Lie Lie Lie

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
"Lie Lie Lie"
סינגל בביצוע ג'ושוע באסט
מתוך האלבום Joshua Bassett
יצא לאור 14 בינואר 2021
פורמט הורדה דיגיטליתסטרימינג
סוגה פופ רוק
שפה אנגלית
אורך 2:56
חברת תקליטים וורנר רקורדס
כתיבה ג'ושוע באסט
הפקה Afterhrs
כרונולוגיית סינגלים של ג'ושוע באסט
"Anyone Else"
(2020)
"Lie Lie Lie"
(2021)
"Only a Matter of Time"
(2021)

Lie Lie Lie הוא שיר של הזמר האמריקאי ג'ושוע באסט. הוא יצא לאור ב-14 בינואר 2021 על ידי וורנר רקורדס, כסינגל הראשון מתוך המיני-אלבום הראשון שלו. באסט כתב את השיר, בהפקתו של Afterhrs. הווידאו הקליפ עבור השיר יצא לאור ביוטיוב ב-15 בינואר. נכון למאי 2021 צבר השיר מעל ל-18 מיליון השמעות בפלטפורמת הספוטיפיי.

רקע והפצה[עריכת קוד מקור | עריכה]

באסט מככב בסדרת המוקומנטריה של דיסני+ החל משנת 2019, היי סקול מיוזיקל: המחזמר: הסדרה. הוא שיתף קליפ משיר בשם "I Know" באינסטגרם יום לפני צאתו.[1] הוא כתב עם אוליביה רודריגו את השיר "Just for a Moment" לפסקול הסדרה. הסדרה חודשה לעונה שנייה בשנת 2021. באסט חתם על חוזה הקלטות בחברת וורנר רקורדס, והוציא את הסינגלים "Common Sense" ו-"Everyone Else" בשנת 2020.

ב-4 בינואר 2021 הודיע באסט כי "I Know" (שכיום נקרא "Lie Lie Lie") ייצא לאור כעבור 10 ימים. הוא יצא לאור בחנויות המוזיקה הדיגיטליות ופלטפורמות הסטרימינג ב-14 בינואר, ויום למחר יצא הקליפ שלו. הוא הסינגל הראשון מהמיני אלבום הראשון של באסט, Joshua Bassett.

הרכב השיר[עריכת קוד מקור | עריכה]

כתבתי את "Lie, Lie, Lie" אחרי שגיליתי שמישהו שהיה קרוב אלי סיפר שקרים עלי מאחורי הגב שלי הרבה זמן. זה תמיד מבאס לשמוע שמישהו שחשבת שאתה יכול לבטוח בו יכול לזרוק אותך לכלבים כשזה משרת אותו. זה קורה לכולנו, ואני חושב שכל מה שאפשר לעשות הוא לחפש אנשים שמרימים אותך מאשר מורידים אותך.

המקור באנגלית
I wrote 'Lie, Lie, Lie' after I found out someone close to me had been lying about me behind my back for a long time. It always sucks to hear that someone you thought you could trust would throw you under the bus when it benefits them. It happens to all of us, and I think all you can do is seek out people that build you up rather than tear you down.
באסט על המשמעות מאחורי "Lie Lie Lie". בילבורד[2]

השיר הוא שיר פופ רוק. מבחינה לירית השיר מתאר מערכת יחסים של באסט בה הוא מתעמת עם חבר אשר הפיץ שקרים לגביו.

וידאו קליפ[עריכת קוד מקור | עריכה]

הקליפ של "Lie Lie Lie" יצא לאור ב-15 בינואר 2021. מגזין סבנטין הצביע על כמה קווי דמיון בין הקליפ של באסט לקליפ "Drivers License" של אוליביה רודריגו, המשחקת לצידו בסדרת היי סקול מיוזיקל: המחזמר: הסדרה.[3][4]

מיקומי שיא[עריכת קוד מקור | עריכה]

‏  מצעדים ודירוגים
מדינה מצעד מיקום שיא
אירלנד מצעד הסינגלים האירי 44
ארצות הברית בילבורד הוט 100 -
מצעד השירים מתחת להוט 100 25
בריטניה מצעד הסינגלים הבריטי 98

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  1. ^ Sanchez, Gabrielle (15 בינואר 2021). "Who's Been Lie Lie Lying? An Investigation Into Joshua Bassett's New Song". Vulture. נבדק ב-16 בינואר 2021. {{cite web}}: (עזרה)
  2. ^ Aniftos, Rania (14 בינואר 2021). "Joshua Bassett Brushes Off a Shady Friend in 'Lie Lie Lie'". בילבורד. נבדק ב-16 בינואר 2021. {{cite web}}: (עזרה)
  3. ^ Fuentes, Tamara (15 בינואר 2021). "Fans Can't Get Over the Similarities in Joshua Bassett and Olivia Rodrigo's Music Videos". Seventeen. נבדק ב-16 בינואר 2021. {{cite web}}: (עזרה)
  4. ^ Jackson, Dory (14 בינואר 2021). "Joshua Bassett Drops New Song 'Lie, Lie, Lie' After Rumored Olivia Rodrigo Drama". Us Weekly. נבדק ב-16 בינואר 2021. {{cite web}}: (עזרה)