ויקיפדיה:עמותת ויקימדיה ישראל/איך תוכלו לעזור?

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

אם אתם מעוניינים לעזור אתם מוזמנים לפנות למשרדי העמותה, באמצעות הכתובת office-at-wikimedia.org.il‬ .

קול קורא למתנדבים[עריכת קוד מקור]

  • סיוע לפעילות העמותה במערכת החינוך: מה ניתן לעשות? אופי העזרה יכול להשתנות ממקרה למקרה: למשל, סיוע בבניית רשימת הערכים המיועדים לכתיבה, בהעלאת התכנים לממשק ויקיפדיה, בשילוב טיוטות במרחב הערכים, בוויקיזציה או בהצגת עמדתם במסגרת דיונים שעולים בעקבות הפעילות על פי כללי ההתנהלות המקובלים בוויקיפדיה. למען הסר ספק, אנו בצוות העמותה מבהירות לכל מרצה או מורה שהוא אחראי לאיכות התכנים ולווידוא התאמתם לוויקיפדיה. הדגש הוא על ליווי והדרכה של המרצים והמורים, ולא על ביצוע העבודה במקומם. המטרה היא שאחרי ליווי ראשוני, אנשי החינוך והאקדמיה יוכלו להמשיך באופן עצמאי את הפעילות בשנות הלימוד העתידיות ולהמשיך להעשיר את ויקיפדיה בתכנים מגוונים מתחום הדעת שלהם.
ניתן להירשם בדף הזה. אנא קשרו את דף המשתמש שלכם ורשמו כמה מילים על עצמכם ובאילו תחומים או סוגי פעילויות אתם מעוניינים לעזור.
  • דרושים מתנדבים בעלי ניסיון בעריכה בויקיפדיה להובלה וליווי של סדנאות. לפונים תינתן הדרכה והם יצוידו בכלי ההוראה הדרושים.
  • רוצה לספר על החוויה שלך עם ויקיפדיה או מיזמי ויקימדיה האחרים? יש לך פרוייקט מעניין שאנשים שמחו לשמוע עליו? בבלוג של ויקימדיה ישראל מתפרסמים עדכונים באופן שוטף. ניתן לשלוח טקסטים מוכנים לכתובת דוא"ל ranl-at-wikimedia.org.il ואנו נפרסם את המתאימים בבלוג העמותה.