טיוטה:אנטוניו ג'נג'ילינה והמחברת

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

אנטוניו ג'נג'ילינה והמחברת היא סדרה פופולרית הנוצרה בשנת 2006. משחקים בה השחקנים: מימבה ווקווק, פרופיק מנדליו וקומירה סנדלים. ז'אנר הסדרה הוא אופרה, דרמה ורומנטיקה. הסדרה זכתה בשבחים רבים והפכה לסדרה המשפיעה ביותר ביבשת אנטארקטיקה. יוצר הסדרה, רפי רעפים הוא יוצר מפורסם הזכה בפרסים רבים. הסדרה שברא שיאים כאשר תוך חמישה ימים הגיעה למעל מעשרים וחמש מיליון צפיות בכל העולם. הסדרה צולמה בכנסיית נוטרדאם שבפריז. הסדרה מבוססת על הספר של המחברת יוטיבה רברוב שנפטרה ממחלה לא ידועה בשנת 2009. ספרה עסק ברומן אסור בין אנטוניו למחברת ולפי בקשתה נעשתה סדרה שמבוססת על ספרה. ספרה לא זכה להצלחה רבה אך הסדרה העלתה את הפופולריות של הספר. כיום ניתן למצוא עותקים של הספר כמעט בכל חנויות הספרים בכל העולם אך בעיקר בצרפת, אנגליה, ארצות הברית ואינדונזיה. בשל הביקוש הרב לסדרה זו תיכתב עונה שמינית לסדרה שתצא באוגוסט 2024.

על השחקנים:

מימבה ווקווק- נולדה בשנת 1987 בברלין שבגרמניה לאם חד הורית. ממוצא הודי. היא עלתה לישראל בשנת 1994 ולמדה שם בבית הספר לאומנויות הבמה בן צבי. עוד בצעירותו הייתה שחקנית מובילה והופיעה כדמות משנה בסדרה המוכרת השמינייה. שיא הקריירה שלה התחיל ב-2006 כשגילמה את דמותה של ג'נג'ילינה בסדרה המוכרת והאהובה אנטוניו ג'נג'ילינה והמחברת

פרופיק מנדליו- נולד בשנת 1985 בסיאול שבדרום קוריאה, לשני הורים גרושים. הוא מעולם לא עבר הכשרה במשחק אך שצייד הכשרונות המפורסם פטריק פטריה ראה אותו משחק בהצגה בבית ספרו הוא קיבל הצעה לגלם את אנטוניו מהסדרה המוכרת אנטוניו ג'נג'ילינה והמחברת. אחותו הקטנה לילי מנדליו היא זמרת מפורסמת בצפון אירופה.

קומירה סנדלים- נולדה בשנת 1988 בסמרה שברוסיה לשחקנית המפורסמת אירה סנדלים. עוד בילדותה גילתה כשרון במשחק והצטרפה למגמת התיאטרון המקומית. בשנת 1992 עברה לגור בפריז עם אחותה הגדולה סוניה סנדלים והחלה להיבחן לתפקידים בסדרות. שיא הקריירה שלה החל בשנת 2008 כשהשתתפה באחד מן הפרקים של הסדרה המוכרת אנטוניו ג'נג'ילינה והמחברת. מאז שגילמה את דמות זו קיבלה הצעות רבות לגלם דמויות ראשיות בסדרות. היא גילמה את יאנה בסרט זוכה הפרסים "רוח קלה" וגילמה את רוז באחת מגרסאות הטיטניק.

על הדמויות:

אנטוניו- אנטוניו הוא נער פשוט המחפש אהבה שפוגש ברוח רפאים מסתורית שמלווה אותו ומהווה לו תמיכה נפשית כאשר עמיתיו לכיתה מחרימים אותו. הוא מוצא מחברת מסתורית ומתחיל להתאהב בה.

ג'נג'ילינה- ג'נג'ילינה היא רוח רפאים הנלווית לאנטוניו כתמיכה נפשית במסעו כדי לזהות את ליבה של המחברת.

המחברת- אהובת ליבו של אנטוניו (ליטרלי מחברת)