתמש ללא זכויות יוצרים... § יובל י. § שיחה § 02:04, 18 באוגוסט 2006 (IDT)[תגובה]
את מי משתמש דג יכול להעליב? את הכרישים? צהוב עולה 02:07, 18 באוגוסט 2006 (IDT)[תגובה]
ה'דג' הוא במקום "משתמש זה הוא סר*ן בגוף הוויקיפדיה". כללתי את הדוגמאות האלה מעצם זה שיהיה מי שיגיד שהוא הומופוב ולכן לא רוצה לראות תבנית עם דגל הגאווה או תבנית נגד הומופוביה (או אף לא רוצה לראות הומוסקסואלים שכותבים בוויקיפדיה), ויהיו דתיים שיאמרו שתבניות של אתאיזם וחילוניות פוגעות בהם, וכן הלאה. § יובל י. § שיחה § 02:11, 18 באוגוסט 2006 (IDT)[תגובה]
אבל את מי מעליבה תבנית בה משתמש מעיד על עצמו "משתמש זה הוא דג/סרטן בגופה של ויקיפדיה"? צהוב עולה 02:12, 18 באוגוסט 2006 (IDT)[תגובה]
עוד יהיה מי שיגדיר עצמו נעלב מזה... אל תגאג... באופן אישי, אני מעדיף לא לטאטא תבניות, בכדי שיהיה אפשר לדעת די מהר מה דעתו של המשתמש, ולנהוג בהתאם. § יובל י. § שיחה § 02:16, 18 באוגוסט 2006 (IDT)[תגובה]
שוב, תודה על העזרה (מחקתי את תבנית אנטי-מיליטריסט). והרי הקריטריונים: בכלל לא מעניין אותי מי יכול להפגע מן התבנית. מי שרוצה להצהיר על עצמו שהוא כזה-וכזה או אוהב כאלה-וכאלה או בעד כך-וכך, בבקשה (ומי שנפגע מזה, שיפגע). מי שרוצה להיות נגד ואנטי, או לחנך את כולם להיות נגד ואנטי, שיטרח לנסח את דעותיו בעצמו, ללא עזרת תבנית. התחכמויות ("אני בעד להיות נגד") יטופלו לגופו של ענין.
תבניות משתמש אינן חלק מן האנציקלופדיה. זה צעצוע נחמד, שהצליח לגרום לא מעט מריבות ונזק, וחבל על בזבוז הזמן שיגרם מדיון מעמיק בנושא. עוזי ו. 02:40, 18 באוגוסט 2006 (IDT)[תגובה]
תבניות משתמש אינן חלק מן האנציקלופדיה אבל הן חלק חשוב מדפי המשתמש. הם נותנות לקורא להבין מיד את הדעות הפוליטיות, אמונות ותחביבים של המשתמש בלי שהקורא יצטרך לקרוא מאמר שלם כדי לדלות את המידע הזה. מה שאני לא מבין זה ההגדרה לתבניות פוגעניות. אני ממש לא מבין למה מחקתם את התבנית "משתמש מתנגד למרקסיזם"? מה הבעיה עם התבנית הזאת? אם אני אכתוב בדף המשתמש שלי אני מתנגד לרעיונות המרקסיזם, אני בטוח שלאף אחד לא יהיה אכפת, אבל משום מה כשזה בא בריבוע עם גרפיקה נחמדה זה פוגע? זה נשמע לכם הגיוני?. לכל תבנית משמתמש צריכה להיות תבנית נגד. לא יתכן שלדעות השמאל יש "משתמש שמאל","משתמש שמאל מתון" ו"משתמש שמאל רדיקלי" אבל לדעות ימין יש רק "משתמש ימין" ו"משתמש ימין ציוני". כנ"ל עם תיבות הסוציאליסטים. שוב אם אתם מתכוונים למחוק את כל תיבות המשתמש עם המילה מתנגד, למה עדיין יש לנו "משתמש מתנגד לעישון" ו"משתמש שיוויוניסט" (המילה מתנגד מופיע בתבנית), אולי גם צריך להרחיב את הלוגיקה ולמחוק את כל הערכים באנציקלופדיה המכילים את המילה מתנגד? אולי גם נמחוק ערכים המכילים איזכורים אניטי-הומואים (כמו פסוקים מהתנ"ך ודעות של רבנים)? גם ההגיון הזה לא מובן לי. לא כל תבנית המכילה את המילה "מתנגד" פוגעת ולא כל תבנית בלי המלה "מתנגד" או "שונא" היא בסדר. תבנית "משתמש תומך ברעינותיו של רב כהנא", "משתמש ניו-נאצי" פוגעים בהרבה יותר מתבניות שמחקתם אבל הם לא מכילות את המילה מתנגד. לדעתי צריכה להיות הצבעה מה נחשב פוגע ומה לא. לא יתכן שסתם ימחקו תבניות בגלל דעה אישית או בחירה אישית. זה צריכה להיות ההחלטה של הקהילה Bentzi 02:00, 19 באוגוסט 2006 (IDT)[תגובה]
תודה על העזרה - מחקתי את תבנית:משתמש שיוויוניסט, שאכן היתה נגד רשימה ארוכה של דברים. עוזי ו. 13:27, 20 באוגוסט 2006 (IDT)[תגובה]
עוזי, העריכה בוויקיפדיה מבוססת על הסכמה כללית. אם אתה מבצע עריכות - או גרוע יותר, מוחק ערכים - בצורה שמנוגדת לדיעה הכללית, זוהי דרך בטוחה להיחסם מעריכה. לא סתם כתוב בדף הראשי שזו אנציקלופדיה שיתופית. אם אתה חושב שצריך למחוק ערך, תבנית או כל דבר אחר, העלה זאת לדיון, ופעל רק לאחר שהתקבלה החלטה. עכשיו, לגבי התבניות עצמן - גם אני לא חושב שרעיון תיבות-המשתמש היה מוצלח במיוחד, אבל כיוון שהוא נעשה מאוד פופולרי ולא הובעה התנגדות כלפיו, קיבלתי אותו. עניין תיבות המשתמש בכללי אינו קשור לדיון הזה, כיוון שהדיון מתייחס רק לקבוצה קטנה של תיבות.
אף אחת מהתבניות שמחקת לא מביעה התנגדות לאדם, אלא רק התנגדות לרעיון. לכתוב "משתמש זה תומך בשוויון זכויות מלא לבני כל הגזעים" לא יעורר פחות התנגדות מ"משתמש זה מתנגד לגזענות". "מתנגד לגזענות" הוא הרבה יותר קצר, ונראה לי - בתור יוצר התבנית - כמתאים הרבה יותר לעיצובה של התבנית. הגישה שלך, שאסור לדבר בצורה של אנטי, אם אני מבין נכון, היא גישה יש בה נקודה, אבל היא אינה עובדה אובייקטיבית. אם אתה עדיין מתנגד, אנא העלה זאת לדיון לפני שאתה מוחק, כי זו נקודה יותר חשובה מאשר התבניות הספציפיות עצמן. תמוז [ שיחה ] 19:43, 20 באוגוסט 2006 (IDT)[תגובה]
לא מחקתי ערכים - אלא תבניות משתמש. אני לא מעוניין לדון בהן (על אחת כמה וכמה, להעלות אותן לדיון), משום שהן בזבוז זמן. מחקתי כמה תבניות שהיה בהן, לפי חשדי, פוטנציאל מוגבר לבזבוז זמן בעתיד (כשמישהו יעלב ויצור תבנית-נגד הנגד, ואז מישהו אחר יעלב כפל כפליים ויברך את היוצר בתבנית משלו, וכן הלאה עד לחסימה האקראית של אחד מהם). אם מישהו אחר יפתח דיון בנושא, לא אוכל להתנגד. עוזי ו. 19:49, 20 באוגוסט 2006 (IDT)[תגובה]
לדעתך הן בזבוז זמן. זו דיעה לגיטימית, כמובן, אבל יש כאלה שיתנגדו לה. למיטב ידיעתי, מעולם לא נפתח ויכוח עקב תיבות משתמש בוויקיפדיה, פרט אולי לתיבות שהביאו התנגדות/שנאה כלפי אנשים (ואני חוזר ואומר, כל התבניות שמחקת הביעו התנגדות לרעיונות; לא לאנשים). פתחתי דיון למטה, ואתה מוזמן להגיב ולהביע את דעתך. תמוז [ שיחה ] 20:06, 20 באוגוסט 2006 (IDT)[תגובה]
משתמש זה מתנגד לדיונים בנושא תבניות המשתמש


לידיעתכם[עריכת קוד מקור]

תיהתחילה הצבעה בנושא דומה, שכנראה אף אחד לא שם לב אליה.

עוזי, המחיקות שלך היו מיותרות לגמרי, גם {{משתמש גוש קטיף}} יכולה לפגוע בשונאי מתנחלים, וזה על אותו משקל של משתמש נגד הומופוביה או משתמש נגד בס"ד.

וỹelloωblộớd ¤ שיחה 01:44, 18 באוגוסט 2006 (IDT)[תגובה]

אני לא רוצה להגיב בקשר לשאר הדיון, אבל אני חושב שתבנית משתמש נגד בס"ד מיותרת לחלוטין ותורמת לעיכור האווירה, אין דף המשתמש מקום להתלונן על כך שאנשים רבים וטובים (ואחת מהן גולשת קבועה פה) נוהגים לכתוב בס"ד בראש מכתביהם. צהוב עולה 01:46, 18 באוגוסט 2006 (IDT)[תגובה]
אני מבקש לשחזר את {{משתמש נגד גזענות}} ו{{משתמש נגד הומופוביה}}. עברתי על רשימת תבניות המשתמש, ויש תבניות הרבה יותר 'פוגעות' ממנה. § יובל י. § שיחה § 02:04, 18 באוגוסט 2006 (IDT)[תגובה]
תומך. וỹelloωblộớd ¤ שיחה 02:30, 18 באוגוסט 2006 (IDT)[תגובה]
לא אתעקש על בס"ד. למרות זאת, לפני שמוחקים תיבה, יש לשלוח ליוצרה את הקוד שלה. וỹelloωblộớd ¤ שיחה 02:30, 18 באוגוסט 2006 (IDT)[תגובה]
רשמתי בקשה לשחזור § יובל י. § שיחה § 02:33, 18 באוגוסט 2006 (IDT)[תגובה]

הפעולה של עוזי קצת מפתיעה אותי, אבל אני מבין את הכוונה שלו. כל מה שאפשר להגיד בשלילה, אפשר להגיד בחיוב. לדוגמה, במקום להגיד משתמש זה מתנגד לצנזורה, אפשר להגיד משתמש זה בעד חופש הביטוי. במקום משתמש זה אינו אתאיסט, לכתוב משתמש זה אגנוסטי. במקום משתמש זה אינו גזעני, לכתוב משתמש זה דוגל בשוויון זכויות. Yonidebest Ω Talk 02:46, 18 באוגוסט 2006 (IDT)[תגובה]

אני מצטרף לבקשה לשחזר את התבניות {{משתמש נגד גזענות}} ו{{משתמש נגד הומופוביה}}. מופיעות ברשימה תבניות רבות פוגעניות יותר, או שנויות במחלוקת יותר (כולל התבנית הנותנת לגיטימציה לשימוש בסמים, דבר הנחשב לעבירה לפי חוקי מדינת ישראל). דני. Danny-w 02:40, 18 באוגוסט 2006 (IDT)[תגובה]

יש כל כך הרבה דרכים לבטא את אותם מסרים באופן חיובי. תיצרו תבניות חיוביות. יעקב בויקי 02:46, 18 באוגוסט 2006 (IDT)[תגובה]
רק הערה: זה שיש תבניות פוגעניות יותר, לא אומר שאנחנו צריכים לקבל את התבניות הפחות פוגעניות. Yonidebest Ω Talk 02:51, 18 באוגוסט 2006 (IDT)[תגובה]
תנסחו למשל 'משתמש זה מתנגד להומופוביה' בצורה חיובית, שעדיין תבהיר בדיוק את המשמעות? ועדיין, האם 'משתמש זה הוא הומוסקסואל' לא 'מטיח את דגל הגאווה היישר בפרצופם של הומופובים'? § יובל י. § שיחה § 02:59, 18 באוגוסט 2006 (IDT)[תגובה]
אני מודה, התפתחות העניינים הוציאה אותי משיווי המשקל, ביחוד כיוון שנתקלתי לא פעם במשפטים כמו זה שציטטתי. הכנתי תבנית 'בגישה חיובית' {{משתמש בעד להט"ב}}, ואני מקווה שהיא אכן תישאר... § יובל י. § שיחה § 04:00, 18 באוגוסט 2006 (IDT)[תגובה]
רק הערה ניסוחית: על מנת להוות היפוך להומופוביה - היה מתאים לכתוב "בעד זכויות שוות ללהט"ב", או "בעד שיוויון מלא ללהט"ב". דני. Danny-w 12:23, 18 באוגוסט 2006 (IDT)[תגובה]
אולי, אבל הניסוח שכתבתי מביע את המסר בצורה הטובה ביותר (לדעתי, ונראה לי שאני לא היחיד החושב כך) § יובל י. § שיחה § 20:09, 18 באוגוסט 2006 (IDT)[תגובה]

אני מבקש שתיערך הצבעה על כל אחת מהתיבות שנמחקו, האם לשחזרה או לא, או לשחזר עם שינוי. המחיקות שנעשו, בין אם אתם מסכימים איתן ובין אם לא, נעשו ללא דיון וללא הסכמה, ואני בטוח שרבים מתנגדים להן. אני רוצה להתחיל עם תבנית שקשורה אלי אישית כיוון שאני יצרתי אותה, תבנית:משתמש נגד גזענות. לקח לי שעות לעצב את התבנית הזאת כמו שצריך, וכמו שאסור לאף אחד סתם לבוא ולמחוק ערך שאחרים עבדו עליו זמן רב, אני לא חושב שמחיקת התיבה הייתה נכונה בצורה בה נעשתה. דרך-אגב, האם ניתן לשחזר אותה? אם לא, אני אצור אותה מחדש כפי שהייתה קודם.

