טיוטה:איזי הק

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

בגיל 20 עם רקע סמי מקצועי בעריכה, דוקואקטיביזם, פסקול וסאונד. קיבל איזי הזדמנות ליצירת קמפיין בניו יורק, לאחר מכן פתח ערוץ יוטיוב שעזר לו לייצר לסחוף אחריו עשרות עשרות אלפי בני נוער להאמין בעצמם, לשמור על גישה חיובית ולהכיר חברים חדשים.

לאחר מכן החליט לחזור לניו יורק, התחיל לעבוד שם בתור עוזר עריכה לאחד העורכים הכי גדולים בארצות הברית, מיד לאחר מכן התחיל התמחות בחברת הפקת סרטים בינאלאומית מובילה עם סניפים בניו יורק ותל אביב, ואז קיבל הצעה לחזור לארץ ששם לקח חלק פעיל מהמהלכי שיווק של תדיראן הבנילאומית, מגה ספורט, אלקטרה.

זה גרם לו לקחת פנייה לכיוון הקריאיטיב, השתתף בחלק מצוות הקריאיטיב למצעד הגאווה ולאחר מכן זה הוביל לקבל פרויקט באפריקה, לעזור לבית חולים באפריקה, ליצור תדמית טובה יותר למקומיים ולתת להם אופציה לבריאות טובה יותר.

ביוגרפיה[עריכת קוד מקור | עריכה]

איזי נולד בעיר ראש העין, לאב אמריקאי ולאם מרוקאית. הוריו הכירו כשאביו בחתונה של חברים משותפים, אולם מאז הספיקו להיפרד. במקצועם אביו הוא יבואן מזון ואמן אחות מוסמכת. בצעירותו היה בחוגים לשחייה וכדור מים.

מיוני 2016, כחלק מפרויקט, עבר להתגורר על דירה בים בהרצליה פיתוח.

קריירת סרטונים באינטרנט[עריכת קוד מקור | עריכה]

איזי התחיל לפעול בעמוד הפייסבוק שלו, שם נהג להעלות סרטונים מבדרים ומשעשעים ולאחר זמן מה החליט לעבור ליוטיוב. בערוץ היוטיוב החליטו להעלות סרטונים מבדרים ואז עבר לשחר במערכונים וולוגים. הוולוגים של איזי מבוססי אתגרים, מערכוני קומדיה ונוספים שהוא מבצע בתוך מקום מגוריו ולפעמים מחוצה לה. לאורך הפרויקט עשה שיתופי פעולה עם חבריו: אור יעקוב, סהר קליזו, בן רצון, אלדר חממי, נאס דיילי ושרה סנו.

בשנת 2015 החל איזי להכין סרטונים ביחד עם מותגי על קורונה, בילבונג בשיתוף פעולה עם ארגון גולשי הגלים בישראל.

בשנת 2016 פתח את הערוץ שלו ״IzzyLine; לערוץ העלה סרטוני קומדיה בהם הוא מופיע עם חבריו, ביניהם: סהר סויקיס, אורי שוורץ, טל כהן. אחד המערכונים הנצפים ביותר שלו היה ״ילדים של היום לעומת ילדים של פעם״, שעומד על 350,000 צפיות ביוטיוב. ביולי 2017 עבר איזי להתגורר בניו יורק. שם הפיק ולוגים יומיומיים ומתיחות עם חברי הצוות שלו; אחת מהן אף הופעה בתוכנית הטלוויזיה ״המהדורה״.

באוגוסט 2018, כשעוד יוטיוב בישראל היה רק בחיתוליו. נכלל כחלק מפאנל היוצרים הכי גדולים בישראל: קרין אלדע (טופגיק), שחר סויקיס, אלדר חממי, נועה פילטר. מטרת גוגל הייתה לרקום קהילת יוצרים איתנה בישראל.

ביוני 2018, יצא לדרך הבינלאומית וביחד עם שרה סנו, יצרו סרטונים בפייסבוק שגרפו למעלה מ-30,000,000 צפיות בכל העולם. ובהמשך השנה פגש את היוצר נאס דיילי (Nas daily)וביחד שיתפו פעולה לדף של נס שעומד כרגע על כ-12 מיליון עוקבים בפייסבוק. לאחר עבודה רבה בגלות, החליט איזי שהוא רוצה ליצור גם תוכן ישראלי, והפיק בשיתוף פעולה עם אור יעקוב את ״אני עדיין לא מוכנה למות!!! אני רק בת 21״ שצבר למעלה ממיליון צפיות.

במאי 2019, זכה לקבל פרויקטים במדינות זרות. הראשון לצילום פרסומת בפורטוגזית לבית חולים פרטי באפריקה במדינה בשם אנגולה. ובהמשך השנה הוטס עם חברת תיירות ללוס אנג׳לס, בברלי הילס, שם יצר תוכן עבור חברת תיירות בינלאומית.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]