לדלג לתוכן

טיוטה:אולג בלוב

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
דף זה אינו ערך אנציקלופדי
דף זה הוא טיוטה ציבורית על אולג בלוב. אתם מוזמנים להשתתף בעריכתה.
דף זה אינו ערך אנציקלופדי
דף זה הוא טיוטה ציבורית על אולג בלוב. אתם מוזמנים להשתתף בעריכתה.
תבנית {{אישיות}} ריקה מתוכן. יש להזין פרמטרים בערך או בוויקינתונים.

אולג פטרוביץ' בלוברוסית: Олег Петрович Белов; נולד ב-20 בנובמבר 1963) הוא תושב העיר ניז'ני נובגורוד, שברוסיה, שנמצא אשם ברצח המוני של משפחתו (6 ילדים, אישה בהריון), ברצח אמו ובאיום באלימות כלפי פקיד ממשלתי (במהלך מעצר). ב-6 באוגוסט 2015 נלקח בלוב למעצר. ב-29 ביוני 2016 הוא נשלח למושבת משטר מיוחדת בפיקוח פסיכיאטר לכל החיים[1].

הרציחות[עריכת קוד מקור | עריכה]

בסוף יולי 2015, על פי עדות של שכן, הייתה קטטה במשפחת בלוב. נשמעו קריאות וקריאות עזרה, אך השכן לא הזעיק את המשטרה. בהמשך, התברר כי בלוב היכה את אשתו בפניה באגרוף כתוצאה מסכסוך ביתי שנוצר בגלל, לדעתו, תספורת שגויה של בנו הצעיר. מוקדם יותר (15.6.15) כתבה רעיית בלוב המנוחה כתב תביעה וטענה בו שבעלה היכה אותה ואת הילדים באופן שיטתי.

ביום שני, 27.7.15, הגיע אולג בלוב לגן, אליו נוהגת אשתו להביא את הילדים, וסיפר שהמשפחה יצאה לכפר. לאחר מכן, כדי לא לעורר חשד, בלוב אף הלך למטבח החלבי, שבו הוא נהג לקחת חלב לילדים הצעירים. אולם כעבור שבוע פנתה חמותה של בלובה למשטרה, שכן במשך תקופה ארוכה לא יכלה ליצור קשר עם בתה ולא האמינה בתירוצים של חתנה על יציאת המשפחה לכפר. כיתת משטרה הגיעה לכתובת ביתה של משפחת בלוב, ומצאה בדירה את שרידיהם המבותרים של 6 ילדים ואשתו של בלוב, ארוזים בתשע-עשרה שקיות ניילון[2].

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]


קטגוריה:רוצחים סדרתיים רוסים קטגוריה:רוסים שנולדו ב-1963