אני רוצה לציין שלדעתי, אין שום בעיה עם עצם זה שתיבת משתמש תכתב כמשפט שלילי. אני לא חושב ש"משתמש זה הינו הומופוב" יעורר פחות התנגדות מ"משתמש זה מתנגד להומופוביה", בעיקר כיוון שתמיכה בהומופוביה פירושה התנגדות לאנשים מסוימים, בעוד התנגדות להומופיה פירושה התנגדות לרעיון כלשהו (ולא בהכרח לאנשים הספציפיים התומכים בו). אנשים יכולים להפגע מכל דבר, וצריך להזהר שלא לפגוע בהם, אבל זה לא אומר שאסור לי להגיד שאני אתאיסט פשוט בגלל שיש כאלה שיפגעו מכך; הזהירות מפגיעה באחרים לא צריכה לבוא לגמרי על חשבון חופש הביטוי. תמוז [ שיחה ] 19:59, 20 באוגוסט 2006 (IDT)[תגובה]

החזרת התבנית משתמש נגד גזענות[עריכת קוד מקור]

השתמשו בתבניות בעד או נגד, או כתבו להחזיר עם שינוי ופרטו את השינוי שאתם רוצים.

* בעד. (לצערי לא אהיה זמין בימים הקרובים, אבקש שתמשיכו את הדיון כאן ותפעלו בהתאם; אני יכול ליצור מחדש את התבנית כפי שהייתה אם זה מסובך) תמוז [ שיחה ] 19:59, 20 באוגוסט 2006 (IDT) צר לי תמוז, אין לך זכות הצבעה. --> צ'כלברה . דבר . שב . צחק 21:24, 20 באוגוסט 2006 (IDT)[תגובה]


מסתבר שלא ידעתי כמה אני צודק, וכמה אנרגיה ולהג מבוזבזים על תבניות המשתמש במקום על כתיבת תוכן. זה מצער אותי מאוד, ולו הייתי חובב בירוקרטיה, הייתי מציע הצבעה בפרלמנט להפסקת השימוש בתבניות משתמש (פרט לתבניות שפה, שיש בהן שימוש הגיוני). אתם רוצים לספר לכל העולם בעד (ונגד) מה אתם? פתחו לעמצכם אתר בשירות איכסון חינמי. אל תעשו את זה כאן. ערןב 20:30, 20 באוגוסט 2006 (IDT)[תגובה]

מסכים עם ערן. לשם שינוי. ‏Yonidebest Ω Talk 20:43, 20 באוגוסט 2006 (IDT)[תגובה]
יש לי אפילו השערה שמספר תרומות המשתמש נמצא ביחס הפוך למספר תיבות המשתמש של אותו משתמש. מישהו מוכן להקדיש כמה דקות ולבדוק את זה? ערןב 21:18, 20 באוגוסט 2006 (IDT)[תגובה]
זה בכלל לא נכון - יש להם המון תרומות - במרחב דף המשתמש... --> צ'כלברה . דבר . שב . צחק 21:24, 20 באוגוסט 2006 (IDT)[תגובה]

מרחב שם חדש[עריכת קוד מקור]

לדעתי יש מקום להוסיף מרחב שם "תבנית משתמש" למשל- תבנית משתמש:פיצה במקום תבנית:משתמש פיצה. כי התבניות משתמש לא משמשות לאותו שימוש כמו התבניות האחרות... נשמע לי יותר נחמד עם המרחב שם הזה... ~3omy3 ( דף משתמש | שיחה ) בשעה 23:06, 14 באוגוסט 2006 (IDT)[תגובה]

אי אפשר סתם ככה להוסיף מרחבים חדשים. לדוגמה, לקח חודשים ארוכים עד שהוסיפו את מרחב פורטל, שהרבה יותר חשוב מהמרחב שאתה מציע. כמובן שכל עוד באמת אין מרחב כזה, לא נוכל לעשות ככה תבניות כי הן יופיעו ב"ערך אקראי", ייחשבו במניין הערכים ובמקום לכתוב {{משתמש פיצה}} נכתוב {{תבנית משתמש:פיצה}} שזה ארוך. צהוב עולה 23:10, 14 באוגוסט 2006 (IDT)[תגובה]
סביר שאם מתאמצים, אפשר לגרום למתחזקי השרת לפתוח מרחב שם חדש בתוך יום אחד. ‏– rotemlissשיחה 10:58, 15 באוגוסט 2006 (IDT)[תגובה]
נגד, יש יותר מידי תבניות משתמש וזה הופך לכלי שעשוע לשמה ולא למטרה שלשמה נועד דף המשתמש. בכלל, אני לא רואה סיבה ממשית להוסיף מרחב שכזה. "תבנית:משתמש פיצה" ולא "תבנית משתמש:פיצה" לא מפריע, לפחות לא עד כדי נקיפת אצבע בעניין. Yonidebest Ω Talk 23:31, 14 באוגוסט 2006 (IDT)[תגובה]
תיבות המשתמש האלה גוזלות מוויקיפדיה במקום להוסיף לה, כך שבהחלט אין להשקיע בכך אנרגיה - אין בכלל מה לדבר על יצירת מרחב חדש. odedee שיחה02:10, 15 באוגוסט 2006 (IDT)[תגובה]
אני מבקש שלא להפוך זאת לדיון על תיבות המשתמש עצמן, אבל אני מסכים עם הנימוק השני. ‏– rotemlissשיחה 10:58, 15 באוגוסט 2006 (IDT)[תגובה]
אני לא מסכים עם ההצעה. ראשית, במקום {{משתמש פיצה}} נצטרך לכתוב {{תבנית משתמש:פיצה}}. שנית, אין צורך לפתוח מרחב שם חדש על כל דבר קטן – יש לנו אולי 300 תיבות משתמש, והן נכנסות היטב במרחב השם תבנית. כמו כן, מרחב השם תבנית מיועד מעצם הגדרתו לכל קטע קוד הניתן להכללה. ‏– rotemlissשיחה 10:58, 15 באוגוסט 2006 (IDT)[תגובה]

תבניות משתמש אסורות[עריכת קוד מקור]

שימו לב, פרסומות אסורות בכל רחבי ויקיפדיה, גם בדפי המשתמש. לפיכך חייבים למחוק את תבניות המשתמש שכוללות שמות של חברות מסחריות. לא אכתוב את שמות החברות כאן, כדי לא להוסיף לפרסומת האסורה. הן כלולות בקטגוריה "פרטים אישיים" וצריכות להימחק מוקדם ככל האפשר. ‏DrorK‏ • ‏שיחה21:32, 2 בינואר 2007 (IST)[תגובה]

