חבקי אותי חזק

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
חבקי אותי חזק
סוגה טלנובלה עריכת הנתון בוויקינתונים
יוצרים חברת טלוויסה
כותבים קרידד בראבו אדמס
בימוי מיגל חורחגה
שחקנים ארסלי ארמבולה
פרננדו קולונגה
ויקטוריה רופו
ססר אבורה
נואליה נורבינד רוסאנה סן חואן
ארץ מקור מקסיקו עריכת הנתון בוויקינתונים
שפות ספרדית עריכת הנתון בוויקינתונים
מספר עונות 1 עריכת הנתון בוויקינתונים
מספר פרקים 135 עריכת הנתון בוויקינתונים
הפקה
מפיק

נטלי נרטילוקס

סלוודור מחיה אלחנדרה
חברת הפקה טלוויסה עריכת הנתון בוויקינתונים
הפצה טלוויסה, נטפליקס עריכת הנתון בוויקינתונים
צלמים אלחנדרו פרוטוס
מוזיקה חורחה אבנדאנו עריכת הנתון בוויקינתונים
אורך פרק 60 דקות
שידור
רשת שידור מקסיקומקסיקו טלוויסה
רשת שידור בישראל ויוה פלטינה
תקופת שידור מקורית 31 ביולי 20002 בפברואר 2001 (60 דקה) עריכת הנתון בוויקינתונים
קישורים חיצוניים
דף התוכנית ב-IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

חבקי אותי חזקספרדית: Abrázame Muy Fuerte; באנגלית: Embrace Me Tightly) היא טלנובלה מקסיקנית זוכת פרס "הטלנובלה הטובה ביותר" לשנת 2001. הטלנובלה היא גרסה מחודשת לטלנובלה "Pecado Mortal", משנת 1960. כוכבי הטלנובלה הם: ארסלי ארמבולה ופרננדו קולונגה.

עלילה[עריכת קוד מקור | עריכה]

כריסטינה אלברס היא בתו הצעירה והיפה של דון סבריאנו אלברס האכזרי וקר הלב. מנהל העבודה שלו, דיאגו הרננדס, מאוהב בכריסטינה והיא מאוהבת בו. יום אחד שניהם מקיימים יחסי מין. מיד לאחר מכן, מודיעה כריסטינה לאביה שהיא בהיריון מדיאגו. לאחר הגילוי שולח אותה דון סבריאנו לעיר הבירה יחד עם המשרתת שלה, רקלה, כדי שתלד את התינוקת שם. פדריקו ריברה, איש רשע ורודף בצע, משתלט על המצב, ודואג לכך שהתינוקת (שנולדה בשם מריה דל כרמן), תירשם כביתה של רקלה. כריסטינה, במטרה להיות קרובה לביתה, נאלצת להינשא לפדריקו והופכת לסנדקית של ילדתה. בחתונתה, דון סבריאנו חוטף התקף לב ומת. כעבור זמן מה לאחר חתונתם, בעת שהם נוסעים ברכבו של פדריקו, זה עושה תאונה ממנה כריסטינה מתעוורת וכתוצאה מזה, פדריקו משתלט על נכסיה מאחר שכריסטינה אינה יכולה לטפל בהם. היא נותרת לבדה עם אמה, קונסואלו, אשר מהרגע שדון סבריאנו מת, איבדה קשר עם המציאות וכעת פדריקו חופשי להשתלט על הנכסים.

השנים חולפות, ומריה דל כרמן מתבגרת. אחיינו של פדריקו, קרלוס מנואל, מגיע לעיירה. קרלוס מנואל מאוהב בחברתו דבורה פלקון, בלי לדעת שהיא בעצם המאהבת של דודו. מריה דל כרמן וקרלוס מנואל מתאהבים כשהם נפגשים בפעם הראשונה, אך נתקלים בעוינות מצד דבורה ופדריקו, הנחושים להפריד בין השניים. סוד נוסף מעיב על הקשר של מריה דל כרמן וקרלוס מנואל: העובדה שדבורה ופדריקו מנהלים רומן סוער מאחורי הגב של קרלוס מנואל.

צוות שחקנים[עריכת קוד מקור | עריכה]

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]