ויקיפדיה:עבודות ויקידמיות/אוניברסיטת בן גוריון בנגב - אנליטיקה ובינה עסקית - תשע"ד/ראשי

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית


דף זה מרכז את מיזם הכתיבה בוויקיפדיה כמטלה אקדמית במסגרת קורס אנליטיקה_ובינה_עסקית תשע"ד, באוניברסיטת בן גוריון.

  • מרצה הקורס: ד"ר אדיר אבן. דף משתמש בוויקיפדיה: משתמש:AdirEven
  • מלווה מטעם הויקיפדיה: דני וקס, משתמש:danny-w - שיחה. ניתן לפנות בדף השיחה.

לפרטים נוספים אודות הקורס ראו בלשונית: "מידע אודות הקורס" - למעלה.


מטלת הכתיבה בויקיפדיה משתלבת עם הציפיות ממהנדסים יוצאי אוניברסיטת בן גוריון בנגב, להיכרות עם המרחב האינטרנטי והשתלבות בו לצרכים מקצועיים.
על הסטודנטים להירשם לויקיפדיה, בהתאם לפרטים בלשונית "הנחיות לסטודנטים". בהמשך על הסטודנטים לרשום - ברשימה למטה - את השם בו נרשמו, וליצור ערך בויקיפדיה בנושאים עליהם יוסכם עם המרצה.

  • מייד עם יצירת הערך יש להציב בראש הערך את התבנית המעידה על שיוכו למיזם של אוניברסיטת בן גוריון, בהתאם להנחיות בלשונית "תבניות" למעלה". ללא תבנית כזאת, הערך שנכתב עלול להימחק!
  • על הסטודנט להירשם לוויקיפדיה, ולהציב בדף המשתמש שלו את התבנית {{משתמש סטודנט כותב}}. ראו הסבר בלשונית הנחיות לסטודנטים.
  • מטלת הכתיבה בויקיפדיה תיכתב "און-ליין" ולא כנייר מודפס, החל משלב הטיוטה.
  • על מנת שערך שנכתב במסגרת הקורס יזכה את הסטודנט בציון, עליו לקבל (א) את אישור המרצה על איכותו והתאמתו לדרישות האקדמיות; (ב) את אישור עורכי הויקיפדיה על התאמתו, הבסיסית לפחות, לסטנדרטים של ערכים בויקיפדיה. עמידה בדרישות הקורס מחייבות את שני התנאים הנ"ל. ראו פירוט בלשונית: מידע אודות הקורס.

ויקיפדים לסיוע[עריכת קוד מקור]

במידת הצורך, תוכלו להיעזר בוויקיפדים (=עורכי ויקיפדיה) ותיקים, מנוסים וחביבים, שיענו לכם על שאלות טכניות בכתיבה בוויקיפדיה. לחצו על הלשונית "ליווי אישי" למעלה, ופנו לאחד הוויקיפדים הרשומים שם.

רשימת הערכים לכתיבה[עריכת קוד מקור]

כאן יכתבו הסטודנטים את השם בו נרשמו לוויקיפדיה, וירשמו בצמוד לשמם את שם הערך אותו אישר המרצה.