יצרתי אנטיתזה - תבנית:משתמש בלי טלוויזיה. יוסאריאןשיחה 21:43, 2 בינואר 2007 (IST)[תגובה]
זה ממש לא מצחיק. יצירת תבניות משתמש כאלה היא עברה חמורה יותר מהשחתה. סימנתי אותן באזהרות, ואני מתכוון למחוק אותן עוד היום. ‏DrorK‏ • ‏שיחה21:48, 2 בינואר 2007 (IST)[תגובה]
זה גם לא כזה עצוב. טוב שימחקו - תמיד ראיתי בהן סמל לטעם רע. אגב, מה עם תבנית:משתמש קולה? ומה עם עוזי ו. ותבנית:משתמש נגד קולה? יוסאריאןשיחה 22:17, 2 בינואר 2007 (IST)[תגובה]
להצהיר בדף המשתמש כי אני אוהב קולה זה לא פרסומת, בדיוק כפי שלהצהיר שאני אוהב פיצה לא יכולה להיות. אבל כן מומלץ לבחור תמונה אחרת, כזו שאין בה פחית של חברה מסחרית. דיי קל - אוהבי הקולה הקוראים זאת יכולים עכשיו לקחת מצלמה דיגיטלית (או את הטלפון הנייד) - למזוג כוס, לצלם ולהעלות תוך כדי לגימה. זהר דרוקמן - אהמ 22:27, 2 בינואר 2007 (IST)[תגובה]
(בינתיים התבנית הזו מקבלת חסינות בגלל האלמנט ההומוריסטי, אבל אם אחשוש שהיא עלולה לחולל מהומות ("למה מחקת את התבנית נגד פרחי ארצנו ולא את התבנית נגד קולה"), גם היא תלך בדרך כל תבנית). עוזי ו. 23:43, 2 בינואר 2007 (IST)[תגובה]
גרוע מהשחתה? לא נסחפת קצת? מה גרם לשינוי הקיצוני? Gridge ۩ שיחה 22:24, 2 בינואר 2007 (IST).[תגובה]
או לחלופין לצלם תמונה ולהעלות אותה בשימוש חופשי ואז אפשר להשתמש בה בכל דף משתמש. דרור 22:28, 2 בינואר 2007 (IST)[תגובה]
המילה קולה כשלעצמה נחשבת כשם גנרי למשקה, ולכן אפשר להשתמש בה. אני רק מציע שהצבעים של התיבה ישונו, כדי לא ליצור מראית עין של פרסומת לחברה מסוימת. ‏DrorK‏ • ‏שיחה22:40, 2 בינואר 2007 (IST)[תגובה]
אני לא חושב שאף אחד יכול לאמר ש"משתמש נגד קולה" זה פרסומת. (אני אישית נגד כל תיבות המשתמש. באנו לכתוב אנצקלופדיה ולא לעסוק בנרקיסיזם). דרור 22:44, 2 בינואר 2007 (IST)[תגובה]
האם "תבנית:משתמש זה צופה בסדרה" אסורה גם? מישהו צריך להכין תבנית ולשלוח לכל המשתמשים שנמחק להם חלק מהדף.הידרו 22:48, 2 בינואר 2007 (IST)[תגובה]
יש לי תחושה שבשבועות האחרונים שוטף את המקום איזה גל של "הנחתות" שאני מתקשה לעמוד על טיבו, טבעו והקשר ההגיוני שלו למפעל הזה. תבנית משתמש: "משתמש זה משתמש בלינוקס" מותר? ולעומת זאת "משתמש זה משתמש ב-Windows" אסור? "משתמש זה אוכל תפוזים" מותר? "משתמש זה אוכל תפוזי יפו" אסור? וכל זה באותם ריבועים זעירים שעליהם פונט בגודל של ביצי כינים? לא נשארו כאן כבר עצים יפים יותר לטפס עליהם? --‏Golf Bravo13:38, 3 בינואר 2007 (IST)[תגובה]
זו ממש לא הנחתה. אסור לפרסם בוויקיפדיה. בשום דף מהדפים של ויקיפדיה ובשום שפה. לא בפונט גדול ולא בפונט קטן. לא בהתנדבות ובוודאי שלא בתשלום. זה לא שפעם היה מותר והיום אסור. תמיד היה אסור. לי יש תחושה שיש משתמשים שמנסים למתוח את הגבולות. לוויקיפדיה יש גבולות רחבים, וטוב שכך, אבל לא הכול מותר. לגבי משתמש זה משתמש במערכת הפעלה כזאת או אחרת - אני לא יודע אם זה נחשב כפרסומת או לא. אם יש מישהו שיודע, אני אשמח אם הוא יחווה דעה. "משתמש זה שותה קולה" היא תבנית משתמש חסרת-טעם (לדעתי) אבל היא לא פרסומת, כי "קולה" (כמילה בודדת) הוא שם גנרי למשקה. הכנסת פרסומות לוויקיפדיה בדלת האחורית גרועה ממש כמו השחתת ערכים, ומציגה את הפרויקט הזה ככזה שלא עומד בעקרונות שהציב לעצמו. ‏DrorK‏ • ‏שיחה18:06, 3 בינואר 2007 (IST)[תגובה]
דפי משתמש אינם ערכים אנציקלופדיים! דפי משתמש הן פינות שבהם חברים בקהילה וקוראים יכולים להכיר חלק מן האנשים שתורמים למפעל הזה, בדרך שבה אותם תורמים מבקשים להיות מוכרים. אם מישהו מבקש בדף המשתמש שלו להציב תבנית ובה הוא כותב כי הוא "שותה *** קולה" "לובש תחתוני ***" "משתמש ב-***" ו"טס ***", זה פרסומת? נו שוין. --‏Golf Bravo21:54, 3 בינואר 2007 (IST)[תגובה]
נראה לי שקצת נסחפת. לקרוא לתיבת משתמש פרסומת זו מתיחה של המושג פרסומת לגבולות חדשים. צחי 23:55, 3 בינואר 2007 (IST)[תגובה]
