טיוטה:ג'אזה (יוטיובר)

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

ג'ושוע אלן ברוקס הוא יוטיובר אוסטרלי המתמחה באומנות, שם הערוץ שלו זהה לשמו הפרטי, באנגלית - Jazza, ידוע גם לשעבר כ - Draw with Jazza


ג'ושוע ברוקס נולד כחמישי משישה ילדים. הוא גדל בויקטוריה, אוסטרליה. בגיל 12 התעניין באמנות והחל להתאמן ברישום. הוא השתמש בג'זה כשם המשתמש שלו והמוניטין עבור חשבון הוטמייל שלו. במהלך התיכון החל לצייר ולהנפיש ב- Microsoft PowerPoint הוא אמר שהוא מצפה לבלות בספריה בבית הספר או בתקופת ארוחת הצהריים, שם יוכל לצייר וליצור עולמות משלו.

בשנת 2006, כשהיה בן 17, החל לקבל חסויות מאתרי אינטרנט לאנימציות, ואחרי שסיים את לימודיו בתיכון החל לייצר אנימציה ומשחקי וידאו מקוונים. הוא הצטרף לניו-גרונדס בשנת 2003 והגיש את משחקו הראשון שם בשנת 2006. המשחקים פותחו באמצעות Adobe Flash.

בשנת 2011 הוא ראה כי אנימציות פלאש נמצאות במגמת ירידה, בערך בתקופת "עידן האייפון". הוא הביט בערוץ היוטיוב הישן שלו והבחין שסרטוני ההדרכה שלו לאמנות קיבלו הכי הרבה צפיות. בשנת 2012 הוא יצר ערוץ חדש אותו כינה Draw with Jazza. הוא אמר, "אנשים נכנסים לרשת ומחפשים הדרכות איך לצייר. ... בכל פעם שהסתכלתי לא היה שום דבר טוב ... היה להם מוזיקה חזקה וקולי קול או שהיו איטי ומשעמם." הוא התחיל עם הדרכות לציור האנטומיה האנושית. הסרטונים צולמו באמצעות מצלמת רשת ומיקרופון פשוטים, ועברו עריכה מינימלית. שיעורי ההדרכה שלו זכו להצלחה בתצוגות ואף משכו אנשים לעסקי האנימציה הפרילנסרית שלו.