בשר ודם (סדרת טלוויזיה)

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
בשר ודם
Flesh and Blood
כרזת הסדרה
כרזת הסדרה
כותבים שרה ויליאמס
בימוי לואיז הופר
שחקנים אימלדה סטונטון, פרנצ'סקה אניס, סטיבן ריאה, ראסל טובי, קלאודי בלקלי
ארץ מקור הממלכה המאוחדתהממלכה המאוחדת הממלכה המאוחדת
שפות אנגלית
מספר עונות 1
מספר פרקים 4
שידור
רשת שידור ITV עריכת הנתון בוויקינתונים
קישורים חיצוניים
דף התוכנית ב-IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

בשר ודםאנגלית: Flesh and Blood) היא סדרת מתח בריטית, ששודרה לראשונה ברשת ITV בפברואר 2020.[1] העונה הראשונה שודרה בבריטניה בפברואר 2020, בכיכובם של אימלדה סטונטון, פרנצ'סקה אניס, סטיבן ריאה, ראסל טובי וקלאודי בלקלי. את התסריט כתבה שרה ויליאמס וביימה לואיז הופר.[2]

הצילומים נערכו בעיירת החוף פוונסי ביי הסמוכה לאיסטבורן שבאנגליה.[3] בנובמבר 2020 שודרה הסדרה שוב בערוץ ITV3.

תקציר עלילה[עריכת קוד מקור | עריכה]

חייהם של שלושת ילדיה הבוגרים של ויוויאן, אלמנה טריה, משתבשים כשהיא מודיעה להם על אהבתה לגבר חדש, מארק. ילדיה, הלן ג'ייק ונטלי, נדהמים לגלות שאמם מתכוונת למכור את הבית בו גדלו ולצאת לטייל עם מארק. ויוויאן ומארק מתכננים טיול להודו, אבל חוסר האמון המתמשך של ילדיה במארק, מתחיל להשפיע גם על הזוגיות שלהם. ויוויאן מנסה להפיג את החששות של ילדיה, אבל גם בה עולים ספקות. כל אחד מהם חווה משברים בחייו הפרטיים. הסיכוי לפיוס בין ג'ייק לליילה נפגע בצורה קשה. הלן מקבלת חדשות רעות בעבודה, ונטלי מגיעה להחלטה לגבי הקשר שלה עם טוני.

צוות השחקנים[עריכת קוד מקור | עריכה]

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  1. ^ Harrison, Ellie (28 בפברואר 2020). "Flesh and Blood: 'Confused' viewers have a lot of questions after 'disappointing' series finale". INDEPENDENT. Independent. נבדק ב-20 בנובמבר 2020. {{cite news}}: (עזרה)
  2. ^ Carr, Flora (בפברואר 2020). "Meet the cast and characters of ITV's Flesh and Blood". Radio Times. Immediate Media Company Ltd. נבדק ב-20 בנובמבר 2020. {{cite web}}: (עזרה)
  3. ^ Harrison, Ellie (27 בפברואר 2020). "When is Flesh and Blood on TV? Who's in the cast and what's it about?". Radio Times. Immediate Media Company Ltd. נבדק ב-20 בנובמבר 2020. {{cite web}}: (עזרה)