רבותיי, דפי המשתמש הם לא בלוגים והשימוש בהם מוגבל. בשביל בלוגים יש מספיק אתרים. ויקיפדיה היא אנציקלופדיה חופשית, ודפי המשתמש נועדו לשרת את הכתיבה שלה ולשפר את שיתוף הפעולה בין הכותבים. יש הרבה דברים בדפי המשתמש שלא עולים בקנה אחד עם המטרה המקורית שלהם, אבל הם נסבלים. פרסומות אינן נסבלות. המשפט "פלוני הוא מנוי של חברה אלמונית" הוא פרסומת. נקודה. ‏DrorK‏ • ‏שיחה00:21, 4 בינואר 2007 (IST)[תגובה]
דרור, אני חושב שאתה נסחף. ‏Yonidebest Ω Talk 00:46, 4 בינואר 2007 (IST)[תגובה]
דפי המשתמש נועדו קודם כל לשרת את האנשים מאחורי המקלדות המהווים את הקהילה. רק אחר כך הם משרתים את כתיבת האנציקלופדיה. השמח בחלקו (-: 00:51, 4 בינואר 2007 (IST)[תגובה]
דרור, אם תצליח לגרום לוויקיפדיה האנגלית להעיף את כל הפרסומות מתיבות המשתמש שלהם, אז נדבר על מה שקורה אצלנו. אני אוהב קוקה קולה ויש לי את הזכות המלאה להגיד את זה בדף המשתמש שלי. ומה דני חושב על זה? ‏Yonidebest Ω Talk 00:54, 4 בינואר 2007 (IST)[תגובה]
דרור, צר לי שערכת את דברי כאן. קשה לי ליישב את העריכה הזו עם כללי הנימוס המקובלים בין חברי קהילה, זאת מבלי שטרחת לפנות אלי קודם לכן. אודה לך אם תשחזר עריכה זו ותשיב את נוסח דברי, בדיוק כפי שניסחתי אותם. לעצם העניין לא היתה בדברי פרסומת גלויה או סמויה יותר מן ההצהרה כי בויקיפדיה העברית תרגמתי בין השאר את הערכים: נסטלה, דאו כימיקלים, דופונט, ופדקס(פדרל אקספרס), כולן חברות מסחריות מוכרות, שאני כמו רבים אחרים, עושה שימוש במוצריהן ושירותיהן מעת לעת. --‏Golf Bravo10:40, 4 בינואר 2007 (IST)[תגובה]
יש כאן פשוט התנגשות בין 2 ערכים. האחד הוא הערך של פלורליזם או העדר טוטליטריות. -כל אחד יכול לעשות מה שהוא רוצה בתיבות המשתמש. הערך השני במקרה שדרור העלה הוא שויקיפידה אינה במה פרסומית. (אגב, זה שתמשמש בוחר להציג את עצמו דרך הדברים אותם הוא צורך, ולא נאמר, דרך דברים שעשה או שהוא חושב, אומר דבר אחד או שניים על משתמש זה). באותו הקשר, לי הפריע לדוגמה זה שמתמש אומר "אני אוהב לאכול בשר", בעוד שעבור צמחונים זו פגיעה. הייתי שמח אם הצהרות כאלה היו יורדות מדפי משתמש. (כשם שיובן לדוגמה (אני מקווה) מדוע "אני הולך לזונות באמסטרדם" (פעולה חוקית) הינה דבר פוגעני). האזרח דרור 10:52, 4 בינואר 2007 (IST)[תגובה]
תראו רבותיי הנכבדים והמנומסים, נראה לי שכל הפרויקט הזה שנקרא ויקיפדיה העברית הולך לאבדון, אם אנשים טוענים שדפי המשתמש נועדו לשרת את המשתמשים ולא את כתיבת הערכים. גם הרעיון שמישהו ייצור תיבת משתמש שבה הוא מפרסם חברה מסחרית שהוא חפץ ביקרה נראה לי כמו בשורה על תחילת הסוף של המיזם הזה. תיבות המשתמש הם רעה-חולה כיוון שהן מקור בלתי-נדלה לוויכוחים מיותרים ולפגיעות הדדיות. אפשר לסבול אותן עד גבול מסוים. הגבול הזה נחצה. לא זו בלבד שאנשים לא מבינים את הטעות הגדולה שהם עשו, אלא הם באים ומתווכחים ומשתרשים בחטא כשהם מנסים להעביר את הפרסום האסור מתיבות המשתמש למזנון. מי שחושב שהגבולות המאוד רחבים שמגדירים את ויקיפדיה הם טוטליטריות, כנראה לא מבין מהי דמוקרטיה ומהי טוטליטריות. אני יודע שכל פרויקט, טוב וראוי ככל שיהיה עלול להיות מנוצל לרעה. אני יודע גם שאנשים עלולים לטעות (במקרה הטוב) או לעשות מעשי-זדון (במקרה הרע). כל זה חלק מהחיים. מה שמזעזע אותי הוא שאנשים לא מוכנים להודות בקלקלתם (בין אם היא טעות ובין אם היא זדון) ולחזור בהם. ‏DrorK‏ • ‏שיחה11:04, 4 בינואר 2007 (IST)[תגובה]
מידת הטוטליטריות היא לא דבר רע. היא פשוט מידה. טוטליטריות היא העוצמה בה השלטון או החוק משפיע על חיי היומיום של האנשים. גם בדמוקרטיה ישירה לדוגמה, ברגע שיש חוק מסויים, יש מידה של טוטליטריות, היות והאזח לא יכול לעשות כל מה שהוא חפץ אלא מוגבל על ידי החוק. אם תשים לב, אני דווקא צידדתי בצד שלך. אבל אני לא חושב שזה שאנשים יהיו פרועים יותר בדפי המשתמש שלהם יכול כרגע לערער באופן רציני את הויקידפיה. מה שכן, היה נחמד אם היה יותר נימוס וכבוד הדדי בין אנשי הקהילה. האזרח דרור 13:16, 4 בינואר 2007 (IST)[תגובה]

