ויקיפדיה:עבודות ויקידמיות/מכללת ספיר - הקהילה הבדואית בראי החברה והמשפט/ראשי

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

קישור ישיר לדף הראשי

דף זה מרכז את מיזם הכתיבה בוויקיפדיה כמטלה אקדמית במסגרת קורס הקהילה הבדואית בראי החברה והמשפט תשע"ו במכללה האקדמית ספיר.

  • מרצה הקורס: ד"ר עמית ארדינסט-רון, דף משתמש בויקיפדיה:
  • מרצה הקורס: ד"ר ספא אבו רביעה
  • מתרגל/ת הקורס:
  • מתרגל/ת הקורס:


לפרטים נוספים אודות הקורס ראו בלשונית: "מידע אודות הקורס" - למעלה.

בדואי מוזג תה לאורחים במוזיאון לתרבות הבדואים שבמרכז ג'ו אלון

מטלת הכתיבה בוויקיפדיה משתלבת עם הציפיות מבוגרי המכללה האקדמית ספיר, להיכרות עם המרחב האינטרנטי והשתלבות בו לצרכים מקצועיים.
על הסטודנטים להירשם לוויקיפדיה, בהתאם לפרטים בלשונית "הנחיות לסטודנטים". בהמשך על הסטודנטים לרשום - ברשימה למטה - את השם בו נרשמו, וליצור ערך בויקיפדיה בנושאים עליהם יוסכם עם המרצה.

  • יש לבחור את הערך עליו תעברו, רק לאחר תיאום עם המתרגלים /או המרצה. על מנת לערוך ערך קיים יש לבחור בו, להקיש על לשונית "עריכה" ולהתחיל לערוך. (כאמור - יש לקרוא את "ההנחיות לסטודנטים" בלשונית למעלה, קודם). על מנת לערוך ערך חדש, יש לכתוב את השם החדש בחלונית החיפוש שבצד שמאל למעלה, וללחוץ על Enter. אם למשל רציתם לכתוב את הערך הדימיוני קולפא סידנית (שאינו קיים), עליכם ללחוץ על הקישור האדום - ובאפשרותכם להתחיל לערוך.
  • יש להציב בראש הערך את התבנית המעידה על שיוכו למיזם של מכללת ספיר בהתאם להנחיות בלשונית "תבניות" למעלה".
  • מטלת הכתיבה בויקיפדיה תיכתב "און-ליין" ולא כנייר מודפס, החל משלב הטיוטה.
  • על מנת שערך שנכתב במסגרת הקורס יועבר למרחב הערכים בויקיפדיה, עליו לקבל (א) את אישור המרצה על איכותו והתאמתו לדרישות האקדמיות; (ב) את אישור עורכי הויקיפדיה על התאמתו, הבסיסית לפחות, לסטנדרטים של ערכים בויקיפדיה. עמידה בדרישות הקורס מחייבות את שני התנאים הנ"ל.

ויקיפדים לסיוע[עריכת קוד מקור]

במידת הצורך, תוכלו להיעזר בוויקיפדים (=עורכי ויקיפדיה) ותיקים, מנוסים וחביבים, שיענו לכם על שאלות טכניות בכתיבה בוויקיפדיה. לחצו על הלשונית "ליווי אישי" למעלה, ופנו לאחד הוויקיפדים הרשומים שם.

רשימת הערכים לכתיבה[עריכת קוד מקור]

כאן יכתבו הסטודנטים את השם בו נרשמו לויקיפדיה, וירשמו בצמוד לשמם את שם הערך אותו אישר המרצה. בתחילת השורה, מימין, יש להציב כוכבית.


שם הסטודנט והערך לכתיבה: