טיוטה:איגרות האוצר

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

איגרות האוצר[עריכת קוד מקור | עריכה]

איגרות האוצר אינו גוף של משרד האוצר, הוא גוף חיצוני המתנהל כארגון המספק לציבור מידע ללא עלות על החסכונות הפעילים והלא פעילים שלהם באמצעות מערכת מקוונת ובאמצעות נציגים.

הארגון אינו לוקח רווח עבור פעולות האיתור ומבצע את פעילות השירות בחינם לטובת הציבור, על מנת שהציבור לא ישלם כספים מיותרים ורבים כגון פתיחת תיק או אחוזים לחברות על מנת לאתר את הכספים והחסכונות שלהם.

בדומה למערכת הר הכסף שהקים משרד האוצר על מנת לאתר עבור הציבור את החסכונות והכספים האבודים שלהם, מערכת זו תבצע פעילות דומה הכוללת לא רק כספים אבודים אלא גם את החסכונות הפעילים, ומידע מפורט עבור הלקוח הכולל סכומים, חישובי תשואות, מעסיקים, הפקדות, ותפרט את כל המידע בדוח מקיף.

מה ההבדל בין הר הכסף לאיגרות האוצר?

בהר הכסף הלקוח יקבל מידע על חסכונות אבודים בלבד - המידע שיוצג הוא היכן יש כסף ומספר טלפון בלבד, המידע יכול להיות גם בעבור 1 ש"ח עד מיליון ש"ח.

במערכת איגרות האוצר יוצג דוח שאותו הציבור יכול לקרוא ולהבין עם מידע מקיף על המסלקה הפנסיונית - כספים אבודים, חסכונות פנסיוניות, המכיל סכומים מדויקים מיקומים איזה סוג קופה ומידע מלא ומפורט.

הדוח מתקבל מהמסלקה הפנסיונית שגם עבור הלקוח עולה 20 ש"ח - המסלקה הפנסיונית קצת פחות קריאה עבור הציבור, דוחות איגרות האוצר יגיעו עם הסבר קריא עבור הלקוח ויתנו בחינם

מועדון צרכנות[עריכת קוד מקור | עריכה]

בנוסף לארגון איגרות האוצר קיים מועדון צרכנות שמכיל הטבות פעילות לציבור, הנחות ומבצעים המיועדים לציבור ממותגים רבים וגדולים כמו רשתות הקניונים בישראל,

רשתות הגדולות של בתי הקפה המפוזרות בסניפים ברחבי ישראל, וכל רשתות בתי הקולנוע הגדולים. האתר מיועד לשמש כלי עזר לטובת הציבור.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

https://agrot.org.il/ מערכת האיתור החינמית

https://agrot.co.il/ מועדון הצרכנות

https://itur.mof.gov.il/#/main/landing הר הכסף

https://www.swiftness.co.il/ המסלקה הפנסיונית