דרור, אל תגרום לנו להיות יותר קתוליים מהאפיפיור. אני לא יודע מאיפה מגיעות כל הגזרות החדשות הללו ולמה אנחנו צריכים לציית ללא עוררין לכל מלה שמישהו אומר, אבל אני כן יודע שלהגיד "עשה כמו שאני אומר, ולא כמו שאני עושה" פוגע מאוד בקהילה. תראה את הקישור שיוני הביא... לב - שיחה 11:24, 4 בינואר 2007 (IST)[תגובה]

פרסום אסור[עריכת קוד מקור]

הכלל בוויקיפדיה הוא פשוט מאוד - מותר לכתוב ערכים על חברות מסחריות כחלק מהפצת מידע חופשי על העולם. אסור לפרסם חברות מסחריות. לא בערכים עצמם, לא בדפי השיחה, לא במזנון ואפילו לא בדפי המשתמש. אם הכלל הזה לא מקובל עליך, אולי אתה צריך לכתוב במקום אחר. ‏DrorK‏ • ‏שיחה11:06, 4 בינואר 2007 (IST)[תגובה]

אני חושב שאתה קצת מרחיק לכת. אם יש תבניות שאומרות "There's nothing better than Foster's." או "This user will settle for Qdoba if they can't eat at Chipotle Mexican Grill, since it's the next best thing.", מחיקת תבניות שאומרות שמשתמש זה צופה ביס או מדבר בסלקום נראה מגוחך. לב - שיחה 11:41, 4 בינואר 2007 (IST)[תגובה]
אני לא יודע למה אתה חושב שאני מרחיק לכת, בשעה שהכללים פשוטים, ברורים וגם מאוד הגיוניים. תבניות משתמש הן בראש ובראשונה אמצעי להודיע על המומחיות שלך כדי שוויקיפדים אחרים יוכלו להיעזר בך. בנוסף הן משמשות להבעה צנועה של עמדות או סתם לשעשוע. שני הדברים האחרונים הם נסבלים, לא יותר מזה. מה שלא נסבל הוא שימוש בתבניות האלה לפרסום או להסתה כנגד אדם או קבוצת אנשים. אני מבין שיש אנשים שמחפשים כל שטח אפשרי לפרסום (ואין לי מושג מה האינטרסים שלהם), ובכן כדאי שידעו שוויקיפדיה היא לא המקום. נכון להיום פרסום בוויקיפדיה אסור חד וחלק. אם אי-פעם הוא יוּתר (אני מקווה שלא), הדבר ייעשה בתשלום ורק דרך קרן ויקימדיה העולמית, וכמובן בהתאם לתקנון שהיא תקבע. ‏DrorK‏ • ‏שיחה13:41, 4 בינואר 2007 (IST)[תגובה]
דרור, אני מודה לך שאתה שולח אותי לכתוב במקום אחר. קריאה שריח עז של פטרונות ותחושת בעלות על המפעל הזה, עולה ממנה. לאור ההתבטאות הזו אני גם מבין כיצד אתה מרשה לעצמך לערוך את דברי במזנון, מבלי שפנית אלי קודם לכן וללא כל צורך להתנצל על ההתנהגות הזו. לעניות דעתי, התנהגותך מביישת את הקהילה שאתה חבר בה, הן בגסות שבה אתה משליט את רעיונותך על הכלל והן בבורות שאתה מגלה באשר למהותו של פרסום. באחת אני מסכים עימך בכל לב, לאור התנהגותך והמסקנות העצובות אליהן היא מובילה אותי, אשקול בכובד ראש את המשך כתיבתי כאן. כיוון שלעניות דעתי הדיון הזה עשוי לעניין את הקהילה כולה, אעביר אותו אל המזנון, שם החל. --‏Golf Bravo14:29, 4 בינואר 2007 (IST)[תגובה]
אין שום סיבה טובה לשימוש בתבניות המזכירות חברות מסחריות. כל עניין התבניות הזה מטופש ומיותר, ונובע מטעות בסיסית של אנשים שחושבים הדפי המשתמש הם בלוגים, או דפים אישיים שלהם, שהם יכולים לעשות בהם מה שירצו. לא כך הדבר. אך למרות ההתנגדות שלי לתבניות המשתמש האלה, לא צריך להתייחס אליהן בצורה דרמטית כל כך. קשה לקרוא לזה פרסום של ממש.
בכל מקרה - לערוך את דבריו של משתמש אחר זו פעולה מכוערת מאוד, ולא כל אזכור של משהו מסחרי הוא פרסום. בוודאי שבמהלך דיון על העניין, אזכור "windows" לא בא לפרסם אותה, אלא בא להבהיר נקודה. מחיקת המילים הללו מדבריו המשתמש (אף ללא ציון הפעולה בהמשך הדיון), אינה פעולה לגיטימית. דרור - לא כולם מסכימים איתך, וניתן לפרש את עניין האזכור בתבניות משתמש בכמה צורות, לאו דווקא פרסומיות. ויקיפדיה אינה שייכת רק לך, ועדיף שתכיר בזה. עופר קדם 14:54, 4 בינואר 2007 (IST)[תגובה]
הבררה אם להישאר או לעזוב היא בידך. איש לא חייב לכתוב כאן, ואיש אינו מנוע מלכתוב כאן, כל עוד הוא מקפיד על כללים מסוימים שלא אני קבעתי, אלא אני משתדל לשמור עליהם כי אני כמו אחרים חושב שהם חיוניים לקיומו של הפרויקט. ערכתי את דבריך משום שהתעקשת להכניס פרסומות בדלת האחורית תוך הפרה בוטה של הכללים הכי בסיסיים של הכתיבה בוויקיפדיה. למעשה, כל אחד היה צריך לערוך את הדברים ולמחוק את הפרסומות. העובדה שאני עשיתי זאת ולא מישהו אחר היא מקרית לחלוטין. כיוון שאתה אדם משכיל ואף דובר מספר שפות, אתה ודאי יודע ומכיר את כללי ויקיפדיה היסודיים שמתפרסמים במספר שפות, כולל עברית. מותר לאדם לטעות, אבל אתה במקום להודות בטעותך התעקשת לחזור עליה. עכשיו אתה מאשים אותי בגסות על כך שאני מתקן את הטעויות שלך (אני מניח שאלה טעויות ולא יותר) ועל כך שאני מבהיר לך את הכללים, שכאמור לא אני קבעתי. ‏DrorK‏ • ‏שיחה14:59, 4 בינואר 2007 (IST)[תגובה]
דרור, אתה מפרש את חוקי קרן ויקימדיה בצורה מוטעית. אתה מדבר בצורה יהירה וחסרת בושה. אני מבקש ממך בכל לשון של בקשה שלא תוסיף עוד תגובה עד שתביא לכאן הודעה רשמית של הקרן שבה היא מבהירה חד וחלק שאסור להשתמש בתיבות משתמש כגון "אני מעדיף קוקה קולה", שמבהירה חד וחלק שאסור גם לרמוז לפרסום כזה כמו שעשיתי התגובה זו, שמבהירה חד וחלק שאסור לי לכתוב, ללא תיבת משתמש, שאני אוהב קוקה קולה בדף המשתמש שלי, ושמסבירה בצורה מובנת וברורה מדוע בוויקיפדיה האנגלית הדבר מותר ובוויקיפדיה העברית הדבר אסור. לא ייתכן שנמשיך ללכת במעגלים שבהם צד אחד חוזר ואומר "לפי הקרן אסור פרסומות" והצד השני חוזר ואומר "שטויות". תן סימוכין, לא מדף המדיניות של הקרן (כי שם אין את כל התשובות למה שביקשתי), אלא מתגובה רשמית של הקרן. עד אז, די. ‏Yonidebest Ω Talk 16:12, 4 בינואר 2007 (IST)[תגובה]
יוני, עד שלא אקבל ממך התנצלות מפורשת לא אוסיף להתייחס אליך כאן או במקום אחר. אני חייב לומר שנמאס לי. רוח רעה מנשבת מעל הפרויקט הזה. אולי לא צריך להתפלא שבמדינה שבה השחיתות היא נורמה, הפרות חוק בוטות ויריקה בפניהם של אנשים גם הן נורמות. אילו חשדתי בך שאינך דובר אנגלית, הייתי מבין את הקושי שלך. כיוון שראיתי אותך משתמש בשפה הזאת בצורה סבירה בהחלט, אני חושב שכל שעליך לעשות הוא לפנות ל"מטא" ולחפש את הכללים בנוגע למה מותר ואסור בדפי המשתמש. אם אני הצלחתי לקרוא מה כתוב שם, נראה לי שגם אתה תצליח. בזאת סיימתי. ‏DrorK‏ • ‏שיחה16:50, 4 בינואר 2007 (IST)[תגובה]
הדף במטא מפנה לדף באנגלית. כולכם יכולים לקרוא ולחוות דעה מה מותר ומה אסור. ערןב 16:55, 4 בינואר 2007 (IST)[תגובה]
דרור, אני חושב שאתה הוא זה שצריך להתנצל מפני המשתמש לו ערכת את דבריו. במקום להשוות את ויקיפדיה לממשלה המשוחתת של ישראל, אני מציע, שוב, שתפנה אותנו לסימוכין מתאימים, כי כל המקורות מראים שלמה שאתה קורא פרסומת ולמה שאנחנו קוראים פרסומת זה פשוט לא אותו דבר. גם בדף שערן הביא אין מילה בקשר לפרסומות. ‏Yonidebest Ω Talk 17:07, 4 בינואר 2007 (IST)[תגובה]

