אקאסיה

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
אקאסיה
La malquerida
מבוסס על האישה הלא אהובה
שיר הנושא "La malquerida"
סוגה רומנטיקה אופרת סבון
שחקנים ויקטוריה רופו
אריאדנה דיאז
כריסטיאן מייר
אפריקה סאבלה
ארטורו פניצ'ה
ארץ מקור מקסיקו
שפות ספרדית
מספר עונות 1
מספר פרקים 116
הפקה
חברת הפקה טלוויסיה
הפצה טלוויסה עריכת הנתון בוויקינתונים
טכניקת צילום מערך מרובה מצלמות עריכת הנתון בוויקינתונים
אורך פרק 45 דק'
שידור
רשת שידור לס אסטרלס עריכת הנתון בוויקינתונים
רשת שידור בישראל ויוה
תקופת שידור מקורית 9 בנובמבר 2014 – 2 ביוני 2014
קישורים חיצוניים
דף התוכנית ב-IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

אקאסיה (במקור בספרדית: La malquerida) היא טלנובלה מקסיקנית בכיכובם של השחקנים ויקטוריה רופו, אנדריאנה דיאז וכריסטיאן מייר. מבוססת על המחזה של חסינטו בנאבנטה.

תקציר הסדרה[עריכת קוד מקור | עריכה]

אקאסיה היא ילדה שמחה ומאושרת, שחיה עם הוריה בחווה המשפחתית. חייה משתנים באחת כשהיא מאבדת את אביה האהוב בתאונה מצערת, ואמה כריסטינה מגלה שבעלה המנוח שיעבד את החווה כדי לכסות חובות. בייאושה, כריסטינה מחליטה למכור את החווה ולעבור לגור אצל הוריה, אך תוכניותיה משתנות כאשר עובד חווה בשם אסטבן מציע לה עזרה בהצלת הרכוש שכה יקר לה ולבתה, אחר מאמצים רבים, כריסטינה ואסטבן מצליחים להציל את החווה ואף מתאהבים. אקאסיה הצעירה, שטרם התגברה על מותו של אביה, מסרבת לקבל את האהבה החדשה של אמה ועוברת לגור עם סבה וסבתה, השנים חולפות ואקאסיה חוזרת לחווה כאישה צעירה ויפה. הגבר הראשון שהיא פוגשת בחווה הוא אסטבן, שאינו מזהה אותה. אקאסיה מבהירה לו מיד שהיא הבעלים של החווה ושהיא נוטרת לו טינה על שתפס את מקומו של אביה. אולם, עם הזמן, המתח והשנאה בין השניים הופכים לתשוקה אסורה וסוערת, שמציבה את אקאסיה במרכזו של משולש אהבה דרמטי כיצד יתמודדו כריסטינה ואקאסיה עם משולש האהבה המסובך שאליו נקלעו והאם גבר אחד יצליח להפריד בין אם ובתה?

דמויות[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • כריסטינה (ויקטוריה רופו) כריסטינה היא אישה טובה שאוהבת מאוד את בתה אקאסיה. כריסטינה הייתה מאושרת לצד בעלה הראשון, אלונסו, ועברה תקופה קשה לאחר מותו, אך היא נישאה שוב לגבר צעיר בשם אסטבן וחייה השתנו לטובה. למרות הפריחה בחיי האהבה שלה, כריסטינה צריכה להתמודד עם העובדה שבתה לא מקבלת את בעלה, דבר שמעמיד אותה בסיטואציה קשה, שבה היא נאלצת לראות את שני האנשים היקרים לה ביותר מתעמתים.
  • אקאסיה (אריאדנה דיאז) אקאסיה היא אישה צעירה, יפה ומלאת תשוקה, בעלת אישיות חזקה. היא סבלה בילדותה בשל מותו הפתאומי של אביה, שאותו היא העריצה. כאשר אמה החליטה להינשא לאסטבן, רק שנה לאחר מות אביה, אקאסיה סירבה לקבל זאת ועברה לגור עם סבה וסבתה. כעת, לאחר שגדלה והפכה לאישה, היא חוזרת לאחוזה, כשהיא מוכנה להוכיח לאמה שאסטבן לא באמת אוהב אותה, אלא התחתן איתה רק מתוך אינטרס.
  • אסטבן (כריסטיאן מייר) אסטבן הוא גבר נאה וחכם, חרוץ ומנהיג מלידה. הוא היה פועל פשוט באחוזה והפך למנהל שלה כאשר עזר לכריסטינה. בעקבות נישואיו לכריסטינה, הוא הפך לבעלים של האחוזה. אסטבן עושה הכול כדי שאקאסיה תחבב אותו ותקבל אותו כאב חורג, אך גם מתחיל לחוש כלפיה רגשות אסורים, שיעמידו את האושר שלו עם כריסטינה בסכנה.
  • אלחנדרה (אפריקה סאבלה) אלחנדרה עברה לעיר הבירה בעקבות דנילו, שהבטיח לה עבודה במפעל וטיפול רפואי טוב לאחיה החולה. לדנילו היו תוכניות אחרות עבורה - הוא לקח אותה לבית בושת, אנס אותה ואילץ אותה לעבוד שם, תוך שהוא מאיים להרוג את אחיה. דנילו שינה את שמה ל"טורקיז" בגלל הטבעת שהוא נתן לה במתנה, בתקופה שאלחנדרה עדיין האמינה שהוא רוצה בטובתה.
  • חרמן (אוסבלדו דה לאון) חרמן חולם לעבור לעיר הבירה, להצטרף לאקדמיה לאומנויות ולהפוך לצייר, אבל הוא מרגיש שהוא לעולם לא יעז להתעמת עם אביו, שמתנגד למעבר. הוא מפחד מאביו ומלא טינה כלפיו, אבל במקביל, הוא מקווה לזכות באהבתו. כאשר חרמן מגלה שנורברטו אינו אביו ושאמו התחתנה איתו כאשר כבר הייתה בהיריון, חייו משתנים לחלוטין. בעזרת תמיכתה של אלחנדרה הוא מקבל את ההחלטה להקדיש את חייו לדברים שהוא אוהב באמת.
  • נורבטו ( גיירמו גרסיה קנטו) נורברטו הוא שוביניסט, שחייב להיות כל הזמן בשליטה. הוא אגרסיבי מאוד בעסקים ושואף להיות הבעלים של האחוזה. למרות שלנורברטו יש רומנים מזדמנים מדי פעם, הוא אוהב את חוליאנה. כשהם נישאו, הוא הבטיח לה שיתנהג כאב אוהב לילד שלו ציפתה, אבל למעשה הוא מעולם לא קיבל או אהב אותו באמת.
  • אוליסס (מאנה דה לה פארה) אוליסס הוא בחור צעיר, חרוץ ואופטימי. הוא יודע איך להדביק את האנשים מסביבו בהתלהבות שלו. אוליסס לא נשבר בפני מצוקות ואתגרים, ושונא אי צדק. אהבתו הגדולה לאקאסיה תגרום לו לעשות הכול כדי לחשוף את אסטבן ולממש את אהבתו עם אקאסיה.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • "אקאסיה", במסד הנתונים הקולנועיים IMDb (באנגלית)
  • "אקאסיה", במסד הנתונים הקולנועיים KinoPoisk (ברוסית)