Out of Time (שיר של דה ויקנד)

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
"Out of Time"
סינגל בביצוע דה ויקנד
מתוך האלבום Dawn FM
יצא לאור 25 בינואר 2022 עריכת הנתון בוויקינתונים
פורמט הזרמת מוזיקה עריכת הנתון בוויקינתונים
סוגה R&Bסיטי פופ
שפה אנגלית עריכת הנתון בוויקינתונים
אורך 3:34
חברת תקליטים XO, ריפבליק רקורדס עריכת הנתון בוויקינתונים
כתיבה אייבל טספיי, דניאל לופטין, טומוקו אראן, טטסורו אודה
הפקה דה ויקנד, מקס מרטין, אוסקר הולטר, Oneohtrix Point Never
כרונולוגיית סינגלים של דה ויקנד
"Sacrifice"
(2022)
"Out of Time"
(2022)
"Less than Zero"
(2022)
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

Out of Time הוא סינגל של הזמר-יוצר הקנדי דה ויקנד. השיר יצא ב-25 בינואר 2022 כסינגל השלישי מתוך אלבום האולפן החמישי שלו, Dawn FM. השיר הופק על ידי דה ויקנד, דניאל לופטין, מקס מרטין ואוסקר הולטר.

רקע וקידום[עריכת קוד מקור | עריכה]

"Out of Time" יצא ב-7 בינואר 2022, כחלק מהאלבום Dawn FM. הוא נשלח ל-Urban adult contemporary (אנ') ב-25 בינואר 2022 כסינגל השלישי מתוך האלבום.

מילים ולחן[עריכת קוד מקור | עריכה]

השיר נכתב על ידי דה ויקנד ודניאל לופטין. טומוקו אראן וטטסורו אודה קיבלו קרדיטים לכתיבת השיר עם הדגימה של השיר "Midnight Pretenders" משנת 1983. "Out Of Time" תואר על ידי המבקרים כבלדת R&B וסיטי פופ עם אלמנטים של בוגי (אנ'). מבחינה לירית השיר מפרט כיצד הטראומה של דה ויקנד ממערכות יחסים קודמות השפיעה לרעה על יכולתו לתקן את הקשר הרומנטי שהיה לו עם בת זוגו לשעבר.

וידאו קליפ[עריכת קוד מקור | עריכה]

הקליפ של "Out of Time" יצא ב-5 באפריל 2022. הוא מציג את השחקנית והדוגמנית צנג הו-יון. בקליפ, דה ויקנד ויונג שרים את השיר באמצעות מכונת קריוקי בבית מלון ריק, מה שמוביל אותם לגנוב את המיקרופונים והרמקולים כדי לשיר יחד את השיר מחוץ לחדר. עם זאת, דה ויקנד המבוגר מנסה להגיע אל האני הצעיר שלו בסופו של דבר, לפני שהקליפ עובר לנקודת המבט של דה ויקנד המבוגר בחדר ניתוח, שם ג'ים קארי, שמספר את השורות האחרונות, שם עליו מסכה.

ביקורות[עריכת קוד מקור | עריכה]

"Out of Time" זכה לשבחים מהמבקרים על הפקת השיר והקולות של דה ויקנד. הרן מאמו מהבילבורד כינה את השיר בתור השיר השני הטוב ביותר באלבום.[1]

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  1. ^ Mamo, Heran (7 בינואר 2022). "Every Song on The Weeknd's 'Dawn FM' Album, Ranked: Critic's Picks". Billboard (באנגלית אמריקאית). נבדק ב-28 בינואר 2022. {{cite web}}: (עזרה)