ויקיפדיה:רשימת ערכים במחלוקת/משתמש:DMY/שיחות ישראל-סוריה (2008)

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף

<משתמש:DMY/שיחות ישראל-סוריה (2008)

  • תאריך תחילת הדיון: 11:52, 2 ביולי 2008 (IDT)
  • תאריך סיום הדיון: 11:52, 9 ביולי 2008 (IDT)

לאחר הסבב הראשון של השיחות, נכתב הערך, אך בהצבעת מחיקה הוחלט למחוק אותו. הערך נמצא כעת במרחב משתמש.
לאחר שלושה סבבי שיחות בלתי ישירות, ושבועיים לפני התחלת השיחות הישירות - הערך (שמאז נוסף לו עוד תוכן) מוצע להעברה אל המרחב הראשי.

דיונים קודמים[עריכת קוד מקור]

המשך הדיון[עריכת קוד מקור]

אחרי שלושה סבבי שיחות בלתי ישירות, ושבועיים לפני תחילת השיחות הישירות - הגיע הזמן להחזיר את הערך למרחב הראשי.
מדוע ? כי זהו נושא מרכזי וחשוב מאד - בין אם השיחות תצלחנה ובין אם לא.
נכון, זה נושא אקטואלי. אז מה ? אסור לכתוב ערך על נושא אקטואלי ? אסור לכתוב ערך על נושא שעדיין לא ברור כיצד יסתיים ? ‏ΔΜΫעדיין בחופשת ויקישיחה • 11:52, 02/07/2008 כ"ט בסיוון ה'תשס"ח

לא אסור (אם היה אסור הייתי מוחק במחיקה מהירה), אבל זה נטול טעם. פתיחת ההצבעה תמוהה מאוד לאור העובדה שהנסיבות כלל לא השתנו (להפך אם כבר, הנושא ירד מהכותרות די מהר). העובדה שזו הצבעת מחלוקת מתמיהה אף יותר. ירוןשיחה 20:31, 2 ביולי 2008 (IDT)
ועל זה נוסיף שההצבעה הקודמת הייתה לפני פחות מחודשיים, תקופת הצינון הסטנדרטית. זהר דרוקמן - I♥Wiki00:43, 3 ביולי 2008 (IDT)
מה שהשתנה מאז: הטענות שעלו אז, שכביכול מדובר ב"דיווח עיתונאי" - כבר לא רלוונטיות יותר, כי הערך איננו מתאר יותר אירוע בודד. כעת הערך מתאר סדרה של אירועים, וליתר דיוק - עכשיו אפשר כבר להבין שמדובר בתהליך. זה תהליך ולא סתם "דיווח עיתונאי" ולכן מוצדק לכתוב עבורו ערך, בין אם בסופו של דבר התהליך יצליח ובין אם לא. ‏ΔΜΫעדיין בחופשת ויקישיחה • 08:55, 03/07/2008 ל' בסיוון ה'תשס"ח
מלבד דבריו של זהר (אליהם לא טרחת להתייחס), אין סתירה בין "תהליך" (כביכול) ל"דיווח עיתונאי". קשה לכנות שלושה מפגשים בתור תהליך, אלא אם רוצים לשכנע בדבר משהו שלא קיים. זה עדיין עיתונאי, עדיין לא עברו חודשיים, ועדיין אין מקום להטריח קהילה שלמה פעם נוספת בגלל גחמה. ירוןשיחה 12:07, 3 ביולי 2008 (IDT)
יש לנו חילוקי דעות. אני מכבד את דעתך ואתה אמור גם כן לכבד את דעתי ולא לקרוא לה "גחמה".
נכון שאתה מפעיל ואני ויקיפד פשוט (להלן: ופ"ש) אבל אין לך כל זכות לקרוא כך לדעתי (שבה תמכו 41% בהצבעה הקודמת).
אם דעתך שונה מדעתי - אז תצביע על אפשרות ב'. לפני כן - קרא היטב את הפסקה הדנה בחלק המהותי של הדיונים. אשמח את תשנה את דעתך.
אגב, היכן כתוב שנדרשים חודשיים ? ‏ΔΜΫעדיין בחופשת ויקישיחה • 12:34, 03/07/2008 ל' בסיוון ה'תשס"ח
זה ידוע מקדמת דנה, בטח גם רשם באחד מדפי המדיניות. דעת המשתמשים שהצביעו בהצבעה שעברה (ואתה ביניהם) אינה הגחמה עליה דיברתי, כי אם ההתעקשות לפתוח את ההצבעה מחדש. זה כלל לא קשור לזה שאני מפעיל או לזה שאתה לא. ירוןשיחה 15:32, 3 ביולי 2008 (IDT)

ויקיפדיה: מדיניות המחיקה#התייחסות לבקשת מחיקה: "פרק זמן מינימלי בין הצבעות חוזרות - פרק הזמן המינימלי להצבעה חוזרת הוא חודשיים (ביצירת דיון מחיקה חוזר יש לקשר לדיון המחיקה הישן)."
ארכבתי הצבעה זו בהתאם לכלל הזה. אם תרצה, תוכל לפתוח את הדיון מחדש ב-27 ביולי. עידושיחה 15:33, 3 ביולי 2008 (IDT)

עוד שבועיים יתחילו השיחות הגלויות, וכמובן - ועידת פריז, שבה אסד ואולמרט ייפגשו או לא ייפגשו. נראה לי שסרקוזי, אסד ואולמרט יאלצו לדחות את הכל בשבועיים עד ההצבעה החוזרת בוויקיפדיה. ‏ΔΜΫעדיין בחופשת ויקישיחה • 16:41, 03/07/2008 ל' בסיוון ה'תשס"ח

רק משתמש רשום בעל 100 עריכות במרחב הראשי או במרחבים המשיקים לו במהלך 90 הימים שקדמו לתחילת ההצבעה (כלומר עריכות דפי שיחה, שיחות תמונות, שיחות קטגוריות, שיחות תבניות, דפי מדיניות וכדומה אינן נספרות) ו-30 ימים של פעילות הוא בעל זכות הצבעה בדיוני מחלוקת.

אפשרות ראשונה - להחזיר למרחב הראשי[עריכת קוד מקור]

  1. ΔΜΫעדיין בחופשת ויקישיחה • 11:52, 02/07/2008 כ"ט בסיוון ה'תשס"ח

אפשרות שנייה - לא להחזיר למרחב הראשי[עריכת קוד מקור]