תבנית שייט לייזר[עריכת קוד מקור]

אחת התבניות המדוברות (והיחידה שדרורK מחק בעצמו) הייתה תבנית:משתמש שייט לייזר. לייזר (מפרשית) זה גם חברה שמייצרת מפרשיות, וגם שם של דגם. בירור קל הראה שיש איגוד של שייטי לייזר, יש תחרויות בדגם הזה, יש נבחרת יישראל בשייט בלייזר (ומי שייצר את התבנית היה חבר בה). ברור שמי ששם את זה לא התכוון לפרסומת, אלא התכוון לתאר את עצמו ואת תחומי מומחיותו (הוא גם כתב ערכים על שייט, כך שזה אפילו רלוונטי לפועלו בויקיפדיה).

מה שכן, החלפתי את התמונה שהיתה בתבנית (של הלוגו, שלא ברור לי האם הוא הלוגו של החברה, של הדגם, או של שניהם, וגם אם אין בהעלאת התמונה הפרת זכויות יוצרים) לתמונה (מהויקישיטוף) של הסירה.

אז הנה דוגמה איך ללא ללכת עם הראש בקיר, ולא להיסחף עם בדל חשש לחשד שאולי זה פרסומת, אלא לעשות דברים אחרי מחשבה, וביישוב הדעת. eman שיחה(: \ ): 18:20, 4 בינואר 2007 (IST)[תגובה]

עד היכן תבוא הבורות[עריכת קוד מקור]

שחזור קטן: אתמול העליתי לדיון הזה את ההודעה הבאה:

דפי משתמש אינם ערכים אנציקלופדיים! דפי משתמש הן פינות שבהם חברים בקהילה וקוראים יכולים להכיר חלק מן האנשים שתורמים למפעל הזה, בדרך שבה אותם תורמים מבקשים להיות מוכרים. אם מישהו מבקש בדף המשתמש שלו להציב תבנית ובה הוא כותב כי הוא "שותה קוקה קולה" "לובש תחתוני כיתן" "משתמש ב-windows" ו"טס באל על", זה פרסומת? נו שוין.

בתגובה בא המשתמש הנכבד DrorK, המתהלך כאן כאילו לפחות מישהו נתן בידו קושאן על המפעל הזה, מחק מן הציטוטים כל איזכור לחברה מסחרית ורשם ברוב תבונתו בהערות העריכה: " גם הדיון בפרסומות אסורות הוא לא הזדמנות להגניב פרסום". את התוצאה המצונזרת ניתן לראות מעלה.

לשמחתי, המשתמש ערןב הפנה את תשומת לבנו לדף באנגלית Wikipedia:User page הוא מקור החוכמה. משם אני מוצא דרכי ל- Wikipedia:Userboxes שם מרוכזות ההוראות לגבי המותר והאסור לתבניות משתמש בויקיפדיה, ומאותו דף קיימת הפניה ל- Wikipedia:Userboxes/Food שהן דוגמאות לתבניות משתמש בתחום האוכל. וראו איזה פלא, הנה מבחר דוגמאות מתוך תבניות המשתמש המצויות לשימוש הכלל בויקיפדיה אנגלית:

תבנית:User M & M's שבה כתוב: "משתמש זה אוכל M&M" סוכריות שהם שם מסחרי רשום של חברת Mars.

משתמש:MJBurrage/Do-the-Dew "משתמש זה שותה Mountain Dew".

משתמש:DarknessLord/Custom Userboxes/Sprite "משתמש זה אוהב וידאו ומשקאות של ספרייט"

כך גם קיימות תבניות משתמש לקוקה קולה, פפסי, מקדונלדס ועוד, ועוד, ועוד.

האם צריך הוכחה נוספת לבורות? --‏Golf Bravo19:48, 4 בינואר 2007 (IST)[תגובה]

אני מבקש מכל הגורמים המעורבים בדיון לחתור לפתרון הבעיה ולא להעמקתה. אין לנו צורך במריבה כואבת נוספת. עצה ראשונה: אל תכתבו מתוך התרגשות או מתוך כעס. אם אתם מרגישים פגועים או נרגשים - תתרחקו מהמקלדת, שתו כוס מים, נסו להבין מה חושב הצד השני, מה מוסכם על כל הצדדים וממה נובעות אי ההבנות, ועל פי זה תתקדמו. תודה רבה, נתנאל 20:07, 4 בינואר 2007 (IST)[תגובה]
מסכים לחלוטין. ‏– rotemlissשיחה 20:13, 4 בינואר 2007 (IST)[תגובה]
נתנאל, הגיע הזמן שיהיה כאן מוסד בוררות כלשהו. עד אז, אשמח אם לאחר שקראת את הדיון מעלה, תסביר לי מהיכן נובעת אי-ההבנה שלי? האם, לאור הכתוב מעלה, יש מקום למחוק תבנית משתמש ובה כתוב: "משתמש זה לובש תחתוני כיתן"? האם היה מקום לצנזר את דברי במזנון? אשר להצעתך המעשית, אני יוצא לחופשה קצרה היום, הרחק מן המקלדת, בה אשתדל לשתות רק מים. --‏Golf Bravo20:21, 4 בינואר 2007 (IST)[תגובה]
תגידו יש פעילות חריגה של "כתמי שמש" שגורמות לסופות אלקטרומגנטיות עזות ולכן לקצרים בתקשורת האנושית? אני קורא את הדיון מעלי ואת הדיון בשיחת ויקיפדיה:איך להקים אסם/תמונות בעייתיות ואני לא מאמין למראה עיני. מה קרה לנו? למה כל ויכוח פשוט גולש להחלפת עלבונות ולאיומים סיטוניים בעזיבה? לי אין פתרון, אבל כשאני רואה את צורת הדיון בין אנשים שהם מעמודי התווך בוויקיפדיה אני עצוב. אבל כפי שאמרה סקרלט (המקורית, או'הארה) "בסך הכל מחר הוא יום אחר". אביהושיחה 21:01, 4 בינואר 2007 (IST)[תגובה]
מסכים גם כן. ‏– rotemlissשיחה 21:03, 4 בינואר 2007 (IST)[תגובה]
מסכימה גם אני. דורית 21:09, 4 בינואר 2007 (IST)[תגובה]
אני ממליץ לסיים את הדיון הנוכחי בדברי תוכחה ראויים אלה של אביהו. דוד שי 22:16, 4 בינואר 2007 (IST)[תגובה]

דפי משתמש בקטגורית תיבות משתמש[עריכת קוד מקור]

בצורה משונה הגיעו לקטגוריה הנ"ל דפי משתמש. אני מניח שמדובר בשימוש לא נכון בתבניות, אבל אני גם לא בטוח וגם מעדיף שלא להתערב בדף משתמש של משתמש אחר. אפשר לברר את העניין? Hummingbird 02:38, 28 באפריל 2007 (IDT)[תגובה]

מדי פעם מגיעים דפי משתמש ודפי שיחות משתמש וארכיונים לקטגוריה. יש לעבור על המקרים הללו מדי פעם ולהסיר אותם. מעניין אם אפשר להריץ בוט שיכול לתקן את השגיאות הללו באופן אוטומטי. אדם נבושיחה 19:53, 29 ביולי 2009 (IDT)[תגובה]

קטגוריה מלאה מדי[עריכת קוד מקור]

אמנם רשמתי למעלה שאני מתכוון להתחיל בחלוקה לתת קטגוריות, אבל לאחר שהעירו לי שהשינוי שעשיתי היה גדול בשביל לעשותו בלי התייעצות (שזה נכון, אבל נראה לי ביורוקרטי מדי להתחיל לשאול על כל צעד שברור שיש לעשותו...ובויקיפדיה יש ביורוקרט אחד, וזה לא אני P: ), אין לי בעיה לתת למישהו אחר לעשות את העבודה השחורה ולטפל בשאר 400 תיבות המשתמש (אגב, אם יש אפשרות להכין בוט שיטפל בקטגוריות ותיקון קטגוריות בערכים, זה יהיה מצוין). אז במקום לעשות זאת בעצמי, אני מוכן לחכות כמה ימים לפני שאשים "תבנית:פיצול קטגוריה" בקטגוריה של תיבות המשתמש ואעזוב את האנדרלמוסיה לנפשה. אתם יודעים... להתנגדויות, להערות, להארות, וכו'. Hummingbird 03:52, 29 באפריל 2007 (IDT)[תגובה]

הגיע הזמן לעשות סדר בבלאגן - חלוקת תיבות המשתמש לקטגוריות משנה[עריכת קוד מקור]

אני מתכוון כמובן לחלוקה לקטגוריות משנה של כל תיבות המשתמש, ולא לאי-מחיקת תבניות אנטי. משום מה עד היום הייתה התנגדות רבה מצד מפעילי ויקיפדיה מסוימים לקיטרוג תיבות המשתמש לתתי קטגוריות כמו שנעשה בויקיאינגליש ובשאר הויקיפדיות המקבילות. מצב זה הביא לבלאגן הטוטאלי הקיים כיום במרחב תיבות המשתמש. Acidburn24m 00:12, 1 באוגוסט 2007 (IDT)[תגובה]

ואני שם לב שרבים מהמשתמשים משתמשים בכוחם בכדי להשמיץ "מפעילים מסוימים", במקום לנסות ולכתוב ערכים חדשים. עוזי ו. 10:10, 1 באוגוסט 2007 (IDT)[תגובה]
זו לא הייתה הכוונה, אין מנסה להעלות פה בעיה קיימת אשר לדעתי ניתן לפתור בקלות - אני מוכן להיות זה שיעשה את העבודה הסיזיפטית של מיון תיבות המשתמש לקטגוריות לאחר שנסכים פה באופן משותף על החלוקה של תתי הקטגוריות. --Acidburn24m 10:19, 1 באוגוסט 2007 (IDT)[תגובה]
נחדד עוד יותר: למיטב ידיעתי, אין "מפעילים מסויימים" אלא מפעיל אחד; אין למחיקות כל קשר לשאלה האם תיבות משתמש מיותרות או נחוצות; אין "מדיניות כללית של ויקיפדיה" בנושא תיבות משתמש, כך שלא ניתן טכנית לפעול בניגוד לה; ולכל הנושא הזה אין שום קשר, ולו הקלוש ביותר, עם סוגיית מיון תיבות המשתמש לקטגוריות משנה. עוזי ו. 11:18, 1 באוגוסט 2007 (IDT)[תגובה]
האם אתה בעד או נגד מיון התיבות הקטגוריה זו לתתי קטגוריות ? אם כן אנא ציין זאת, אם לא, אנא עזור לי למיין פה בדף השיחה את התיבות הקיימות לפי נושאים ותתי נושאים לפני שנקבע על התחלת המיון הפיזי. Acidburn24m 20:46, 1 באוגוסט 2007 (IDT)[תגובה]
אני לא מעוניין להשקיע זמן בנושא הזה, אבל אני לא רואה סיבה נוספת שלא למיין. אפשר ליצור קטגוריה: "משתמש - נגד", כדי לסייע למחיקה המהירה. עוזי ו. 21:23, 1 באוגוסט 2007 (IDT)[תגובה]
האם יש למישהו הערות על ההצעה שלי? האם יש מתנגדים? אם לא אני מתכנן להתחיל לסדר את תיבות המשתמש כבר בימים הקרובים. Acidburn24m 23:22, 6 באוגוסט 2007 (IDT)[תגובה]
אם אתה מעונין בסדר - סע לשלום. למה שמישהו יתנגד? חגי אדלר 23:25, 6 באוגוסט 2007 (IDT)[תגובה]
אני מסכים שהשם "השקפת עולם" לא היה מוצלח כל כך, אבל לדעתי יש מקום לקטגוריה כזו שתכלול את כל הקטגוריות (ואולי גם תיבות) שעוסקות בעקרונות, ואפשר לקרוא לה "אמונה ועקרונות" כשם הגלריה שבה הן מופיעות. מ. שלום 14:04, 8 באוגוסט 2007 (IDT)[תגובה]
הבעיה לדעתי היא ההתערבבות של תיבות מסוג השקפות פוליטיות (כגון "משתמש זה מאמין בפתרון של שתי מדינות לשני עמים לסכסוך הישראלי-פלסטיני") עם אמונות וערכים שהם ברמה הפילוסופית (כגון "משתמש זה מאמין בדטרמיניזם").. לדעתי יש מקום לעשות הפרדה בין פילוסופיה לפוליטיקה. Acidburn24m 18:33, 8 באוגוסט 2007 (IDT)[תגובה]
מסכים, אבל זה לא סותר שאפשר לכלול את הקטגוריות בקטגורית על בשם הנ"ל.מ. שלום 16:36, 13 באוגוסט 2007 (IDT)[תגובה]

איך למיין את התיבות שנשארו??[עריכת קוד מקור]

חלקם חסומים לעריכה - ולכן איני מסוגל להוסיף את המיקום המחודש של התיבה. חלקן אני פשוט לא בטוח איפה לקטרג.. אשמח על כל עזרה שתבוא. Acidburn24m 19:37, 8 באוגוסט 2007 (IDT)[תגובה]